Snelle taxatie op locatie

Vanwege het oversluiten van een hypotheek hadden wij snel een taxatierapport nodig. Dit is snel opgepakt en keurig in een rapport verwerkt. Wij zijn goed geholpen en zijn er blij mee!

Tevreden

Ik ben er zeer tevreden hoe dit allemaal gegaan is,

Snel, duidelijk en compleet

Bij ons is een taxatie uitgevoerd. Dat werd direct al snel na de aanvraag opgepakt. Vooraf was de informatiewens duidelijk. De taxatie ging volgens we duidelijk schema. Het rapport was daarna snel beschikbaar en zag er keurig uit.

Zeer positief

Een kundige taxatie, ook op vragen die wij hadden werd een duidelijk antwoord gegeven. En het taxatierapport werd vrij snel per mail aangeleverd. In het rapport stond alles duidelijk beschreven zoals besproken.

Goede ervaring met mw. De Wit

Het contact met mw. de Wit verliep vlot. De keuring is prima uitgevoerd.

Zowel telefonisch als persoonlijk een goed contact en een duidelijke taxatierapport,

Fijne en deskundige taxateur

Een zeer ervaren en deskundige taxateur die fijn communiceert.

Uitstekende en snelle taxatie.

Vriendelijk en Liep rustig door het huis en het erf en nam alles door.

echt een profesionele beoordeling

Op 29 juli had ik een taxatie van onze woning. Het ontvangst was plezierig en we kwamen na de koffie direct tot het proces. Ik heb niet gesproken over onze taxatie, doel of iets dergelijks, en taxatie werd door de taxateur minitieus uitgevoerd. Plezierig vond ik dat ik haar door de woning kon wijzen (gids door het huis) en dat de taxateur haar ding deed. Het huis goed bekijken en veel foto's nemen. Taxateur ging heel professioneel om met haar beroep. Heb het hele proces als prettig ervaren. Vond de taxateur professioneel, ter zaken kundig en deed gewoon haar werk. Kortom, prettige vrouw die weet hoe je een huis moet beoordelen.

Snelle reactie en uitvoering van de taxatie.

Ik had snel een taxatie nodig van m'n huidige woning voor de financiering. Toen ik een oproep had geplaatst via gevalideerde taxateurs nam Liesbeth al snel telefonisch contact met me op. De taxatie is nog dezelfde week uitgevoerd en binnen een week had ik het taxatierapport.

Zeer correct, kundig

Bij de taxatie die voor ons is uitgevoerd was de communicatie erg goed: we werden steeds op de hoogte gehouden. Snel en kundig uitgevoerd.

Vriendelijk en behulpzaam

Uitgebreid rapport

Komt afspraken na!

Wij hebben een taxatie laten uitvoeren en we kunnen niet anders zeggen dan dat die heel kundig en professioneel is uitgevoerd.

Vlot taxatieproces en prettig contact

Makelaar is prettig in de omgang en komt haar afspraken na.

Goed, prettig contact snelle service.

Makelaardij de Wit heeft voor ons meerdere taxaties uitgevoerd. Dit alle na volle tevredenheid. Op korte termijn veel mogelijk. Dit wordt gewaardeerd.

Deskundige en zorgvuldige taxatie

Deskundige en zorgvuldige taxatie

Positief en klantvriendelijk

Het maken van de afspraak, en het opstellen van de koopovereenkomst ging vlot en voorspoedig. Daarbij werden we zeer klantvriendelijk geholpen.

Snel, professioneel en accuraat.

Na het eerste contact is er direct geschakeld en binnen een week was de afspraak voor de taxatie. Taxatie is naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer professioneel en volledig. We zijn blij met het resultaat en de snelle afhandeling.

Conform verwachting

De afspraak verliep zoals verwacht.

Professionele, vakkundige en no-nonsense dienstverlening

Professionele, vakkundige en no-nonsense dienstverlening

Snel een goed taxatierapport ontvangen

X

* duidelijk aangegeven wat zal worden gewaardeerd * duidelijke kennis van zaken * inspraak aan beide kanten wat wenselijk is * afspraak is afspraak

Vriendelijk en correct contact en aansluitende rapportage

Na een uitgebreide bezichtiging van mijn huis, heeft Liesbeth een taxatie-rapport opgemaakt - ik kan me vinden in de rapportage en bevindingen.

Snelle en goede service!

Ik werd dezelfde dag nog teruggebeld door Liesbeth de Wit. Meteen ging zij contact opnemen met de makelaar om een afspraak te maken. Binnen 1 week stond de afspraak voor de taxatie gepland. Nog geen 3 dagen laten hadden wij taxatie rapport al in ons mail. Duidelijk rapport en ontzettend tevreden over de vriendelijkheid en de snelle service. Ik beveel makelaardij De Wit dan ook zeker aan!

kan beter !

ten eerste ze kwam een half uur te laat .(wij als werkende mensen zelf moesten haasten om op tijd thuis te zijn).verder vonden wij het erg slordig dat ze zich niet had in gelezen over ons huis. en kwam niet erg spontaan over. en kwam ze bij ons over of ze het voor het eerst allemaal deed ?(kwa foto,s maken )en de vragen die ze stelde )

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.