Deskundig en vriendelijk

De vriendelijke monteur kwam netjes op de afgesproken tijd en heeft de plaatsing snel voor elkaar gemaakt.

Helemaal tevreden

We hebben de sunshower nu een half jaar in gebruik. En maken veel gebruik van de infrarood functie, we hebben gekozen voor een Combi die ook Uv licht geeft. Het enige nadeel is dat er een bepaald aantal minuten voor (timer) is en niet constant en het daarna eventjes moet afkoelen voordat het weer aan kan. Dankzij de infrarood functie kom ik mijn zwangerschap bijna pijnloos door! Het is een top product! Die zeker mee gaat als we ooit willen verhuizen.

Na eerst jaren een infrarood cabine gehad te hebben, maken we in ons nieuwe appartement gebruik van de sunshower de luxe. We kunnen deze niet meer missen tijdens het douchen, heerlijk die warmte.

geweldig

wij zijn beide senioren een heerlijke regendouche met een heerlijke warmte van de sunchower gewoon verwennen

Apparaat doet wat het behoort te doen

Geeft direct warmte en stopt direct zodra je hem uit zet. Ventilator maakt behoorlijk lawaai. Eenvoudige installatie. Goede beschrijving.

Een sensatie na een dag hard werken.

In onze nieuwe en verbouwde levensloopbestendige woning, met de blik op ouder worden, niet voor een bad gekozen, hoe kom ik er straks in en uit, maar voor een Sunshower. De twee keer 750 W IR moet de warmte in ons lichaam pompen. Mijn eerste ervaringen zijn positief en ik ga er van uit dat dit zo blijft in de hopelijk vele jaren die komen gaan. Daarom nog niet alle vijf sterren.

Aangenaam, lekkere warmte

Lekker even opwarmen tijdens en na het douchen. Goed voor de spieren en botten

Niet nodig, maar wel lekker

Gewoon een fijn ding. Maar de producent kan wel wat duidelijker zijn over de veiligheid van (vooral) het gedeelte met het UV licht.

Simpel, beslaat weinig ruimte en t werkt super

De warmte van de sunshower is heerlijk, voorheen had ik een infraroodcabine, ook heerlijk, maar die nam zoveel plaats in beslag, en nu terwijl je onder de douche staat meteen in een klap ook de infraroodwarmte erbij, bespaart je dus ruimte en tijd!!! T enige minpuntje wat ik kan bedenken, dat hij afgesteld staat op 10 minuten, zou fijn zijn als je dit ook zelf in zou kunnen stellen...

Beste Valerie, Wat fijn dat de Sunshower als goede vervanger dient voor de infraroodcabine ! De afgestelde sessie van 10 minuten behoedt u voor te lang douchen ;) Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk toestel, fantastische service

Kocht een sunshower xl infrarood via de badkamersspecialist. Werd geplaatst doch de kabel was beschadigd bij installatie waardoor de sunshower niet werkte. Ik vroeg de fabrikant om een vervangkabel omdat de installateur dit precies niet snel voor elkaar kreeg. Dezelfde week nog een kabeltje toegestuurd gekregen ! Fantastisch! Heerlijk warm en aangenaam douchen en zeer ontspannend voor het lichaam. Zeer goede aankoop!

Beste Brigitte, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Ik zal het compliment doorgeven het de Serviceafdeling ;) Met zonnige groet, Team Sunshower

Lekker

Prima apparaat

Beste van de Velden, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van het apparaat! Met zonnige groet, Team Sunshower

Hij doet wat we van hem verwachten!

De sunshower zit nu anderhalf jaar ingebouwd in onze badkamer en hij heeft ons nog niet in de steek gelaten. De buren vinden dat-ie wat veel herrie maakt, maar wij zinden dat best meevallen. We zetten 'm heel graag aan!

geweldig

In een woord geweldig

Voor mij waterbesparend!

Bij plaatsen van een inloopdouche (toch iets frisser douchen) leek het mij een goed idee om bij het verlaten ervan verder op te kunnen warmen voor een inbouw Sunshower (Pure White). En dat is ook gebleken: als hardcore mountainbiker (in weer en wind) stond ik soms 15 min of langer onder een hete douche en dat doe ik nu helemaal niet meer. Daarentegen is het nu kort douchen en heerlijk (verder) opwarmen voor een IR-lamp. Voor de Belgen is het misschien belangrijk om te weten dat door de plaatsing van het toestel in zone 2 dit voor de elektrische keuring geen struikelpunt vormt. Enig minpuntje is de luidruchtige koeling (sterk gereduceerd door de inbouw van het toestel en de uitblaas in een andere ruimte) die tijdgestuurd is (4 min): waarom die niet laten afhangen van een temperatuursensor waardoor de koeltijd (lawaai) bij kort gebruik toch beperkt wordt? Maar dat kan de pret niet drukken en ik ben dus heel blij met het toestel en kan het sterk aanbevelen.

super tevreden

Elke dag gebruik ik de infrarode lamp om mijn spierpijn te verminderen.Het wordt al minder. Gebruik dit nu 3 weken. De ultra violette lamp geeft mij weer energie en gebruik hem om de dag s'-morgens. Heerlijk

Heerlijke verwennerij tijdens het douchen

We hebben in onze beide douches elk een sunshower pure xl. Heerlijk warm tijdens het douchen en minder last van rug en spierpijn. Een genot.

mooi stijlvol vormgegeven en makkelijk in gebruik

We hebben de sunshower nu ruim drie maanden in gebruik en we gebruiken het infrarood vrijwel dagelijks, een weldaad voor pijnlijke spieren en rug! De UV lampen worden zoals ook in de gebruiksaanwijzing staat gedoseerd gebruikt, maar de ervaringen daarmee zij ook heel goed. Er is een puntje dat verbeterd zou kunnen worden: Aan de onderkant van het glas blijft steeds een beetje water achter na het douchen en het droogmaken daarvan gaat een beetje lastig

Helemaal top, goede services snel en vriendelijk geholpen

Wij hadden een storing, gebeld en afspraak gemaakt dat ging heel snel. Monteur is geweest ook erg vriendelijk en wist al snel de oorzaak van de storing na uitleg van ons wat er aan de hand was. Na de reparatie getest goede adviezen gehad en alles doet het weer. Daar zijn we erg blij mee. Met dank aan de monteur en aan Sunshower voor de vriendelijke en snelle services.

Ontspanning

In plaats van een bad vind ik de sunshower een heerlijke manier om even te ontspannen

Zalig

Met onze infrarood sunshower ingebouwd in de inloop douche is het telkenmale een heerlijk en relaxt ..badritueel....gezien we ons ook afdrogen in de infraroodzone genegeerd onze spiermassa...en het bijkomende voordeel mijn douche wordt steeds netjes gedroogzeemd omdat het net tot de timer afslaat nog heerlijk van de zalige warme kan doorgenieten. R.van massenhove.

Binnen een paar weken heeft ie zich onmisbaar gemaakt

Heerlijke warmte ervaring, vooral nu in de wintertijd. Zowel de zonnebank als de infrarood wordt hier frequent gebruikt. Van de zonnebank krijg je een lekker, maar niet overdreven, kleurtje. Zeker geen spijt van onze sunshower. Een echte aanrader.

Beste Maria, Wat goed om te dat uw geniet van de Sunshower ! Bedankt voor uw mooie beoordeling :) Met zonnige groet, Team Sunshower

sublieme douche ervaring!

Dagelijks zetten wij onze Sunshower infrarood module op in onze inloopdouche om het plezier van de warmte en spierrelaxatie te mogen ervaren! Ook onze puberende tieners vonden dit een TOP idee van hun ouders om hier voor te kiezen in de douche! ;-) :-) Kortom: iedereen blij in ons gezin met de Sunshower keuze!

Beste Stijn, Goed om te horen dat het hele gezin met veel plezier van de Sunshower gebruik maakt! Geniet ervan : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Fantastisch

Prettige ervaring, zeer goed voor de spieren

Beste Marie-Jeanne, Wat fijn dat u de Sunshower als prettig ervaart! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Na veel wikken en wegen hebben wij een Sunshower gekocht, een hele hap uit ons budget. Maar nu naar enkele maanden gebruik, zijn wij super blij met de Sunshower. Heerlijk voor de spieren en gewrichten om soepel te blijven. Het voldoet volledig aan onze verwachting.

Beste Lia, Wat fijn dat het helemaal voldoet aan uw verwachtingen! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower

De Sunshower werkt perfect.

Mijn vrouw heeft reuma en ik heb soms last van mijn rug. Als we tijdens het douchen de Sunshower gebruiken,kunnen we vernemen dat de warmte de kwaal verlicht.

Beste Jan, Wat fijn voor uw vrouw en u dat de infraroodlampen de pijn verlicht! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower :) Met zonnige groet, Team Sunshower