Service is uitstekend; Top!

Vandaag is mijn sunshower gerepareerd. Ik kan niet anders zeggen: een super positieve ervaring! Het liep volgens het boekje: aanmelden van het probleem, de planning van de afspraak, nog even een telefoontje kwartier voor aankomen. Bovenal, de klasse van de bezoekende monteur Joey. Heel vriendelijk, geinteresseerd in zijn client, opmerkzaam, heel precies en netjes op het apparaat en de omgeving waar hij in werkt. Legt goed uit wat er aan de hand is en wat ie gaat doen. Loopt alle dingen meteen na ter preventie. En mijn sunshower is weer als nieuw! Top!!!

een geweldig apparaat wat douchen nog fijner maakt!

Zelf ben ik paralympisch sporter in de paardensport en heb Ik een spierziekte. Sinds het gebruik van de sunshower heeft het echt een positief effect op mijn spieren. Het helpt mij ontspannen en dringt diep in mijn lichaam door. Vooral als ik moeite heb met opwarmen van mijn lichaam, werkt de Sunshower geweldig. Ik kan het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een product dat helpt bij spierontspanning en opwarming. Ik kan inmiddels niet meer zonder. Ook de UV stand is erg fijn in de wintermaanden in de ochtend om wat extra vitamine D te krijgen en je meteen fitter aan je dag kunt beginnen. Bedankt Sunshower voor dit geweldige product het maakt douchen nog fijner!

fantastische service, echt top!

twee keer gebruik gemaakt van service in de tien jaar dat ik de Sunshower in mijn badkamer heb. Je moet soms even wachten tot een monteur beschikbaar is maar wordt keurig opgelost, houden je goed op de hoogte en sturen een eerlijke factuur. Dankjulliewel Stan en team Sunshower.

Een extra aangename dimensie tijdens het douchen.

Heerlijk lekker warm tijdens en na het douchen. Weldadig voor de spieren. Makkelijk zelf te installeren.

Zeker aan te bevelen!

Heerlijke warmte onder de douche. Zeker als je (spier)klachten hebt in nek, rug, schouders is dit extra fijn!

Heel mooi apparatuur, verrijking van de badkamer

Gewoon pure luxe en geeft een prachtige uitstraling aan de badkamer. Heerlijk in de winterdag. Op het begin had onze een storing maar die is uiteindelijk keurig verholpen door een kundige en nette monteur.

Met de Sunshower krijg je douchen 2.0

Met name de IR is zo fantastisch in de winter tijdens het douchen.

sunshower

De Sunshower is heerlijk, Er zat bij het openen van de doos een kras op het glas. Binnen twee weken een nieuwe gekregen. Uitstekende service met extra uitleg over hoe en wat je een sunshower het beste kunt gebruiken.

sunshower

Fijn bedrijf goede service

Sunshower is heerlijk. Gebruiken hem iedere dag. Wel wat problemen gehad met kapotte lampen en verkeerde ventilatoren, dan leer je een bedrijf echt kennen. Service is zeer goed, professioneel, vriendelijk en snel. Wat dat betreft geen afknapper.

De Sunshower is een kadootje! Zalig!

Wij hebben sinds oktober de Sunshower Medium Plus dus Infrarood en UV. Ik gebruik ze beide afwisselend. Het is zalig ‘s morgens de extra warmte. Ook na het douchen bij het afdrogen is het genieten! Wij zijn zeer tevreden!

Uitstekende service

Mijn sunshower deed het niet meer en wat blijkt er is een druppel precies over het printplaatje gekomen. Alles was goed geïnstalleerd volgens monteur echter had ik pech dat hierdoor het systeem niet meer werkt. Monteur heeft het bovenste glasplaat voorzien van een siliconenkitrandje en alles werkt weer gelukkig. Service top en bedankt voor het snelle handelen. PS. Heb mijn ribben gekneusd en kan weer rustig ontspannen onder de sunshower.

Warmte geeft veel herrrie!

Goede hoop op warme straling, op spieren, botten en gewrichten. Dat doet hij wel, maar het valt ons iets tegen. Wat heel erg tegenvalt is de enorme herrie van de ventilatoren. Meestal ga ik onder de douche, als de kinderen naar bed zijn, maar dan durf ik de sunshower niet meer aan te zetten, vanwege de enorme herrie die het apparaat maakt. Had ik dat vooraf geweten, dan had ik nooit een sunshower aangeschaft. Voor mij een miskoop van 3000 euro. :-(

Na 4 en 6 jaar gebreken

Na 3 jaar is er 1 lamp defect gegaan (€100) en na 5 jaar werkte het tiptoetsen systeem niet meer. De lamp bleef nu permanent aan staan en is alleen uit te zetten als de stroom van de lamp word gehaald. Als het werkt dan is het een goed apparaat.

heerlijke warmte, wel luidruchtige ventilator

Een hoeksunshower opbouw aangeschaft. De warmte is heerlijk. Bij zelf montage bleek het erg lastig de glasplaat te monteren op de body van de sunshower. Uiteindelijk toch gelukt. Wat ons tegenvalt is de zeer luidruchtige ventilator die de sunshower koelt.

Blij met de Sunshower

Sinds een half jaar hebben we een Sunshower in onze vernieuwde badkamer. We gebruiken hem regelmatig, soms ook alleen de infrarood. We zijn blij dat we voor de grote variant (full body) gekozen hebben. Douchen voelt nu als een wellness. Een hele tijdcyclus duurt 10 minuten. Maar je kunt natuurlijk ook eerder de Sunshower uitzetten, als je bijvoorbeeld korter wilt douchen. We hebben wel een extra groep in de meterkast laten aanleggen hiervoor, omdat anders ook de electrische (vloer) verwarming op dezelfde groep zou zien en mogelijk overbelast zou kunnen worden

Geweldig product

Gezien bij vrienden.Die waren tevreden.Dus wilde ik er ook een. Gekocht bij van Munster in Gouda.Een zeer gerenommeerde firma.Het nieuwe model in wit. Bij het plaatsen bleek de sunshower niet te werken. Gebeld en binnen een dag kwam er een monteur van Sunshower. Goeie service. Probleem was snel verholpen. Sindsdien maak ik regelmatig gebruik van de Sunshower zowel UV als infrarood. Kan iedereen aanbevelen.

Voor ons een geweldige aankoop

Wij zijn erg tevreden met onze sunshower xl, sinds februari 2023 hebben we deze in gebruik, wat een weelde. We genieten elke dag !!

Topproduct, een must voor iedere badkamer ivm gezondheid

Na in onze vorige woningen, de Sunshower met UV en IR te hebben gehad, hebben we in onze huidige woning alleen de IR-versie laten installeren, want blootstelling aan (natuurlijk) zonlicht is er genoeg. Een must voor als je wat op leeftijd bent (>60), nog fysieke inspanning levert in het (verlengde) werkzame leven (67). Heerlijk om de IR-warmte straling je spier- en (onder)rugpijn te verlichten en te verwijderen zelfs. Dit product zou eigenlijk bij komende nieuwbouwwoningen (senioren) standaard in de badkamer dienen te worden geïnstalleerd!

Snelle actie om lampen van slechte batch te vervangen

Binnen een jaar ging een van de twee infrarood lampen van onze sunshower kapot. Dit werd via onze badkamer speciaalzaak aan Sunshower gemeld. Het probleem werd door de sunshower-monteur snel geïdentificeerd: de lamp bleek van een batch te zijn die helaas vaker voor problemen had gezorgd. Onderzoek wees uit dat ook de tweede lamp al flink was gedegradeerd in capaciteit. Beide lampen werden snel vervangen...en de garantie voor de installatie werd met anderhalf jaar verlengd. keurig, vakkundig en snel werk van deze professionele en keurige man.

Voldoet aan de verwachting

Op de sunshower is niets aan te merken. Voor ons doel werkt het apparaat zoals het hoort.

Douchen wordt een feestje

Warmte is goed voor mijn spieren en een kleurtje is meegenomen.

Erg tevreden!

Vanaf begin april 2023 sunshower in gebruik, erg tevreden. gebruiken het veelal nadat we klaar zijn met douchen, dus afdrogen in douche en dan nog lekker warm even met de sunshower aan blijven staan. Pas is lamp kapot gegaan. Service gemeld en vandaag 2 weken later gerepareerd. Vriendelijke en heel correcte monteur vertelde ook van de serie slechte lampen waar hier ook veel over geklaagd wordt zie ik. Heb uitleg gehoord van monteur en snap de problemen die sunshower hier mee heeft gekregen. Dit is echt vette pech en snap dat dit de beoordelingen niet ten goed komt. Zal even tijd nodig hebben dit te herstellen, maar gun ze deze tijd. Produkt is fantastisch!

De service is zeker niet aan te bevelen

Gekocht medio mei 2023. Eerste gebruik start oktober 2023. Vlak daarna lamp kapot nog geen 3 dagen later volgende lamp kapot. Op 17 oktober gebeld voor reparatie. Twee weken later gebeld wanneer gerepareerd wordt. Afspraak gemaakt voor 9 november. Op 8 november een mail ontvangen dat de afspraak niet doorgaat. Geen nieuwe datum vermeld voor een volgende afspraak. Misschien dat het dit jaar nog lukt.

Slecht

In september melding van kapotte lamp. Oktober 2de kapotte lamp. Na verschillende keren contact te hebben gehad met verdeler nog steeds niets gebeurd. November, ik heb nog steeds 2 kapotte lampen.

Beste Wout, Bedankt voor uw feedback. Zoals zojuist aan de telefoon besproken heeft uw dealer de meldingen helaas niet aan ons doorgegeven, waardoor uw verzoek bij ons niet bekend was. Stel u heeft ooit nog eens problemen met uw apparaat, kunt u dit het beste via onderstaande link melden of een mail naar [email protected] sturen. https://sunshower.eu/nl/contact/service/ We gaan zorgen dat u zo snel mogelijk door onze Belgische technicus wordt gecontact om de afspraak in te plannen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Fijne dag, Team Sunshower.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.