Juiste keuze gemaakt

Ze belde netjes hoelaat ze arriveerde zeer vriendelijk personeel en na de installatie goede uitleg gehad en alles netjes achter gelaten

Kundige installatie

2e installatie door dit bedrijf laten doen, omdat ik tevreden was over de eerste. Wederom een goede installatie. - Offerte gaat online en werkt perfect - Schouwing kan kundiger - flexibel met installatie afspraken - contact met bedrijf werkt zeer goed (nemen telefonisch op of bellen terug)

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Een prima keus gedaan

Vanaf offerte tot en met uitvoering is het project voor ons vlekkeloos en snel verlopen. Prima en heldere offerte, vakkundige uitvoering door gezellige monteurs én de eerste zonnestralen waren meetbaar en zichtbaar, zowel buiten als op de slimme meter. Een aanrader dus.

• Klant kent ons van? anders

Soepel verlopen proces! Zonnepanelen zijn geheel zelfstandig geinstalleerd. Ik kon gewoon (thuis, met af en toe een hotspot) doorwerken die dag. Verbeterpuntjes zijn: - Meer uitleg mbt keuze vermogen omvormer en installatie electra - Vooraf inlichten dat er mogelijk extra dakpannen 'nodig' zijn (Gelukkig hadden we er precies 2 liggen) - Informatie over betaling was laat en onvolledig

• Klant kent ons van? via advertentie

Super service!

Super snel antwoord op vragen, er word snel een overzichtelijk rapport opgemaakt. Bedrijf komt afspraken netjes na. De monteurs waren kundig en hebben zeer goed werk geregeld. Ze nemen de tijd om alles van de installatie uit te leggen, en de app word geïnteresseerd en uitgelegd. Kan 365 zon aan iedereen aanbevelen!

• Klant kent ons van? via Internet

Super goed !

I.v.m. met de indeling van mijn plat dak, konden er maar max 7 panelen op. Niks was het bedrijf teveel ! Offertes voor 5, 6 of 7 panelen. Uiteindelijk zijn er eind 2020 6 geplaatst en keurig en veilig aangesloten. Inmiddels ruim 400 kwh opgewekt ! Een aanrader !!!

• Klant kent ons van? anders

De schouw op afstand werkte zowaar. De installatie ging prima, het paste allemaal precies. Goede bouwploeg, bedrijfje ingehuurd door zon365, ze werkten met 3 personen netjes en veilig met een steiger. Leidingen keurig weggewerkt, nette communicatie en prettig in de omgang. De elektricien stofzuigde zelfs alles netjes op. Ook een last minute aanvulling van het legplan (en daarmee ook upgrade van de omvormer) werd keurig en snel uitgevoerd. Was op ons verzoek, we dachten dat 2 panelen extra niet mooi zou zijn, maar dat maakte weinig uit toen we zagen hoe het eruit kwam te zien. Top service dus! Heb de installatie op aangeven van zon365 intussen netjes aangemeld bij energieleveren. Inloggen in de app die bij de omvormer hoort was even wat gehannes, maar dat lukt intussen ook. De 15 panelen leverden de eerste dag gelijk 35kwh op, meer dan ik verwacht had. Kortom: heel tevreden. Telefonische bereikbaarheid goed: een paar vragen na afloop over wanneer de factuur komt, de btw teruggaaf en de max. temperatuur vlak boven de omvormer werden allemaal netjes direct beantwoord (zonder callcenter of keuzemenu).

• Klant kent ons van? anders

Zeer professionele aanpak zowel in de berichtgeving vooraf als tijdens de uitvoering.

Duidelijke berichtgeving en snelle reacties op gestelde vragen. De afspraken worden nagekomen en de installatie is perfect verlopen.

• Klant kent ons van? via advertentie

Keurig en uitstekend werk. Vandaag zonnepanelen geplaatst en meterkast vervangen. Zeer aardige lui, er was ook tijd nog (waren na onze klus vrij) voor een koffie- en gebakken vis momentje. Alles naar volle tevredenheid. Alleen kan app niet geïnstalleerd worden door storing in de portal. Wel uitleg gehad hoe later alsnog te installeren.

Goed. Geregeld

Monteurs waren op tijd Beleefd en meedenkend Zeker aan te bevelen Wij zijn zeer tevreden

• Klant kent ons van? anders

Tot nu toe alleen maar goed

Vriendelijk in het contact. Vragen werden altijd duidelijk en vriendelijk beantwoord. Dit allemaal vooraf. Ook degene die de zonnepanelen daadwerkelijk kwamen plaatsen waren vriendelijk. Alleen heb ik vergeten om een foto te vragen. Ik weet nu dus niet hoe de panelen op mijn dak liggen.

• Klant kent ons van? anders

Klein minpuntje is dat de rommel zowel op straat als in huis niet opgeruimd wordt.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Goed en netjes werk verricht.

Mannen waren netjes (schoenen uit) en stonden ons netjes te woord over een paar vragen die we nog hadden over de zonnepanelen. Binnen paar uur waren ze klaar en alles werkt prima.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Zeer slechte service en onbeschofte telefoniste van de planning

Ik heb heel lang moetem wachten op een service afspraak Toen ik hiervoor door de planning ben gebeld wilde ik mijn ongenoegen uitspreken dat het zolang geduurd heeft. Ik ben heel kortaf en bot beantwoord met de woorden HIEROVER GA IK NIET MET U IN DISCUSSIE IK BEL ALLEEN OM DE AGSPRAAK IN TE PLANNEN . Kunt u morgen om 15 uur?......... Ik bens als oud vuil behandeld. Ondanks dat de panelen op een huurhuis liggen ben ik wel een klant van u en betaal ik ook voor de panelen Ik wens dus netjes en fatsoenlijk te woord worden gestaan . Ze kon ook zeggen sorry wat vervelend Maar ik kan u daar niet mee helpen ik ben van de planning U kunt beter even een klacht sturen naar ons via t contact formulier op de site. Groetjes H van der made Oostendelaan 20 Eindhoven

• Klant kent ons van? anders

Dag Henry, Naar aanleiding van deze review heb ik een aantal keren geprobeerd om contact met je te zoeken, helaas reageer je daar niet op. Misschien dat het inmiddels wat gezakt is allemaal? Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent, maar tegelijkertijd vinden we je reactie een tikkeltje overdreven. - Mijn collega van de planning belt je op om een afspraak te maken. - Vervolgens is het eerste dat je doet tegen haar haar uitvallen over dat het allemaal te lang duurt en dat je ontevreden bent. - Ik ben het eens met de tip die u geeft; dit gesprek was waarschijnlijk wat fijner verlopen wanneer mijn collega iets anders gereageerd had. Maar; communicatie komt van twee kanten; ik snap best dat mijn collega wat getriggerd raakte door uw inbreng in het gesprek. - Vervolgens is er overigens een afspraak voor de volgende dag ingepland, niets aan de hand. Lars van 365zon

Goed geholpen!

Fijn geholpen door Serdar en wij zijn tijdens het hele traject goed op de hoogte gehouden. Laat de zon maar schijnen!!

Bedankt!

de Installatie is goed verlopen

Ondanks dat de plaatsingsafspraak tot 2 keer toe is uitgesteld, zijn de panelen toch geplaatst. Het plaatsingsteam was erg deskundig en heeft de panelen netjes geplaatst.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Goedemiddag familie Beniers, Fijn om te lezen dat de installatie (uiteindelijk) goed verlopen is. Ik wens jullie veel plezier toe van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Lars van 365zon

Hele goede service, veilig en personeel werkt heel netjes

Vanwege goede ervaringen in mijn omgeving bij 365 zon uitgekomen. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar er zitten onder zonnepanelen verkopers en monteurs veel beunhazen die niet veilig werken en geen service kennen! Er zou er maar net één van jouw dak afvallen of onder stroom komen te staan! Montage was zeer netjes en snel en via een app kunnen we alle gegevens en opbrengsten van de panelen inzien. Vanwege werk aan ons dak moesten twee van de panelen tijdelijk van het dak af en toen we belden met 365zon hoe we het het beste los konden maken zijn ze gekomen om dit voor ons te doen (uit veiligheid!). Één van de monteurs zag toen dat er iets niet helemaal meer goed was omdat de regels voor zonnepanelen veranderd zijn. Dit is als service opgelost! Ook garantie is prima geregeld bij 365Zon. Wat stuk is wordt gemaakt! Ook nadat ze een paar jaar op ons dak lagen. Als laatste vind ik dat de monteurs erg netjes en beleefd zijn (en dat zie je ook niet overal). Ze zijn vriendelijk en vroegen netjes of ze even binnendoor konden lopen of liever achterom. Ze ruimen alles op en namen het afval mee. Zelfs de koffiekopjes werden netjes naar de keuken gebracht. Wees dus slim en kies voor service en veiligheid!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Uitstekende begeleiding, afspraken nagekomen, resultaat: dik tevreden

Vanaf het aanmelden bij VEH, uitstekend op de hoogte gehouden door 365ZON van iedere stap. Vooralsnog uitstekend advies per telefoon over aantal te plaatsen panelen. Plaatsing volgens afspraak en keurig netjes en snel uitgevoerd.

Chaotische organisatie

Ik had zonnepanelen besteld maar de procedure daarna was echt slecht, onduidelijk, geen afspraken nakomen, moest alles zelf doen om info te krijgen, enz, enz.

• Klant kent ons van? anders

Dag heer van Nistelrode, Ik neem graag -net als u- de vrijheid om onze ervaring (online) te delen; Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vinden het lastig om met u te communiceren; de ene keer is er niets aan de hand en bent u tevreden en de volgende keer dat we u spreken bent u boos en deugt er allemaal niets van. Ik denk dat het om die reden ook goed is dat we samen besloten hebben om het traject niet voort te zetten; even goede vrienden. Met hartelijke groet, Lars van 365zon

Fijne ervaring

Prima vaklui en alles snel geinstalleerd

Bedankt!

Een moeizame start, maar een fantastisch werkend product

Na een wat moeizame start hebben we nu een fantastisch werkend product! Compliment aan 365zon dat ze dit toch echt hebben opgelost. Iedereen maakt wel eens een fout, maar Chapeau dat 365zon heeft doorgezet en dit zo heeft opgelost. Gezien de voorgeschiedenis kan ik geen 5 sterren geven, maar het product krijgt van mij wel 5 sterren. Ik raad het systeem van 365zon echt aan. Het geeft je uitstekend inzicht. Zeker als je veel schaduwvorming hebt. De levering van het eerste deel was echt heel snel en ook de montage; de uiteindelijke oplevering heeft wel langer geduurt en daarom voor dat onderdeel slechts 2 sterren. Wij hebben via de stichting zonnegarant een garantie afgesloten (ook een advies van 365zon) voor een minimale opbrengst van 93% van de voorspelling. Er waren vooraf andere partijen die hadden aangegeven dat het bij ons niet voordelig zou zijn (ivm schaduw - daarom ook de individuele uitlezing van elk zonnepaneel). Kosten hiervoor waren minimaal.

Dankjewel Manuel!

Er ging helaas van alles mis, maar het werd opgelost zonder probleem.

Na lang nadenken besloten zonnepanelen te plaatsen. Helaas ging er van alles mis, een leiding werd doorgeboord, wat een lekkage tot gevolg had, (niet veroorzaakt door medewerkers 365zon). Kap van de meterkast ging kapot, vervanger was niet voorradig meer, te oud model. Toen een aanpassing. Helaas, er is iets gebeurt waardoor vaatwasser, alarm installatie, oven, magnetron en alles wat stroom heeft in huis er mee stopte. De vaatwasser kregen wij niet meer aan de praat, die was overleden. Nadat 365zon dit heeft vernomen hebben zij besloten de vaatwasser die toch al 8 jaar oud was, geheel te vergoeden. Een mooie bos bloemen voor alle elleende ontvangen. Jullie zijn een voorbeeld hoe of je ellende tot iets positiefs kunt brengen. Top bedrijf.

• Klant kent ons van? anders

Fijn om te lezen Ernst! Ik wens je veel plezier toe van de zonnepanelen. Lars van 365zon

Een eerlijk advies voor een eerlijke prijs en goede service

We hebben contact gehad met Nino, hij heeft na telefonisch contact een paar verschillende opties met bijpassende offerte gemaild. Het geheel was duidelijk en overzichtelijk. Na acceptatie van de offerte werd al snel de installatie ingepland. Ook over de installatie zijn wij erg te spreken, het is snel en netjes verlopen. Nino heeft ons tussentijd goed op de hoogte gehouden en en geholpen bij vragen. Ook de service na de plaatsing verliep snel. Wij bevelen 365zon zeker aan! Nino bedankt!

Bedankt Daan!

Alle toezeggingen mbt de installatie zijn waargemaakt

Goede voorlichting, deskundige installateurs.

• Klant kent ons van? anders

Na-service liet even te wensen over...

Was in eerste instantie erg tevreden over het contact (want áls er contact is, is iedereen ontzettend aardig en begripvol.....), de duidelijke uitleg, de nette manier van werken de vriendelijke monteurs etc., maar na twee maanden leek de pret ineens over.... Na 3 dagen geprobeerd te hebben de juiste persoon aan de lijn te krijgen voor mijn probleem (er wordt geen stroom opgewekt) en de neiging een minder positieve recentie te gaan schrijven, (enigsinds gefrustreerd omdat het nu juist zulk prachtig weer was en de hele dag de zon optimaal scheen.....)kreeg ik uiteindelijk contact met Lars. Gelukkig ondernam hij wél actie en komt er binnenkort een monteur om het probleem op te lossen... Wacht het nog even af.....

• Klant kent ons van? anders

Hi Hanneke, Dank voor je feedback. Inmiddels hebben wij elkaar gesproken en is er een afspraak gemaakt om te komen kijken naar de storing. Voeg je nog een update toe aan je review nadat alles is afgehandeld? :-) Heb je aanvullende vragen of opmerkingen? Neem dan gerust nog even contact met mij op. Update 9-4: het euvel is inmiddels verholpen :-) Met vriendelijke groet, Lars van 365zon