Vriendelijk contact Snelle reactie Monteur vriendelijk, kundig en geeft goede uitleg

Heerlijke warmte

Voor iemand die reuma heeft is dit een fijne uitvinding.

Heerlijk

Helpt echt goed om op gang te komen hahaha Let op! Ons glaasje is uit het ventilatierooster gevallen nadat ik er heel zacht tegenaan ging met schoonmaken. Ik denk beter vast lijmen??

Beste Cora, Fijn dat het u helpt om goed op gang te komen. Wat vervelend van het glaasje. Deze zit vast met magneten, als u bijvoorbeeld gaat schoonmaken kunt u ze er even afhalen. Als u een mail stuurt naar info@sunshower.nl dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Met zonnige groet, Team Sunshower.

Goed, fijn. en een mooi artikel

Het was voor ons een uitdaging, we hebben een nieuwe badkamer gemonteerd en toen dachten we over een sunshower in het douche gedeelte. na veel plussen en minnen zijn we over stag gegaan. Inmiddels een aantal maanden in gebruik zo 2 a 3 keer per week het is ideaal voor de spieren na een werkdag maar ook bij het ouder worden. Toen het 38 graden buiten was hebben we hem niet gebruikt. Het is voor ons een luxe en dat moet betaald worden dat zullen we wel merken op de jaarnota van de stroom leverancier.

Heerlijke extra warmte onder de douche

Fijn apparaat om voor, tijdens of na het douchen heerlijk de spieren extra op te warmen

Beste Martijn, Dank je wel voor de mooie beoordeling :) Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Geweldig!

Heerlijk om wakker te worden onder de douche met de warmte van de sunshower!het lijkt alsof ik minder lat van mijn spieren heb maar voelt sowieso heerlijk. Misschien wel het glaasje van de ventilatie vast lijmen?? Hij is er bij mij uitgevallen toen ik er per ongeluk tegenaan stootte.

Een verrijking voor onze badkamer

Mijn eigen Spa in huis.

Beste Miranda, Wat goed om te horen! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

De sunshower is super! Het gebruik, onderhoud en de service: in één woord super. Ik kan iedereen een sunshower aanraden. Het is een mooi, ruimte- en tijdbesparend alternatief voor een infrarood cabine.

Voldoet volledig aan de verwachting

Heerlijke infra-rood warmtebron. Erg fijn voor de spieren. Super-eenvoudig in gebruik. Stopt automatisch als max. toegestane tijd is verstreken.

Beste Christa, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Voor dat geld mag je wat verwachten maar wen produktiefout had ik niet verwacht

Na installeren van de Sunshower werkt hij niet. Installateur er weer bij gehaald en op zoek naar de oorzaak. Na bijna 2 uur Het euvel nog niet gevonden te hebben toch maar service van Sunshower moeten bellen. Na 3 weken had deze pas tijd. Toen hij kwam zag hij in 1 minuut dat er een contact verkeerd geplakt was........ 2 minuten werk. Kosten van mijn installateur heb ik maar voor mijn rekening genomen.

Heerlijke warmte en staande ontspanning

Mijn Sunshower Pure voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen. Met een druk op de knop direct de warmte op mijn lichaam die ontspant en zeer aangenaam is. Tip; voorafgaand aan montage even goed bedenken waar de afzuiging naartoe gaat zodat je ook geen (zicht) hinder hebt van de in- en uitlaat.

Geweldig !

Heerlijk om na het sporten de infra rood lamp te gebruiken. En op de dagen dat de zon zich weinig of niet laat zien, is de UV lamp een fijne bijkomstigheid om je vitamine D op pijl te houden. Al met al doet het heel wat met je lijf.

Beste Joke, Goed om te horen dat het product zo goed bevalt! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Gezond 365 dagen per jaar

Sinds 5 maanden hebben wij de deluxe versie. Met één druk heb je de keuze tussen zonlicht of infrarood. Wij gebruiken het twee tot drie keer per week en door de warmte op je lichaam is koud afdouchen een genot geworden. Veilig en gezond voor ons hele gezin, onze kinderen bouwen echt een betere weerstand op en klaar voor de zomer of straks de winter. Het strakke design is ook tip top in orde, deze valt mooi weg in de muur.

Beste Jorn, Goed om te horen dat het hele gezin de Sunshower gebruikt er blij mee is! Wij wensen u nog plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Een geweldig apparaat dat aan mijn wensen voldoet

super gevoel vooral na een koude nachtdienst

Beste Ton, Goed om te horen dat u er blij mee bent! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Gewoon een genot om te gaan douchen. Wil het niet meer missen.

Beste Desiree, Wat een mooi compliment! Dank u wel :) Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Een traktatie tijdens het douchen.

Bij de verbouwing van onze badkamer hebben we het ligbad laten vervallen. Als troost hebben we de sunshower gekocht. Een groot succes. We genieten er bijna dagelijks van. Een klein aandachtspuntje vinden we het geluid. Ietsje stiller mag hij van ons wel.

Beste Walter, Wat fijn dat u er van geniet. Als het geluid te storend is, kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen dan wellicht iemand langs sturen om het geluid te beoordelen. Met zonnige groet, Team Sunshower

Apparaat werkt geweldig

Geniet als ik het apparaat aan heb staan geen last meer in de rug doet prima zijn werk

Beste Arno, Goed om te horen dat de rugklachten verdwenen zijn door het apparaat:) Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Wat een uitkomst

Onze Sunshower combi hangt alweer enige tijd in onze douchecabine en wij zijn zeer tevreden. Sinds de Sunshower hangt wordt die elke dag gebruikt. Heerlijk na een lange dag werken of sporten. Heb ik niet gewerkt of gesport, de Sunshower gaat aan. Wel vinden wij dat tijdens de koeling down veel geluid maakt. Misschien maar eens Sunshower contacten of dit verholpen kan worden. Verder zijn wij dik tevreden!

Beste Conny, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! We willen graag bij u langskomen om het geluid te beoordelen, en als dat zo is dit te verhelpen. We zullen contact met u opnemen via de e-mail. Met zonnige groet, Team Sunshower

Kortom heerlijk tijdens en na het douchen

Even twijfel gehad over de sunshower, maar toch besloten te doen. Hier heb ik absoluut geen spijt van. Na een zware werkdag is dit een genot voor je rug, echt perfect.

Beste Willem, Gelukkig heeft u zich het aan het gezegde gehouden, bij twijfel altijd doen ;) Goed om te horen dat u er zo van geniet! Met zonnige groet, Team Sunshower

Wij hebben de heerlijkste douche ter wereld mede dankzij de Sunshower!

Het is even werk maar dan heb je ook wat! De combinatie van onze regendouche met de Sunshower is absoluut fantastisch! Wij hebben allebei een reumatische aandoening en het is heerlijk om je gewrichten op te warmen met de Sunshower. Elke keer opnieuw een feestje! Zelfs in de zomer is het heerlijk om de Sunshower aan te zetten. Jammer dat na 10 minuten de Sunshower zelf afschakelt maar dat is nu eenmaal zo en waarschijnlijk ook maar beter anders kwamen we niet meer onder de douche uit!

Beste Chris, Wat fijn dat de Sunshower zo goed helpt tegen uw klachten! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk apparaat

Fantastatisch om 's morgens onder de douche te staan en je te alten verwennen met een infrarood bad (haalt de ochtend stramheid weg) en zo nu en dan een UV-bad voor een klein beetje kleur.

Beste Peter, Dank u wel voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat u er zo van geniet. Wij wensen er nog veel plezier van uw Sunshower Met zonnige groet, Team Sunshower

een heerlijk apparaat

na drie maanden gebruik, heel tevreden over werking en effecten van de Sunshower, met name van de infrarood-functie.

Snelle service en het probleem goed verholpen

rubber ring bleek (oorspronkelijk) niet geheel goed gemonteerd te zijn waardoor er lekkage optrad. Snel verholpen door het plaatsen van een nieuw rubber. Prima service!

Heerlijk voor je spieren en je humeur

Infrarood is goed voor de spieren en ook fijn na het sporten. Sun is heerlijk voor je humeur bij somber weer maar ook om je huid aan de zon te wennen.

Top product, topservice, topprijs!

Tja, wat moet ik er nog over roepen? :) Het product voldoet helemaal aan mijn verwachting, zowel de infrarood als UV-functie zijn erg prettig en ik maak er dan ook veelvuldig gebruik van. Bedankt Sunshower!