Kundige, professionele plaatsing. Bedrijf denkt graag mee

365zon heeft goed advies gegeven en meegedacht over de mogelijkheden. De plaatsing van de zonnepanelen vond in 2 delen plaats omdat er extra werkzaamheden aan het dak nodig bleken. Hierbij stelde 365zon zich flexibel op.

• Klant kent ons van? via Internet

Met de installatie is het helemaal goed gekomen

Nadat de omvormer er na 2 weken al uitlag, is er een nieuwe geplaatst en hebben we een vergoeding gehad voor het ongemak en de dagen dat de omvormer niet werkte. Op verkoop en service is niks aan te merken.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Zeer tevreden over plaatsing en contact

Vorige week 12 panelen geplaatst, zeer tevreden over hoe alles is verlopen, zowel het contact met 365zon als de plaatsing van de zonnepanelen is prima verlopen, geen onduidelijke dingen, prima (review via google)

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Installatie redelijk, maar communicatie bar slecht

De installatie van onze zonnepanelen (project via VEH) is uiteindelijk goed afgerond, want er wordt energie geleverd door de panelen. Maar het heeft onszelf veel energie gekost om dit voor elkaar te krijgen. Vanaf de start van het plaatsen van de panelen tot de uiteindelijke werking van onze installatie zat ruim een week, waarbij diverse keren door mij is gebeld en gemaild om duidelijkheid te krijgen en een nieuwe afspraak te maken. Op de dag van de installatie zijn de panelen geplaatst, maar de monteur had volgens zeggen geen tijd (?) om het electrische deel van de installatie uit te voeren. Na vertrek van deze monteur heb ik gebeld en gemaild naar 365zon om een nieuwe afspraak hiervoor te maken. Direct na de installatie van de panelen heb ik een vraag gesteld of de optimizer ook daadwerkelijk was geplaats, maar het heeft ruim 3 weken geduurd (met veel bellen en mailen) voordat hierop een duidelijke reactie is gekomen. Toen de electrische werkzaamheden waren afgerond, vertrok de monteur met de mededeling dat "alles werkt". Echter, de omvormers bleken niet te werken. Er was uiteindelijk een onderdeel niet geplaatst op beide omvormers. Ook hierover weer gemaild en gebeld, voordat er een afspraak kon worden gemaakt om dit te herstellen. Wat communicatie betreft scoort dit bedrijf erg slecht. Je kunt met een vraag niet gewoon worden doorverbonden naar een medewerker, maar er wordt telkens een terugbel-notitie gemaakt. Enkele van onze notities staan nog steeds open, geen enkele reactie hierop gekregen. Hetzelfde geldt voor mails, waarbij soms een reactie volgt, maar op de daaropvolgende mail wordt vrijwel niet gereageerd. Afgelopen week heb ik weer een vraag gesteld, maar hiervan lopen nu 3 terugbelnotities ........ (zucht). Van 365zon hadden wij, omdat deze actie via VEH liep, een professionelere opstelling qua communicatie met de klant verwacht. Maar deze is vrijwel uitsluitend eenrichting op.

• Klant kent ons van? via advertentie

Hi Theo, Dank voor je feedback en sorry dat we je niet helemaal hebben kunnen helpen op de manier zoals je dan van ons had mogen verwachten. Afgelopen zomer hebben we tijdens de vakantieperiode inderdaad wat uitdagingen gehad met onze (met name telefonische) bereikbaarheid. Dit is inmiddels opgelost en weer op het oude niveau :-). Vorige week hebben we elkaar via de telefoon gesproken en hebben we (volgens mij) een fijn gesprek gehad en goede afspraken gemaakt. Als je wil dan kan je nog een korte update toevoegen aan je review. Ik wens je veel plezier toe van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Lars van 365zon

Prima en goede ervaringen met 365zon.

Via collectieve inkoop VEH bij 365zon uitgekomen. Prima communicatie en advies via de mail. Na gedane aanpassing in de meterkast zijn de zonnepanelen onlangs geplaatst door keurige Friese installateurs. Als tip; zorg voor reserve dakpannen want er kan er weleens eentje breken.

Dankjewel Bert!

Prima en goede ervaringen met 365zon.

Via collectieve inkoop VEH bij 365zon uitgekomen. Prima communicatie en advies via de mail. Na gedane aanpassing in de meterkast zijn de zonnepanelen onlangs geplaatst door keurige Friese installateurs ondanks hevige regenval die dag. Als tip; zorg voor reserve dakpannen want er kan er weleens eentje breken.

• Klant kent ons van? anders

Beste Henk, Dankjewel! Ik wens je veel plezier toe van de zonnepanelen. Groeten, Lars van 365zon

Snelle reacties via telefoon en whatsapp

Snelle (re)actie op al ons vragen en nette installateurs; wij zijn goed geholpen. Dankjewel! (Beoordeling via e-mail verstuurd)

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Installatie is prima verlopen.

Zoals het er nu uit ziet werkt alles en is het keurig geïnstalleerd. Contact via mail voelt soms wat afstandelijk maar er wordt steeds op tijd gereageerd.

uitstekend

fijne medewerkers

Nette probleemloze installatie

Monteurs kwamen precies op afgesproken tijdstip om de panelen te monteren. Panelen en omvormer zijn netjes gemonteerd, met aandacht voor details (dakdoorvoer netjes afgekit, kabels weggewerkt, omvormer op een handige plek waar hij niet in de weg zit) De monteurs overlegden waar nodig en waren sociaal en Nederlands sprekend. Nadien hebben ze alles opgeruimd

Geduld hebben

Via ver, eigen huis een offerte ontvangen. 150euro betaald. Telefonisch contact gehad maar daarna duurde het lang voordat de uiteindelijke schouwing plaats vond. Nu wel opgelost .

• Snelheid en levertijd
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Klant kent ons van? via advertentie

Snelle en deskundige installatie.

Ruim twee weken na de acceptatie van de offerte zijn de zonnepanelen al geïnstalleerd. De installatie is goed gegaan. Het installatieteam was heel correct in gedrag en communicatie. Alle vragen die ik stelde werden beantwoord. Complimenten aan het installatieteam! Voor eventuele vervolgvragen/-zaken is ons door 365Zon een contactpersoon toegewezen. Dik tevreden!!!

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Zonneanelen gelegd volgens afspraak en netjes gemonteerd door vriendelijke monteurs

Installatie volgens afspraak gemaakt door vriendelijke/gezellige installateurs. (2 op het dak 1 in de meterkast/omvormer). De uiteindelijke in dienstelling was een paar weken later ivm Enexis die de invoer van 1x 35A naar 3x 25A moesten ombouwen. Dezelfde installateur (Omvormer) en een dakdekker (Dakdoorvoer) waren er weer om de installatie werkend op te leveren. Zeer tevreden over de installatie. Punt van aandacht: 365Zon is niet goed telefonisch bereikbaar, je komt de hele tijd in een wachtrij te staan en als je dan aan de beurt denkt te zijn ("de volgende lijn is voor u gereserveerd") wordt je uit de wachtrij gehaald en wordt je door gezet naar de receptioniste. Die dan een terugbel verzoek maakt. Dit is zeer vervelend en frustrerend, je wordt dan later een keer (hopelijk) terug gebeld.

• Klant kent ons van? anders

Perfecte afhandeling van de gemaakte afspraken

Op het afgesproken tijdstip werden de panelen gemonteerd in minder dan 3 uur. Vervolgens kwam de elektricien en die zorgde er adequaat voor dat alles in werking werd gesteld en de benodigde aanpassingen werden gemaakt in de meterkast.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Panelen gelegd volgens afspraak en netjes gemonteerd oor vriendelijke monteurs

• Klant kent ons van? anders

geweldig. Ik ben heel tevreden over de geplaatste panelen

Goede informatie vooraf. Komen de afspraken na. De panelen zijn ook goed gemonteerd. Het rendement is hoog

• Klant kent ons van? anders

Uitstekende service w.b offerte, installatie en nazorg

Wij zijn goed geholpen rond de offerte en de vragen daarover. De installateurs waren, ondanks een file, goed aan het werk en gingen pas weg toen alles klaar was. Vragen de dagen erna werden adequaat behandeld en een vergissing over een nalever-datum werd correct en goed opgelost. Kortom wij zijn zeer tevreden

Slechte communicatie/service, top installatie

Via Vereniging Eigen Huis een actie ontvangen en aan deelgenomen. Afspraak voor schouw goed verlopen en installatie besproken (114 panelen met optimizers). Vervolgens afspraak gemaakt voor installatie. Dag van installatie kwam er niemand opdagen, na een paar uur gebeld en bleek bij hun in het systeem eenzijdig te zijn gewijzigd naar een installatiedatum drie weken later. Dubieus. Ik heb gevraagd of ze daar een oplossing voor hebben, maar enige reactie bleef uit. 365 werkt weer met onderaannemers of installateurs die de panelen installeren, eigenlijk lijkt het net een dozenschuiver te zijn. Dag van installatie - veel later dan gepland - kwamen de monteurs aan en hadden toch andere inzichten dan tijdens de schouw besproken is. Wel veel praktischer en mooier weggewerkt. De installatie is erg netjes en fijn verlopen. Na oplevering werd kort uitleg gegeven over het systeem en aangegeven dat we een app zouden krijgen via 365, maar nu, bijna een maand en een aantal mails later, nog niets van ze gehoord. Gezien de rest van de positieve reacties over 365 vraag ik mij wel af waarom de laatste reacties toch niet helemaal positief zijn. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee en wil van een bedrijf toch wel een professionele opstelling en doet wat ze zeggen. UPDATE: na deze review is contact met mij opgenomen en is een deel opgelost. Blijft wel staan dat ik erg teleurgesteld ben in het feit dat ik nauwelijks een reactie krijg op mijn mails en de installatie afspraak die eenzijdig drie weken verschoven is.

• Klant kent ons van? via Internet

Hi Bart, Inmiddels hebben wij elkaar via de telefoon gesproken; de app is al een tijdje actief en ik heb je zojuist wat extra informatie toegestuurd. Zou je je review willen updaten op basis van de huidige stand van zaken? :- ) Als je nog aanvullende vragen hebt dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Lars van 365zon

Afspraken komen ze na

Vanaf het eerste contact is alles soepel verlopen, je krijgt netjes een bericht via de mail of je kan ze bellen zonder minuten lang in de wacht te staan. Duidelijke uitleg van de monteurs en de elektricien over de gehele installatie.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Goede uitleg snelle montage en netjes afgewerkt.

• Klant kent ons van? anders

Uiteindelijk allemaal goed geregeld.

De zonnepanelen konden niet worden gelegd zoals voorgesteld. Prima monteurs. Wel een pan gesneuveld echter wel na melding vervangen. Echter later had ik geen contact met de omvormer. Na wat belletjes uiteindelijk goed opgelost.

• Klant kent ons van? via relaties/ kennissen/ vrienden

Alles prima verlopen, heel aardige monteurs, echte vak mannen

• Klant kent ons van? via Internet

Een supergoeie begeleiding door het hele aankoopproces en een zeer snelle levering!

Je wordt als klant heel goed begeleid en geadviseerd. Toen ik de offerte eenmaal had geaccepteerd zijn de panelen heel snel geleverd. Binnen 3 uur was alles geinstalleerd door vakkundige mensen! Ik ben zeer tevreden!

Alles goed uitgevoerd

Zonder zorgen en prima begeleidt

• Klant kent ons van? anders

Goed maar dat was mede de reden om nu bij ons nieuwe huis weer voor hun te kiezen.

Het proces vooraf verliep voorspoedig. De aanpassingen die gedaan moesten worden omdat er twee panelen minder geplaatst konden worden ging ook vlot. Het uiteindelijk leggen duurde helaas wat langer dan ik had verwacht. Gevolg ook een minder hoge opbrengst natuurlijk want de maand juni was een goede maand. Montage verliep goed ondanks dat wij een golfplatendak hebben en dat niet een allerdaags verhaal is.

• Ik ben een particulier
  • Klant kent ons van? eerdere ervaring