Altijd plezierig: het gevoel hebben een goede beslissing te hebben genomen.

Communicatie voorafgaand aan installatie goed verzorgd. Plaatsing gebeurde efficiënt, netjes en vriendelijk. De app werkt goed. Kortom: tevreden klant.

• Klant kent ons van? anders

Beste At Rens, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

• Klant kent ons van? anders

Beste Elvira, Bedankt voor de review. Super om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Het is op zich goed gedaan alleen liggen de panelen een dakpan te laag.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Petra, Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat het opzich goed gedaan is! Als je nog contact wilt over de ligging van de panelen kan je een mail sturen naar [email protected]. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede service van begin tot eind

Zeer vriendelijke, betrouwbare en deskundige begeleiding gedurende het gehele traject. Installatie verliep vlekkeloos.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Tammo, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

365Zon, professionals die hun afspraken nagekomen.

Duidelijke offerte, zonnepanelen snel en vakkundig geplaatst.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Fokke, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier nog van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle levering en vakkundige kennis

Prima bedrijf voor de levering van zonnepanelen!

• Klant kent ons van? anders

Beste Wesley, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier nog van de zonnepanelen en met het volgen van de prestaties ervan! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Geweldig klantgericht bedrijf met uitstekende service

Mijn in mei 2023, tot volle tevredenheid, geplaatste zonnepanelen hadden ineens geen verbinding meer. Maandagmorgen meteen gebeld en de medewerker ging direct kijken en alles werd direct verholpen. Binnen 2 uur werkte alles weer correct. Uitstekend klantgericht handelen en perfecte service, chapeaux.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Frans, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier nog van de zonnepanelen en met het volgen van de prestaties ervan! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Keurig en netjes werk geleverd

• Klant kent ons van? anders

Beste Peter, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Positieve ervaring

365zon heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en zelfs eerder geïnstalleerd dan verwacht.

• Klant kent ons van? anders

Beste Herman Jan Bakker, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Via het Zonnepanelen Collectief van de Consumentenbond kwam ik terecht bij deze gerenommeerde firma. Alles werd uitstekend uitgelegd en voorbereid. Op de dag van de installatie kwam het team met 3 man sterk op het afgesproken tijdstip. De installatie verliep uitstekend, het meeste werk was de bekabeling naar de meterkast, wat uiteindelijk prima werd opgelost. Uitleg van de werking en de bijbehorende app was zeer duidelijk en de paar vragen die ik nog had kundig beantwoord. Het systeem waar ik voor gekozen heb bied de mogelijkheid tot uitbreiding met meerdere panelen. Dat zal ik dan zeker door dit bedrijf laten doen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Erik, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima installatie op het dan gelegd

We zijn tevreden. Correcte en vriendelijke installateurs. Zowel van de panelen als de, vernieuwde, meterkast. Ziet er betjes uit. En nu maar hopen dat de salderingsregeling nog een tijdje gehandhaafd blijft..

• Klant kent ons van? anders

Beste René, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snel en correct

Alles is snel, correct en volgens afspraak geleverd. Ik heb inloggen nog niet geprobeerd, maar ga ervan uit dat het ook goed is.

• Klant kent ons van? anders

Beste Rita, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Heel tevreden!

Door een verkeersinfarct op de A12 (02.02.2024) kwamen de monteurs om 11.00 u.(panelen) en 13.00 u.(meterkast). Ze hebben de panelen keurig gelegd en de meterkast helemaal vernieuwd, dat kostte wel iets meer tijd, ze sloegen zelfs aanbod om wat te drinken af. De uitleg van de app moest wat snel gebeuren, maar was wel duidelijk. Alles keurig opgeruimd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Henk, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Good but not excellenet

After installation, the tiles at the roof were disturbed which is resulting in small amount of water leakage

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Hi Muhammad Zeeshan Ghazi, Sorry to read that you have had a leak. Is it resolved now? If it has not yet been resolved or you have any other questions, you can send an email to [email protected]. Yours sincerely, Wouter 365zon

geweldig

alles keurig verlopen en snel

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Hans de Vlugt, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Nette en snelle levering en installatie.

Binnen 3 weken na het tekenen van de offerte, met daarin Kerst en oud en Nieuw hadden wij de panelen op twee daken. Het installatieteam was zeer kundig, net en hardwerkend. Ook de communicatie met de mensen op kantoor, voorafgaand aan de installatie, hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Klant kent ons van? anders

Beste Johan d B., Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Heel top!

• Klant kent ons van? via Internet

Beste F el ghazi, Bedankt voor de review. Top om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

365zon is een aanrader

Een heldere nette communicatie. Het plaatsen van de panelen en omvormer gedaan door netjes werkende monteurs die op tijd klaar zijn en geen rommel achterlaten.

• Betrouwbaarheid
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Klant kent ons van? anders

Beste Ferry, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Supergoed geregeld! Snel geplaatst en werken top!

De installatie ging heel snel en werd goed uitgelegd door de monteur wat ze gingen doen.

• Klant kent ons van? anders

Beste Wester, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Toppers

Vriendelijk en deskundig

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? via advertentie

Beste Ernst, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Nog geen ervaring

Nog niet erg veel heb zonnepanelen nog maar net

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd N.v.t.
  • Ik ben N.v.t.
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Ine, Bedankt voor de review. Fijn dat je toch een review hebt geschreven. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle klantvriendelijke afhandeling van mijn aanvraag voor zonnepanelen.

Bij al mijn vragen kreeg ik snel antwoord. Toen bleek dat er een miscommunicatie was wat betreft de omvormer werd dat ter plekke op de dag van plaatsing opgelost.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Ine, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Professionele vaklui hebben snel en kwalitatief werk opgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Martijn, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Een energiek bedrijf

Het offerte traject was fijn en ook na het tekenen van de offerte was het nog mogelijk om dingen te wijzigen. We hadden in eerste instantie een instantie gekozen als eerste in de ochtend, maar deze werd gewijzigd als de tweede in de ochtend. Ze waren er uiteindelijk iets later als gepland, maar mijn god wat kunnen die jongens hard werken wandt ze waren in 1 uur en 3 kwartier klaar! Iedereen die ik gesproken heb van 365 zo'n heeft mijn netjes te wordt gestaan en goed advies gegeven zonder pusherig over te komen. Top bedrijf

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Melchior, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede ervaring met 365zon met het installeren van zonnepanelen.

Er wordt vooraf goed gecommuniceerd en de afspraken worden correct uitgevoerd. Er is keurig werk geleverd en al vanaf de eerste dag was de stroomopbrengst in de app in te zien. Al met al een tevreden klant.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Cor, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon