Zeer goede ervaring met dit apparaat

Ik heb PMR, een soort reuma, en sta dus elke dag voor de sunshower die de spieren en gewrichten heerlijk opwarmen en ze soepeler maken. De pijn verminderd als gevolg daarvan aanzienlijk

AANGENAME ERVARING

Een weldoende ervaring bij bvb lage rugpijn.

Beste Georges, Wat fijn om te horen dat de Sunshower helpt bij klachten van spieren en gewrichten. We hopen dat u veel zal genieten van u Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

heerlijke Wellness beleving

Wanneer ik behoefte heb aan ontspanning, begin ik eerst met de UV-sessie, voor het douchen. Tijdens het douchen is de afkoelingsperiode. Dan als toetje een IR-sessie. Heerlijk!!

Beste Eric, Wat leuk om te horen dat u zo geniet van uw Sunshower! We hopen dat u nog veel wellness plezier van uw Sunshower beleeft! Zonnige groet, Team Sunshower

Prima service!

Servicemonteur was snel ter plaatse, keurig opgelost.

Beste Peter, Wat fijn om te horen dat u goed door een van onze monteur geholpen bent! We zullen dit compliment aan hen doorgeven. We hopen dat u veel van uw Sunshower zal blijven genieten. Zonnige groet, Team Sunshower

Wij hebben sinds kort de Sunshower in onze nieuwe badkamer en zijn er zeer tevreden over, met name de infrarood voor de spieren werkt heerlijk..De uv hebben we nog weinig gebruikt maar zal in de winter veelvuldig gebruikt worden vermoed ik. Het geeft een echt wellness gevoel in de badkamer

Onbekend

Helaas door heel het corona gebeuren is de Sunshower nog steeds niet geplaatst. Eerst de aannemer corona, nieuwe afspraak gemaakt, daarna een werknemer corona. nu gepland voor eind van deze maand.

Beste Hans, Wat vervelend om te horen dat de installatie van uw Sunshower wat langer op zich liet wachten door het Corona virus. We hopen dat wanneer uw Sunshower geplaatst is u veel plezier van het apparaat zal hebben! Zonnige groet, Team Sunshower

Inmiddels een jaar in gebruik en wij zijn nog steeds tevreden.

In de wintermaanden werd er natuurlijk meer gebruik van de Sunshower gemaakt dan in deze hete zomer. Maar wij zijn nog steeds heel blij met deze luxe aanschaf in onze nieuwe badkamer.

Beste Henk, Wat fijn om te horen dat uw Sunshower zo goed bevalt! We hopen dat u tijdens de winter wederom optimaal van uw apparaat zal genieten. Zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk voor mijn spieren

Enige nadeel is dat de aan en uit knop slecht reageert op je vinger. Soms krijg ik het niet eens aan!

Beste Tineke, Wat vervelend om te horen dat de bedieningsknop op uw Sunshower niet goed werkt. We kunnen dit voor u proberen op te lossen door een van onze monteurs langs te sturen. Via onderstaande link komt u bij ons service formulier uit en als u deze invult zullen wij u bellen voor een afspraak. https://sunshower.nu/nl/service/service-aanvraag/ Zonnige groet, Team Sunshower

Amazing

Heerlijk met koudere dagen, een opkikker als de zon ontbreekt en je behoefte hebt aan een 'zonnenstand'.

Beste Jordy, Bedankt voor u leuke bericht! Wij hopen dat u straks in het najaar nog meer kan genieten van uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

Geweldige aanvulling voor in de badkamer

ideaal want door de sunshower in de douche teplaatsen is hij direct voorhanden , knop indrukken en de sunshower werkt direct.Makkelijker kan niet.

Beste Johan, Wat fijn om te horen dat uw Sunshower zo goed bevalt! We wensen u nog veel wellness plezier. Zonnige groet, Team Sunshower

Binnen 6 weken na installatie al defect

Binnen 6 weken al defect kan pas na 4 weken een monteur langs komen. En dit voor een zo duur apparaat.

Beste Jan, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw Sunshower niet op de juiste manier werkt. We willen u graag helpen dit op te lossen zodat u snel weer kunt genieten van uw product. We streven er altijd naar om binnen twee weken een monteur bij onze klanten te laten langskomen. Echter in verband met de bouwvak is de wachttijd helaas wat langer. Wij hopen dat u na het bezoek van onze monteur weer optimaal kan genieten van uw Sunshower. Met vriendelijk groet, Team Sunshower

Bevalt prima

Alleen nog de uv gebruikt, want het is te warm voor de infrarood. De uv geeft ook een behaaglijke warmte, ik zet hem regelmatig aan. Ik had alleen meer bruining verwacht. Daar zie ik niet zoveel gebeuren, dat vind ik wel jammer.

Beste Marjolein, Wij vinden het jammer dat u wellicht verkeerd geinformeerd bent over de Sunshower. De Sunshower heeft namelijk niet als hoofddoel het bruinen van het lichaam. Het laag gedoseerde UV-licht van Sunshower heeft verschillende effecten op het lichaam, waaronder inderdaad een gezonde teint. De Sunshower kan je namelijk helpen om de huid voor te bereiden op de zomerzon. Wanneer de huid in contact komt met UVB-stralen, wordt er pigment geproduceerd. Hierdoor wordt de huid dikker, met als gevolg dat de UV-stralen minder diep de huid in kunnen dringen. Dit is een natuurlijk mechanisme van de huid om zich te beschermen tegen de zon. Een structurele lage dosis UVB-straling van Sunshower zet op een verantwoorde manier dit proces in gang. De huid is hierna gewend aan de zon, waardoor deze minder snel zal verbranden. Bovendien wanneer de huid buiten in contact komt met de UVA-stralen van de zomerzon, zal dit pigment worden omgezet in een bruine kleur. De huid is dus én beter beschermd én je wordt sneller bruin! Zonnige groet, Team Sunshower

Klantvriendelijkheid en een goede services

Monteur op bezoek gehad. Na het installeren deed de sunshower het niet ! Maar gelukkig was het probleem gauw verholpen!

Beste Hilda, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat het probleem met uw Sunshower zo snel verholpen kon worden! We wensen u nog veel wellness plezier met uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

Wat een geweldige ervaring!

We hebben erg veel plezier van onze sunshower. Het inbouwen, aansluiten en in gebruik nemen was eenvoudig en goed beschreven in de bijgevoegde handleiding. Het gebruik is geweldig. Echt een aanrader voor iedereen.

Beste Ruud, Heel erg bedankt voor het mooie compliment! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met een van onze producten. We wensen u nog veel plezier met de Sunshower en wij zeggen altijd: "Een Sunshower in de morgen, is een dag zonder zorgen." Zonnige groet, Team Sunshower

Geweldig dit in de bad te hebben!!!!!

Bij donkere dagen even ervoor en je bent weer een stuk bekomen. En het plaatsen zeer deskundig gedaan!!!!!

Beste Twan, Wat goed om te horen dat de Sunshower goed bevalt en dat deze deskundig is geïnstalleerd. Dit is altijd een groot compliment voor onze monteurs en we zullen dit dan ook zeker aan ze doorgeven. Wij wensen u nog veel wellness plezier met uw Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Heb er baat bij

Ik heb een combi sunshower aangeschaft, omdat ik een versleten rug heb en tevens heb ik vitamine D tekort. Daarom is deze lamp voor mij ideaal. Ik ben er goed tevreden over. Gelukkig dat ik geïnformeerd was voordat ik de badkamer ging renoveren zodat hij tegelijk met de verbouwing geïnstalleerd kon worden.

Beste Rina, Wat fijn om te horen dat uw nieuwe Sunshower goed bevalt! Wij vinden het altijd erg prettig om te horen dat onze apparaten een positieve bijdragen leveren. Wij hopen dat u lang zult genieten van uw Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Snelle en vakkundige service

Nadat ik gebeld had met Sunshower ivm een defect werd er direct een afspraak gemaakt en de monteur kwam dezelfde dan nog langs. Deze heeft netjes, vakkundig en correct gewerkt. Bedankt

Beste Martin, Wat fijn om te horen dat uw zo goed geholpen bent door onze monteur! Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

In een woord geweldig

Allereerst is er een bijzondere fijne monteur aan het werk geweest bij ons. Bijzonder netjes in z’n werk en heel beleeft. Hij gaf zelf goede tips waar ik zeker iets mee doe. Het is een weldaad voor mijn rug en schouders. Echt een aanrader.

Beste Tonny, Wat fijn om te horen dat de Sunshower een verlichting geeft voor uw rug en schouders. Het compliment over onze monteur waarderen wij ook heel erg. Onze monteurs werken elke dag erg hard om onze klanten op een goede en vriendelijke manier te helpen. Wij zullen uw compliment dan ook zeker doorgeven. Wij wensen uw nog veel plezier met uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

lekker!

Prachtig ingebouwd een lust voor onze mooie badkamer. En we genieten van de weldadige warmte! Een aanrader.

Beste Bas, Bedankt voor de positieve reactie! We zijn wensen u nog veel wellness plezier van uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk genieten

Mooie aanvulling voor je gemiste zonlicht. Ook heerlijk voor je spieren en gewrichten. Aangeschaft in verband met MS en veel baat bij de Sunshower.

Beste Erik, Bedankt voor het mooie compliment! We vinden het erg fijn om te horen dat Sunshower van positieve bijdrage is. Wij hopen dat u nog lang van het apparaat kan genieten. Met zonnige groet, Team Sunshower

Werkt tot nu toe probleemloos en naar verwachting

Fijne simpele één touch knop aan-uit bediening en heerlijke diepe warmte in de rug.

Beste Ruud, Wat fijn om te horen dat uw Sunshower goed bevalt! Wij wensen u nog veel wellness plezier. Met zonnige groet, Team Sunshower

Helemaal TOP!!

Altijd vervelend als er iets niet naar behoren werkt maar, de servicemedewerker van Sunshower lost alles super op. Uiterst correct en vakkundig. Aanrader!!

Beste Justin, Bedankt voor uw compliment! Onze servicemedewerkers doen elke dag hun uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Het is fijn om te horen dat dat onze klanten dat merken. Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Super product

Werkt super, waar ik wel lang over getwijfeld heb is de ventilatie. Omdat de ventilatie kananlen 30mm onder en boven de sunshouwer blijven en één ventilatortje naar achter is gericht en 1 schuin omhoog. Vroeg ik me af of hij niet zijn eigen lucht gaat circuleren, omdat de sunshouwer in een holle wand is geplaats.

Beste Danny, Bedankt voor uw reactie. Wanneer u de Sunshower heeft geïnstalleerd volgens onze handleiding, geven wij garantie dat het apparaat correct gekoeld wordt. Wij hebben de apparaten op deze manier uitgebreid getest. Inbouw producten krijgen warme lucht circulatie als er geen kanalen zijn geplaatst, dit is belangrijk om even na te kijken. Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

voldoende

ik heb dit apparaat sinds drie maanden in gebruik genomen. Plus: - het warmt je lichaam wel op, dat is zeer prettig - de glas blijft redelijk koud, dus je kunt je niet verbranden - de grote van het apparaat is voor mij adequaat Min: - maakt veel geluid -als je de mentaal van het apparaat raakt voelt aan de hand alsof er elektriciteit daarop zit. Dit komt vermoedelijk doordat apparaat geen aarding heeft. Dit was een van mijn vragen tijdens de aanschaf. Ik werd overtuigd dat het apparaat goed getest is en de aarding in een vochtig omgeving niet nodig is. met mijn huidige ervaring roept dit twijfels bij mij op - te duur

Beste Igor, Dank voor uw reactie. Wellicht vindt u het fijn als er even een monteur van ons langs komt om te kijken of het geluid verminderd kan worden. Daarbij kan hij ook even kijken naar het apparaat m.b.t. de lektstroom. Onze apparaten zijn gekeurd en CE-gecertificeerd, u kunt het apparaat veilig blijven gebruiken. Mocht u het fijn vinden om de twijfel weg te laten nemen kunt u via https://sunshower.nu/nl/service/service-aanvraag/ een aanvraag doen om een afspraak in te plannen. Met zonnige groet, Team Sunshower

Fantastisch

Na het sporten even aan en dan douchen dan ben je weer helemaal fris en fruitig met soepele spieten.

Beste Liesbeth, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de Sunshower! Wij hopen dat u er nog lang plezier van heeft. Met zonnige groet, Team Sunshower.