Correct en zakelijk

Goede contacten en naar behoren afgehandeld

Prima taxatie

Prima taxatie verricht voor onze nieuwbouw woning. Was binnen een week geregeld. Voor een mooie prijs.

goede ervaring met de makelaar

ik heb goede ervaring met makelaar mevrouw de Wit ik was heel goed tevreden over de taxatie die ze bij mij heeft verricht Rinus Goedhart

Snelle service en. Een keurig rapport

Keurig rapport opgemaakt nav een taxatieverzoek. Goede onderbouwing en voordelig geprijsde dienst.

prima makelaar,keurig alles op tijd,gaat mee met de digitale wereld

zie boven

Snel en vriendelijk contact; accuraat taxatierapport

De afspraak voor een taxatie was makkelijk te maken. De makelaar was flexibel. We kregen snel het digitale rapport. Dit was uitgebreid en duidelijk uitgewerkt.

Snelle en doortastende afhandeling

Na aanvraag werd vrijwel direct contact met mij opgenomen en ondanks de vakantieperiode is de taxatie snel en naar tevredenheid afgehandeld.

Super snelle service

Via een vergelijkingssite kreeg ik contact met Liesbeth. Ze was vriendelijk en zeer behulpzaam. Gelukkig kon er snel een taxatie plaatsvinden en nam ze de zorgen daarover uit handen. Ook toen ik nog een taxatie van de oude woning moest laten maken verwees ze me snel door naar een collega makelaar die eveneens snel kon handelen. Als ik weer een taxatie nodig heb zal ik weer bij makelaardij de Wit aankloppen.

Prettige communicatie en snelle taxatie

Prettige communicatie met mevrouw de Wit en we werden snel geholpen met de taxatie. Geen verborgen of onverwachte extra kosten.

Snel correct uitgebreid niet opdringerig vriendelijk

Prettige ervaring zeer vriendelijk aan de telefoon. Wordt netjes afgehandeld. Mooie uitgebreide brochure. Duidelijk. Met meer info dan we dachten te krijgen Normale prijzen

Professionele en snelle makelaar/taxateur!

Voor de taxatie van onze aan te kopen woning hebben wij Makelaardij De Wit in de arm genomen. Een kundige, snelle en goed bereikbare partij om zaken mee te doen.

Accuraat en kritisch

Makelaardij de Wit ingeschakeld voor een expertise tbv mijn hypotheek. Ze reageerde snel en tegen een schappelijk tarief. Bij onduidelijkheden werd er telefonisch navraag gedaan. Geen aannames 🙂

Zorgvuldigheid. En doelgericht.

Mijn aanvraag was gericht op de schuld marktwaarde verhouding van mijn hypotheek. En deze makelaar heeft dit zeer zorgvuldig gedaan en met meer tijd en efforts dan verwacht.

Snelle levering van dienst

Op aanraadde van mijn hypotheek adviseur kwam ik bij u terecht. Mijn taxatierapport was redelijks snel retour.

Snel en prima geregeld. Goeie prijs

Nvt.

De service was goed en de documenten volledig. Ik ben goed op de hoogte gehouden via sms, mail of telefoon.

Vriendelijk en kundig

Makelaardij de Wit heeft ons huis getaxeerd en ging daarbij grondig te werk. De rapportage was ook vrij snel binnen. Al met al is de opdracht naar tevredenheid volbracht en was het prijskaartje ook erg redelijk. Van harte bedankt!

Duidelijke afspraken

Op de dag zelf duidelijke en correcte taxatie gedaan door Makelaardij de Wit bij ons nieuwe huis in Leerdam. Alles daarna correct en conform afspraak afgeregeld. Positieve indruk achtergelaten

Een plezierige, ontspannen en klantgerichte ervaring!

Liesbeth van Makelaardij de Wit heeft ons huis zowel voor als na de verbouwing op prettige en klantgerichte wijze getaxeerd. Zeer vlot en vriendelijk. Houdt zich aan de afspraak tegen een scherp tarief.

Snel en correct beoordeeld, Top!!

Snelle service, korte lijnen en een zakelijke waarde bepaling van de woning.

Alles verliep vlot en correct

Goede service, perfect volgens afspraak.

Afspraken waren keurig nagekomen. Service was zeer goed (snelle dienstverlening).

Correcte en snelle afhandeling

Wij hebben een taxatie laten uitvoeren. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Alles was sneller gereed dan aanvankelijk gedacht.

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.