Onze eerste evaring ia positief bijgesteld

In onze eerste revieuw is er geen positief woord over zon365. We zijn nu enkele maanden verder en pakken zaken nu direct op wat leid tot vertrouwen.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Prima geregeld met goede service

Na aanvraag offerte was alles binnen enkele weken geregeld, goede voorlichting gehad en goede afspraken gemaakt. De zonnepanelen lagen super snel op het dak. Netjes werk geleverd en keurig afgewerkt. Na een poos bleek de omvormer toch te licht, dus contact opgenomen en ook dat werd snel opgelost, door het plaatsen van een andere omvormer, dit uiteraard kosteloos. De opbrengst van de panelen is boven verwachting, dus zeer rendabel.

• Klant kent ons van? via Internet

Keuring gemonteerd en knap afgewerkt door goede monteurs, panelen doen het geweldig zeker afgelopen jaar.

• Klant kent ons van? anders

Maar levert niet op wat ik verwacht Jullie hadden andere soort panelen moeten.

• Klant kent ons van? via Internet

Wel geplaatst, niet werkend en vervolgens nooit meer reagerenn nooit

14 oktober panelen geplaatst. Vervolgens aanmelden en simpel appje downloaden. Dan QR code scannen en klaar. Helaas verloopt dat proces van aanmelden en scannen niet naar wens. Inmiddels 3x bellen ( er wordt contact met u opgenomen..) en 5x mailen ( in behandeling genomen) verder, maar nog steeds GEEN enkele zinvolle hulp. Onmogelijk effectief contact te krijgen met 365zon

• Klant kent ons van? anders

Hi Den, Dank voor je bericht. Wil je je adresgegevens + verwijzing naar deze review mailen naar lars@365zon.nl? Dan help ik je graag verder op weg en zoek ik graag uit wat er niet goed gaat aan onze kant. Merci! Lars van 365zon

Geweldige kwaltiteit en service

Wat zijn we blij met onze zonnepanelen! De 8 panelen liggen nu bijna 2 jaar op ons dak. We hebben al meer dan €1000 verdiend! We hebben van begin af aan een goed gevoel gehad bij 365zon. Via vereniging Eigen huis kwamen we bij hen terecht. Keurige informatie en advies vooraf, snelle levering en de montageploeg was heel vriendelijk en vakbekwaam. Ook werkten ze netjes. Achteraf regelde 365 zon onze BTW perikelen; heerlijk, geen omkijken naar! Kortom, wij zijn dik tevreden!

• Klant kent ons van? anders

We zijn tevreden. Begeleiding is goed en jullie zijn bereikbaar. Goed geplaatst, geen klachten. Alles werkt.

• Klant kent ons van? via advertentie

Snel en netjes naar wens geplaatst.

Snel en netjes naar wens geplaatst.

• Klant kent ons van? via Internet

Snelle actie en levering en deskundige plaatsing

Via Eigen Huis in contact gekomen met 365zon. Inventarisatie online is snel en adequaat gedaan en zonnepanelen konden snel geleverd en geïnstalleerd worden. Tijdens de installatie liepen we tegen een klein probleem op dat prima werd opgelost. Naast een oplossing nam 365zon het ook op zich om zonder extra betaling, ook de administratieve rondslomp mbt teruggave BTW te regelen. Heel fijn, Scheelde me een hoop tijd en gedoe. Zeer tevreden.

Super blij mee

Snelle montage in goed overleg met eigenaar.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Zonnepanelen prima geplaatst, storingsvrij en uitstekende opbrengst.

Al enige tijd functioneren de zonnepanelen uitstekend en de opbrengst per jaar is groter dan het stroomverbruik. Ook geen storingen aan de omvormer en een goede wifi verbinding. Kortom: Prima.

• Klant kent ons van? anders

Goede service en goede nazorg

Zeer tevreden met de werkzaamheden en de geleverde nazorg.

Prettige vaklui die de 21 panel binnen de kortste keren geplaatst hadden

Geen problemen tijdens de plaatsing en sinds de ruim twee jaar dat ze nu liggen.

• Klant kent ons van? anders

Het installeren van de panelen lukte niet in een keer, maar dat is prima opgelost. Later viel steeds de groep uit waarop de panelen waren aangesloten. Door snelle hulp van een servicemonteur is een nieuwe schakelaar in de meterkast geplaatst en het probleem opgelost. Wij hebben alleen maar goede ervaringen.

• Klant kent ons van? anders

Zonnepanelen werken goed geen omkijken naar

Snelle levering en duidelijke communicatie

Makkelijk geregeld, geen storingen

Bij de installatie bleken de panelen een paar centimeter groter dan verwacht, waardoor het aantal van 20 niet paste op mijn dak. Ik kreeg 18 panelen. De financiële afwikkeling hiervan werd zeer snel geregeld.

afspraken zijn goed nagekomen

Ik ben erg tevreden met mijn zonnepanelen die bijna twee jaar liggen. De ligging van mijn dak is helaas niet optimaal maar de opbrengst is voldoende om mijn energie rekening te drukken, ook in combinatie met AC/verwarming. Je leert iets meer letten op tijden van de dag waar de opbrengst het hoogste is voor het draaien van een was of vaat, of het gebruiken van de AC/verwarming. Wat ik niet wist was hoe moeilijk recyclebaar zonnepanelen zijn. Hopelijk wordt dat in de komende tijd verbeterd. Het is niet fijn om te denken dat als ze aan vervanging toe zijn (wat lang niet het geval is) de panelen een extra belasting voor het milieu zullen zijn. Dat kan beter.

Zonnetjes in huis

Wij zijn erg tevreden over de zonnepanelen. We hebben er geen omkijken naar, ze doen hun werk en leveren stroom op via de zonnestralen die op ons dak vallen. De montage destijds werd kundig uitgevoerd en we kregen goede adviezen. We hebben sindsdien veel cowboyverhalen gehoord maar 365zon is een hele betrouwbare partij gebleken en niet te vergeten, zo ook de onderaannemer.

• Klant kent ons van? anders

Op basis van de schouw was een goed voorstel gemaakt voor de installatie. Bij de uitvoering was helaas een afspraak in de schouw over het hoofd gezien door de monteurs, waardoor de initiële installatie niet volgens plan is verlopen. Naderhand is dit adequaat gecorrigeerd.

perfect

dachten mee bij het plaatsen van de panelen als voor de rest van de installatie was snel en goed geregeld ook bij een probleem met de de zonnepanelen was 1 x bellen voldoende om met een inbel de storing te verhelpen

• Klant kent ons van? via advertentie

Top, top top

Snelle uitvoering, goede vakmensen✅

Bijna brand

Wij zijn blij dat wij geen brand hebben gehad. De aansluiting was niet goed uitgevoerd. De bedrading was gesmolten. Gelukkig viel het systeem uit waarna de aansluiting de tweede keer wel goed werd uitgevoerd.

• Klant kent ons van? anders

Hi Ivo, Dank voor je bericht; dat is schrikken. Fijn dat het uiteindelijk goed is afgelopen.  In de installatie zijn een aantal beveiligingen ingebouwd die de kans op grote(re) problemen bij een aansluit- of productiefout moeten voorkomen, het lijkt er op dat dit die hier (gelukkig) gewerkt hebben. Kan ik nog iets voor je doen? Met hartelijke groet, Lars van 365zon

Alles netjes afgewerkt.

Prima service en alles conform de offerte opgeleverd. Netjes gewerkt.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

eerste positieve ervaring met zonnepanelen

Na de installatie van de 123 panelen (oost) heb ik een grote schuur in de tuin gebouwd die op het zuiden is gericht, met een asymmetrisch dak. Daarop liggen 14 panelen die gemiddeld per dag zo'n 35% meer opbrengen dan de 16 stuks 123 panelen die naar het oosten kijken. Dat is logisch en zeker geen nadeel voor de 123 installatie. Het bekijken op de computer van de 123 panelen is wel wat primitief vind ik. Bij de dagopbrengst klopt het grafiek niet, als je de eenheden op de assen vermenigvuldigt komt er geen kWh uit en dat vind ik aanmatigend naar de klanten, zo van : "die snappen het toch niet" Verder ben ik behoorlijk positief, robuuste installatie. Aangelegd voor "eigen Huis"

• Klant kent ons van? anders

Ook na bijna 1 jaar nog zeer tevreden.

Zonnepanelen professioneel geïnstalleerd ondanks het slechte weer. Prima werking en meer zonne-energie opbrengst dan gedacht.