9

Goed, respect vol en meelevend

Er werd goed geluisterd en advies was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
10

Ervaren mediater, vriendelijk en betrouwbaar met kennis van zaken en gepast inlevingsvermogen.

Prima mediation traject doorlopen. Ondanks de pijnlijke scheiding heeft Gaby van RAAD&DAAD een belangrijke rol gespeeld bij de bemiddeling. Echt klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
10

Uitstekend

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
6

Professioneel en mensgericht op kantoor.

Er was tijd en aandacht voor onze situatie. We konden altijd tussendoor met vragen bij onze case medewerker terecht. Alleen jammer dat de scheidingspapieren zoek zijn geraakt waardoor ik toch inkomsten ben misgelopen zoals zorgtoeslag. Ik heb niet het gevoel gehad dat ze daar rekening mee hebben gehouden. Persoonlijke gesprekken waren fijn maar de nazorg vond ik minder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
10

professioneel, helder en betrouwbaar

Ons contact met Raad&Daad was zonder enkele min punten. Communicatie met onze mediator Martijn was aangenaam, wij zijn goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
5

Aardige man, informatie is minder

Martijn heeft ons goed geholpen, veel informatie en bemiddelde tussen ons! Helaas was er veel informatie niet correct, En duurde dingen onnodig lang hierdoor. Achteraf is dat ontzettend jammer. Want na 2 gesprekken waren mijn ex en ik er al uit dus dat ging lekker vlot!

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundige en klantvriendelijke begeleiding.

Wij hebben de begeleiding en mediation van Raad & Daad tijdens de gehele echtscheidingsprocedure als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
10

Deskundig en compleet advies en begeleiding

Ik heb de begeleiding en de adviezen als waardevol ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit verhouding
8

Wel tevreden alleen hadden ik graag beter op de hoogte gehouden geweest

De opstart naar mijn scheiding was echt perfect en ze beloofde dat alles binnen 6 weken geregeld ging worden. Dit is niet gelukt dat niet zo erg als ze je dan hierover op de hoogte houden, Ik moest daar meerdere keren zelf achterheen blijven bellen. En het terug bellen ging ook niet soepel ik kreeg dan wel een mailtje van we zijn er mee bezig en dan hoorde ik niets meer. Dat was jammer. Uiteindelijk alles toch nog netjes afgerond vandaar mijn 4 sterren. In plaats van begin Augustus is het half oktober geworden. Het fijne was wel dat ze zich verder aan alle afspraken hebben gehouden. Ik zal ze bij andere zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Positief was het gesprek en uitleg van de procedure. En de Skype gesprek was top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: M
  • Verbeterpunten: Communicatie was om zich een voldoende, Echter de communicatie via de mail kwam heel de tijd in mijn spam! Dat was vervellend!
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: s
8

goede service, goed behandeld

Onze adviseur was kalm en neutraal, kon ons voldoende vertellen over de keuzes waar wij voor stonden en heeft ons door de documenten geloodst. Uiteindelijk moet je ook veel zelf doen, anders red je het niet in de gesprekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: RJ
  • Verbeterpunten: Vooraf wordt aangegeven dat tot een convenant komen mogelijk is op basis van uren in de gesprekken, uiteindelijk komen er toch relatief veel uren bij die je ook moet betalen tegen een fors tarief. Dat is ergens wel te begrijpen maar ik zou het op prijs stellen als hier vooraf eerlijker en duidelijker over wordt ingelicht.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: E.W.W.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Fijn hoe alles is uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: C
  • Verbeterpunten: Misschien had ik weinig geduld ,maar het ging allemaal niet zo snel en dan zit ik ook niet lekker ivm de kosten
7

voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen en alles naar onze eigen wensen kunnen afhandelen. Adviseur had veel geduld met ons en heeft goed geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: NWL
  • Verbeterpunten: Het eerste telefonische interview was echt heel erg tijdrovend en onhandig omdat we elkaar niet goed konden verstaan met drie mensen op 1 verbinding. Wij kregen pas twee weken later te horen dat we officieel gescheiden waren. Dus al twee weken gescheiden en toen pas kregen we een email, terwijl we van onze pensioenfondsen al bericht hadden. Zij wisten het dus eerder dan wij. Dat vonden wij echt belachelijk en slechte communicatie. De meerkosten vonden we ook te hoog.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: Ajg
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: Pjm
8

goede service, goed behandeld

Vriendelijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: C.P.W.
9

goede service, goed behandeld

Nette afhandeling en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: PJ
8

goede service, goed behandeld

Prima geholpen bij de scheiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: E.M.
  • Verbeterpunten: Hadden al veel zelf afgesproken dus de factuur was best vrij pittig maar dat wisten we van te voren.
8

goede service, goed behandeld

Martijn is een aardige onpartijdige mediator recht door zee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: hrez
  • Verbeterpunten: geen
9

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, Deskundig, Eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: M.
  • Verbeterpunten: -
7

voldoende, een redelijke ervaring

Beleefd en netjes ontvangen. Op tijd en met koffie of thee ,ook belangrijk! Verstand van zaken, deskundig en betrokken Klantvriendelijkheid ook heel goed. Zeer aanbevelenswaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: W.A.M.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zijn erg vriendelijk, deskundig en vlot geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: M
8

goede service, goed behandeld

- Zorgvuldig; - Snel antwoord op vragen; - binnen de wetgeving aanpassen naar onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Vul hier uw initialen in: J.H.

Filter op taal

Over Raad & Daad, Advies & Mediation

Welkom op de pagina van Klantenvertellen van Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. en Easy Echtscheiding. Na het sluiten van ieder dossier vragen wij onze cliƫnten aan te geven hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Op deze manier kunt u zien of onze werkwijze aansluit bij uw wensen. Raad & Daad, Advies & Mediation B.V. is sinds 2006 gespecialiseerd in het oplossen van geschillen door mediation en het geven van juridisch en fiscaal advies. Easy Echtscheiding is een concept van Raad & Daad. Met een ervaren team van gecertificeerde adviseurs & mediators begeleiden wij jaarlijks vele honderden cliƫnten bij het discreet oplossen van geschillen.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina