Personeel erg meedenkend

Jammer dat we maar 6 panelen mochten kiezen maar dat ligt niet aal jullie. Personeel erg meedenkend met het ophangen binnen. En alles netjes ingesteld

• Klant kent ons van? anders

Beste Anita, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat het personeel erg meedenkend was, ik zal het compliment aan ze doorgeven. Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed geïnstalleerd na overleg met monteurs

Prima installatie

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Benny, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Top!!

Snel,netjes en deskundig gewerkt. Goede en duidelijke uitleg. Heel erg tevreden...goed gedaan en bedankt jongens uit Venlo!!

• Klant kent ons van? anders

Beste Brenda, Bedankt voor de review. Goed om te lezen en we zullen het doorgeven aan de jongens uit venlo. Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed, vriendelijk en degelijk

Prettig vriendelijk bedrijf met top kwaiteit en het allerbelangrijkste, afspraak is afspraak! Aanrader!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Boy, Bedankt voor de review, Wat een complimenten, mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima bedrijf

Betrouwbaar geacht door samenwerking met de Consumentenbond en niet teleurgesteld.

• Klant kent ons van? anders

Beste Karla, Bedankt voor de review, super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Alleen maar goede ervaringen

Van bezig tot eind positief!

• Klant kent ons van? anders

Beste Marion, Bedankt voor de review, Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

De zonnepanelen werden heel snel geplaatst en ben heel tevreden.

• Klant kent ons van? anders

Beste Ilonka, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vlotte en vriendelijke plaatsing v zonnepanelen

Een chimpansee op het dak en een rots in de branding bij de meterkast. Ik voelde me in goede handen bij 365zon en tot nu toe doet alles het naar wens volgens mij.

• Klant kent ons van? anders

Beste Inez, Bedankt voor de leuke review! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Fijne communicatie en supersnel!

Supersnelle en accurate communicatie. Toen ik een wijziging in aantallen wilde maken kreeg ik binnen een uur de herziene offerte. En wat helemaal top was, de supersnelle installatie. Na akkoord op de offerte konden ze binnen 2 dagen al geplaatst worden (ivm een uitvaller en dat alles op voorraad was). Installatie ging heel vlotjes, aardige installateur en electricien! Wij zijn zeer te tevreden en raden 365zon iedereen aan!

• Klant kent ons van? anders

Beste Marieke, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekend zonnepanelen bedrijf

Via hun website offerte aangevraagd .Er kwam snel reactie. Na nog wat enkele extra gegevens te hebben aangeleverd had ik snel een offerte en kon deze gaan vergelijken met andere aanbieders van zonnepanelen. 365Zon kwam zeer gunstig uit de bus kwa prijs en gebruikte materialen. Na de gegeven opdracht zou het nog een aantal weken duren voor de werkelijke plaatsing van de zonnepanelen. We kregen echter al zeer snel bericht van hun planning met een op korte termijn plaatsingsvoorstel.l We hebben nu sinds half augustus de zonnepanelen en ze werken zoals beloofd. Ook de Growatt Shine app werkt uitstekend.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Hans, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed en snel proces van dakschouw tot installatie.

Wij zij tevreden over het hele proces van offerte tot installatie. Enig minpuntje was dat de installatie in twee delen heeft plaatsgevonden omdat de dakdekker er de eerste afspraak niet bij kon zijn. Aardige en plezierige installateurs (Mo, Anouar en Elektro Meister), die goed vertellen en laten zien wat ze hebben gedaan. Ook de werking van de app goed uitgelegd. De eerste 0,7 kW zijn de afgelopen twee uur inmiddels opgewekt. Op naar meer.

• Klant kent ons van? via Internet

Moeizame voorbereiding. Prima uitvoering.

Mijn zonnepanelen konden niet geleverd worden vanwege een overkapping. (Arbotechnisch). Basis waren de lucht / satellietbeelden. Er werd niet verder nagedacht over mogelijkheden. (Via dak van buren of verwijderen dakplaten van de overkapping. Uiteindelijk heb ik in de voorbereiding mensen kunnen overtuigen van de mogelijkheden i.p.v. de onmogelijkheden. Op de offerte werden kosten in rekening geplaatst voor plaatsen van een hoofdzekering. Deze zat er wel degelijk en duidelijk op de verstrekte foto van de meterkast zichtbaar. De fout werd hersteld en de kosten van de offerte gehaald. Na plaatsen van de panelen (wat rap en vakkundig werd uitgevoerd) bleek later dat twee panelen minder opbrengst gaven. Terwijl deze panelen op het overzicht in de app volledig in de zon lagen. Twee panelen die last hebben van slagschaduw leveren echter volledige capaciteit. Waarschijnlijk administratief verwisseld? Ik heb dit gemeld. Men zou dit met de monteurs opnemen maar er is hierover (2 maanden) geen contact meer geweest en niet aangepast in de app).

Echt aanrader bedrijf!

Ik heb invloed gehad in alle stappen van de aanvraag tot de installatie. Alles gedaan met een super professionele gedrag en gezellige mensen. Ook de aanvraag voor de wi-fi module was in een paar dagen ingeplanned. Ook de prijs was een duizend euros goedkoper dan alle bedrijven dat ik heb vergeleken. Super blij met 365zon!

• Klant kent ons van? via Internet

Afspraken worden correct nagekomen en digitale communicatie verloopt snel.

Snelle telefonische reactie op verzoek voor informatie en offerte over zonnepanelen. Snel akkoord over definitieve offerte en het verdere traject. Ook de installatie op het dak en de plaatsing van de omvormer resp. de aanpassing van de meterkast verliep geheel volgens afspraak. Keurig installatie werk. Vriendelijk en deskundig personeel.

Mijn ervaring was goed

Geen reactie!

Sinds 11-09-2023 probeer ik een reactie van jullie te krijgen hetgeen niet wil lukken. Na het monteren/installeren van de zonnepanelen ben ik niet meer instaat om mijn luchtcompressor te gebruiken. Telkens als ik deze in wil schakelen spring de aardlek eruit. Ik ben er intussen achter dat dit ligt aan de aardlekschakelaar van 30mA, terwijl er origineel een 300mA aardlekschakelaar gemonteerd was. Ik verzoek u dringend te regelen, dat er een monteur langs komt om de aardlekschakelaar om te wisselen van 30mA naar 300mA. Mocht dit op 15 oktober 2023 nog niet gebeurt te zijn, dan laat ik deze werkzaamheden voor uw rekening uitvoeren door een lokale elektricien. Hopende op enige reactie, Hoogachtend, Jaap ten Hoeve Het Kleine Oost 15 3771 XZ Barneveld 0342-422287 [email protected]

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Communicatie en klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Panelen goed gelegd, nog wel wat twijfels bij de beloofde opbrengst

Het gehele traject van eerste contact tot en met het moment dat de panelen stroom leverden goed. Goed en duidelijke communicatie over de offerte en de planning. De onderaannemer die de panelen gelegd heeft werkte keurig en dacht goed mee. We hebben nog wel wat twijfels over de beloofde opbrengst, maar de tijd zal dat leren.

• Volledigheid advies
  • Ik ben een zakelijke klant
  • Klant kent ons van? anders

Prima en voortvarende plaatsing van de zonnepanelen

Er wordt door de monteurs goed overlegd gepleegd.

positief

communicatie goed levering snel professioneel team

Erg tevreden

De communicatie verliep soepel en het advies was professioneel. Zij hebben de moeite genomen om het schouwrapport herhaaldelijk aan te passen op basis van de werkelijke situatie van mijn woning. De installatie kwam eerder dan verwacht. Ook daarna zijn er vervolgonderzoeken geweest. Tot nu toe werkt het system prima!

Goede ervaring

Mijn positieve ervaring komt ook doordat er op het personeel gelet wordt. Bij de eerste afspraak was het weer te slecht om het dak op te gaan. Daarna was het bijna te heet maar kon dit worden opgelost door al erg vroeg te beginnen. Top. Het leggen op het dak ging vlot en is netjes gedaan. Deze mannen lijken te weten wat ze doen, werken vlot en veilig. De installateur was wat langer bezig omdat het updaten van systemen problemen gaf. De installateur gaf niet op en ging pas weg toen alles perfect werkte. Top. Het blijkt belangrijk dat je zelf de ruimte waar gewerkt moet worden vrij maakt, dat bevordert het werken. De website geeft een heldere instructie over wat je zelf kunt/moet doen. Erg handig.

Snelle en nette installatie

Alles top geregeld, van begin tot oplevering. Snelle en vakkundige installateur, die mee dachten , hoe de panelen te plaatsen, en omvormer. Alles netjes achter gelaten. Top geïnstalleerd.

Top afgeleverd

Ondanks dat het een lange aanloop was is de installatie volgens afspraak verlopen. Communicatie en instructie waren naar volle tevredenheid.

Goed geregeld

Netjes geregeld allemaal en alles werkt naar behoren. In een dag lag alles op het dak en was alles binnen geïnstalleerd. Ook fijn dat het al zo snel kon, nu konden we in augustus nog meteen profiteren van de zonuren.

• Klant kent ons van? via Internet

Goede uitleg, vlotte levering en bekwame werklui

Alles was boven verwachting vlug geleverd en gemonteerd. Ze hoefden geen koffie, omdat ze dan nog voor de regen op een andere plek konden monteren. Waren die mensen ook weer blij denk ik

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.