betrouwbaar en snelle service

De communicatie verliep zeer goed steeds dezelfde persoon aan de telefoon. Helder en duidelijk overleg. meteen bevestiging via de email. Betrouwbare plaatsers, zorgvuldig met materialen.

voldoet aan alle verwachtingen

Duidelijke offerte en goede prijs via vereniging eigen huis collectief. Vragen werden goed beantwoord. Installatie team was top. Netjes, beleefd, vakkundig en snel. Met een paar uurtjes waren ze klaar.

Vakkundige installatie

Duidelijke offerte en vrij snel daarna kon ook geinstalleerd worden. Zeer vakkundig personeel en zij waren ook vriendelijk en ruimden na de werkzaamheden ook alle verpakking e.d. op. Ook de electricien die bij ons de meterkast moest ombouwen was zeer vakkundig en vriendelijk. Kortom wij zijn zeer tevreden met zowel de prijs alsook de installatie.

Vakkundig en snel

365zon heeft alle beloften waargemaakt. Supersnelle installatie en keurig gemonteerd. Het lastigste was de WiFi verbinding tot stand brengen. De omvormer is nogal kritisch.... Zeer aan te bevelen.

• Klant kent ons van? anders

Heel goede en plezierige ervaring

De keuze voor de uiteindelijke zonnepanelenconfiguratie was complex; het zijn erg veel keuzes, en ik wilde overal een juiste keuze in maken. 365zon heeft onvermoeibaar al mijn vragen op n goede en vriendelijke manier afgehandeld en daarna erg snel en goed geleverd. Prima ervaring!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Snelle afhandeling., goede begeleiding en zeer vakkundig

Een bedrijf om aan te bevelen! Vakkundige zeer serieuze en hardwerkende vaklui. Prima alles geregeld wat planning betreft. Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Correct, snel en vakkundig

Vriendelijke en hardwerkende monteurs die alles netjes achter lieten. Er werd goed geluisterd naar en meegedacht over onze wensen/voorkeuren. De montage verliep correct en vakkundig. Snel ook, ondanks de hitte op ons dak.

Zeer prettige ervaring :professioneel

Zeer prettige ervaring,professioneel. Op tijd,deskundig,vriendelijk,correct .Vlotte plaatsing

• Klant kent ons van? anders

Gewoon nakomen wat je beloofd hebt

Gewoon nakomen wat je beloofd hebt en nog meer. Dat is het onderscheidende vermogen.

• Klant kent ons van? anders

Zeer positieve ervaring met goede prijs kwaliteit verhouding

Communicatie via email verloopt erg goed en vlot. Offerte is duidelijk en mogelijke keuzes worden goed besproken. Installatie is netjes, op tijd, vlot, vriendelijk en professioneel. Zonnepanelen werken goed en app geeft duidelijke info over opbrengst. Zeer eenvoudig in installatie en gebruik.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Ik ben van het begin tot het einde vakkundig geholpen.

Al een poos van plan zonnepanelen aan te schaffen. Drie offertes opgevraagd. 365zon sprong er meteen uit qua prijs/ kwaliteit verhouding. Meteen duidelijke en heldere communicatie via e-mail. Betrouwbaar en vriendelijk contact. Vakkundige elektricien en installateurs. En wat net zo belangrijk is, de mannen overlegden constant als ze iets 'anders' wilden doen. En ze waren gewoon aardig. Ik ben heel tevreden.

Het systeem werkt prima.

Het was en teleurstelling dat het systeem, na plaatsing niet direct werkte. Pascal, de monteur, heeft 3 dagen na plaatsing dit snel en adequaat opgelost en de omvormer aangesloten. Sindsdien kunnen wij zonder problemen gebruikmaken van zelf opgewekte stroom.

• Klant kent ons van? anders

Heel mooi en goed werk geleverd , en concurrerende prijs.

Na veel jaren overwegen om zonnepanelen te plaatsen, heb ik uiteindelijk er toch voor gekozen. 365 zon, heeft meerdere installaties in onze wijk geplaatst tot ieders tevredenheid. Ben daarom ook met dit bedrijf in zee gegaan, Ik ben er zeer blij mee, daar het werk zeer vakkundig is uitgevoerd, de bedradingen super mooi zijn geplaatst en de eerste opbrengsten zijn al geregistreerd Zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel. Bovendien vind ik het een interessante materie, en doet mee aan een milieuvriendelijke wereld. Hoop er noch lang plezier van te mogen hebben

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Snelle en accurate levering en netjes gewerkt

Als deelnemer van de VEH zonnepanelen bieding gebruik gemaakt van het aanbod van Zon365. Offerte was helder en duidelijk, aan mijn verzoek om parallelschakeling in de offerte mee te nemen werd direct uitvoering gegeven. Akkoord gegaan, toen werd het even stil. Daarna afspraak gemaakt met installateur en op de dag van afspraak stonden ze er stipt op de afgesproken tijd. Hele nette monteurs, vriendelijk, netjes werkend en alles opruimend als ze klaar zijn. Ook de electricien heeft perfect werk geleverd, rekening houdend met hoe de omvormer het minst zichtbaar in de ruimte opgehangen kon worden. Daarna aansluiting heel netjes weggewerkt. Kortom ,zeer tevreden over het resultaat. Nu maar hopen dat het rendement naar verwachting is. Terugverdientijd van 7 jaar vind ik optimistisch, maar daar moet je t niet voor doen. Millieu sparen moet hoofddrijfveer zijn.

• Klant kent ons van? anders

Planning kon beter, maar aanleg is keurig gedaan

Eerlijk is eerlijk, ben niet te spreken over de planner/werkvoorbereider die verstoppertje speelde en niet het fatsoen heeft om mij telefonisch te woord te staan en ik heb mij bijzonder daaraan gestoord. Het betrof een ingewikkelde installatie i.v.m. niet standaard dak. Vele andere installateurs durfden zich er niet aan te wagen, 365zon wel. Installatie duurde daarom ook 1.5 dag voor 20 panelen. Het had wel wat voeten in aarde. Over de installateurs ben ik zeer te spreken. Vriendelijk, adviserend en meedenkend. Alles is keurig aangelegd en heb deze dagen veel opwek. Medewerker Carl wil ik hierbij in het figuurlijke zonnetje zetten. Hij heeft echt goed werk geleverd in de elektriciens werkzaamheden. Hij was ook de brander op mijn dak.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? via bedrijfswagen

Zeer klantvriendelijk gericht!

Zeer klantvriendelijk en service gericht. De snelheid van aanmelding tot offerte tot uitvoering was uitmuntend. De installatie verliep super snel en accuraat. De monteurs waren zeer bereid in het uitleggen en hebben keurig netjes gewerkt. Geweldige ervaring en zeker een aanrader !!!

• Klant kent ons van? anders

Nette service en goed product.

Op afgesproken datum zijn de zonnepanelen geplaatst en dat is keurig netjes gegaan. Er werd netjes van te voren gebeld, dat ze iets eerder kwamen. Vriendelijke mensen. In overleg is er een goede keuze gemaakt voor het plaatsen van de omvormer. Ben zeer tevreden.

• Klant kent ons van? anders

Snel geplaatst door hardwerkende vakkundige monteurs ( alles bij elkaar zo’n kleine 4 uur geduurd) respect voor de monteurs, zijn aardig wat kilo’s die het dak op moeten met een trap!

Positief

Wat erg prettig is dat alle gemaakte afspraken nagekomen zijn Dus tm de installatie ben ik tevreden

• Klant kent ons van? anders

Netjes, snel en in goed overleg geïnstalleerd

De installatie is vlot en vakkundig verlopen. Eerst even overleg over hoe de installatie het beste kan worden aangelegd. Vervolgens is alles vakkundig uitgevoerd. Eind van de ochtend was alles klaar en leverden de panelen de eerste energie al op!

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Snelle en vakkundige afhandeling

Monteurs hebben alles in een dag keurig geinstalleerd. Kabels netjes weggewerkt en alles keurig achtergelaten

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? via advertentie

Installatie prima verlopen

Ondanks de regen is de installatie van de zonnepanelen snel en goed verlopen.In overleg is de omvormer geplaatst en zijn de leidingen mooi weggewerkt. Vakwerk.

Professioneel bedrijf!

De installatie ging erg goed. De mensen van ESDE waren netjes, werkten gestructureerd en in mijn optiek zeer professioneel. Nu heb ik zelf geen enkele ervaring op hun werkgebied, dus of het allemaal goed is moet blijken. Maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Kwaliteitswerk

Nette afwerking van nieuwe electriciteits installatie. Leiding netjes weggewerkt onder de pannen, over de nok! Omvormer mooi aangesloten en zonnepanelen netjes op het dak. Prima werk

Geweldige Service

Snelle aanleg,netjes werk,nette monteurs