Goed werk en alles netjes afgewerkt Bedankt.

• Klant kent ons van? anders

Van eerste contact tot de levering prettig ervaren

Het telefonisch contact en de informatie bij de schouw waren duidelijk en plezierig. Afgegeven advies was helder en is door ons overgenomen. De afspraken werden nagekomen. Plaatsing van de zonnepanelen werd in 1 dag uitgevoerd. De elektricien kwam in overleg met ons een dag later in verband met de drukte op een andere locatie. Geen probleem verder. De app werd ingericht. Deze app is voor ons als digibeten soms lastig te begrijpen en mee te scrollen.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Constant, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Als je nog ergens hulp mee nodig hebt kan je altijd een mail sturen naar [email protected] of bellen op ons telefoonnummer. Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

ik ben tevreden

alles is voor mij geregeld en goed werk is er verricht

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste mieke Breman-Sneep, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Netjes afgewerkt en zijn pas tevreden als alles werkt

Ik had 2 omvormers hangen met verschillende paneel sterktes. deze zijn vervangen door 1 omvormer (2 strings) en een thuisbatterij. van het merk Growatt. Kabels zijn mooi weggewerkt, zoals ik de kabels gelegd wilde hebben (in overleg met de elektrische schouwer), en zijn via mijn grootste verbruiker (warmtepomp) naar de meterkast gebracht. mooi met zonnig weer indien de warmtepomp aanslaat gebruikt hij eerst stroom van de zonnepanelen, en als er geen zon is vanuit de batterij. Dus de meter registreert dit verbruik niet. mooi is om te zien dat de meter s`avonds ook op 0 blijft staan, omdat dan de stroom uit de batterij wordt opgenomen.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring

Beste Hans, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima bereikbaarheid en service

Makkelijk bereikbaar, goed klantcontact en prima zonnepanelen.

• Klant kent ons van? anders

Beste David Lau, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Erg

Uitstekend service

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Liban, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Werk prima

• Klant kent ons van? anders

Beste V.V., Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Van A tot Z goed geregeld.

Het gehele proces als prettig ervaren, klantenservice denk goed mee en heeft verstand van zaken. App is duidelijk en informatie. Installatie ging prima.

• Klant kent ons van? anders

Beste MAJE Roestenburg, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Very good services

The step by step process was very smooth. The team explained every step of the process in detail. The installation went smooth. They even changed my meter kast. I would highly recommend 365zon to people who would like to install solar panels in their houses.

• Klant kent ons van? via Internet

Hi Anand Prasad Baladhandapani, Thanks for the review. Good to read. Enjoy the solar panels! We have a tell a friend promotion. If you want more information about this promotion you can send an email to [email protected] Yours Sincerely, Wouter 365zon

Alles naar tevredenheid opgeleverd

Via VEH collectief een scherp aanbod gekregen van 365zon. Het contact daarna liep voorspoedig en prettig met korte lijntjes en snelle antwoorden. Ze waren kundig, flexibel en kwamen hun afspraken na. Op de dag van installatie stonden ze vroeg voor de deur en lagen de panelen snel op het dak. Het team kwam kundig over en alles werd volgens afspraak opgeleverd. Ze keken zelfs nog even naar een storing van mijn andere installatie zonnepanelen. Dikke pluim. Uiteraard pas betalen nadat alles naar tevredenheid opgeleverd is.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Peter, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

prima gedaan

is keurig gemonteerd en binnen de afgesproken tijd

• Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Beste Pieter, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Vlot gelegd..

Wij zijn erg tevreden over de zonnepanelen, maar hebben wel een punt van kritiek/aandacht.. Bij de het goedkeuren van de offerte is er niemand langs geweest om BINNEN te kijken of alles mogelijk was.. dit heeft bij ons geleid tot het afbreken van de veranda wat één dag heeft gekost om af te breken en één dag om het weer op te bouwen.. op de dag van de installatie was het niet mogelijk om achter het huis de steiger neer re zetten, waardoor ze aan de voorzijde de steiger hebben geplaatst en over de nok zijn gegaan.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Jean-louis van de Konijnenberg, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen dat jullie tevreden zijn met de zonnepanelen. We hemen je puntje van kritiek/aandacht mee als feedback, dank daarvoor! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima verlopen, snelle levering.

Goede service verlening.

• Klant kent ons van? anders

Beste Albert, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Netjes en goede service volgens afspraak

Goed begeleid door het gehele proces en info die nodig is om de juiste zaken te regelen. Vervolgens duidelijke afspraken gemaakt over instalatie. Op de instalatie dag netjes gewerkt door vriendelijke instalateurs. Na de instalatie alles werkend en netjes opgeleverd. Zorgeloos zonne panelen op het dak die nu stroom leveren.

• Klant kent ons van? via advertentie

Beste Michael Brouwer, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Professionele, aardige medewerkers

Stipt op tijd kwamen ze aan. Er was een goede samenwerking. Ze konden goed improviseren en hielden daarbij contact met mij als klant. Ze waren netjes en zorgvuldig in het contact. En, niet onbelangrijk, de panelen werken super met een grotere opbrengst dan verwacht.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Franka, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Prima ervaring

Correct, snel en altijd duidelijke communicatie

• Klant kent ons van? anders

Beste Johan, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Uitstekend bedrijf met ervaren werknemers

Installateurs kwamen op de afgesproken dag op tijd en gingen direct aan de slag. Er werd duidelijk uitgelegd wat ze gingen installeren en waar er geboord moest worden. Men ging zeer zorgvuldig te werk en afval werd na afloop keurig meegenomen. Chapo

• Klant kent ons van? anders

Beste Peer, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen en ik zal het doorgeven aan de installateurs! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Goede service en heel vriendelijk personeel

We werden goed geïnformeerd. Ze waren heel vriendelijk. Ik ben blij dat we voor deze firma gekozen hebben

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Beste Jan, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Nette mensen met ervaring

Super netjes, veilig en super snel gemonteerd. Duidelijke uitleg over het apparaat en de app. Ook makkelijk bij te houden op de app wat het oplevert.

• Klant kent ons van? anders

Beste Karin, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Zonnepanelen doen het goed

Zonnepanelen zijn goed geïnstalleerd. Toen er problemen waren met onze meterkast werd gied overkegd en vervolgens goed opgelost.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste jan, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Geen klachten

Alles netjes geplaatst. Tot nu toe geen problemen of klachten. Ook prima "nazorg".

• Klant kent ons van? anders

Beste Natasja, Bedankt voor de review. Mooi om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Snelle levering en installering

Ondanks de aankondiging dat het wel 6 weken kon duren, werden wij reeds na 2 weken gebeld met de mededeling dat er een afspraak gemaakt kon worden voor de installatie. De installatie was prima geregeld, enige minpuntje was dat de app niet werkte. Dat heeft in totaal 2 weken geduurd, na telefoontjes en mailtjes op en neer. Verder zijn we heel tevreden en alles werkt nu naar behoren.

• Klant kent ons van? via Internet

Beste Frank, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Fijn dat de app nu ook werkt! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

gewoon goed geregeld

goed en snel en vriendelijke service

• Klant kent ons van? anders

Beste aaron, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Tevreden over het systeem.

De communicatie vooraf verliep prima. We zijn ook tevreden met het systeem zoals het is afgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Beste Maarten, Bedankt voor de review. Goed om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Service en vakkennis geweldig

Alles is perfect verlopen en de zonnepanelen werken fantastisch. Ook de app is heel duidelijk

• Klant kent ons van? anders

Beste Dore, Bedankt voor de review. Fantastisch om te lezen! Veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Wouter 365zon

Spaarpot Oost 22 C

5667KT Geldrop