ik vind het geweldig goed

ik ben zeer tevreden ze waren heel behulpzaam en vriendelijk ik zal jullie zeker aanbevelen met de Hartelijke Groeten en bedankt van Mevr Coremans Akkermans en Paul Hartman.

Heel netjes allemaal geregeld

Alles wordt goed geregeld

Ronduit betrouwbaar en flexibel!

Geen seconde spijt gehad van deze investering.

Ontspannen verhuizen

Binnen een ochtend geheel verhuis door nette professionele verhuizers. Verhuizen is meestal stressvol maar in dit geval totaal niet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Inboedel is netjes verhuisd. Chapeau :)

tegenvallend

De verhuizing op zich is goed gegaan. Op de administratie is het mis gegaan. Na akkoord melding met de offerte is deze helaas niet in de planning opgenomen. Dit werd duidelijk na een telefoontje richting kantoor omdat er nog geen bericht was. Is nog wel op dezelfde dag opgelost en op de geplande dag, zij het later, toch nog de verhuizing gedaan.

snel en goed. stipt op tijd.

wat ik ook goed vond was dat er een 'senior' kwam kijken terwijl de mannen bezig waren of alles naar wens verliep. ik heb niet zoveel referentie kaders betr. verhuisbedrijven, maar over deze zijn wij heel tevreden.

In 1 woord ...... goed!

Een hele goede en fijne ervaring, ze waren mooi op tijd, fijne mensen die het onderling ook goed hadden, dus een fijne sfeer ..... in een paar uurtjes gebeurd.

Professioneel

Goede afspraken met mensen die hun werk serieus nemen.

Duur, rommelig en bij schade sta je met lege handen

Hebben deze verhuizer genomen op basis van ervaring uit het verleden. Prijs is hoog, maar doordat het een erkende verhuizer is verwacht je ook wat. Helaas wat de verhuizing erg rommelig (meerdere verschillende voor elkaar ook onbekende mensen) met achteraf aanzienlijke schade aan de spullen. Na een erkenning van de slechte service en de fout bleek de verzekering die ze hebben niet voldoende te zijn om de schade te dekken en zit je als klant met kapotte spullen (reactie schade is cosmetisch dus spullen functioneren toch nog) en een kleine vergoeding, maar heb je wel volle pond betaald aan de Bresser. Volgende keer geen Erkende verhuizer meer daar je bij schade toch niks vergoed krijgt. Dan maar een goedkoper verhuisbedrijf en eventuele schade incalculeren.

Ik ben zeer tevreden met de door jullie verzorgde verhuizing. Vriendelijke medewerkers en ook degene die mij telefonisch te woord hebben gestaan. Dank.

Zeer vakkundige mensen, bijzonder vriendelijk,schilderijen zeer professioneel ingepakt.l

Heel erg tevreden. Als de dozen nu a.s. woensdag kunnen worden opgehaald zou het helemaal super zijn.

Gewldig

Geweldig tevreden, zeker naar drie keer verhuizen

Er werd vlot en voorzichtig gewerkt.

Er werd vlot en voorzichtig gewerkt.

Geweldig!

Mijn verhuizing was bijna een feestje! Wat een geweldige groep mensen! Om 07.15 uur was Arno er met zijn collega´s; een ploeg van 5 gemotiveerde en gezellige mensen heeft erg hard en met veel plezier gewerkt ondanks de hitte die dag. Om 16.00 uur zat ik in mijn nieuwe huis! Alle complimenten aan die fantastische mensen!! Bedankt!! Maria Haaren

Zowel eerste contact als het ophalen en weer brengen geweldig

Duidelijke uitleg bij eerste contact ophalen en weer brengen prima verlopen. Vanmorgen de lege dozen weer keurig opgehaald. Contact tussendoor alles verloopt prima. Ik was nog nooit verhuisd maar ben door De Bresser verhuisbedrijf helemaal ontzorgd . Ga zeker goede reklame maken. Voor Iedereen dank U wel . Vriendelijke groet Leah Erven Oirschot

Geweldige ploeg mensen!!!

👍

Onze verhuizing is supergoed verzorgd door De Bresser

Teun, Rens en Frank hebben onze verhuizing verzorgd. Zij gaan heel keurig met onze spullen om en alles wordt op de juiste plaats gezet. Binnen een mum van tijd waren we over. Heren, heel erg bedankt voor jullie goede service!

We hebben een zeer goede keuze gemaakt door de firma De Bresser in te schakelen.

De dag begon om 7 uur, er kwamen 4 kordate mannen de oprit op. Stelden zich keurig voor, en begonnen aan hun werk. Je merkte ze waren goed op elkaar ingespeeld, het liep als een trein. Halverwege de morgen heb ik iedereen voorzien van koffie of thee. De Schot drinkt alleen maar thee. Helaas ben ik er niet aan toegekomen om de kleren zelf in te pakken, dat heeft een van hun gedaan. ‘s Morgens was de zaak ingepakt en vertrokken we naar onze nieuwe woonplek. Eerst wat uitgepakt, daarna gegeten, nadien ging het vol gas verder en kwamen er nog 2 personen bij. Wij zijn vol lof ober de Bresser, ook vooraf als ik daar kwam om dozen te halen, iedereen spontaan en bereidwillig. Er hangt op het bedrijf en ook onderling het personeel een goede sfeer. Ik kan iedereen, heb ik ondertussen al gedaan, zeggen de Firma De Bresser is een grote aanrader. Hebben een perfecte dag met ze gehad!

positief

De verhuizing was tip-top geregeld. Alles verliep zoals afgesproken. Het was een complexe verhuizing van huisraad en twee bedrijven, met gevoelige apparatuur en inventaris. Alles werd keurig ingepakt en afgeleverd.

alles prima verlopen

Het was niet de goedkoopste verhuizing, (9 jaar geleden nog 1250,00), maar prima voor elkaar. Wat mij wel verbaasde is dat er slechts 2 mannen dit moesten doen. Op het laatste moment op het nieuwe adres, kwam er een derde bij.

Alles volgens afspraak, keurig verzorgd.

Voorbereiding professioneel, uitvoering keurig volgens afspraak. Goede leiding van de verhuisploeg 3 man sterk.

Prima geregeld

Al bij de opname alles duidelijk. Op de verhuisdag zeer vriendelijke , correcte en zeer ter zake deskundige medewerkers. Zal iedereen adviseren om met de Bresser verhuizingen in zee te gaan.

Uitstekend!

Precies op het afgesproken tijdstip stonden de verhuizers aan de deur. Het inladen van de verhuisdozen en inboedel verliep probleemloos. Op de nieuwe bestemming stond alles in korte tijd op z'n plek. Boxspring en kasten weer netjes on elkaar gezet. Verhuizers waren vriendelijk, behulpzaam en grappig.

Heel professioneel ,vriendelijk en attente.

Heel professionneel, vriendelijk en attente.

personeel is zeer vakkundig en goede service toppie

mijn ervaring met jullie is dat het allemaal perfect geregeld was een compliment voor jullie.