Filters

8

goede service, goed behandeld

Duidelijke all-in offerte en vlotte plaatsing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Panelen liggen wat scheef ten opzichte van elkaar, dit merkte ik later op. Wat preciezere plaatsing was fijn geweest.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
5

slechter dan verwacht

Goed voortraject waarbij ik kundig meerdere malen geholpen ben. Monteurs waren vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Betere voorbereiding monteurs is noodzakelijk. Voorkomt 4 keer terugkomen i.p.v. oplevering op 1 dag Kom je afspraak na. Als je zegt dat je diezelfde dag nog terugbelt, doe dat dan ook. Meerdere keren terugbel belofte niet nagekomen
8

goede service, goed behandeld

Goede offerte gehad, snel ingeplant en goede nette monteurs gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Beter intern comuniceren. Voor de montage komen schouwen, en dan toch niet alles bij hebben, met betrekking op het elektro gedeelte. Maar uiteindelijk ook opgelost en alles werkt nu prima. Nu alleen de zon wat meer deze kant in sturen. Maar positief bedrijf.👌
10

perfect, zeker aan te bevelen

Goede communicatie voor, tijdens en na het installeren van de panelen. Panelen lagen binnen drie uurtjes op het dak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: ga zo door
6

voldoende, een redelijke ervaring

Na een positief gesprek met Bart hebben we besloten deze grote aanschaf te doen. Maar het plaatsen op de dag zelf was een ramp de electroman was uitbesteed en had niet de juiste info en heeft erg veel moeite gehad om het aan te sluiten. De personen die de panelen moesten leggen waren met een minder en moesten terug om een steiger te halen. Wat erg veel tijd kosten. De hele dag bezig en op het eind van de dag deed de omvormer het niet. Jammer want het is vrijdag 16.30 dus weekend en dan is SolarEdge niet bereikbaar! Na een week wachten is er een nieuwe omvormer geplaatst en na een morgen werkte eindelijk alles. En de panelen schoongemaakt die waren erg vuil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Betere communicatie en de elektronica niet uit besteden. Ook zou het prettig zijn als de gene die de panelen komt verkopen nog een keer langskomt om te kijken of alles naar wens is gegaan. Dat is zeker niet het geval en na vele mails krijg je toch niet echt antwoordt op jou vragen. Jammer het bedrijf kan zijn Succes niet aan en neemt meer opdrachten aan dan dan het kan verwerken.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Tevreden met de telefonische contacten en met de communicatie en correctheid van de monteurs, die ons bezochten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Helaas werd er bij de installatie van de converter een fout gemaakt, die leidde tot storing op het modem en daarmee zeer hinderlijke uitval van onze TV- en computer- verbin-dingen, die vandaag hopelijk door de 365Zon monteur definitief verholpen zijn.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Eerlijk zijn over opbrengst zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ga zo door! Werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
7

voldoende, een redelijke ervaring

Alles ging goed tot er storing was er zou monitoring worden gedaan maar niks van gehoord gehad helaas 2 weken geen opbrengst gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: doe wat er belooft is
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
10

perfect, zeker aan te bevelen

Correcte en duidelijke communicatie, zowel schriftelijk (offerte) als telefonisch. Snelle levering en montage, keurig afgewerkt en opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Ik mis een app om de performance van mijn systeem te meten, of misschien is hij er wel maar kan ik hem niet vinden.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Netjes gewerkt. Beschadigde dakpannen vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Op afgesproken tijdstip aanwezig zijn. Niet adverteren dat je met eigen mensen werkt en vervolgens komen uitsluitend ingehuurde mensen
9

goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
8

goede service, goed behandeld

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Geen
8

goede service, goed behandeld

Goede prijs, snelle levering, goede installateurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: 1) Om ons elektriciteitsverbruik te kompenseren is berekend dat 18 panelen nodig zijn. Een legplan is niet gemaakt tijdens het adviesgesprek. Wel heb ik aangegeven in de toekomst wellicht extra panelen te willen. Daarom is een extra zware omvormer geadviseerd. Prima tot zover. Nu blijkt dat het 2 rijen van 9 panelen worden. Als dit 2 rijen van 10 panelen zou zij, zou het dak vol liggen (voor deze 2 rijen). Als ik dat had geweten had ik zeker 2 rijen van 10 panelen laten leggen. Dan hoeft daar in de toekomst niets meer gewijzigd te worden. 2) Tijdens het adviesgesprek is aangegeven dat de kabel buiten het huis zou komen, aan de voorkant van het huis langs de regenpijp. Ik zou zelf het graafwerk doen. Dat had ik ook gedaan maar bij installatie wordt toch een andere route gekozen. Op zich geen probleem, maar de installateurs doen normaal geen graafwerk. Hebben ze toch gedaan, maar dan wel heel ondiep. Ik had het graag zelf van tevoren gedaan en de kabel voldoende diep ingegraven. 3) De electricien had geen WIFI kit bij zich. Jammer, moest dus een keer terugkomen. 4) Ik heb aangegeven de BTW teruggave door 365Zon te willen doen. Tijdens het adviesgesprek is aangegeven dat dat een kwestie van een formulier invullen was, dus dat ik dat beter zelf kon doen; zonde van die 50 euro. Inmiddels denk ik te weten hoe het moet maar had het graag uit handen gegeven; kost me veel te veel tijd.
8

goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: geen
8

goede service, goed behandeld

vriendelijk ,snelle levering.goed materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Foutjes maken we allemaal wel eens , tip bij de klant iets beter letten op de aansluitingen die gedaan moeten worden of veranderd ,omdat deze van tevoren niet goed bekeken werden.wat tot extra kosten leiden. Maar ik ben tevreden over het geheel plaatje.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
9

goede service, goed behandeld

Duidelijke offerte, bij vragen goed te woord gestaan. Montage was netjes en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
8

goede service, goed behandeld

Duidelijke offerte

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Bij ons waren 3 van de 12 zonnepanelen beschadigd. Achteraf goed opgelost/vervangen door service monteur 365zon, Bovenstaande is niet nodig als de monteurs zuiniger met de panelen omgaan. Schade (krassen) was waarschijnlijk veroorzaakt door het vervoer of met de panelen over elkaar heen trekken met het uit de bus halen. Ik zou als ik jullie was de monteurs er op aanspreken zodat er een volgende keer zorgvuldiger mee om gegaan wordt. Ook waren de bochten leidingen niet met een buigveer gebogen maar gewoon geknikt. Dit heb ik maar zo gelaten maar het hoort niet. Een vakman doet dat zo niet. Ik zou als ik jullie was hier meer op sturen, scheelt een hoop werk en geld. En het komt beter over bij de klanten.
8

goede service, goed behandeld

klantvriendelijk, en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: ga zo door...
10

perfect, zeker aan te bevelen

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Van offerte tot aan plaatsing. Ik beveel dit bedrijf aan. Niet twijfelen maar gewoon doen. Hier krijg je geen spijt van. Ja, alleen als je het niet doet. Want elke dag geen zonnepanelen van 365zon op je dak is een verloren dag voor je portemonnee!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
9

goede service, goed behandeld

Zeer positive ervaring. Ervaren monteurs, netjes gewerkt Ook de electrische kabel is netjes aangelegd van zolder naar meterkast

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Geen
9

goede service, goed behandeld

Na 6 jaar panelen op carport nog gratis herplaatsing op schuin dak van het huis. Dit i.v.m. met het loskomen van de panelen tijdens de storm. Duidelijke uitleg en planning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies
  • Ik ben: een particulier
  • Tips/ verbeterpunten: Eerst meten is beter weten. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het scheelt weer enige ritten.

Bedrijfsgegevens

Spaarpot Oost 22 C

5667KT Geldrop

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.