Geweldige upgrade; installatie top

Wij kenden de Sunshower uit de door ons, gedurende de lockdown, frequent geboekte vakantiehuisjes. Thuis doet het ding precies hetzelfde: een lekkere Nederlandse zomerzon, zonder het grill-effect van een zonnebank. De installatie ging supersnel door 2 monteurs van Sunshower die naast snel. ook superchill waren en bovendien heel erg netjes werkten, dat verdient een aparte vermelding. In elk opzicht een absolute aanrader.

Genieten van de infrarood warmte

Heerlijk om na het douchen wat langer te blijven staan en te genieten van de warmte. Ook na het sporten of zwaar lichamelijk werk is het lekker om te ontspannen. Wij hebben een opbouwmodel. In het begin lijkt het toch wat akelig om zo'n elektrisch apparaat onder de douche te gebruiken maar het is toch wel veilig.

Na het sporten is het heerlijk!

Ik gebruik de Infra rood lamp na het sporten en dit is heerlijk! Bevalt mij erg goed.

Erg tevreden over de Sunahouwer

We hebben de Sunshouwer ingebouwd in de douche. Met te tekeningen erbij lukte dat prima. We gebruiken 'm vaak, maar vooral na het sporten. De volgende dag minder last van de spierpijn. Er was een lamp stuk, maar die werd na een telefoontje snel vervangen.

Slechte service na installatie

We hebben onze sunshower nu 3 jaar. Nu is het bedieningspaneeltje naar beneden gezakt waardoor het apparaat niet goed meer werkt. Hierover sunshower via de leverancier van de badkamer hiervan op de hoogte gebracht met het verzoek hier iets aan te doen. Dit heb ik twee weken geleden gemeld. Afgelopen week sunshower zelf gebeld. Zouden monteur laten bellen voor het maken van een afspraak. Helaas te op heden nog niets gehoord.

Heerlijke verrijking van onze badkamer.

Na het buiten sporten bij koude dagen de infrarood heerlijk om de spieren te behandelen en daarna lekker nog te douchen. Bij spierklachten werkt de infrarood prima als verlichting

Super blij mee

Genomen voor de infrarood, voor m’n spieren, maar de Sun ook super na het sporten.

Mooi en praktisch ontwerp en lekker voor mijn lijf.

Past mooi in het onterp van onze douche. Eerste paar keer ff oefenen met aan en uitknop maar nu weten we hoe het moet. Vanaf eerste week meer dan de helft minder lichamelijke klachten. Ik zet m ongeveer om de dag aan tijdens douchen dus zo'n 5 a 9 minuten. Tot nu toe dik tevreden!!

Sunshower genietmoment van de dag

Elke keer als we van de Sunshower gebruik gemaakt hebben, voelen we dat de infrarood werking onze spieren hebben versoepeld. Het geeft een zeer hoog gevoel van welbehagen. Zeker als start van de dag geeft de Sunshower je een boost.

Hele snelle service!

Relaxing

De Duo doet wat het hoort te doen.

Slechte bouwkwaliteit

De kwaliteit van de apparaat is, zeker gezien de forse prijs, ver onder de maat. Al kort nadat het apparaat in gebruik genomen was begon het frame te roesten en de magneetjes lieten los van het glas. Dit is onder garantie verholpen, maar nu een paar jaar verder is er een vonk zichtbaar bij het opstarten en stinkt het apparaat naar verbande electronica. Een component dat geel moet zijn is zwartgeblakerd evenals het AMP stekkertje wat er naast zit. Het apparaat is net aan 8 jaar oud en zeker niet dagelijks gebruikt, de lamp is nog origineel.

Snel en deskundig geplaatst Goed afspraken mbt plaatsingsdatum. De inbouw bevalt ons uitstekend en ook nog erms mooi vormgeving Blij met deze wellness aanvulling in de nafkamet

Heerlijke ervaring in herfst & winter

Wij hebben de Duo ( IR/UV ) opbouw, en de ervaringen tot nu toe zijn heerlijk. Nu de herfst en winter aanbreken verwachten wij dat het gebruik zeker zal toenemen en de ervaring nog intenser gaat worden.

Zeer tevreden met de sunshower

Zijn erg tevreden! De sunshower wordt regelmatig gebruikt. Vooral het infra rood fijn !

Wil niet meer zonder

Wij hebben de opbouw net alleen infrarood. Ik geniet er elke dag van, wordt echt heerlijk warm van binnen. Aangezien ik het altijd koud heb is dat erg fijn. Wat ook heerlijk is om hem halverwege de douche beurt aan te zetten en er dan daarna jezelf bij af te drogen! Dan hou je de warmte nog lang bij je. Wel belangrijk om goed op te letten waar je hem hangt tov je douche straal, wij hebben net de verkeerde hoek gekozen, maar met een extra douch ophang haakje zou dit verholpen kunnen worden. Mijn man wilde er eigenlijk geen, maar ook hij gebruikt hem af en toe en is minder negatief erover geworden.

Levering conform afspraak en keuring installatie prima

Zie bovenstaande inzake levering en keuring installatie. Gebruik bevalt prima. Wij zijn tevreden

Formidable

Wij hebben sinds juni 2021 een sunshower! En we ervaren de sunshower als een geweldige aanwinst voor onze badkamer. Infrarood voor onze spieren en de sunshower voor het krijgen van energie. Ook de service is goed, toen bleek dat een lamp niet correct was aangesloten kwam de service dienst binnen 2 dagen voor herstel. We bedanken onze badkamerspecialist voor zijn advies en het uitproberen van de sunshower ter plekke, we zijn er erg blij mee.

Geweldig!!!

Ik ben een badmens, de warmte van de info rood, is voor mij heerlijk! Zo heb ik een prachtige ruime en mis ik de warmte van mijn bad dus echt niet! Mijn eigen Wellens :)

HEERLIJK!!!

Heerlijk d douchen onder de zon of met infrarood, GEWELDIG!

Heerlijk om in huis te hebben, wat een verwennerij!

Eigelijk maar één woord: GENIETEN De infrarood is heerlijk voor de spieren na een nacht waarbij ik met mijn hoofd wat verkeerd heb gelegen. UV nog niet vaak gebruikt; er was nog voldoende zon, maar ik kan niet wachten haha. Echt een wellness gevoel in onze nieuwe doucheruimte.

Luxe toevoeging aan de badkamer

We hebben een opbouw Sunshower laten plaatsen in onze bestaande badkamer. Het installeren was binnen 2 uur gedaan, en bijzonder netjes. Wij vinden de Sunshower echt een luxe toevoeging. Heerlijk om op een koude of sombere dag te beginnen met 10 minuten licht en warmte. Hij neemt weinig ruimte in en is gemakkelijk schoon te houden.

Pure verwennerij terwijl je doucht!

Altijd aan tijdens het douchen, Ook fijn dat je kunt kiezen tussen infrarood of UV. Allebei ook lekker warm tijdens het douchen. Kan het iedereen aanbevelen.

super

had het veel eerder moeten doen

Heerlijk warm en aangenaam onder de douche