Goede begeleiding en keurige montage!

Via Vereniging Eigen Huis deze leverancier gevonden. Zeer scherpe prijs en idem begeleiding. De installatie door de drie keurige installateur verliep vlot op de afgesproken datum en tijd.

• Klant kent ons van? anders

Na installatie bleek er schade bij de afwerking te zijn ontstaan. Dit werd direct opgepakt. Helaas op bij herstel toch nog wat ‘schade’. Hiervoor ben ik ruimschoots gecompenseerd. Prima service en altijd snel een reactie. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden/ krijgen.

Betrouwbaar bedrijf

Installatie van de panelen een half jaar prima. Na 25 juni installatie uit. Na enige telefoontjes is service opgepakt en zijn we prima geholpen.

Alles goed geregeld

Via collectieve inkoop vanVer.EigenHuis bij 365Zon uitgekomen. Was hier zelf ook al mee in contact voor een offerte maar via VEH nog iets scherper aanbod gekregen. Communicatie vooraf verliep soepel en was duidelijk. Eventuele afwijkingen (wel of geen optimizers) was mogelijk en duidelijk gespecificeerd wat hiervoor de extra kosten zijn en waarom deze afweken van de individuele offerte welke ik al eerder had ontvangen. De installatie is snel en soepel verlopen. Installateurs/monteurs van Elektro Service Brabant werken heel netjes (en snel). Leidingen netjes weggewerkt. In een halve dag 12 panelen geplaatst en in werking. Kortom. Tot nu toe zeer tevreden over aanschaf en installatie.

Heel goed geregeld allemaal

Ze werken snel en vakkundig

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Zowel de voorbereiding als de uitvoering, allebei zeer goed!

In de voorfase konden we zeer snel schakelen om te komen tot de juiste en meest passende offerte. Ze gebruiken eigentijdse tools, alles online en heel duidelijk. De uitvoering was uitstekend gepland voor de 3 uitvoerende partijen [plaatsing panelen, plaatsing omvormer en aanbrengen dak doorvoer]. In 4 1/2 uur tijd waren alle 27 parallel geschakelde panelen op het platte dak aangebracht, en compleet in bedrijf opgeleverd.

• Klant kent ons van? anders

Prima bedrijf en perfecte installatie

De communicatie met 365zon verliep prima. De offerte (aanvraag via VEH) was boven verwachting erg scherp gezien de 9 panelen en hoogte (> 10m) van de plaatsing. Plaatsing van omvormer en bekabeling in overleg perfect uitgevoerd. Alles bij elkaar was de installatie niet veel meer dan een halve dag werk. Prima adres om mee in zee te gaan.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Erg goede servide, binnen een paar weken lagen ze er op

Het telefoongesprek werkte zeer verhelderend. Duidelijke uitleg over de verschillende systemen met hun voor en nadelen. De offertes volgden binnen enkele uren al. Ook de installatie verliep vlekkeloos. Ik ben erg tevreden. Bedankt!

Dik tevreden!

Alles volgens afspraak afgewerkt, vakkundige vriendelijke monteurs voor de panelen die secuur werkte, en ook een elektromonteur met vakkennis. e.e.a. is gegaan via Collectieve Inkoop Zonnepanelen Vereniging Eigen Huis.

• Klant kent ons van? anders

Eerlijk, duidelijke offerte, ook de aftersales en service is uitstekend

In het eerste gesprek is er geluisterd naar wat wij graag willen. Advies gegeven, uitleg gevraagd en gekregen waarop de samenstelling van de offerte is gebaseerd. Tijd om onze persoonlijke keuze te maken. Geen push. Meteen digitaal de afspraken bevestigd gekregen. Plaatsing datum aangegeven, snel bevestigd. Installatie, snel, vakkundig, vriendelijk team. Aftersales van 365, storing in internet waardoor verbinding met de omvormer niet werkte. Gemeld opgepakt door de service afdeling. Mail contact en gebeld. Vragen gesteld wat precies niet werkte en per mail een duidelijk en makkelijk zelf toepasbare oplossing gegeven die ook werkt. Kortom, TOP! Dank 365zon voor dit hele traject. Fam de Bruin

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Snelle en vlot installatie, goed service.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Luisteren goed naar de klant en nemen deze serieus

Vanwege dakramen was was het configureren van zonnepanelen (hoeveel, marge rondom de panelen en beluchtingspijpen op het dak) lastig. 365zon heeft dat goed opgepakt door een extra schouwing. En bij het leggen klopte het allemaal. Het vervangen van de verouderde stoppenkast was een week eerder al via 365zon uitgevoerd. Een probleemloze tijdsplanning.

volgende keer weer

Geheel volgens afspraak afgewerkt, vriendelijke monteurs voor de panelen die secuur werkte, en een elektromonteur met vakkennis.

• Klant kent ons van? via Internet

Nette en vlotte installatie door vakkundige en behulpzame installateurs.

Nog geen 5 sterren simpelweg omdat ik nog geen ervaring kan delen bij eventuele storing of andere service gerelateerde zaken.

• Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.

Duidelijke uitleg

Telefonisch en via de mail alles duidelijk uitgelegd en de volgende dag konden ze de zonnepanelen al leggen. Jongens van de installatie ook erg vriendelijk en legden alles goed uit!

Snel, betrouwbaar, vakkundig

Via de Vereniging van Eigenaren met dit bedrijf in zee gegaan, ik raad het iedereen aan.

Super service

Super tevreden eerst goed telefonisch te woord gestaan. En vandaag super tevreden over de 2 heren die hier alles kwamen aansluiten. Klantvriendelijk en duidelijke uitleg over alles.

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.

Zeer goede communicatie, heel netjes werk geleverd, Super tevreden Bedankt

• Klant kent ons van? anders

Prettig, vlot, adequaat, wekt vertrouwen

Alles buitengewoon vlot verlopen, met heldere toelichting ken snelle respons. Installateurs - uit de buut - snel en buitengewoon netjes gewerkt. Zeer klantvriendelijk en bereid tot uitleg en toelichting.

• Klant kent ons van? via advertentie

uitstekend werk.

keurig personeel, goed werk en alle rommel opgeruimd!

• Klant kent ons van? via advertentie

Pretige mensen om mee te overleggen.

Na een heldere uitleg over de zonnenpanelen en het aantal en waar deze komen liggen op het dak afspraak gemaakt voor plaatsing. Op 23 juni 21 keurig op de afgesproken tijd stonden de monteurs voor de deur stelde zich netjes voor na overleg waar de omvormer zou komen zijn ze aan de slag gegaan. Na alles geplaatst, opgeruimd en uitgelegd hoe het werkt weer huis waarts. Monteurs hebben keurig werk afgeleverd ben zeer blij mee.

• Klant kent ons van? anders

Vriendelijke en kundige jongens.

Heb een goede ervaring gehad

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Communicatie en klantvriendelijkheid
  • Volledigheid advies N.v.t.
  • Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? N.v.t.

Goed personeel met goed comuniseren

Alles is prima verlopen alleen zou ik ze aanraden eerder te vertrekken morgens dan hoeven ze niet zo te haasten in plaats van half 10 om half 8 te beginnen

• Klant kent ons van? via Internet

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik vond het heel fijn om 1 contact persoon te hebben en niet elke keer een ander waar je weer je verhaal moet doen. Een pluim hiervoor! Wanneer ik een vraag had werd er heel snel terugkoppeling op gegeven door de persoon die aan je gekoppeld is. Duidelijk en geen verhaaltjes. Je wordt goed geholpen zowel online als telefonisch. Dit bedrijf is super betrouwbaar en komen hun afspraken na. Ik beveel 365zon graag aan aan een ieder die nog zonnepanelen gaat zetten.

• Klant kent ons van? anders

Snelle en vakkundige installatie door aardige en vakkundige monteurs ondanks het slechte weer

Op 21 juni zijn mijn zonnepanelen geplaatst tijdens de stromende regen. Aardige en vakkundige monteurs/installateurs. Alle verpakkingsmaterialen e.d. meegenomen. Op verzoek van de Vereniging Eigen Huis is de installatie en de wijze waarop eea is geinstalleerd en gebruikte materialen nog dezelfde dag door een andere installateur ( Van Berkel Energietechniek ) gekeurd en goed bevonden. Plezierig voor mij als leek om deze bevestiging te ontvangen.