Ik ben erg positief over 365Zon. Ik overweeg om ook op mijn lagere dak zonnepanelen te plaatsen maar dat wil ik dan wel door 365Zon laten doen.
Goed en snel geregeld. Scheelt enorm in energierekening
Binnenkort krijgenw e een warmtepomp en met deze panelen zulle we zeker genoeg stoom daar voor opwekken verwachten wij
Sinds de plaatsing hebben we veel rendement van de zonnepanelen. Wat heel fijn is voor de energierekening!
Zeer goede informatievoorziening vooraf, duidelijke afspraken die werden nagekomen, installatie door vakmensen, goede nazorg.
Eerlijk gezegd zijn er een aantal dingen misgegaan. Niet door 365 Zon, maar door ingehuurden. Iedere keer als er wat mis ging werd er serieus naar gekeken en direct opgelost. De service is daardoor uitstekend te noemen. Wel wil ik meegeven, als 365 Zon iets uit handen geeft, om daar controle op uit te voeren. Overall ben ik heel tevreden over de service en de communicatie met de medewerkers.
Gewoon fijn dat het vertrouwd voelde met de mensen die bij mij aan het werk waren .Ze overlegden doed en geduldig wanneer dat nodig was.
Service en plaatsing is goed, zonnepanelen werken prima
Sinds 1 jaar heb ik zonnepanelen laten plaatsen door 365Zon. Ik heb goede ervaringen, afspraken nagekomen, alles binnen 1 dag geregeld. En daarna nog een extra na controle gehad of alles goed was geinstalleerd. Al met al positief over de dienstverlening en uiteraard over de zonnepanelen.
Via Ver. Eigen-Huis ingeschreven en na akkoord op enig moment een schouw voorstel gekregen. Hierin gaf 365zon aan dat op mijn platdak van 4x7mtr maar 3 zonnepanelen geplaatst konden worden. Als reden gaven ze aan dat ze verplicht waren om een marge van 1.5 mtr van de dakrand aan te houden. Bij 80% van de buren met dezelfde huizen liggen er 9 of 10 panelen op het dak. Ik kreeg toch werkelijk het idee dat 365zon niet wilde leveren. Een eerlijk antwoord stel ik dan meer op prijs dan een wazig excuus over regeltjes. Al met al is in het hele traject met vereniging eigen-huis en 365zon de mooie zomer voorbij gegaan zonder dat ik voordeel van zonnepanelen heb genoten. Met beide partijen wil ik dan ook niets meer te maken hebben.
Goededag P. Mijvis, Dank voor uw feedback. Vervelend dat het aantal panelen dat we kunnen plaatsen niet overeenkomt met de verwachting die u daar bij had. We vinden het belangrijk om veilig en volgens de installatienorm te werken. Dat betekent dat we soms (helaas) nee (of een lager aantal panelen) moeten verkopen. - We volgen de berekeningstool van de fabrikant van het montagemateriaal om te bepalen hoe ver de panelen van de rand geplaatst moeten worden. Er is afstand tot de rand van het dak nodig om de panelen minder vatbaar te maken voor windbelasting. - Er is ruimte rondom het panelenveld nodig om (veilig) te kunnen installeren. Daarnaast is er ruimte rondom de panelen nodig om het dak later nog te kunnen betreden (Voor bijvoorbeeld onderhoud). Er zijn wellicht andere aanbieders die wel meer panelen op uw dak (of dat van de buren) willen plaatsen, daar ga ik niet over. Toch bedankt voor de getoonde interesse in onze zonnepanelen. Mocht ik nog iets voor u kunnen doen, neem dan gerust contact met mij op via [email protected]. Met vriendelijke groet, Lars van 365zon
Het offertetraject verliep soepel via Vereniging Eigen Huis. Zeer goede prijs, keurige vastlegging, etc. Helaas ging iets tijdens het aansluiten niet helemaal goed (achteraf bleek er ergens een klein kabeltje los geschoten te zijn op een printplaat (vind dat maar eens). Zij zijn blijven zoeken, verschillende onderdelen zijn vervangen (alles onder garantie). De montage en installatie keurig, goede uitleg, ook de opvolging later uitstekend. we hebben bewust gekozen voor individuele uitlezing van het paneel en ook individuele prestaties. Werkt super. De opbrengsten zijn beter dan vooraf bedacht. Kort gezegd: ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen. Super.
Soepel, zorgvuldig, snel en degelijk. Zeer tevreden.
Na een jaar heb ik nog steeds geen correct functionerende inverter. In eerste instantie startte de inverter 's ochtends dan wel op, maar kwam niet meer voorbij de 75 watt. Ik moest telkens handmatig de inverter uit- en weer aanzetten om het te verhelpen. Na een nieuwe inverter, en daarmee eigelijk nieuwe firmware, was dat probleem verholpen, maar raakt de inverter nu op bepaalde momenten overbelast en schakelt zich uit om vervolgens heel traag weer op te starten. Dit probleem is bij de leverancier van de inverter gelegd. Deze hebben een firmware update gedaan en zonder enig bericht tot opgelost verklaard. Het probleem speelt echter nog steeds en waar het eerst alleen bij 1 bepaald wattage optrad, treedt het nu bij meerdere wattages op. De update heeft de boel dus niet verbeterd. Het lijkt erop dat de inverter een heel groot software probleem heeft wat men niet weet op te lossen. Ik kan de laatste paar maanden emailen wat ik wil, maar enige substantiele actie kan ik niet meer ontdekken. Het lijkt erop dat men dit mankement niet ziet als iets om op te lossen. Te meer gezien de subtiele hints die ik van verschillende monteurs heb mogen ontvangen. En dan laat ik de problemen die ik heb ondervonden tijdens en na de installatie van de panelen zelf nog maar even achterwege...
Goedemiddag Arnold, Dank voor je bericht. Vervelend om te lezen dat er een probleem is met je omvormer en dat het oplossen daarvan niet goed verloopt. Mijn collega Wouter neemt contact met je op om een oplossing te bespreken. Met hartelijke groet, Lars Buuts
Snelle offerte en nog snellere levering. Duidelijk uitleg. Heel erg meedenken van de monteur en uitleg waarom hij iets deed of waarom er iets zat. Een monteur die meedacht en zich realiseerde dat het niet zijn huis was. Maar de mijne en daarin ook rekening wilde houden. Heel fijn.
De zonnepanelen zijn al drie maanden kapot, en zouden onder garantie gerepareerd moeten worden. Ik hang wekelijks enkele malen met 365zon aan de lijn, en hoewel er mooie beloftes gedaan worden gebeurd er weinig. De eerste monteur die langskwam heeft wat aan de omvormer gewrikt en geconstateerd dat die kapot was. Later viel de omvormer van de muur, met schade tot gevolg. Na telefonisch contact zou er een opnieuw een monteur komen, want de beschadigde kabels zouden brandgevaar kunnen opleveren! De monteur kon pas twee/drie weken later komen. Ik was op vakantie, maar de monteur kon de sleutel bij de buren ophalen omdat ik de situatie zo snel mogelijk verholpen wilde hebben. Bij thuiskomst van vakantie doen niet alleen de zonnepanelen het nog altijd niet, ook doet de stroom het niet. De meterkast zou vervangen zijn, maar werkt niet. De vriezer is ontdooid en is een grote zooi, 365zon is onbereikbaar en dus zit ik het hele weekend zonder elektriciteit. Wat een bagger bedrijf! Hun monteurs zijn onbekwaam en maken meer kapot dan dat ze repareren. Ik zou willen dat ik nooit zaken met ze gedaan had, en zou het bedrijf dus ook zeker aan niemand aanraden!
Hi Caro, Wat ontzettend vervelend om te lezen, sorry! Mijn collega Wouter neemt contact met je op om te kijken wat er precies gebeurd is (en misschien belangrijker); een oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, Lars van 365zon
Mijn ervaring tot nu toe is slecht. Het legplan moest 3x opnieuw vanwege fouten door de werkvoorbereider. Daardoor al 3-4 maanden vertraging. Tussendoor kun je ze slecht bereiken. Reageren niet op mail. Vervolgens duurt het een tijd voordat de installatiedatum wordt ingepland. Heb ik vervolgens een installatiedatum; ik pas daar zelfs m'n vakantie op aan, want ik heb de zonnepanelen door alle vertragingen inmiddels heel hard nodig. Wordt de installatie vervolgens een dag van tevoren afgebeld. Ik zou de volgende dag gebeld worden voor een nieuwe afspraak, maar nee hoor. En nu bel ik al een week lang elke dag. En elke dag worden er spoedverzoekjes uitgezet naar de planning en elke dag word ik niet gebeld. Het lijkt alsof ik weer onderaan de stapel ben gelegd, terwijl ze andere klanten zouden moeten opschuiven. Ik heb nog nooit ergens een slechte recensie afgegeven en heb heel veel geduld, maar hier ben ik zo klaar mee zeg.
Alles is goed verlopen. Enige punt van aandacht is het grote aantal dakpannen die kapot gegaan zijn. Gelukkig had de buurman nog dakpannen over.
Door de vele zonneuren heb ik positief rendement behaald. Gezien de gestegen energieprijzen is het een juiste beslissing geweest.
Heb de panelen nu twee jaar liggen op schuin en plat dak. Ze leveren de vantevoren uitgerekende stroomopbrengst op en worden voorlopig niet minder. Heb vertrouwen in de kwaliteit door de minimale garantie van 25 jaar
Die enkele keer was dat de stroom was uitgevallen. Ook merk ik tussentijds dat de grafiek niet wordt bijgewerkt
ben tevreden
82% van mijn stroomverbruik is opgewekt door de zonnepanelen. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Ik kan het zelf monitoren via een app en contact opnemen met 365zon die mij snel te woord staan met vragen.
De panelen zijn goed. In april 2021 hebben wij 10 panelen bij laten plaatsen. Bij stichting Zonnegarant geeft men niet het juiste aantal panelen door. Kan dit gecorrigeerd worden?
In eerste instantie niet al te enthousiast hebben we gekozen voor zonnepanelen. Er lag een mooie aanbieding en het geld lag op de plank… dus daar konden we ons geen buil aan vallen. We vulden een formulier in en toen ging het snel en lagen er 12 panelen op de achterkant van het huis uit het zicht. Goede service goede communicatie en nu… genieten we elke dag van de zon en van de energie en dat in tijden van (gas)crisis!
Het plaatsen van de panelen en de daaraan verbonden werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd. De panelen weken prima en onze kosten voor elektriciteit zijn gereduceerd tot nul.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.