zie hier onder .

Mevrouw de Wit is een vriendelijke makelaar en iemand die op tijd voor haar afspraak was, zelf iets te vroeg wat ik waardeer . Is zeer aan te bevelen .

Snelle actie ondanks de drukte

Ondanks de drukte wist de makelaar tijd te vinden om onze taxatie te doen Voldeed precies aan onze wensen

Fijne communicatie en goed resultaat

Communicatie verliep zeer goed, reageerde snel op onze vragen. Daarbij heeft ze ook goed werk geleverd. Wij zijn erg tevreden, en bevelen iedereen deze taxateur aan!

De taxatie van onze woning door makelaardij de Wit voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen.

Gedegen taxatie van woning en een uitkomst welke voldoet aan onze verwachting en met in onze ogen goede vergelijkbare objecten in het rapport meegenomen.

Proffesionaliteit is zichtbaar aanwezig, nette afhandeling en klantvriendelijke verschijning.

Afspraken is afspraak en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Vriendelijk, deskundig en goede kwaliteit

De taxatie van ons huis is vakkundig uitgevoerd. De taxateur was een vriendelijke dame die rust en deskundigheid had en ons netjes op de hoogte hield van de voortgang van het proces (vanaf de aanmelding van onze opdracht tot en met de validatie van het taxatierapport). De doorlooptijd was wat langer dan verwacht maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de drukte op de woningmarkt en de Coronacrisis. Prima ervaring, dank jullie wel!

Keurig

Afspraken na vraagstelling nakomen.

Positief en een gedegen taxatie rapport, een prima prijs kwaliteits verhouding. Tevens was de communicatie per mail snel en duidelijk. Wij zijn tevreden.

Goed taxatierapport met fijne communicatie

Ondanks dat Makelaardij de Wit druk was in deze tijd, hebben we toch voor haar gekozen. Het taxatierapport was redelijk snel uitgewerkt. Verder is Mevrouw de Wit goed bereikbaar via de mail en telefoon, want we kregen elke keer snel antwoord op onze vragen. Verder een goed uitgewerkte taxatierapport. Wij zijn hier erg tevreden over.

Prettig contact en een uitgebreid rapport als resultaat

Open communicatie, korte lijnen.

Betreft taxatie. De taxatie werd professioneel uitgevoerd binnen de van te voren afgesproken termijn. Opvallend is de snelle reactietijd op vragen. Prima dus. Al met al een professioneel en vlot doorlopen procedure.

Erg slechte ervaring

Taxatie uitgevoerd ivm herfinanciering woning. Erg slechte ervaring met deze taxateur. Waardeontwikkeling van taxatie ligt bijna 15% (!) onder het gemiddelde voor onze gemeente en huizen in de directe omgeving. Daarbij ligt de waardering ook nog eens fors onder de waardestijging van de huizen die nota bene door de taxateur zelf referentieobject zijn gebruikt. Helaas is het rapport zonder enig overleg ter validatie ingediend bij NWWI, waarmee de taxatie dus direct definitief is gemaakt. Bij vragen over de behoudende taxatie komt nagenoeg geen enkele onderbouwing voor de forse negatieve afwijking ten opzichte van het gemiddelde, anders dan opmerkingen die onjuist zijn en waaruit blijkt dat de taxateur niet erg bekend is in onze regio. De taxateur staat niet open voor feedback en reageert inhoudelijk nagenoeg niet anders dan dat het werk naar eer en geweten gedaan is, het jammer is dat de professionaliteit in twijfel wordt getrokken en dat er betaald mag worden. Dit hele optreden levert dus dubbele kosten op door het moeten inschakelen van een tweede taxateur (second opinion). Ik zou deze taxateur voor in ieder geval de regio West Betuwe afraden!

Fijne communicatie, snelle reacties en betrouwbaar rapport.

Ik vond het erg fijn dat de communicatie goed verliep en dat we elke keer op de hoogte werden gehouden van de voortgang. Soms was ik wat langzaam met reageren, maar gelukkig waren zij heel snel :). Wat ik prettig vond, is te weten dat toen ik zelf informatie uit de bouwkundige keuring wilde delen, mevrouw de Wit aangaf dat ze zoveel mogelijk zonder andere kennis, de taxatie wil uitvoeren. Zo is het resultaat een objectief beeld en dat vinden we ook belangrijk. Natuurlijk is in het rapport wel meegenomen dat we bepaalde werkzaamheden willen laten uitvoeren, die tijdens de bouwkundige keuring naar voren kwamen.

Prima verlopen

De taxatie verliep prima. Van te voren duidelijk contact gehad wanneer dit zou zijn, op tijd en het rapport was snel verwerkt!

Accuraat, deskundig en klantvriendelijk

Makelaardij de Wit heeft onze nieuwe woning getaxeerd. De service was snel en volledig. Heb de contacten niet alleen als vriendelijk maar ook als professioneel ervaren en zou anderen actief naar hen doorverwijzen!

Snelle service en goed rapport

Makelaardij de Wit heeft ons snel geholpen aan een NWWI gevalideerde taxatie voor een scherpe prijs. We zijn tevreden over de kwaliteit van het rapport en de communicatie is ook erg goed. Van harte aan te bevelen!

Kwaliteit en snelheid in één hand!

Makelaardij de Wit is verzocht ons huis te taxeren ten behoeve van een herfinanciering. De kijkafspraak was vlot ingepland, de taxateur nam voldoende tijd bij de opname en het taxatierapport was opgeleverd voor de afgesproken datum. Kortom een prima makelaar voor het opstellen van dergelijke taxaties.

Duidelijke communicatie en snel geregeld

Blij dat ik de taxatie voor ons nieuwe huis heb laten doen door Makelaardij de Wit! Na het invullen van de aanvraag werd ik al snel gebeld voor het inplannen van de taxatie. Dit werd op korte termijn ingepland en vervolgens ook snel uitgewerkt. In de tussentijd werd ik telkens op de hoogte gehouden per mail over de actuele status van de taxatie. Dat was prettig, zo wist ik precies waar ik aan toe was.

Degelijk en duidelijk

Alle facetten die belangrijk zijn voor waarde woning doorgenomen Tevens visueel vast gelegd en omschreven zoals besproken Een vak bekwame deskundige taxatierapport Dank

Opname kwam heel professioneel en zakelijk over op mij.

Vriendelijke en iemand die echt oog heeft voor details en goed de omgeving en het huis opneemt voor de definitieve beoordeling van de waarde.

Als ik belde werd ik goed geholpen, maar ik vond het jammer dat het te lang duurde

Het bodemverontreinigingsonderzoek duurde erg lang (externe partij). Dit zorgde ervoor dat het maken van het rapport te lang duurde waardoor ik nog net op tijd de financiering rond kreeg. Ik kreeg het idee dat er pas achter het bodemverontreinigingsonderzoek werd aangegaan wanneer ik meerdere keren naar de taxateur had gebeld. De taxateur was verder wel behulpzaam en hielp uiteindelijk toen het onderzoeksrapport binnen was om het zo snel mogelijk af te sluiten, maar zij had van mij wat meer initiatief kunnen tonen om ervoor te zorgen dat het rapport sneller binnen was (dit duurde meer dan een maand).

Goede ervaring, prettige persoonlijkheid, vakkundig

Komt afspraken na, is zorgvuldig, realistische taxatie.

goede afstemming

helder proces

Professionele en klantvriendelijke taxateur

Professionele en klantvriendelijke taxateur. Bovendien een scherp tarief.

Vakkundig en netjes

Snelle taxatie en tussendoor goed contact.

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.