Sterke en vriendelijke mannen, alsook nog super attent.

De grote van de verhuiswagen had zeker 3/4 kleiner gekund gezien de opgegeven spullen die vervoerd moesten worden.

Uitstekende service

Zeer nette medewerkers die niets te veel is.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en doelgericht.

Prettige contacten, zowel in de voorbereidende als de uitvoerende fase. Een lastig moment was dat we niet tijdig terecht konden in onze volgende woning, maar dat is in goed overleg - ondanks de drukte bij de Bresser in die week - prima overbrugd en dat zelfs zonder verdere kosten. Hardwerkende plezierige medewerkers die ook prettig met ons meedachten bij de laatste loodjes. Alle afspraken zijn nagekomen.

Heel vriendelijk en behulpzaam en goede service

Heel vriendelijk en behulpzaam en goede service

Vriendelijk personeel, harde werkers, netjes afgeleverd en op plek gezet

Verhuizers waren netjes op tijd. Alles is netjes in de verhuiswagen geplaatst en op de nieuwe bestemming netjes op zijn plek gezet. Vriendelijk personeel die hard hebben gewerkt.

Alles was goed geregeld

Vriendelijk en meedenkend personeel

Bij gesprek een goed advies gegeven. Ook op je mail krijg je snel reactie. Goede service bij het halen van dozen etc.

Goede service fijn personeel alles en goed vervoerd ik miste alleen mijn zachte veger.

Fa ntastisch

Alleen maar positief. Alles volgens afspraak. Medewerkers bijzonder vriendelijk, positief, goed gehumeurd, deskundig en hard werkend. Contacten via telefoon met kantoor om vooraf eea te regelen, ook bijzonder positief

Goede service en Professioneel team

De offerte was snel en scherp gemaakt. Tijdens de verhuizing waren zij exact op tijd en binnen de afgesproken tijd klaar. Het team werkte netjes en hield rekening met alles. Een echte aanrader!!

alleen jammer dat de verhuislift die erbij besteld was niet aanwezig was. zodat de mannen lang moesten wachten .en uiteindelijk een lift moesten huren.voordat ze verder konden met hun werk. verder prima werk geleverd.

Medewerkers hebben alles conform de gemaakte afspraken snel en vakkundig uitgevoerd.

bijna alles is soepel verlopen en naar tevredenheid uitgevoerd.

Goed, gezellig en professioneel

Een groot compliment voor onze verhuizers. Verrassend was ook onze vrouwelijke verhuizer Maayke. Maar ook Yuk, Joeri en Simon. Wij hebben een relaxte dag gehad, zonder stress, maar professioneel en met mooie verhalen. TOP!!

Goed geregeld maar vraag altijd vooraf een offerte aan!

Men werkt correct, maar om verrassingen te voorkomen (omdat ook reistijd, pauzes en dergelijke meegerekend worden als je het op regiebasis betaalt) adviseer ik vooraf een offerte aan te vragen.

Prima verzorgd

Professioneel en behulpzaam

Vriendelijk en deskundig personeel

Vlotte afwerking, uiterst zorgvuldig, gezellige lui.

Heel goed contact en TOP geregeld tijdens onze verhuizing!

Wij zijn voor de 3e keer door jullie verhuisd en alle keren dik tevreden!

super gegaan en super vriendelijk

Zou het zo weer doen

Efficiente service en niets is teveel

Verhuisdag was erg effectief, niets is het personeel teveel.

Alles goed verlopen, vriendelijke en vakkundige mensen!

Betrouwbaar verhuisbedrijf

Alles was erg goed geregeld: snel en goed contact over de aanvraag, inventarisatie en offerte. Dozen en inpakmateriaal volgens afspraak geleverd. Op de dag zelf alle verhuizers op tijd op de juiste plek, alle meubels werden netjes vervoerd (sealing, dekens ed). Kortom, alles verliep goed en volgens afspraak.

verhuizing goed verlopen

- 1e contact goed verlopen - de verhuizing is goed verlopen. - het ophalen van dozen etc. 3x gebeld voor het eens opgehaald werd in tegenstelling tot de afspraak.

Een ontlasting en geeft absolute rust.

Inmiddels voor de 3e keer zelf gebruik gemaakt van de diensten. Volledig pakket afgenomen (inpakken / demonteren / verhuizen / in elkaar zetten en opslag) en zeker de moeite waard. Zit wel een kostenplaatje aan, maar dat is de rust en minder stress zeker waard.

Gezellige mensen en zeer vakbekwaam

Ik vond het gezellig om met jullie mensen te werken.Daar kun je trots op zijn.

Prima personeel. Zeer professioneel.

Verhuizing prima verlopen. Netjes aan tijdstip en afspraak gehouden. Wij zijn zonder meer tevreden.

Over De Bresser Verhuizingen B.V.

Filter op Taal