Kostenbesparend

Ik heb het nog maar kort, maar ik heb wel goede hoop voor de zomer.

• Klant kent ons van? anders

Beste Stephanie, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle en goede installatie

De mensen op het kantoor waren positiever over de ruimte die over zou blijven op het dak, na installatie, dan de monteurs. We hebben toen besloten het uit te stellen zodat er eerst nog een doorvoer door het dak gemaakt was voor een kachel. Ik kon de monteurs bellen als dat gebeurd was. Een paar weken later kon de istallatie doorgaan.Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. De installatie was in een paar uur gereed. Daarna heb ik wat uitleg gekregen over de app die ik al geinstalleerd had en hoe ik kon doorgeven aan mijn energieleveracier dat ik nu stroom ging leveren.

• Klant kent ons van? anders

Beste Len, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vanaf moment van offerte tot en met de nazorg, alles was tot in de puntjes geregeld. We konden zelf een moment voor de plaatsing kiezen, de monteurs waren keurig op tijd, legden uit wat ze gingen doen, heel geroutineerd en je merkt aan alles dat ze weten wat te doen. Duidelijke uitleg en ook achteraf goede nazorg. Dit verdient een dikke pluim!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Helga, Bedankt voor de review. Geweldig om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zonnepanelen 365zon

Van het ontvangen van de offerte tot de levering helemaal tevreden. De installateurs waren zeer kundig, netjes en snel. In een ochtend lagen er 9 zonnepanelen op mijn dak. De app was binnen een paar minuten geinstalleerd en ik zag de eerste dag al meteen dat ze goed werkten. Heel blij met de geleverde zonnepanelen. Ze liggen nu een maand en hoop dat ik er nog lang plezier van kan hebben.

• Klant kent ons van? anders

Beste Linda, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Betrouwbare afspraken.

Vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Kleine onvolkomenheden keurig hersteld Wat afgesproken is, is nagekomen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Barto, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zeer goed/snel en vakkundig gedaan

Ben zeer erg tevreden, en wat ook belangrijk is ze nemen al het afval netjes mee. En het is netjes afgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Astrid van Nieuwenhuizen, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Door vereniging eigen huis hebben we snel een keuze gemaakt.

Tot nu toe zijn we erg tevreden over de zonnepanelen .

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? via advertentie

Beste S.B.Jager, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Top van A tot Z en verder!

Fijn bedrijf met heldere vriendelijke communicatie. Zowel in voorbereidende, uitvoerend als afrondende fase. Zelfs daarna. Mijn omvormer ging nl stuk en men heeft er alles aan gedaan om deze te vervangen. Ik kreeg zelfs een passende vergoeding voor de misgelopen opgewekte energie. Ook heel fijn dat er 1 medewerker aan je gekoppeld wordt die de processen coördineert. Op die manier weet je altijd waar je aan toe bent en wordt je niet van het kastje naar de muur gestuurd. Zeker een aanrader dus!

• Klant kent ons van? anders

Beste Lilian, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen dat het nu wel naar tevredenheid is! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Compleet en in 1x klaar

Gestructureerd, snel, in goed overleg binnen paar uur werkend.

• Klant kent ons van? anders

Beste R, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

4 puike zonnepanelen geïnstalleerd

Naast de 10 zonnepanelen die er al waren aangebracht op het dak ( 2011) nog 4 panelen op het platte dak van bijkeuken en garage laten monteren door 365zon. Voor aanleg goed overleg en goede offerte opstelling, veel overleg mogelijk. Op de dag van montage adequate aanleg, alle overleg punten zijn afgetikt. Prima aanleg, goede opbrengst zoals beloofd. Heel tevreden over het gehele traject.

• Klant kent ons van? anders

Beste Jan, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Netjes gedaan

Nette jongens die boven ook alles netjes afgewerkt hebben en uitleg was prima

• Klant kent ons van? anders

Beste H verhagen, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Klantvriendelijk, deskundig, prima service

365zon doet wat ze beloofd! De medewerkers zijn heel klantvriendelijk, deskundig en hebben de installatie heel soepel en netjes uitgevoerd. De zonnepanelen hebben een goed rendement. Sinds de installatie gebruik ik significant minder stroom dan ik terug lever.

• Klant kent ons van? anders

Beste Denis, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Dik tevreden!

Komen de gemaakte afspraken na. Zeer goed te spreken over de voorgang en communicatie. Ik raad 365zon zeker aan!

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Erik Ganzevoort, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekende monteurs

Zeer tevreden over de uitvoering

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Communicatie en klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Helma Govers, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle installatie en goed contact

De zonnepanelen doen het al 3 maanden goed. We waren zeer tevreden over: * Het transparante verkoop proces en passende advies voor onze (zeer kleine) meterkast * De snelle installatie (4 weken) * Het installatie team dat de panelen op het dak legde We waren wat minder tevreden over de electricien. Communicatie was lastig, wilde in 1e instantie niet samenwerken met Enexis (ook al was dit vooraf meermaals gecommuniceerd), gaf geen goede groepen indeling en leek over het algemeen niet goed voorbereid. Moest ook later terugkomen omdat alle zware apparatuur samen op 1 phase zat. Als laatste vonden we naderhand veel peuken in de voortuin, dat was niet zo netjes.

• Klant kent ons van? anders

Beste Sander Treur, Bedankt voor de review. Goed om te lezen jullie over de genoemde punten tevreden waren! Als jullie nog contact willen hebben over de punten waar jullie minder tevreden over waren; stuur dan gerust een mail naar [email protected]. Dan neem ik contact met jullie op. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede service. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke uitleg.

• Klant kent ons van? anders

Beste Oktay, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vriendelijk geholpen en snelle service. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Nicoline, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekende begeleiding en levering

snelle en scherpe offerte en snelle levering van de panelen en verdere werkzaamheden

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Beste Patrick Post, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Het kan en moet absoluut beter!

Als ik zo eens naar de andere ervaringen kijk, en dan terugkijk naar hoe het bij mij is gegaan, lijkt het wel of ik gewoon een soort van pech heb gehad. Begin '24 contact opgenomen met 365zon en prettig gesproken met een verkoper, die er inmiddels niet meer schijnt te werken. Mooie deal gesloten voor een systeem van 12 x 435 Jinko Solar op een enkele omvormer. Op advies van de verkoper nog voor een kleine meerprijs gekozen voor een omvormer waarop in de toekomst een accu kon worden aangesloten. Systeem kon op de wasmachinegroep worden aangesloten, prima. App van 365zon geïnstalleerd, neemt je gaandeweg mee door het proces, ziet er netjes uit. Installatie zou zo'n 4 weken later geplaatst worden echter kreeg ik zeer kort van tevoren bericht dat de panelen niet meer leverbaar waren! Slordig! Kon toen kiezen uit panelen met minder opbrengst of panelen die na verloop van tijd minder zouden opbrengen. Geen optie. Een dag voor en op de ochtend van de oorspronkelijke installatiedag kreeg ik (geautomatiseerde) berichten dat de installatiedag eraan kwam en de montageploeg zo voor de deur zou staan. Slordig! Ruim 2 maanden later dan in eerste instantie gepland, volgde dan echt de installatie. De ploeg, bestaande uit 3 nette, hardwerkende gasten, ging voortvarend aan de slag, hulde! De elektricien was de enige die wat Nederlands sprak en nadat hij mij vroeg naar een loze leiding gaf ik aan dat was afgesproken dat de installatie op de wasmachinegroep moest worden aangesloten. Dit bleek niet te gaan omdat het een zware omvormer was die middels een 3-fase moest worden aangesloten. Wat volgde waren meerdere telefoontjes naar het bedrijf. Kon een andere omvormer kiezen maar daar konden dan geen 12 maar 10 panelen op. Omdat de zware omvormer geen optie was, uiteindelijk toch gekozen voor 10. Juiste omvormer werd direct gebracht en de installatie werd netjes afgemaakt, 2 maanden te laat. En compensatie? Een beveiligingskastje.... 365zon, het had absoluut beter gekund en gemoeten!

• Klant kent ons van? anders

Heldere communicatie en handig process via website

We zijn snel en goed geholpen. Beantwoording van vragen was duidelijk en helder.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Nico, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Wij zijn heel blij: dat we energie kunnen opbouwen.

Wij zijn heel blij: dat we energie kunnen opbouwen en we gebruiken de app regelmatig om te kijken. En hopelijk, bouwen we in de zomer nog meer op.

• Klant kent ons van? anders

Beste Marielle Keukens, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel geplaatst

Vriendelijke mensen die het komen installeren.

• Klant kent ons van? anders

Beste Vanity Van Hemert, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Altijd plezierig: het gevoel hebben een goede beslissing te hebben genomen.

Communicatie voorafgaand aan installatie goed verzorgd. Plaatsing gebeurde efficiënt, netjes en vriendelijk. De app werkt goed. Kortom: tevreden klant.

• Klant kent ons van? anders

Beste At Rens, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

• Klant kent ons van? anders

Beste Elvira, Bedankt voor de review. Super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Het is op zich goed gedaan alleen liggen de panelen een dakpan te laag.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Petra, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat het opzich goed gedaan is! Als je nog contact wilt over de ligging van de panelen kan je een mail sturen naar [email protected]. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Spaarpot Oost 22 C

5667KT Geldrop