Een vlotte communicatie via de email
Installatie Mei 2019. Een punt van aandacht is de behandeling van service verzoeken via mail. Na twee weken wachten heb ik maar gebeld. Mijn verzoek werd toen direct opgepakt en geregeld. Ben naar alle tevredenheid geholpen.
Beste aankoop voor verduurzaming . Nog nooit storing gehad.
Ook bij vragen omtrent storing correcte indo gehad
Vooraf duidelijkheid over wat je kan verwachten m, hoe het aangepakt gaat worden en wat jezelf vast kunt doen. Ook zelf meedenken wordt gestimuleerd en samen wordt er gekeken (ter plekke) wat echt haalbaar is.
Ik heb met jullie een perfecte ervaring. Vragen die ik later had zijn goed en snel beantwoord. Ook de installatie ging perfect
Alles oké, bereikbaarheid tweede keer lastig
Ik lees veel positieve reacties over levering enz. Mijn ervaring over de service bij een storing is heel anders. Mijn omvormer geeft een foutmelding (is defect) na 9 jaar. Kan gebeuren en je verwacht dan ook dat de leverancier met een oplossing komt. Ik heb hier, op 14 april 2023 melding van gemaakt bij 365 zon. Na diverse mailtjes, app contact en telefoontjes blijft het stil bij 365 zon. Ik krijg totaal geen respons en blijkbaar zijn ze niet bereid mijn probleem op te pakken en een voorstel te doen om het op te lossen, Dit alles nog binnen de garantietermijn van mijn installatie. Op 1-5-2023 heb ik een mail gestuurd t.a.v. de directie. Ook hierop is totaal niet gereageerd. Pas dus op als u met dit bedrijf in zee gaat want de garantie/service na een paar jaar is nul. Lex Geldrop
Beste Lex, Vervelend om te lezen dat de afhandeling van je service-verzoek niet goed verloopt. Ik heb je bericht geregistreerd als klacht. We gaan uitzoeken wat er niet goed gaat en (belangrijker); komen via e-mail of telefoon bij je terug met een inhoudelijke reactie / oplossing. Met hartelijke groet, Lars / 365zon.nl
Ervaring contact en afwerking positief. Via VEH aan contact gekomen, goede prijs. De panelen brengen niet op wat er was beloofd. groetn, Jan
Alles werkt volgens plan, na een snelle installatie. Maar geen enkele Nederlands sprekende techneut thuis gehad om eea te bespreken. Ze stonden volkomen onverwacht aan de deur, wat slecht uitkwam. Ze hebben een andere micro-omvormer geoffreerd en berekend dan geplaatst zonder enig overleg, daar moest ikzelf achter komen! Dus let goed op! Kortom ondanks dat alles goed werkt is mijn vertrouwen laag. Inmiddels hebben ze via klantenservice alles goed opgelost en werkt het systeem prima en is mijn vertrouwen weer toegenomen.
Hoi Tom, Dank voor het delen van je ervaring. In het algemeen; het is niet de bedoeling (en niet gebruikelijk) dat je geen Nederlands kunt spreken met (tenminste de voorman van) het montageteam. Sorry voor dat dat verkeerd gegaan is. Graag kom ik met je in contact om je ervaring te bespreken. Wil je me een mailtje sturen (met daarin je adresgegevens en verwijzing naar deze review) via [email protected]? Met hartelijke groet, Lars / 365zon
Originele beoordeling
Alles werkt volgens plan, na een snelle installatie. Maar geen enkele Nederlands sprekende techneut thuis gehad om eea te bespreken. Ze stonden volkomen onverwacht aan de deur, wat slecht uitkwam. Ze hebben een andere micro-omvormer geoffreerd en berekend dan geplaatst zonder enig overleg, daar moest ikzelf achter komen! Dus let goed op! Kortom ondanks dat alles goed werkt is mijn vertrouwen laag.
Hoi Tom, Dank voor het delen van je ervaring. In het algemeen; het is niet de bedoeling (en niet gebruikelijk) dat je geen Nederlands kunt spreken met (tenminste de voorman van) het montageteam. Sorry voor dat dat verkeerd gegaan is. Graag kom ik met je in contact om je ervaring te bespreken. Wil je me een mailtje sturen (met daarin je adresgegevens en verwijzing naar deze review) via [email protected]? Met hartelijke groet, Lars / 365zon
Fijne installatie, alles piekfijn en snel geregeld.
voldoet aan mijn verwachtingen.
We zijn zeer tevreden
Planning en communicatie is niet al te best. Door drukte? Hopelijk is dat de oorzaak en gaat dit normaal beter. De installateurs hebben hun werk best goed gedaan. Wel jammer dat er alleen maar inhuur krachten kwamen. Panelen zouden half januari worden gelegd en dat hebben ze ook gedaan. Het hele proces kon wat mij betreft een stuk beter. De schouw alvorens de panelen werden gelegd is niet top uitgevoerd. Daardoor kwam de elektricien voor verassingen te staan toen hij de meterkast wilde vervangen. De nieuwe meterkast was overigens op de dag van plaatsen kwijt. Iemand van kantoor kwam deze enkele uren daarna alsnog brengen. Vervolgens bleek dit de verkeerde meterkast te zijn. Uiteindelijk met wat aanpassingen toch geïnstalleerd voor zover mogelijk, maar de zonnepanelen konden echter nog niet worden aangesloten. De panelen zijn uiteindelijk helaas pas na ca 3 maanden aangesloten. De dakdoorvoer lekte maar dit hebben ze redelijk snel opgelost. Gelukkig heb ik nadat alles werkte nog een gesprek gehad over de gang van zaken en hebben ze een compensatie aangeboden. Dat vind ik positief. Het zegt in ieder geval dat ze wel tevreden klanten willen.
Beste Jeroen, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat de installatie (en communicatie daar rondom) alles bij elkaar helemaal niet goed verlopen is. Sorry. Graag kom ik met je in contact om je klacht te bespreken. Enerzijds om ervan te leren en anderzijds omdat ik een poging wil wagen om dit traject toch op een fijne(re) manier af te sluiten. Wil je je adresgegevens + verwijzing naar deze review mailen naar [email protected]? In ieder geval wens ik je ondanks alles toch veel plezier toe van de zonnepanelen. Met harteiljke groet, Lars / 365zon
Originele beoordeling
Ik wil mensen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Planning en communicatie is verschrikkelijk. De installateurs hebben hun werk nog best goed gedaan voor zover hen dit mogelijk werd gemaakt door 365Zon. Panelen zouden half januari worden gelegd en dat hebben ze ook gedaan. Daarna viel ik van de ene verbazing naar de andere. Wat kan er zoal fout gaan? Heel veel! En vermenigvuldig dit dan keer 10. De schouw alvorens de panelen werden gelegd is niet goed uitgevoerd. Daardoor kwam de elektricien voor verassingen te staan toen hij de meterkast wilde vervangen. De nieuwe meterkast was overigens op de dag van plaatsen kwijt. Iemand van kantoor kwam deze enkele uren daarna alsnog brengen. Vervolgens bleek dit de verkeerde meterkast te zijn. Uiteindelijk met wat aanpassingen toch geïnstalleerd voor zover mogelijk, maar de zonnepanelen konden echter nog niet worden aangesloten. Deze problemen van slechte planning en communicatie hebben zich nog een aantal keren herhaald waarna de panelen uiteindelijk ca 3 maanden later zijn aangesloten. O ja, de stofzuiger is ook nog eens vernield door een medewerker die dacht dat je er wel bouwstof mee op kan zuigen. Iedereen is gewaarschuwd!
Beste Jeroen, Dank voor je feedback. Vervelend om te lezen dat de installatie (en communicatie daar rondom) alles bij elkaar helemaal niet goed verlopen is. Sorry. Graag kom ik met je in contact om je klacht te bespreken. Enerzijds om ervan te leren en anderzijds omdat ik een poging wil wagen om dit traject toch op een fijne(re) manier af te sluiten. Wil je je adresgegevens + verwijzing naar deze review mailen naar [email protected]? In ieder geval wens ik je ondanks alles toch veel plezier toe van de zonnepanelen. Met harteiljke groet, Lars / 365zon
Met de goodwe omvormers minder tevreden ivm met piepend geluid in de bijkeuken.
Duidelijke uitleg, afhandeling en service.
Eerste afspraak afgezegd omdat de bus van de monteur kapot was en de tweede afspraak niet op komen dagen . Zo ga je niet met je klanten om.
Beste Ed, Vervelend om te lezen dat de installatieafspraak niet goed verloopt. Ik heb je bericht geregistreerd als klacht. We duiken er in en komen via een persoonlijk bericht bij je terug met een terugkoppeling. Met hartelijke groet, Lars / 365zon
Prettig bedrijf, vragen worden netjes beantwoord, goede prijs-kwaliteit verhouding, aardige installateurs, keurig gelegd, helder legplan, volgens afspraak geleverd. Gewoon top.
Via de vereniging Eigen Huis in 2020 laten plaatsen. Nooit problemen gehad, opwekking conform de voorspelling.
Panelen snel geleverd, gemonteerd en aangesloten. Panelen leveren meer energie dan dat we zelf verbruiken, dus helemaal tevreden met deze investering.
De montage van de panelen is professioneel naar onze volle tevredenheid uitgevoerd, en de energie opbrengst is uitstekend.
Het systeem werkt voortreffelijk. Ook de App werkt goed en is informatief.
Over de omvormers heb ik zo mijn twijfels, krijg ook de app niet aan de gang.
Tevreden, prettige klantvriendelijkheid en service, indien nodig, is volgens ons ook goed
De 12 panelen leveren ons de stroom die we jaarlijks verbruiken. Wat wil je meer?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.