Goed was eerst een probleem opgetreden is goed opgelost door de firma
Er wordt daadwerkelijk meegedacht bij plaatsing en positionering Niet op zoek naar maximale orderontvangst naar beste deal voor mij als klant Bij plaatsing worden kundige monteurs ingezet die ter plaatse nog kunnen aanpassen.
Na maanden wachten werden de panelen eindelijk geplaats (kan ik me nog voorstellen gezien de drukte). Echter aansluiten ging niet door omdat ineens de meterkast niet zou voldoen! Bijzonder omdat er van tevoren wordt gevraagd om in ieder geval een foto hiervan aan te leveren. Omdat je op dat moment geen keuze meer hebt (de panelen liggen al op het dak) besloten om de meterkast maar te laten vervangen. Er zou moet spoed een offerte komen (het woord spoed neem ik in dit traject met grote korrels zout), De monteur die na pas na een paar weken langs kwam gaf aan allen de meterkast te vervangen. Er stond niets op zijn bon om de panelen aan de sluiten, heeft hij uiteindelijk wel gedaan na aandringen van mijn kant. Panelen hebben 1 ,5 week gewerkt en toen hielden ze er mee op. Gemeld dat de omvormer defect is en na 2 weken (na aandringen van mijn kant omdat je zelf niets hoort als je een melding doet. Kwam er iemand langs die dat bevestigde (zal wel dom zijn van mij maar ik had verwacht dat er al vast een omvormer meegenomen zou worden om te vervangen, niet dus. Ben het helemaal zat. Als je belt krijg je allerlei begrip over je situatie. Er wordt beloofd dat de afdeling planning een afspraak gaat maken (heb ik al zo vaak gehoord), maar gebeurd helemaal niets. Ik begrijp dat het druk is en maar men verschuilt zich nu achter een afdeling planning en procedures die zijn afgesproken met hun leverancier van de omvormers. Om eerlijk te zijn heb ik daar als klant geen boodschap aan. Ik wil een werkend product voor het geld wat ik daar voor heb betaald.
Goedemiddag Kees, Goedemorgen William, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat het afronden van de installatie van je zonnepanelen niet goed verloopt. Ik heb je gegevens gevonden in onze administratie en heb een klacht geregistreerd. We gaan er mee aan de slag en komen hier via telefoon en/of e-mail bij je op terug. Vanwege de feestdagen kan het zijn dat daar een paar dagen overheen gaan. Met vriendelijke groet, Lars / 365zon
Montage netjes uitgevoerd. Informatie in de bijgeleverde app is helder en volledig.
De installatie voldoet prima en ik kan op de app. de opbrengst mooi volgen.
In korte tijd heb ik al bijna de helft van de aanschaf terugverdiend.
Duidelijke en heldere uitleg en overzichten van de opbrengsten van de zonne-energie. De zonnepanelen zijn snel gelegd, mooie panelen. Van te voren hadden wij wat vragen en 365 zo'n nam alle tijd om deze te beantwoorden en mee te denken.
-
We hebben onze zonnepanelen al een aantal maanden en zijn zeer tevreden. De panelen zelf werken prima en de opbrengst is boven verwachting. Ook de montage verliep perfect: de monteurs hadden een eigen route voor de kabels voorgesteld en die pas perfect. Het werk zelf was snel en zeer goed uitgevoerd.
Ik ben goed geholpen, zonnepanelen zijn correct geïnstalleerd (hebben meerdere stormen overleefd) en doen goed hun werk
Positieve ervaring
Veel voordeel van de PV-panelen. De ingeschatte opbrengst is voldoende voor huis en auto.
alles gegaan zo als afgesproken top gewoon
Originele beoordeling
3 maanden geleden geplaatst maar er moest een nieuwe groep geplaatst worden in de meterkast (volgens afspraak) maar dat was wat moelijk zeiden die jongens dus hebben ze die in de badkamer geplaatst had op dat moment geen keuze en ben er eigenlijk niet blij mee heb wat nagevraagd in mijn omgeving en iedereen vind het raar en niet veilig heb 2 weken geleden hier over gemaild maar geen reactie hoop nog wat te horen
Ik heb veel plezier van deze panelen die een heel goede opbrengst hebben. Wat ik ook heel goed vindt dat 365zon mij heeft aangemeld bij de stichting zonnegarant. Deze stichting houdt de opbrengst bij en staat garant voor een minimum aantal kWh. Als de opbrengst beneden dit minimum komt wordt het verschil vergoed. Ook houdt deze stichting de staat van de panelen bij en waarschuwt als er iets is. Kortom, ik ben zeer tevreden!!
In april 2022 hebben wij onze bestelling geplaatst maar de panelen liggen momenteel nog steeds niet op ons dak. Zon365 weet het (pre) sales proces vlot af te handelen waarna gesteld wordt dat je binnen 14 dagen gebeld wordt door de planningsafdeling om een afspraak te maken voor installatie. Dat telefoontje blijft maar uit ook al neem je zelf contact op. Men belooft steevast dat de planningsafdeling contact gaat opnemen maar dat gebeurt niet. In oktober werden wij plots wel gebeld door Zon365 met de boodschap dat de bestelde panelen slecht leverbaar waren en met het voorstel om voor andere panelen te kiezen. Deze waren natuurlijk duurder maar zouden wel een hoger rendement leveren. Bovendien zouden we op de ‘spoedlijst’ geplaatst worden zodat de panelen snel geplaatst kunnen worden. In de hoop dat dat zou gebeuren hebben we ingestemd. Na opnieuw een aantal keren te hebben gesproken met de front office medewerker die belooft ‘opnieuw een verzoek te doen aan de planningsafdeling’, wachten we nog steeds op een installatieafspraak.
Goedemorgen William, Dank voor je feedback. Vervelend dat het nog niet gelukt is om een installatiemoment met ons af te stemmen. Ik heb je gegevens gevonden in onze administratie en heb een klacht geregistreerd. We gaan er mee aan de slag en komen hier via telefoon en/of e-mail bij je op terug. Met vriendelijke groet, Lars / 365zon
De pre-sales is dik in orde: elke vraag werd snel en adequaat beantwoord. Uiteindelijk een legafspraak maken duurde vele maanden; dat kan ik ook nog begrijpen. Maar daarna was het bagger bij 365zon. De geplande legafspraak werd op de dag zelf om 11 uur gecanceld en drie weken uitgesteld. Op 3 december zijn ze alsnog gelegd, tot ruim na zonsondergang. Er kon nog niet getest worden. Inmiddels zijn we twee weken en werkt mijn installatie nog steeds niet. Ondanks vele e-mails en telefoontjes. De klantenservice biedt een begripvol oor maar nooit oplossingen, verbindt nooit door en belooft consequent dat er snel teruggebeld wordt en dat er met spoed aan gewerkt wordt. Op de vraag: "hoe laat word ik dan teruggebeld?" kreeg ik (op maandag) het droge antwoord: "deze week nog". Uiteindelijk wordt er een spoedmonteursafspraak beloofd. Vier dagen later krijg ik per e-mail een voorstel voor over vier weken!!
Goedemorgen Jeroen, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat het tot nu toe niet goed lukt om op een efficiente manier een afspraak met ons te maken voor het afronden van de laatste werkzaamheden. Ik heb je gegevens gevonden in onze administratie en heb een klacht geregistreerd. We gaan er mee aan de slag en komen hier via telefoon en/of e-mail bij je op terug. Met vriendelijke groet, Lars / 365zon
Tijdens hele proces een uitstekende service en goede uitleg. Nu de energieprijzen zo zijn gestegen is dat een reden om extra blij te zijn.
Prima installatie van de panelen en apperatuur. Daarna nog prima afer service mbt BTW teruggave en verplichte BTW aangiftes.
Ik heb een duidelijke offerte ontvangen en na akkoord zijn 12 panelen binnen 1 maand geplaatst. Dit was in september 2020. De installatie is snel en netjes binnen 1 dag uitgevoerd. Vragen na installatie over de app voor het volgen van de opgewekte energie zijn goed beantwoord. Kortom: Snelle levering en goede service
Overzichtelijke offerte, blijkt te kloppen. Vlotte plaatsing. Goed functionerende panelen
Na een goed verkennend gesprek is er een op maat offerte gegeven waar ik erg tevreden over was. Inmiddels al weer 2 jaar op het dak en geen enkel probleem ervaren. Tot slot wordt je ook geregeld op de hoogte gehouden van opbrengst/rendement
Sinds 25 september functioneert mijn omvormer niet meer en genereer ik geen zonne-energie. Al bijna drie maanden ben ik bezig met 365zon en met SolarEdge om dit op te lossen en het gebeurt maar niet. De oplossing is bekend, een nieuw communicatiebord, maar er is geen actie.
Goedemiddag Herman, Vervelend dat je omvormer het niet doet en dat het al zo lang duurt om dat op te lossen. Ik heb je gegevens gevonden in onze administratie en heb een klacht aangemaakt. We gaan er mee aan de slag en zorgen ervoor dat we dit alsnog op gaan lossen. Met vriendelijke groet, Lars / 365zon
Ik heb reeds zonnepanelen maar wil er meer. Daar heb ik vragen over maar krijg maar geen contact met de betreffende medewerker. Een eerdere medewerker werkt er niet meer, de huidige medewerker neemt maar geen contact op ondanks toezeggingen. Een belafspraak maken is niet mogelijk, 365zon neemt wel op, maar kan me niet doorverbinden. Tot nu toe: erg teleurstellend!
Dag Ton, Dank voor je bericht. Als je je adresgegevens en vermelding naar deze review mailt naar [email protected], dan kijk ik graag even met je mee. Met hartelijke groet, Lars / 365zon PS. Het is heel erg druk. Doorlooptijden zijn op dit moment helaas wat langer.
Vriendelijk snel en voor-en achterdak in 1 dag perfect geregeld! Prettige communicatie, alle afspraken verliepen zoals gepland en netjes achtergelaten. Top!!
Geweldige personen die het geinstaleerd hebben. We zijn ook op kantoor geweest, met de vraag om hulp met belasting teruggave en het doorsturen naar inergieleveren. Kwamen er zelf niet uit. Ook op kantoor geweldig geholpen. Leuke mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.