Installatie volgens afspraak gemaakt door vriendelijke/gezellige installateurs. (2 op het dak 1 in de meterkast/omvormer). De uiteindelijke in dienstelling was een paar weken later ivm Enexis die de invoer van 1x 35A naar 3x 25A moesten ombouwen. Dezelfde installateur (Omvormer) en een dakdekker (Dakdoorvoer) waren er weer om de installatie werkend op te leveren. Zeer tevreden over de installatie. Punt van aandacht: 365Zon is niet goed telefonisch bereikbaar, je komt de hele tijd in een wachtrij te staan en als je dan aan de beurt denkt te zijn ("de volgende lijn is voor u gereserveerd") wordt je uit de wachtrij gehaald en wordt je door gezet naar de receptioniste. Die dan een terugbel verzoek maakt. Dit is zeer vervelend en frustrerend, je wordt dan later een keer (hopelijk) terug gebeld.
Op het afgesproken tijdstip werden de panelen gemonteerd in minder dan 3 uur. Vervolgens kwam de elektricien en die zorgde er adequaat voor dat alles in werking werd gesteld en de benodigde aanpassingen werden gemaakt in de meterkast.
*
Goede informatie vooraf. Komen de afspraken na. De panelen zijn ook goed gemonteerd. Het rendement is hoog
Wij zijn goed geholpen rond de offerte en de vragen daarover. De installateurs waren, ondanks een file, goed aan het werk en gingen pas weg toen alles klaar was. Vragen de dagen erna werden adequaat behandeld en een vergissing over een nalever-datum werd correct en goed opgelost. Kortom wij zijn zeer tevreden
Via Vereniging Eigen Huis een actie ontvangen en aan deelgenomen. Afspraak voor schouw goed verlopen en installatie besproken (114 panelen met optimizers). Vervolgens afspraak gemaakt voor installatie. Dag van installatie kwam er niemand opdagen, na een paar uur gebeld en bleek bij hun in het systeem eenzijdig te zijn gewijzigd naar een installatiedatum drie weken later. Dubieus. Ik heb gevraagd of ze daar een oplossing voor hebben, maar enige reactie bleef uit. 365 werkt weer met onderaannemers of installateurs die de panelen installeren, eigenlijk lijkt het net een dozenschuiver te zijn. Dag van installatie - veel later dan gepland - kwamen de monteurs aan en hadden toch andere inzichten dan tijdens de schouw besproken is. Wel veel praktischer en mooier weggewerkt. De installatie is erg netjes en fijn verlopen. Na oplevering werd kort uitleg gegeven over het systeem en aangegeven dat we een app zouden krijgen via 365, maar nu, bijna een maand en een aantal mails later, nog niets van ze gehoord. Gezien de rest van de positieve reacties over 365 vraag ik mij wel af waarom de laatste reacties toch niet helemaal positief zijn. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee en wil van een bedrijf toch wel een professionele opstelling en doet wat ze zeggen. UPDATE: na deze review is contact met mij opgenomen en is een deel opgelost. Blijft wel staan dat ik erg teleurgesteld ben in het feit dat ik nauwelijks een reactie krijg op mijn mails en de installatie afspraak die eenzijdig drie weken verschoven is.
Hi Bart, Inmiddels hebben wij elkaar via de telefoon gesproken; de app is al een tijdje actief en ik heb je zojuist wat extra informatie toegestuurd. Zou je je review willen updaten op basis van de huidige stand van zaken? :- ) Als je nog aanvullende vragen hebt dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Lars van 365zon
Originele beoordeling
Via Vereniging Eigen Huis een actie ontvangen en aan deelgenomen. Afspraak voor schouw goed verlopen en installatie besproken (114 panelen met optimizers). Vervolgens afspraak gemaakt voor installatie. Dag van installatie kwam er niemand opdagen, na een paar uur gebeld en bleek bij hun in het systeem eenzijdig te zijn gewijzigd naar een installatiedatum drie weken later. Dubieus. Ik heb gevraagd of ze daar een oplossing voor hebben, maar enige reactie bleef uit. 365 werkt weer met onderaannemers of installateurs die de panelen installeren, eigenlijk lijkt het net een dozenschuiver te zijn. Dag van installatie - veel later dan gepland - kwamen de monteurs aan en hadden toch andere inzichten dan tijdens de schouw besproken is. Wel veel praktischer en mooier weggewerkt. De installatie is erg netjes en fijn verlopen. Na oplevering werd kort uitleg gegeven over het systeem en aangegeven dat we een app zouden krijgen via 365, maar nu, bijna een maand en een aantal mails later, nog niets van ze gehoord. Gezien de rest van de positieve reacties over 365 vraag ik mij wel af waarom de laatste reacties toch niet helemaal positief zijn. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee en wil van een bedrijf toch wel een professionele opstelling en doet wat ze zeggen.
Hi Bart, Inmiddels hebben wij elkaar via de telefoon gesproken; de app is al een tijdje actief en ik heb je zojuist wat extra informatie toegestuurd. Zou je je review willen updaten op basis van de huidige stand van zaken? :- ) Als je nog aanvullende vragen hebt dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Lars van 365zon
Vanaf het eerste contact is alles soepel verlopen, je krijgt netjes een bericht via de mail of je kan ze bellen zonder minuten lang in de wacht te staan. Duidelijke uitleg van de monteurs en de elektricien over de gehele installatie.
Goede uitleg snelle montage en netjes afgewerkt.
De zonnepanelen konden niet worden gelegd zoals voorgesteld. Prima monteurs. Wel een pan gesneuveld echter wel na melding vervangen. Echter later had ik geen contact met de omvormer. Na wat belletjes uiteindelijk goed opgelost.
Alles prima verlopen, heel aardige monteurs, echte vak mannen
Je wordt als klant heel goed begeleid en geadviseerd. Toen ik de offerte eenmaal had geaccepteerd zijn de panelen heel snel geleverd. Binnen 3 uur was alles geinstalleerd door vakkundige mensen! Ik ben zeer tevreden!
Zonder zorgen en prima begeleidt
Het proces vooraf verliep voorspoedig. De aanpassingen die gedaan moesten worden omdat er twee panelen minder geplaatst konden worden ging ook vlot. Het uiteindelijk leggen duurde helaas wat langer dan ik had verwacht. Gevolg ook een minder hoge opbrengst natuurlijk want de maand juni was een goede maand. Montage verliep goed ondanks dat wij een golfplatendak hebben en dat niet een allerdaags verhaal is.
Afspraken goed nagekomen. Zijn pro-actief en reageren snel en volledig indien er desondanks toch vragen zijn.
Fijn contact met Levi tijdens de verkoop, daarna alles snel en zonder problemen geinstalleerd. Klein probleempje met de app was snel verholopen. Aanrader!
Installatie verliep als een zonnetje, binnen 5 uur 16 panelen gelegd en geïnstalleerd. Vriendelijk personeel. Enige kritiekpunten: wachttijd was langer dan verwacht en ons tweede offertebedrag was ruim 30% hoger dan het eerste. Had een technische oorzaak, ben vergeten welke. Het had beter geweest als 1e offerte onder voorbehoud was geweest dan valt de 2e niet rauw op je dak. Ondanks de verhoging blijft het een goede deal, beter dan je geld op een spaarrekening zetten.
Het instaleren van de zonnepanelen wordt keurig en vakkundig gedaan maar de communicatie laat te wensen over. Men communiceert vaag over tijdstip van het bezoek. Ook komt men het afgesproken tijdstip niet na. Komen de zonnepanelenploeg maar blijkt de elektromonteur ziek te zijn
Toen wij eenmaal overstag waren om te kiezen voor zonnepanelen, vernam mijn vrouw over de geweldige service van dit bedrijf. Dus een afspraak gemaakt, maar helaas troffen ze snel de conclusie dat we een leien dak hebben. En daar kunnen ze niet op plaatsen. Vele aanbieders later werd duidelijk dat we geen leien dak hebben, maar franse platen. Uiteindelijk weer 365zon gemailed en yes, daar konden ze daar wel op plaatsen. 15 juni kwam er iemand voor de schouwing, maar schijnbaar had deze haar werk niet goed gedaan. Want toen ze op 28 juli kwamen om de panelen te plaatsen, bleek dat de veiligheid niet gewaarborgd kon worden omdat we geen dakgoot hebben op de plek waar ze dit zouden verwachten. Dus op die dag geen plaatsing. Na verschillende mailtjes en belletjes kwam men tot de conclusie dat ze een stelling moesten plaatsen voor de veiligheid. Uiteindelijk op 9 augustus kwamen ze alsnog plaatsen. Alleen niet de 7x 360w omdat deze uiteindelijk niet zouden passen. Dan maar gekozen voor 7x 325w. Dus in plaats van een totaal vermogen van 2520w kregen we 2275w. Maar ik moet zeggen, het staat er gelikt op en we zijn er superblij mee. Ook de app bleek ondanks negatieve recensies de volgende dag perfect te werken. Het heeft een tijd geduurd, maar ze leveren wel kwaliteit en daar is ook iets voor te zeggen. En in de aangepaste offerte bleek de uiteindelijk geplaatste panelen nog flink goedkoper te zijn. Plus 200 euro extra korting ter compensatie van de vertraging. Ondanks onze dakkapel aan de voorkant hebben ze ons toch kunnen voorzien van voldoende panelen met een goede opbrengst. Super bedankt voor de service.
Op aanbeveling van 040energie met dit bedrijf in zee gegaan ,geen moment spijt van gehad,alles netjes gemaakt, een klein probleem met onze groepenkast tot onze volle tevredenheid opgelost.
Via Vereniging Eigen Huis deze leverancier gevonden. Zeer scherpe prijs en idem begeleiding. De installatie door de drie keurige installateur verliep vlot op de afgesproken datum en tijd.
Na installatie bleek er schade bij de afwerking te zijn ontstaan. Dit werd direct opgepakt. Helaas op bij herstel toch nog wat ‘schade’. Hiervoor ben ik ruimschoots gecompenseerd. Prima service en altijd snel een reactie. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden/ krijgen.
Installatie van de panelen een half jaar prima. Na 25 juni installatie uit. Na enige telefoontjes is service opgepakt en zijn we prima geholpen.
Originele beoordeling
Installatie van de panelen een half jaar prima. Na 25 juni installatie uit. Na 3 weken 1 defecte paneel geconstateerd. Nu inmiddels 4 weken verder. Een paar keer gebeld met een vriendelijke telefoniste die steeds intern de zaak doorverwijst naar planning of technische afdeling. Die laten vervolgens niks horen. Het tussenbedrijf die de panelen geplaatst heeft en de zonnepaneel heeft meegenomen is nu failliet. Deze panelen aangeschaft via collectieve inkoop vereniging Eigen huis. Ik ga de juridische afdeling inschakelen en wil m’n geld terug.
Via collectieve inkoop vanVer.EigenHuis bij 365Zon uitgekomen. Was hier zelf ook al mee in contact voor een offerte maar via VEH nog iets scherper aanbod gekregen. Communicatie vooraf verliep soepel en was duidelijk. Eventuele afwijkingen (wel of geen optimizers) was mogelijk en duidelijk gespecificeerd wat hiervoor de extra kosten zijn en waarom deze afweken van de individuele offerte welke ik al eerder had ontvangen. De installatie is snel en soepel verlopen. Installateurs/monteurs van Elektro Service Brabant werken heel netjes (en snel). Leidingen netjes weggewerkt. In een halve dag 12 panelen geplaatst en in werking. Kortom. Tot nu toe zeer tevreden over aanschaf en installatie.
Ze werken snel en vakkundig
In de voorfase konden we zeer snel schakelen om te komen tot de juiste en meest passende offerte. Ze gebruiken eigentijdse tools, alles online en heel duidelijk. De uitvoering was uitstekend gepland voor de 3 uitvoerende partijen [plaatsing panelen, plaatsing omvormer en aanbrengen dak doorvoer]. In 4 1/2 uur tijd waren alle 27 parallel geschakelde panelen op het platte dak aangebracht, en compleet in bedrijf opgeleverd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.