Heerlijk om na het sporten onder de douche te ontspannen terwijl je spieren versneld herstellen

De Sunshower zorgt voor de meest ontspannende douchesessie die je je kunt voorstellen, het herstelt de spieren na belasting en het heeft ook een positief effect op mijn huid welke zonder allerlei smeersels er gezonder uit ziet dan ooit.

Super service

Vandaag is Patrick bij ons geweest om service te geven aan onze sunshower. Wat een super aardige man en wat een super service. Ik had een berichtje gestuurd naar de winkel waar we 'm hadden gekocht. Werden netjes door sunshower gebeld, afspraak werd ingepland en voor we het wisten was Patrick bij ons. Schoenen uit; geen probleem! Goed gesprek; check Apparaat gefixt; check. en ook nog iets hoger gehangen. Heel blij met de service, ook te weten gekomen dat Sunshower een Nederlands bedrijf is en werk geeft aan de sociale werkplaats. Nu weer lekker gebruik maken van de infrarood want ook al begint de zon te schijnen buiten in de douche ben ik toch blij met de extra warmte!

Wat een zaligheid en ontspannende warmte tijdens het douchen. Uiterst tevreden over mijn sunshower en het effect van deze indringende warmte op spieren en gewrichten.

Super service

We zijn erg blij met de Sunshower. Een geweldig apparaat; zeker na het sporten is het enorm relaxing. De service en met name de "after sales" is bijzonder goed.

Goede ervaring met dit product

Vanwege artrose Sunshower aangeschaft en daar heb ik geen spijt van. In 10 minuten knap je goed op!

Superblij met nieuwe sunshower

Inmiddels waren we toe aan een nieuwe sunshower na jaren intensief gebruik. Erg blij met de nieuwe en de service die geleverd wordt door Sunshower!

Bijzonder blij met de aanschaf van de sunshower.

De sunshower wordt door ons dagelijks gebruikt en heeft een goed effect op ons welbevinden.

Heerlijke warmte op je lichaam

We hebben een Sunshower One XL. Bij de installatie sloot de glazen paneel niet helemaal maar dat was in no time opgelost door de monteur. (Stroomkabel zat tegen het rubbertje aan) Wat een heerlijk apparaat en hetbisnzeer zeker aan te bevelen.

Prachtig apparaat maar wel lawaaiig

Ben heel blij met mijn Sunshower Sunshower Round Plus L inbouw. Het is echt genieten en mooi dat hij ingebouwd is scheelt een bak ruimte t.o.v.. mijn vorige (opbouw) sunshower. Ook lekker makkelijk schoonmaken. Verbeterpunten: als je kleine vingers hebt zoals ik krijg je hem bijna niet aan of uit omdat de knoppen niet goed reageren, ik moet echt meerdere malen lang en hard met mijn duim drukken voor hij een keer aan of uit wil en hij maakt wel veel geluid daarom douche ik nu maar met oordoppen maar dat heb ik er wel voor over!

Héérlijke toevoeging aan de badkamer

Sinds enkele maanden een compleet nieuwe badkamer geïnstalleerd, en gelijk een XL sunshower laten installeren. Gelijk een storing in het apparaat en we dachten “hier gaan we problemen mee krijgen”. Makkelijk en snel een afspraak gemaakt voor een monteur die er snel was, en gelukkig bleek het een montagefout van de installateur, scherm zat niet helemaal in de juiste positie “vastgeklikt”. Binnen een minuut opgelost en sindsdien is het (bijna) elke dag genieten van de heerlijke ervaring. Onze vrees voor peoblemen is helemaal voorbij, en mocht er onverhoopt toch iets voorvallen maak ik me er met de makkelijke bereikbaarheid en snelle service nog stééds geen zorgen over. Aanrader..!!

Slechte service, zeer lange wachttijden voordat men reageert op bijvooorbeeld bestelling onderdelen.

De infraroodlamp PURE is op zich een fijn product. De ventilator maakt wel veel (brom) lawaai. Maar als er iets aan mankeert, bijvoorbeeld de sensor voor aan/uit doet het niet meer, duurt het wekenlang en na veel heen en weer gemail, voordat je het juiste onderdeeltje ontvangt. Na ong. 4 jaar werkte ook het vervangen van de sensor niet: de lamp kon ik niet uitkrijgen. Heb, nu via een dealer hier in de buurt, een compleet nieuwe 'binnenkant' besteld. Kosten € 675,-. Duurde erg lang voordat deze geleverd werd bij de dealer. En.... er zat geen sensor bij. Onze 'oude' sensor paste niet bij deze nieuwe binnenkant. Daarna heeft het nog verschillende weken geduurd voordat de juiste sensor werd geleverd. Na tussenkomst van onze dealer werden wel ineens twee(!) nieuwe sensoren geleverd: 1 bij de dealer en 1 per post naar ons. Wat een chaotische organisatie!

Erg jammer

Gekocht in juli 2022, in september de lampen vervangen, nov 2022 weer vervangen, 19 dec 2023 weer vervangen, 3 maart 2024, bovenste lamp weer defect, de monteur zei dat er problemen waren met de lampen, ze zouden 2000 uur mee gaan volgens het boekje, nou dat haal je dus niet, ik ben toch niet de enigste met dit probleem? Service is tot nu toe fantastisch, kijken hoe dit wordt opgelost, als die het doet is het heerlijk voor mijn rug.

Een geweldig apparaat

Ik gebruik de sunshower voor mijn versleten hypermobiele rug, elke dag. Wat een fijn apparaat. Toen er laatst een mankement was, kwam er gelijk een monteur. Deze zag helaas geen probleem. Maar toen ik opnieuw belde hebben ze gelijk een andere monteur gestuurd die meteen het euvel zag en het oploste. Heel vriendelijk was ie, ook de dame aan de telefoon. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Service is uitstekend; Top!

Vandaag is mijn sunshower gerepareerd. Ik kan niet anders zeggen: een super positieve ervaring! Het liep volgens het boekje: aanmelden van het probleem, de planning van de afspraak, nog even een telefoontje kwartier voor aankomen. Bovenal, de klasse van de bezoekende monteur Joey. Heel vriendelijk, geinteresseerd in zijn client, opmerkzaam, heel precies en netjes op het apparaat en de omgeving waar hij in werkt. Legt goed uit wat er aan de hand is en wat ie gaat doen. Loopt alle dingen meteen na ter preventie. En mijn sunshower is weer als nieuw! Top!!!

een geweldig apparaat wat douchen nog fijner maakt!

Zelf ben ik paralympisch sporter in de paardensport en heb Ik een spierziekte. Sinds het gebruik van de sunshower heeft het echt een positief effect op mijn spieren. Het helpt mij ontspannen en dringt diep in mijn lichaam door. Vooral als ik moeite heb met opwarmen van mijn lichaam, werkt de Sunshower geweldig. Ik kan het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een product dat helpt bij spierontspanning en opwarming. Ik kan inmiddels niet meer zonder. Ook de UV stand is erg fijn in de wintermaanden in de ochtend om wat extra vitamine D te krijgen en je meteen fitter aan je dag kunt beginnen. Bedankt Sunshower voor dit geweldige product het maakt douchen nog fijner!

fantastische service, echt top!

twee keer gebruik gemaakt van service in de tien jaar dat ik de Sunshower in mijn badkamer heb. Je moet soms even wachten tot een monteur beschikbaar is maar wordt keurig opgelost, houden je goed op de hoogte en sturen een eerlijke factuur. Dankjulliewel Stan en team Sunshower.

Een extra aangename dimensie tijdens het douchen.

Heerlijk lekker warm tijdens en na het douchen. Weldadig voor de spieren. Makkelijk zelf te installeren.

Zeker aan te bevelen!

Heerlijke warmte onder de douche. Zeker als je (spier)klachten hebt in nek, rug, schouders is dit extra fijn!

Heel mooi apparatuur, verrijking van de badkamer

Gewoon pure luxe en geeft een prachtige uitstraling aan de badkamer. Heerlijk in de winterdag. Op het begin had onze een storing maar die is uiteindelijk keurig verholpen door een kundige en nette monteur.

Met de Sunshower krijg je douchen 2.0

Met name de IR is zo fantastisch in de winter tijdens het douchen.

sunshower

De Sunshower is heerlijk, Er zat bij het openen van de doos een kras op het glas. Binnen twee weken een nieuwe gekregen. Uitstekende service met extra uitleg over hoe en wat je een sunshower het beste kunt gebruiken.

sunshower

Fijn bedrijf goede service

Sunshower is heerlijk. Gebruiken hem iedere dag. Wel wat problemen gehad met kapotte lampen en verkeerde ventilatoren, dan leer je een bedrijf echt kennen. Service is zeer goed, professioneel, vriendelijk en snel. Wat dat betreft geen afknapper.

De Sunshower is een kadootje! Zalig!

Wij hebben sinds oktober de Sunshower Medium Plus dus Infrarood en UV. Ik gebruik ze beide afwisselend. Het is zalig ‘s morgens de extra warmte. Ook na het douchen bij het afdrogen is het genieten! Wij zijn zeer tevreden!

Mijn sunshower deed het niet meer en wat blijkt er is een druppel precies over het printplaatje gekomen. Alles was goed geïnstalleerd volgens monteur echter had ik pech dat hierdoor het systeem niet meer werkt. Monteur heeft het bovenste glasplaat voorzien van een siliconenkitrandje en alles werkt weer gelukkig. Service top en bedankt voor het snelle handelen. PS. Heb mijn ribben gekneusd en kan weer rustig ontspannen onder de sunshower.