snel met een goede prijs

Ik ben erg tevreden

Snelle en duidelijke taxatie

De taxatie werd snel uitgevoerd. Het taxatierapport was duidelijk. De communicatie verliep prettig en professioneel.

Snelle en duidelijke taxatie

De taxatie is volledig, snel en duidelijk uitgevoerd. De communicatie verliep professioneel en prettig.

Snelle en professionele taxatie

De taxatie is snel, volledig en zorgvuldig uitgevoerd. De communicatie verliep snel en professioneel.

Snelle deskundige taxatie

De opdracht werd snel, volledig en deskundig uitgevoerd. Communicatie was prettig en professioneel.

Snelle deskundige taxatie

Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel.

Op een professionele en vriendelijke manier benaderd met tips hoe het beter kan. Ik voelde me vrij om vragen te stellen en een gesprek te voeren. Alle afspraken zijn nagekomen. Hele fijne taxateur. Zeker een aan aanrader! Bedankt!

Liesbeth heeft ons huis getaxeerd in verband met de risicotoeslag. De taxatie was realistisch en kundig. Het rapport was er snel en goed opgezet. De hele procedure voldeed aan onze verwachtingen.

Prima service en voordelig.

De taxatieservice van Makelaardij de Wit was uitstekend. Via internet was deze taxatie de voordeligste, die geheel aan de voorwaarden van de hypotheekverstrekker voldeed. Andere leken goedkoper of even duur, maar daar kwamen na verder klikken alsnog serieuze kosten bovenop. Op vrijdag is de taxatie aangevraagd, op woensdag uitgevoerd en het rapport ontvangen op de maandag erop.

Taxatie is aan aanbeveling

Makelaardij de Wit heeft zeer snel een taxatie voor ons nieuwe huis uitgevoerd en ook keurig gedocumenteerd

zeer kundig rapport

Kundig rapport rekening gehouden met onze wensen en vriendelijk te woord gestaan

Fijn

Fijne contact en goede communicatie

Ingeschakeld voor een taxatie en die is razendsnel uitgevoerd

Ingeschakeld voor een taxatie en die is razendsnel uitgevoerd

Netjes en op tijd en werkt volgens afspraak

Na telefonisch contact te hebben gehad ging je snel voor ons aan het werk. We hadden snel de gewenste stukken binnen en konden daarom ook weer snel met de bank verder werken.

Open en transparante benadering

Ik vind de wijze waarop mevrouw. De Wit te werk was gegaan open, transparant en prettig.

Snelle taxatie op locatie

Vanwege het oversluiten van een hypotheek hadden wij snel een taxatierapport nodig. Dit is snel opgepakt en keurig in een rapport verwerkt. Wij zijn goed geholpen en zijn er blij mee!

Tevreden

Ik ben er zeer tevreden hoe dit allemaal gegaan is,

Snel, duidelijk en compleet

Bij ons is een taxatie uitgevoerd. Dat werd direct al snel na de aanvraag opgepakt. Vooraf was de informatiewens duidelijk. De taxatie ging volgens we duidelijk schema. Het rapport was daarna snel beschikbaar en zag er keurig uit.

Zeer positief

Een kundige taxatie, ook op vragen die wij hadden werd een duidelijk antwoord gegeven. En het taxatierapport werd vrij snel per mail aangeleverd. In het rapport stond alles duidelijk beschreven zoals besproken.

Goede ervaring met mw. De Wit

Het contact met mw. de Wit verliep vlot. De keuring is prima uitgevoerd.

Zowel telefonisch als persoonlijk een goed contact en een duidelijke taxatierapport,

Fijne en deskundige taxateur

Een zeer ervaren en deskundige taxateur die fijn communiceert.

Uitstekende en snelle taxatie.

Vriendelijk en Liep rustig door het huis en het erf en nam alles door.

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.