Top apparaat

Een nieuwe badkamer… en natuurlijk een sunshower. Heel fijn. Zowel de UV als de zon. We willen hem niet meer missen. Vooral de rode lamp. Heerlijk voor je botten en spieren. We zijn er erg blij mee

Top service en prachtig product

Na 18 maanden was er UV lamp stuk en dit werd netjes onder garantie gerepareerd en ook nog eens op korte termijn. Super product en ook nog eens super service.

Je wilt hem nooit meer missen.

In ons vorige huis hadden we de luxe van een sunshower. Inmiddels zijn we verhuisd. Eén ding wisten we zeker, in de nieuwe badkamer moest weer een sunshower komen. Heerlijk.

Heerlijk die infrarood warmte terwijl je staat te douchen.

Ik heb gekozen voor alleen infrarood. Heerlijke warmte, mooi paneel.

De Sunshower is fantastisch.

De opbouw is erg gemakkelijk te monteren, probleemloos. Door problemen met spieren/gewrichten als gevolg van reuma is het erg prettig gebruik te kunnen maken van de sunshower. Juist d.m.v. de infrarood straling is het leven weer wat aantrekkelijker geworden.

heerlijk apparaat

fijn voor de spieren!

Erg tevreden over Sunshower

Met de verbouwing een Sunshower ingebouwd in de douche. De installateur heeft de inbouw gedaan. Erg tevreden over de werking van de Sunshower. Goed voor de spieren na sporten en ontspannend. Een lamp ging stuk. Deze werd na melding aan het bedrijf correct vervangen en viel natuurlijk onder garantie.

Prima, prettig en goed werkend

Fijn om een sunshower te gebruiken. Vooral in de wintermaanden gebruikt. Tijdens de zomer niet echt. Opbouw is prima.

Voelt heerlijk aan tijdens het douchen.

Vooral na een inspanning is het lekker voor de infrarood lamp. UV lamp nog weinig gebruikt, dus nog geen ervaring mee.

Heerlijke toevoeging aan je douche

We hebben de sunshower overwogen ivm pijnlijke spieren na sporten etc. Nu is het heerlijk je spieren even te verwarmen als dat nodig is. De aansluiting sprak voor zich, alleen is de ventilatie aansluiting op de sunshower zelf die aangelegd moet worden een beetje simplistisch naar ons mening. Verder een top aankoop en het geeft je badkamer meteen dat beetje extra.

Alles goed afgehandeld van het begin tot het eind

Alles van tevoren afgesproken en de data goed kunnen plannen i.o. Blij met de service en de adviezen van de monteur. Werkt super en fijn na een dag fysieke arbeid. Sta nu wel zeker 10 minuten onder de douche.

Prachtig product, uitstekende service

Wij hadden de Sunshower Combi White via een bekende webshop gekocht. Vlak na aankoop bleek deze een hele lange levertijd te hebben (veel langer dan de webshop had vermeld). De klantenservice van Sunshower BV heeft voor ons toen een Combi Organic Grey geregeld. Eigenlijk is die zelfs nog mooier! De plaatsing is vakkundig door een vriendelijke monteur van Sunshower BV uitgevoerd. Ook daar zijn wij erg tevreden over. En het product zelf is in één woord geweldig. Heerlijk warm met infra-rood of even bij kleuren met UV. Er is wel een nadeel.... de kinderen docuhen nu nog langer ;)

Geweldig. Je bent gelijk een ander mens

Is heerlijk warm ivm mijn rugklachten. In ons vakantiehuis gaan we de badkamer verbouwen. Daar komt nu ook een sunshower in.

Heerlijke warmte

Vooral in de winter is de sunshower een traktatie !

geweldig

Na wat informatie op te vragen besloten om in onze nieuwe badkamer een shunshower pure Xl te plaatsen. Kinderen vonden het overdreven maar boven verwachting wordt hij ook door kids gebruikt is geweldig in 1 woord wij zijn er natuurlijk ook zeer blij mee vooral na het sporten is de infrarood heerlijk Dus het hele gezin is er zeer blij mee een aanrader voor andere

Wohlfühlen Winter wie Sommer. Die Sonne in der Dusche!

Wenn es dann funktioniert, einfach genial. Leider war unser Gerät schon 2mal weg zur Reparatur. Jetzt beim dritten Defekt (Sensor) wurde es ohne viel Aufhebens gegen ein neues Gerät ausgetauscht. Sowohl der Kontakt mit dem Verkäufer, als auch über die für Reklamationen zuständige deutsche Fa. Schlenker war immer positiv. Man hatte das Gefühl gut betreut zu werden!!! Jetzt hoffen wir, dass wir das Sunshower Solo nur noch genießen werden.

Wohlfühlen schon am frühen Morgen

Der Sunshower wurde von einer hiesigen Elektrofirma eingebaut. Er funktioniert einwandfrei. Er ist perfekt für einen guten Start in den Tag, weil er sowohl physisch, wie auch psychisch positiv auf mich wirkt. Ich möchte ihn nicht mehr missen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

IR, mijn rug geniet met volle teugen

In het begin wat problemen gehad, nu beter, behalve dat mijn sunshower af en toe knippert. Indien deze kapot zou zijn wil ik onmiddellijk een nieuwe. Het is een gemis in de douche als je geen hebt.

Uistekend advies

Sunshower heeft ons uitstekend geadviseerd bij de aankoop van een nieuw model. De inmiddels meer dan 10 jaar oude UV versie is nu vervangen door een combi UV/IR

In één woord "fantastisch".

De sunshower voldoet zeker aan onze verwachtingen en past uitstekend in onze bestaande douchruimte. Heerlijke warmte voor de spieren na een ontspannende fietsroute. De Uv is ook erg fijn. Wij zijn zeer tevreden en het geeft ons een geweldig welness gevoel.

Genieten

Infrarood is heerlijk voor de spieren na een inspannende dag met lichamelijk werk. Tijdens deze periode met veel regen en weinig zon is ook de UV goed voor wat extra vitamine D. Echt een wellness gevoel in onze nieuwe doucheruimte.

Goede investering geweest

Door gebruik van de Sunshower zijn de eczeemklachten van mijn handen duidelijk verminderd. Dus een positieve inbreng voor mijn gezondheid. Verder geeft de warmte van zowel de uv als de ir een heerlijk gevoel.

Welness gevoel

De sunshower voldoet zeker aan onze verwachtingen! Geweldadige warmte voor de spieren ,erg fijn na het sporten of bij rugklachten De Uv is ook erg fijn. Wij zijn zeer tevreden en het geeft ons een echt welness gevoel

Fijn voor mijn spieren

Lekker na een dag werken in de tuin of last vd rug. Kleurtje krijgen ook nog mogelijk.

Wellness in eigen badkamer

Wat een uitvinding! Bij het oriënteren op de nieuwe badkamer was ik gelijk verkocht. Beide vinden er veel baat bij, voor de spieren en ook voor mijn vit D tekort. Tijdens het klussen wat na de badkamer verzachtte de sunshower gelijk al onze spierpijn. Ik vind het echt luxe en heerlijk ontspannend