Keurig en netjes werk geleverd

• Klant kent ons van? anders

Beste Peter, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Positieve ervaring

365zon heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en zelfs eerder geïnstalleerd dan verwacht.

• Klant kent ons van? anders

Beste Herman Jan Bakker, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Via het Zonnepanelen Collectief van de Consumentenbond kwam ik terecht bij deze gerenommeerde firma. Alles werd uitstekend uitgelegd en voorbereid. Op de dag van de installatie kwam het team met 3 man sterk op het afgesproken tijdstip. De installatie verliep uitstekend, het meeste werk was de bekabeling naar de meterkast, wat uiteindelijk prima werd opgelost. Uitleg van de werking en de bijbehorende app was zeer duidelijk en de paar vragen die ik nog had kundig beantwoord. Het systeem waar ik voor gekozen heb bied de mogelijkheid tot uitbreiding met meerdere panelen. Dat zal ik dan zeker door dit bedrijf laten doen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Erik, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima installatie op het dan gelegd

We zijn tevreden. Correcte en vriendelijke installateurs. Zowel van de panelen als de, vernieuwde, meterkast. Ziet er betjes uit. En nu maar hopen dat de salderingsregeling nog een tijdje gehandhaafd blijft..

• Klant kent ons van? anders

Beste René, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel en correct

Alles is snel, correct en volgens afspraak geleverd. Ik heb inloggen nog niet geprobeerd, maar ga ervan uit dat het ook goed is.

• Klant kent ons van? anders

Beste Rita, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Heel tevreden!

Door een verkeersinfarct op de A12 (02.02.2024) kwamen de monteurs om 11.00 u.(panelen) en 13.00 u.(meterkast). Ze hebben de panelen keurig gelegd en de meterkast helemaal vernieuwd, dat kostte wel iets meer tijd, ze sloegen zelfs aanbod om wat te drinken af. De uitleg van de app moest wat snel gebeuren, maar was wel duidelijk. Alles keurig opgeruimd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Henk, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Good but not excellenet

After installation, the tiles at the roof were disturbed which is resulting in small amount of water leakage

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Hi Muhammad Zeeshan Ghazi, Sorry to read that you have had a leak. Is it resolved now? If it has not yet been resolved or you have any other questions, you can send an email to [email protected]. Yours sincerely, Wouter 365zon

geweldig

alles keurig verlopen en snel

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Hans de Vlugt, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Nette en snelle levering en installatie.

Binnen 3 weken na het tekenen van de offerte, met daarin Kerst en oud en Nieuw hadden wij de panelen op twee daken. Het installatieteam was zeer kundig, net en hardwerkend. Ook de communicatie met de mensen op kantoor, voorafgaand aan de installatie, hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Klant kent ons van? anders

Beste Johan d B., Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Heel top!

• Klant kent ons van? via Internet

Beste F el ghazi, Bedankt voor de review. Top om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

365zon is een aanrader

Een heldere nette communicatie. Het plaatsen van de panelen en omvormer gedaan door netjes werkende monteurs die op tijd klaar zijn en geen rommel achterlaten.

• Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste Ferry, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Supergoed geregeld! Snel geplaatst en werken top!

De installatie ging heel snel en werd goed uitgelegd door de monteur wat ze gingen doen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Wester, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Toppers

Vriendelijk en deskundig

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Ernst, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Nog geen ervaring

Nog niet erg veel heb zonnepanelen nog maar net

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Ine, Bedankt voor de review. Fijn dat je toch een review hebt geschreven. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle klantvriendelijke afhandeling van mijn aanvraag voor zonnepanelen.

Bij al mijn vragen kreeg ik snel antwoord. Toen bleek dat er een miscommunicatie was wat betreft de omvormer werd dat ter plekke op de dag van plaatsing opgelost.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Ine, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Professionele vaklui hebben snel en kwalitatief werk opgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Martijn, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Een energiek bedrijf

Het offerte traject was fijn en ook na het tekenen van de offerte was het nog mogelijk om dingen te wijzigen. We hadden in eerste instantie een instantie gekozen als eerste in de ochtend, maar deze werd gewijzigd als de tweede in de ochtend. Ze waren er uiteindelijk iets later als gepland, maar mijn god wat kunnen die jongens hard werken wandt ze waren in 1 uur en 3 kwartier klaar! Iedereen die ik gesproken heb van 365 zo'n heeft mijn netjes te wordt gestaan en goed advies gegeven zonder pusherig over te komen. Top bedrijf

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Melchior, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede ervaring met 365zon met het installeren van zonnepanelen.

Er wordt vooraf goed gecommuniceerd en de afspraken worden correct uitgevoerd. Er is keurig werk geleverd en al vanaf de eerste dag was de stroomopbrengst in de app in te zien. Al met al een tevreden klant.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Cor, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Scherpe prijs, snelle en goede levering

Afgelopen december zonnepanelen op ons huis laten leggen. Binnen een maand na aanvraag werden onze panelen al geplaatst. Vooraf is er telefonisch contact geweest om de installatie door te spreken. Het is vervolgens precies op die manier geïnstalleerd. Het montageteam sprak geen Nederlands, maar wel goed engels. Voor ons was dat geen probleem. De mannen hebben snel, netjes en veilig gewerkt. Ze hadden oog voor detail. Alles ligt netjes vlak op het dak. Na transport was 1 paneel beschadigd. Dit hebben ze direct opgemerkt en dezelfde dag opgelost. We zijn erg tevreden.

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Mitchell, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Voor herhaling vatbaar

Snelle service vanaf moment van 1e contact. Duidelijke instructie per telefoon m.b.t uitbreiden bestaand systeem. Keuze voor 365zon genomen op basis van advies door partner gemeente Best

• Klant kent ons van? anders

Beste Robert-Jan, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Montage...plaatsing...verschrikkelijk

Slecht advies. Gaat erom zoveel mogelijk panelen te slijten. Plaatsing van omvormer en leidingen....een grote rotzooi laten ze achter. Ruimen niets op, gaten in de muur (misgeboord) laten ze zoals het is Zowel binnen als buiten. Na slechte google-revieuw nemen ze pas contact op om de problemen proberen op te lossen. Duurt weken voordat ze tot actie overgaan. Heb geen enkel goed woord over voor 365

• Klant kent ons van? anders

Beste C. Brugmans, Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat het zonnepanelentraject niet naar wens is verlopen. Ik zal even per mail reageren. Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Netjes en snel geplaatst .

N.v.t

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Leo, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Volgens afspraak op tijd een goed werkend systeem afgeleverd.

Keurig en vlot werkende monteurs die binnen een halve dag 8 panelen geplaatst hebben. Het systeem is keurig op het lichtnet aangesloten en werkt perfect. Behalve het perfecte werk dat geleverd is wil ik ook de monteurs bedanken voor de netheid van werken en omgang. Er is werkelijk niets negatief op aan te merken.

• Klant kent ons van? anders

Beste Peter, Bedankt voor de review. Heel mooi om te lezen! We zullen het doorgeven aan de monteurs. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Keurige installatie

Uitleg over het gebruik ontbrak, verder alles prima.

• Klant kent ons van? anders

Beste Mark, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Als je de uitleg van de app nog wilt ontvangen kan je een mail sturen naar [email protected]. Dan zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zeer professioneel binnen 3 uur geinstalleerd

Rody en Wouter hebben bij ons binnen 3 uur 6 zonnepanelen, omvormer en bekabeling naar de meterkast geinstalleerd en uitleg over de app gegeven. Keurig volgens afspraak op tijd aanwezig. Vriendelijke keiharde werkers. Gunden zichzelf geen pauze voor koffie oid Netjes in overleg alles uitgevoerd. Kortom dit waren toppers!

• Klant kent ons van? anders

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.