Kwaliteit, duidelijkheid, vriendelijk en deskundig personeel, afspraken goed nagekomen.
bij de 1e installatie is alles fout gegaan wat maar fout kon gaan, in de waterleiding geboord, een groot gat van 20x20 in de muur gehakt, slechte bereikbaarheid van het kantoor geen communicatie, een telefoontje met gecondoleerd terwijl er niets aan de hand was, alleen een foto van het schouwrapport met 2x6 panelen terwijl ik had gevraagd om 3x4 panelen te plaatsen, maar men had niets anders bij dan materiaal voor 2x6 panelen, afwerking van elektrische draden was schandalig en communiceren kan 2x beter, ook een omvormer gehangen met een verkeerd serienummer. ik heb er op aangedrongen met stemverheffing dat ik dit zo niet wilde accepteren, men heeft toen besloten om te her installeren en dat is tot volle tevredenheid uitgevoerd wel bijna 1 maand later, nu gaat alles naar wens, maar heel veel strubbelingen gehad
Ontzettend vervelend dat er bij het installeren (per ongeluk!) een waterleiding is geraakt. Wij hebben er alles aan gedaan om tot een nette oplossing met u te komen, jammer dat u dit niet zo ervaren heeft: - Korting op de factuur - Herstellen van de schade (uiteraard!) - Aanpassen van de paneelopstelling op het dak op onze kosten -> ondanks dat u akkoord bent gegaan met het andere legplan. Wij hebben een telefoonboek vol mailcontact met elkaar gehad en hebben even lang met elkaar aan de telefoon gehangen. Jammer dat u dat ervaart als dat wij niet goed bereikbaar zijn. Anyway; Ik wens u desalniettemin -zonder mijn stem te verheffen- veel plezier toe van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Lars Buuts - 365zon
Had een probleem met lekkage onder een paneel.Contact gehad met Zon over dit probleem. Binnen een uur monteur aan de deur, er was een dakpan half verschoven waardoor waterschade was ontstaan op de dakplaat. Alles weer in orde gemaakt binnen anderhalf uur. Super.
Aanschaf van 9 panelen en vervanging van de groepenkast (via actie van de Vereniging Eigen Huis) vlot en netjes uitgevoerd door vriendelijke en vakkundige monteurs. Probleem met situering van panelen op het dak, werd soepel opgelost.
Rimpelloos traject van verzoek tot offerte tot aan oplevering.
De klantvriendelijkheid bij vragen om hulp is zeer hoog en mogelijke hulp thuis is ook perfect en zeker
Zeer snel en uitgebreid advies ontvangen. Zeer tevreden over de levering en service
Snelle plaatsing na aanvraag, netjes geplaatst met wat problemen maar die werden ook weer netjes en snel opgelost.
Het hele proces van de eerste schouw tot en met de plaatsing is prima verlopen. Dank aan het fijne team die de installatie heeft uitgevoerd. Nu de zon nog......
De communicatie verliep goed.Het plaatsen van de panelen en de afwerking was ook goed.
Goede , snelle en vriendelijke communicatie en advies door verkoper Nino. Snelle levering en installatie door deskundige, vriendelijke eigen monteurs. Niet De goedkoopste maar wel leverancier die vertrouwen wekt,kwaliteit van werk en materialen levert. De aftersales door service afdeling reageert en handheld snel en vriendelijk.
Geen positieve ervaring er wordt voor 1900 schade aangericht en ze weigeren de kosten warvoor ze verzekerd zijn te betalen.
Goededag, Uw verzekeringsmaatschappij Allianz heeft op 25 maart 2019 de schade a € 1904,57 aan u uitgekeerd. De mail waarin zij dit bevestigen heb ik zojuist voor de volledigheid even via de mail naar u toegestuurd. Naar onze mening is alles daarmee afgehandeld. Heeft u vragen of opmerkingen over de uitkering van de schade? Dan kunt u het beste even contact opnemen met Allianz. Heeft u vragen of opmerkingen voor ons (over de zonnepanelen)? Dan kunt u ons altijd even bellen of mailen. Verder; wens ik u natuurlijk veel plezier toe van de zonnepanelen! :-) Met vriendelijke groet, 365zon
Goede afhandeling.
Vandaag (05-07-19) zonnepanelen laten leggen via collectieve inkoop. Het team kwam op tijd en melde zich keurig aan. Kundige mensen die niet flauw zijn om duidelijke uitleg te geven, te helpen in advies of vragen te beantwoorden (en ja een goede kop koffie aanbieden helpt daarbij) . Helaas bleek de omvormer niet vooradig te zijn wat naar mijn idee ook vooraf gemeld had kunnen worden. Na één telefoontje met Wouter is dit zeer keurig opgelost. Men is vanuit kantoor de omvormer persoonlijk komen brengen zodat de installatie afgerond kon worden. Na een paar uur was alles naar tevredenheid geïnstalleerd en snort de omvormer prima en rustig. Samenvattend ben ik zéér tevreden over de offertefase, aanschaf, installatie en service. Martijn.
Aanleg was prima. Inmiddels is de communicatie naar de app voor de 2de keer weggevallen. In de tussenliggende tijd ben je de opbrengst kwijt. Niet waar! Geeft service aan, want er is een back up van 21 dagen. Jammer dan, een back up registreert alleen als er wordt geregistreerd. De 1ste keer kon men dit telefonisch herstellen. Maar voor de 2 de keer kan dat nu niet ??? Waarom kon het toen wel en nu niet wordt niet meegedeeld. Dus pas over 12 dagen komt er iemand die de communicatie met de app kan herstellen, terwijl ik op 4 minuten rijden van het bedrijf woon. De “Lieve Dame” van de service gaf aan: Ja, we hebben maar 1 monteur beschikbaar, dus u moet wel even wachten. Gek dat de eerste keer dit na 1 telefoontje wel kon worden hersteld en nu niet. Dus er moet meer zijn dat men niet wil vertellen. Men heeft de noodzakelijke info niet prijs is. Want in de ruimte van de omvormer is de routersnelheid 76.6. Neen, geeft service aan, we zullen waarschijnlijk de routersnelheid moeten verhogen. ??? Wordt vervolgd. “Consumenten kunnen niet alles snappen, maar zijn niet dom
Dag Robert, Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat de aanleg prima verlopen is. Vervelend dat de internetverbinding met de omvormer het niet doet. We komen dit graag (als service, dus op onze kosten) oplossen. Omdat er gewoon stroom geproduceerd wordt, is dit een storing met een lage prioriteit. Er is geen acuut probleem / gevaar / defect; je kunt alleen even niet op je telefoon zijn hoeveel stroom je produceert. De omvormer heeft weldegelijk een ingebouwde back-up functie. De (dag)opbrengstgegevens worden 21 dagen op de omvormer zelf bewaard. Deze worden ingeladen zodra de internetverbinding weer werkt. Met vriendelijke groet, Lars - 365zon
Dankjewel!
Duidelijk advies, goede planning
Goed advies en goed gemaakt,nette mensen krijg je over de vloer
Prima, betrouwbaar bedrijf. Goed advies, duidelijke afspraken die goed nagekomen worden. Goede service. Gewoon een aanrader
Kwalitatief goed met scherpe prijs vergelijkbaar met collectieve inkoop maar dan wel persoonlijker en precies naar wens van klant. Binnenkabel heb ik zelf neergelegd om afwerking perfect te kunnen maken. Mijn wens was zoveel mogelijk panelen op dakvlak aan zuidkant. 365ZON kwam tot 18 terwijl eigen huis maar tot 15 kwam. De 18 panelen liggen perfect met voldoende ruimte tot de rand. Kapotte dakpannen zijn vervangen door reserve pannen die ik had liggen. Nieuwe 3-fase meterkast die ook voorbereid is voor elektrische auto en elektrisch verwarmen. Omvormer en optimizers perfect bemeten. Ik heb momentaan piekvermogen gemeten die 110% is van door fabrikant afgegeven 5940 Watt. Goed advies, snel en deskundig geïnstalleerd. Super tevreden.
Nette offerte. Goede uitleg. Goede montage inclusief meterkast vervangen
- installatie binnenshuis (meterkast/bekabeling/omvormer) netjes geinstalleerd - praktische problemen pragmatisch opgelost - vriendelijk, meedenkend personeel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.