Heel tevreden over de gang van zaken

Nadat ik me aangemeld had, verliep het proces heel vlot. De offerte zag er zeer professioneel uit. Over de installatie van de zonnepanelen ben ik zeer tevreden. Het installatieteam was heel plezierig en correct in de omgang

• Klant kent ons van? anders

Beste Joop, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Communicatie, levering en montage zijn top

Duidelijk communicatie. Panelen werden snel geleverd en gemonteerd. Hiervoor kwam een klein bedrijfje uit Rotterdam. Aardige en zeer beleefde monteurs, die netjes werken. Eind van de dag werkte de app helaas nog niet, maar dat was na het weekend snel opgelost. Heel tevreden.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste E, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Super service en vriendelijke gasten.

Topbedrijf.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Oussama, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel geplaatst

Het is nu niet het beste weer voor de zonnepanelen, dus ik denk dat het in de toekomst alleen maar beter kan gaan !

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Francien, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat bijna alles goed was! Kun je aangeven wat er minder duidelijk was aan de offerte? Dit mag in een mail naar [email protected]. We stellen je feedback zeer op prijs. Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle en vakkundige levering

Goede en snelle aanpak zowel a de offerte en de plaatsing, alles keurig afgewerkt in een halve dag. Nieuwste type panelen met ingebouwde omvormer.

• Klant kent ons van? anders

Beste Aart, Bedankt voor de review. Super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel een afspraak kunnen maken. Van te voren zeer duidelijke uitleg gekregen en wordt ook echt meegedacht. Monteren ging snel en ruimde alles achteraf netjes op. Ook nog een fijne en duidelijke uitleg gekregen over de tools die ze bieden!

• Klant kent ons van? anders

Beste Fatima, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

De schouw is niet goed uitgevoerd.

Communicatie via klantenservice uitstekend! Schouwing niet goed uitgevoerd. Niet juist gemeten. Zonnepanelen konden niet volgens legplan uitgevoerd worden. Uiteindelijk ter plekke tijdens plaatsen een nieuw legplan gemaakt. Dit had wel effect op de opbrengst. Dat was erg jammer. Vandaar de lage betrouwbaarheid ondanks de vriendelijkheid van de medewerkers, zowel uitvoerders als klantenservice.

• Klant kent ons van? via Internet

Keurig en snel gelegd, erg tevreden!

Vooraf contact gehad, veel vragen kunnen stellen en overal duidelijk antwoord op gekregen. De zonnepanelen konden zeer snel geplaatst worden. Op de dag van plaatsing verliep alles soepel en netjes. Erg tevreden!

• Klant kent ons van? anders

Beste Yvette, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Handig in gebruik

Ik heb airco,dus lekker warm zonder gas

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Anita, Bedankt voor de review. Dat is inderdaad handig in gebruik :-) Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima Team, netjes en snel geplaatst!

Stipt, correct en onnodige kosten helpen voorkomen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Remco, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Personeel erg meedenkend

Jammer dat we maar 6 panelen mochten kiezen maar dat ligt niet aal jullie. Personeel erg meedenkend met het ophangen binnen. En alles netjes ingesteld

• Klant kent ons van? anders

Beste Anita, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat het personeel erg meedenkend was, ik zal het compliment aan ze doorgeven. Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed geïnstalleerd na overleg met monteurs

Prima installatie

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Benny, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Top!!

Snel,netjes en deskundig gewerkt. Goede en duidelijke uitleg. Heel erg tevreden...goed gedaan en bedankt jongens uit Venlo!!

• Klant kent ons van? anders

Beste Brenda, Bedankt voor de review. Goed om te lezen en we zullen het doorgeven aan de jongens uit venlo. Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed, vriendelijk en degelijk

Prettig vriendelijk bedrijf met top kwaiteit en het allerbelangrijkste, afspraak is afspraak! Aanrader!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Boy, Bedankt voor de review, Wat een complimenten, mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima bedrijf

Betrouwbaar geacht door samenwerking met de Consumentenbond en niet teleurgesteld.

• Klant kent ons van? anders

Beste Karla, Bedankt voor de review, super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Alleen maar goede ervaringen

Van bezig tot eind positief!

• Klant kent ons van? anders

Beste Marion, Bedankt voor de review, Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

De zonnepanelen werden heel snel geplaatst en ben heel tevreden.

• Klant kent ons van? anders

Beste Ilonka, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vlotte en vriendelijke plaatsing v zonnepanelen

Een chimpansee op het dak en een rots in de branding bij de meterkast. Ik voelde me in goede handen bij 365zon en tot nu toe doet alles het naar wens volgens mij.

• Klant kent ons van? anders

Beste Inez, Bedankt voor de leuke review! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Fijne communicatie en supersnel!

Supersnelle en accurate communicatie. Toen ik een wijziging in aantallen wilde maken kreeg ik binnen een uur de herziene offerte. En wat helemaal top was, de supersnelle installatie. Na akkoord op de offerte konden ze binnen 2 dagen al geplaatst worden (ivm een uitvaller en dat alles op voorraad was). Installatie ging heel vlotjes, aardige installateur en electricien! Wij zijn zeer te tevreden en raden 365zon iedereen aan!

• Klant kent ons van? anders

Beste Marieke, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekend zonnepanelen bedrijf

Via hun website offerte aangevraagd .Er kwam snel reactie. Na nog wat enkele extra gegevens te hebben aangeleverd had ik snel een offerte en kon deze gaan vergelijken met andere aanbieders van zonnepanelen. 365Zon kwam zeer gunstig uit de bus kwa prijs en gebruikte materialen. Na de gegeven opdracht zou het nog een aantal weken duren voor de werkelijke plaatsing van de zonnepanelen. We kregen echter al zeer snel bericht van hun planning met een op korte termijn plaatsingsvoorstel.l We hebben nu sinds half augustus de zonnepanelen en ze werken zoals beloofd. Ook de Growatt Shine app werkt uitstekend.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Hans, Bedankt voor de review, Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goed en snel proces van dakschouw tot installatie.

Wij zij tevreden over het hele proces van offerte tot installatie. Enig minpuntje was dat de installatie in twee delen heeft plaatsgevonden omdat de dakdekker er de eerste afspraak niet bij kon zijn. Aardige en plezierige installateurs (Mo, Anouar en Elektro Meister), die goed vertellen en laten zien wat ze hebben gedaan. Ook de werking van de app goed uitgelegd. De eerste 0,7 kW zijn de afgelopen twee uur inmiddels opgewekt. Op naar meer.

• Klant kent ons van? via Internet

Moeizame voorbereiding. Prima uitvoering.

Mijn zonnepanelen konden niet geleverd worden vanwege een overkapping. (Arbotechnisch). Basis waren de lucht / satellietbeelden. Er werd niet verder nagedacht over mogelijkheden. (Via dak van buren of verwijderen dakplaten van de overkapping. Uiteindelijk heb ik in de voorbereiding mensen kunnen overtuigen van de mogelijkheden i.p.v. de onmogelijkheden. Op de offerte werden kosten in rekening geplaatst voor plaatsen van een hoofdzekering. Deze zat er wel degelijk en duidelijk op de verstrekte foto van de meterkast zichtbaar. De fout werd hersteld en de kosten van de offerte gehaald. Na plaatsen van de panelen (wat rap en vakkundig werd uitgevoerd) bleek later dat twee panelen minder opbrengst gaven. Terwijl deze panelen op het overzicht in de app volledig in de zon lagen. Twee panelen die last hebben van slagschaduw leveren echter volledige capaciteit. Waarschijnlijk administratief verwisseld? Ik heb dit gemeld. Men zou dit met de monteurs opnemen maar er is hierover (2 maanden) geen contact meer geweest en niet aangepast in de app).

Echt aanrader bedrijf!

Ik heb invloed gehad in alle stappen van de aanvraag tot de installatie. Alles gedaan met een super professionele gedrag en gezellige mensen. Ook de aanvraag voor de wi-fi module was in een paar dagen ingeplanned. Ook de prijs was een duizend euros goedkoper dan alle bedrijven dat ik heb vergeleken. Super blij met 365zon!

• Klant kent ons van? via Internet

Afspraken worden correct nagekomen en digitale communicatie verloopt snel.

Snelle telefonische reactie op verzoek voor informatie en offerte over zonnepanelen. Snel akkoord over definitieve offerte en het verdere traject. Ook de installatie op het dak en de plaatsing van de omvormer resp. de aanpassing van de meterkast verliep geheel volgens afspraak. Keurig installatie werk. Vriendelijk en deskundig personeel.

Mijn ervaring was goed