Super Service

Met de montage van een sunshower Duo ging een ruitje kapot. Ik belde Sunshower Nederland, ze stuurden zonder blikken of blozen een nieuwe. Nog wat handige tips gegeven, nieuwe ruit gemonteerd, alles werkt perfect. Super service, groot kompliment !!!!! Herbert Belfeld

Wát een genot!

Eerst dachten wij, wát is de meerwaarde van een sunshower. Daar zijn wij nu achter, en genieten wj van de warmte van de infrarood en UV-lampen tijdens en na het douchen. Heerlijk!! Prima service én snelle levering. Complimenten.

Professioneel, voortreffelijk, snel en vriendelijk!

Ik wil heel graag het Team Sunshower een groot compliment maken, omdat ik de Sunshower organisatie en in het bijzonder mevrouw Lian (ik weet geen achternaam) en de heer Smit wil bedanken voor de voortreffelijke en supersnelle service bij het vervangen van de lampen in onze Sunshower. Alles gebeurde binnen een dag! Top Fred Ensel

Super product

Duidelijke installatie video’s Netjes verpakt en makkelijk te bedienen sunshower wordt dagelijks gebruikt.

Aanvulling op het wellnessgevoel.

Het is echt een aanvulling in de badkamer. Bij het douchen de infrarood warmte lampen aan, geeft een behaaglijk gevoel. Na het douchen het solarium gedeelte aan echt een wellness gevoel.

Zeer snelle service

Helaas is onze sunshower door de (verplichte) loodgieter van de aannemer niet goed geïnstalleerd. Niet goed afgekit met lekkage en aardlekschakelaar er uit als gevolg. Douchen maar even bij de kinderen dan. Echter toen wij sunshower vroegen voor een inspectie om te kijken of het een fabricage fout was of een installatie fout en ze hoorde dat wij bij de kinderen gingen douche, stonden ze in no time voor de deur. Zeer vriendelijk snel en goed geholpen. Kortom, een groot compliment voor dit bedrijf.

Super fijn apparaat.

Mijn vrouw en ik genieten elke dag van de Sunshower

Ik ben erg tevreden en heb nog geen seconde spijt van gehad

Een mooi product. Het douche met de sunshower geeft een heerlijk ontspannen gevoel!

Fysiek en mentaal beter gevoel

Omdat ik fysiek nogal sukkel ben ik er wel een stuk beter op geworden en beweeg ik beter ook voor de niet zonnige dagen is het een goede uitkomst om toch je weerstand en vitamine D op te bouwen en voel je ook beter in je hoofd ben er blij mee en had het eerder moeten doen .Een aanrader voor iedereen.

Heerlijk

Sunshower werkt fantastisch zowel IR als UV. Zeer tevreden.

Heerlijk om ontspannen te douchen

geweldig

wat zijn we blij dat we de sunshower aangeschaft hebben, elke dag plezier van. Goed voor spieren en gewrichten, helpt bij rugpijn, maar ook het licht is een heerlijke belevenis.

Prima en correcte afhandeling van plaatsing en informatievoorziening!

De verwachtingen die we voor aanschaf hadden, zijn volledig waargemaakt. Heerlijk apparaat waar we veel plezier aan beleven. Correcte wijze van maken van afspraken en hoe jullie deze ook nakomen! De monteur had de sunshower snel en netjes geïnstalleerd en gaf nog even wat handige tips.

Beste Ard, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Nog weinig plezier van mogen beleven.

Vanaf begin december 2020 maken we in onze geheel verbouwde badkamer gebruik van de sunshower. Na 1 week deze te hebben gebruikt ontstonden al de eerste klachten t.w. water aan de binnenzijde van het glas waardoor de sunshower telkens uitviel. Klacht via de sanitairspecialist aan sunshower doorgegeven. Monteur langs geweest: afdichting en sensor vervangen. Na ongeveer twee weken de sunshower te hebben gebruikt weer hetzelfde probleem. Opnieuw monteur op bezoek geweest. Nu glasplaat, afdichting en sensor vervangen. We zijn inmiddels 1 week verder en het probleem lijkt zich opnieuw voor te doen. Klacht onlangs gemeld bij de sanitairspecialist die op hun beurt sunshower weer zullen gaan inseinen. We zijn erg benieuwd of de monteur nu voor de juiste oplossing gaat zorgen anders mag sunshower bij ons een geheel nieuw exemplaar plaatsen.

Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat uw Sunshower het zo snel en vaak begeeft, dat is absoluut niet de bedoeling! Mijn collega van de service gaat u morgen bellen voor een passende oplossing. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met zonnige groet, Team Sunshower

Super snel, prima service, uitstekende monteur

We hadden een software probleem. Sunshower sprong spontaan aan. Dit defect is snel en pecfect verholpen door een uiterst correcte monteur.

Wat heerlijk!

Wij hebben getwijfeld of we tijdens onze verbouwing een sunshower wilden installeren en ben blij dat we dat uiteindelijk gedaan hebben! Het is echt heerlijk en hij werkt ook goed! Is keurig gemonteerd door sunshower, ging heel snel. Superblij mee!

Thuis je eigen welness

Bij het plaatsen van een nieuwe badkamer, hebben we ervoor gekozen om een Sunshower aan te schaffen. We gebruiken regelmatig de infrarood lampen, heerlijk om je spieren te laten ontspannen of tijdens koude dagen weer op te warmen. Last van een (herfst)dip...dan even heerlijk de Sunshower aan op Sun en je voelt de warme zonnestralen waardoor je weer helemaal opfleurt. Het was best een investering, maar we hebben er enorm plezier van en hopen er nog lang van te genieten...mini Welness thuis ;-)

Beste Juffie, Wat fijn dat u zo van de Sunshower geniet! En heel erg bedankt voor de mooie beoordeling :) Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Zeer bereid op te lossen

Wij hebben grote problemen gehad als gevolg van prutswerk door onderaannemers. Uiteindelijk heeft sunshower het goed afgemonteerd. Maar jammer dat je zelf eerst fase 1 moet regelen. Daarmee loop je het risico dat het niet goed gebeurt. Liever alles door Sunshower laten doen.

Beste Astrid, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij begrijpen wat u zegt. Dit is echter helaas niet mogelijk omdat het kit voor het frame 24 uur moet uitharden voordat de rest van de Sunshower geplaatst kan worden. Wij hopen dat u ervan gaat genieten! Met zonnige groet, Team Sunshower

ontspannen douchen en pijnklachten verminderen

met groot plezier ga ik weer douchen, heerlijke warmte van de infrarood, dringt diep door in de spieren, waardoor mijn pijnklachten echt verminderen.

Beste Marjo, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u er zo van geniet :) Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Het is zo fijn om een sunshower te hebben met douchen heerlijk voor het slapen gaan. En fijn bij rug en nek klachten. Zou het niet meer willen missen.

Beste Betsie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Fijn apparaat.

De Sunshower bevalt prima en geeft wat extra’s bij het douchen. Heerlijke warmte en goed voor wat oudere spieren.

Beste Herrie, Fijn dat de Sunshower u goed bevalt, dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Goede uitleg en prima service

Een heldere en juiste afspraak en een zeergoede uitleg

Beste S.W. Koot, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

geweldig

Het bevalt ons zeer goed. Zo lekker warm tijdens en na het douchen. Na het sporten... Super

Beste Marina, Bedankt voor uw mooie beoordeling! En fijn dat u ervan zo van geniet :) Met zonnige groet, Team Sunshower

Vind het heerlijk om tijdens het douchen of gewoon zonder douchen de sunshower te gebruiken. Het is lekker warm en goed voor mijn reuma. Al met al, TOP

Beste Thea, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat het infrarood van Sunshower u helpt bij de pijnverlichting van uw reuma. Wij wensen u er nog veel plezier van : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk apparaat

Vanaf december de Sunshower Solo in bezit. In het begin wat problemen met het aan- uitzetten, maar na een mailtje kwam er vlot een superaardige monteur die de in een mum in orde heeft gemaakt. De Sunshower werkt perfect en is bijzonder aangenaam en behaaglijk. Je wordt nog vrolijker bij het douchen. Voor ons een goede keuze en zeker aan te bevelen.

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling! En fijn dat de Sunshower uw douchebeleving nog een stukje aangenamer maakt :) Wij wensen u er nog veel plezier van! Met zonnige groet, Team Sunshower