Toppie

Geen haast werk gewoon alles netjes doorlopen de vragen die had kreeg ik netjes antwoord op

Een rustige en professionele taxatie

Liesbeth de Wit heeft ons huis getaxeerd. Ze kwam over als een rustige persoon. Bekeek alle ruimtes kritisch en lette goed op isolatie en energie besparende maatregelen. Als die beter konden, gaf Liesbeth daar goede adviezen over. Het zeer complete en gevalideerde rapport zag er goed uit. Liesbeth had veel vergelijkingsmateriaal gevonden. Wij zijn erg tevreden over deze taxatie en bevelen makelaardij De Wit dan ook aan.

Goede ervaring met hen.

Hebben geleverd goede product geleverd wat is beloofd voor een goede marktconforme prijs.

Prima, duidelijk en netjes

Mevrouw de Wit belde nadat ik via internet een berichtje had achtergelaten. Daarna was het prettig om direct te horen dat ik niet de juiste taxatie had geselecteerd. Toen konden wij dit dus snel oplossen! Fijn!

Een goede taxatie

Ik heb makelaardij de Wit als goed ervaren in het taxeren van mijn huis. Niet uitstekend omdat mevrouw soms enigszins rommelig kan overkomen in planning en communicatie. Maar het geleverde rapport was van goede kwaliteit.

Snelle service en accurate afhandeling

Woningtaxatie t.b.v. hypotheekverstrekking, dit is door de makelaar op zeer korte termijn gedaan. Verder heldere communicatie en snelle afhandeling van het rapport.

grondige taxatie

het was een duidelijk rapport,met zeer grondig onderzoek

Snel en correct verwerkt.

Erg prettig en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen. Aanrader.

Prima verzorgd conform afspraak

Rapport netjes verzorgd en op tijd. Het gehele traject is goed te volgen via email updates. Voldoet aan de verwachtingen en tegen een zeer scherp tarief!

Een fijne samenwerking

Een fijne samenwerking

Goede service en professioneel rapport

Wij moesten snel ons nieuwe huis laten taxeren om een hypotheek aan te vragen. We hadden al binnen 1 dag een afspraak. Binnen enkele dagen werd het huis getaxeerd. Het taxatierapport wat we ontvingen was uitgebreid en professioneel.

Prettige, snelle communicatie én een scherpe prijs voor de taxatie.

Na bij makelaardij de Wit te zijn uitgekomen via internet, verliep de communicatie al direct prettig. Men was op korte termijn in de gelegenheid en het voorstel qua prijs was erg concurrerend. De afstemming verliep gedurende het gehele traject snel en duidelijk. Het NWWI rapport volgde conform afspraak. Een prettige bijkomstigheid was dat de getaxeerde waarde al voor de ontvangst van het NWWI rapport. Ik kan deze makelaar zeker aanbevelen voor de taxatie van een woning.

Vriendelijk, zorgvuldig en adequaat

Snel een afspraak kunnen maken, duidelijke communicatie, gewoonweg heel tevreden.

Helemaal goed!

Goede service en snelle afhandeling. Ik zou dit zeker aanraden.

Goede ervaring

Niets op aan te merken. Gewoon wat je mag verwachten.

Vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

De contacten verliepen op een heel fijne wijze waarbij adequaat gereageerd op vragen en afspraken werden nagekomen .het geleverde werk gaf blijk van een grote deskundigheid.

klantvriendelijk en toch zakelijk

alles volgens afspraak en een duidelijk rapport

Makelaar komt de afspraken na.

De makelaar komt de afspraken na binnen het gewenste tijdsbestek.

Snelle & gemakkelijke communicatie mogelijk

Mw. de Wit heeft een snelle taxatie voor ons kunnen doen en was gemakkelijk bereikbaar. Haar 'volgsysteem' is fijn om te weten wat de status van de rapportage is.

Correcte taxatie t.b.v. lening

Snel en accuraat gehandeld.

Snelle en correcte service

Het taxatierapport is naar tevredenheid opgeleverd. Ook over de snelheid, van aanvraag tot oplevering van het rapport, ben ik erg te spreken.

Uitstekende service

We hebben het taxatierapport voor onze woning op laten stellen door Makelaardij de Wit, waarbij wij zeer enthousiast en verrast waren door de grote interesse, het meedenken en de inzichten die ons gegeven zijn. Het rapport was expliciet uitgeschreven, met volledige onderbouwing en marktonderzoeken, wat ons aangenaam verraste en zeer fijn werd ervaren door de hypotheekverstrekker. Nogmaals bedankt voor de fantastische service, en voor de toekomst komen we graag nog eens terug!

Taxatie kundig, betrouwbaar en efficiënt uitgevoerd

Het eerste contact verliep plezierig en vlot. Vanaf het eerste begin was duidelijk wat de bedoeling was van mijn verzoek mijn woning te taxeren. Middels mailberichten werd ik stap voor stap op de hoogte gehouden van de voortgang in de procedure. Afspraken waren duidelijk en werden correct nagekomen. De taxatie zelf oogde voor een leek als ik kundig en zorgvuldig. Bijzonder plezierig vond ik de snelle doorloop tijd die werd genomen voor de afwikkeling van offerte tot oplevering van het taxatierapport. Het rapport heeft inmiddels zijn functie bewezen, het doel waarvoor taxatie werd aangevraagd is bereikt. Een tevreden klant, die deze makelaardij zeker zal aanbevelen.

Uitstekend rapport op tijd geleverd

Uitstekend rapport op tijd geleverd

Over Makelaardij de Wit

Bij Makelaardij de Wit kunt u terecht voor woning taxaties en bemiddeling bij aankoop van een woning. Makelaardij de Wit is aangesloten bij VBO (Vereniging van makelaars en taxateurs), een actieve brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs in onroerend goed. Makelaardij de Wit staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en stelt u als consument centraal. Onze taxateur is ingeschreven in het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en het Stichting Certificering VBO Makelaars (SCVM) register.