Heb er baat bij

Ik heb een combi sunshower aangeschaft, omdat ik een versleten rug heb en tevens heb ik vitamine D tekort. Daarom is deze lamp voor mij ideaal. Ik ben er goed tevreden over. Gelukkig dat ik geïnformeerd was voordat ik de badkamer ging renoveren zodat hij tegelijk met de verbouwing geïnstalleerd kon worden.

Snelle en vakkundige service

Nadat ik gebeld had met Sunshower ivm een defect werd er direct een afspraak gemaakt en de monteur kwam dezelfde dan nog langs. Deze heeft netjes, vakkundig en correct gewerkt. Bedankt

Beste Martin, Wat fijn om te horen dat uw zo goed geholpen bent door onze monteur! Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

In een woord geweldig

Allereerst is er een bijzondere fijne monteur aan het werk geweest bij ons. Bijzonder netjes in z’n werk en heel beleeft. Hij gaf zelf goede tips waar ik zeker iets mee doe. Het is een weldaad voor mijn rug en schouders. Echt een aanrader.

Beste Tonny, Wat fijn om te horen dat de Sunshower een verlichting geeft voor uw rug en schouders. Het compliment over onze monteur waarderen wij ook heel erg. Onze monteurs werken elke dag erg hard om onze klanten op een goede en vriendelijke manier te helpen. Wij zullen uw compliment dan ook zeker doorgeven. Wij wensen uw nog veel plezier met uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

lekker!

Prachtig ingebouwd een lust voor onze mooie badkamer. En we genieten van de weldadige warmte! Een aanrader.

Beste Bas, Bedankt voor de positieve reactie! We zijn wensen u nog veel wellness plezier van uw Sunshower. Zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk genieten

Mooie aanvulling voor je gemiste zonlicht. Ook heerlijk voor je spieren en gewrichten. Aangeschaft in verband met MS en veel baat bij de Sunshower.

Beste Erik, Bedankt voor het mooie compliment! We vinden het erg fijn om te horen dat Sunshower van positieve bijdrage is. Wij hopen dat u nog lang van het apparaat kan genieten. Met zonnige groet, Team Sunshower

Werkt tot nu toe probleemloos en naar verwachting

Fijne simpele één touch knop aan-uit bediening en heerlijke diepe warmte in de rug.

Beste Ruud, Wat fijn om te horen dat uw Sunshower goed bevalt! Wij wensen u nog veel wellness plezier. Met zonnige groet, Team Sunshower

Helemaal TOP!!

Altijd vervelend als er iets niet naar behoren werkt maar, de servicemedewerker van Sunshower lost alles super op. Uiterst correct en vakkundig. Aanrader!!

Beste Justin, Bedankt voor uw compliment! Onze servicemedewerkers doen elke dag hun uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Het is fijn om te horen dat dat onze klanten dat merken. Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Super product

Werkt super, waar ik wel lang over getwijfeld heb is de ventilatie. Omdat de ventilatie kananlen 30mm onder en boven de sunshouwer blijven en één ventilatortje naar achter is gericht en 1 schuin omhoog. Vroeg ik me af of hij niet zijn eigen lucht gaat circuleren, omdat de sunshouwer in een holle wand is geplaats.

Beste Danny, Bedankt voor uw reactie. Wanneer u de Sunshower heeft geïnstalleerd volgens onze handleiding, geven wij garantie dat het apparaat correct gekoeld wordt. Wij hebben de apparaten op deze manier uitgebreid getest. Inbouw producten krijgen warme lucht circulatie als er geen kanalen zijn geplaatst, dit is belangrijk om even na te kijken. Wij wensen u nog veel plezier met uw Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

voldoende

ik heb dit apparaat sinds drie maanden in gebruik genomen. Plus: - het warmt je lichaam wel op, dat is zeer prettig - de glas blijft redelijk koud, dus je kunt je niet verbranden - de grote van het apparaat is voor mij adequaat Min: - maakt veel geluid -als je de mentaal van het apparaat raakt voelt aan de hand alsof er elektriciteit daarop zit. Dit komt vermoedelijk doordat apparaat geen aarding heeft. Dit was een van mijn vragen tijdens de aanschaf. Ik werd overtuigd dat het apparaat goed getest is en de aarding in een vochtig omgeving niet nodig is. met mijn huidige ervaring roept dit twijfels bij mij op - te duur

Beste Igor, Dank voor uw reactie. Wellicht vindt u het fijn als er even een monteur van ons langs komt om te kijken of het geluid verminderd kan worden. Daarbij kan hij ook even kijken naar het apparaat m.b.t. de lektstroom. Onze apparaten zijn gekeurd en CE-gecertificeerd, u kunt het apparaat veilig blijven gebruiken. Mocht u het fijn vinden om de twijfel weg te laten nemen kunt u via https://sunshower.nu/nl/service/service-aanvraag/ een aanvraag doen om een afspraak in te plannen. Met zonnige groet, Team Sunshower

Fantastisch

Na het sporten even aan en dan douchen dan ben je weer helemaal fris en fruitig met soepele spieten.

Beste Liesbeth, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de Sunshower! Wij hopen dat u er nog lang plezier van heeft. Met zonnige groet, Team Sunshower.

Wel weldadig, maar maakt veel lawaai

Wij hebben sinds kort een sunshower combi. Het bevalt wel goed, maar de sunshower heeft veel lawaai. De monteur is inmiddels ook geweest, maar kon het probleem niet oplossen. Wel gaf hij aan dat we de sunshower gewoon kunnen gebruiken.

Beste heer/mevrouw van der Wal, Dank voor uw reactie. De Sunshower hoort tijdens gebruik te ventileren. Het geluid wat u hoort is als het goed is de ventilator. Geluiden zoals bijvoorbeeld een pieptoon of hoge zoem horen niet. Mocht u het toch fijn vinden dat er nogmaals een monteur langs komt dan horen wij dat uiteraard graag. Met zonnige groet, Team Sunshower

Voelt lekker aan na het douchen

De Sunshower voelt heerlijk aan op de huid en de Infrarood werkt ook lekker bij spierpijn. Echter als je een Sunshower aanschaft om bij kleuren gaat van de huid, dan vind ik dit een beetje tegenvallen. Als kijkt naar de functionaliteit van het apparaat en de aanschaf prijs, dan zijn er wellicht goedkopere alternatieven. Mits je beslist de Sunshower tijdens het douchen wilt gebruiken, want dan zijn er weinig andere opties.

Beste Gerrit, Dank voor uw reactie. Echter wordt de Sunshower niet verkocht om bruin te worden. Sunshower is een gezondheidsproduct met infrarood en Uv-licht. Het Uv-licht in de Sunshower wordt gefilterd en is daarom minder schadelijk. Daarnaast stimuleert ultraviolet de productie van pigment en melanine; de natuurlijke bescherming tegen zonlicht. Wel krijgt u er een gezonde teint van en behoud u uw zomerkleur langer. Mocht u het leuk vinden hier iets meer over te weten dan kunt u een kijkje nemen op https://sunshower.nu/nl/gezondheid/uv-licht/. Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw aankoop! Met zonnige groet, Team Sunshower.

Top systeem

Infrarood en ultraviolet werken goed , heerlijk tijdens of na het douchen te gebruiken

Beste Phillip, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

De sunshower is een waardevolle aankoop

Heerlijk om tijdens het douchen (en vooral in de wintermaanden of nog intensief gesport te hebben) de sunshower warmte op je rug te voelen.

Beste Lex, Hartelijk dank voor de fijne reactie. Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Mooi handzaam product

Ik heb de opbouw sunshower met 3 lampen hoekmontage. Montage ging prima. Aansluiting ging prima. Documentatie en shabloon volgen ging prima. Het apparaat hangt in de hoek van de douche. De beschikbare tijd van ong 10 minuten is ook gelijk prima douchetijd. Bij de afkoelsessie van ook ong 5 a 8 minuten is er na het douchen meer geluidsaandacht en is de ventilator nadrukkelijk maar niet hinderlijk op te merken. Vraag ik mij hooguit af hoeveel erger het ventilatorgeluid gaat worden naarmate er veroudering en evt slijtage optreed, Naast dit feitje vraag ik mij ook even af in hoeverre er vervuiling naar binnen gaat door de Fan en er evt vuilverzameling plaats gaat vinden naarmate deze ouder word. En wat ik er evt preventief aan kan doen.

Beste Robbie, Hartelijk dank voor uw reactie. De Sunshower blijft altijd 4 minuten na koelen. Daarna stoppen de ventilatoren met draaien. De opbouw modellen hebben hun eigen ventilatiesysteem. Aan de onderkant zit een balansklep die vocht en vuil tegen houden. De bovenkant en rondom de producten is het helemaal afgesloten De kans op stof etc.. is erg klein. Ik raad u aan om via https://sunshower.nu/nl/service/productregistratie/ uw product te registreren. U verlengt op deze manier de garantie van 2 naar 2,5 jaar. Mocht er dan iets zijn hoeft u ons alleen maar even te bellen. Uiteraard gaan wij er van uit dat u nog lang veel plezier van de Sunshower heeft. Zonnige groet, Team Sunshower

De sunshower is een heerlijke aanvulling tijdens voor/na het douchen

Aangezien de Sunshower in maart geplaats is en de corona ons land in een lockdown zette was dit een zeer welkome aanvulling om spaarzaam naar buiten te gaan en zo toch de benodigde Vit D te ontvangen via de sunshower. Door het prachtige weer werd dus de infra--rood mogelijkheid minimaal gebruikt .Deze mogelijkheid wacht nu op een koudere periode.

Beste Eugéne, Dank voor de fijne reactie! Mocht u last hebben van spierpijn of gewrichtsklachten is het wel verstandig, ook in en warme periode de infrarood te gebruiken. Dit omdat onze infraroodgolf tot 6 mm de spieren in gaat. Maar in deze tijd zal de UV straling u zeker helpen de kleur te onderhouden! Team Sunshower.

Weldaad voor het lichaam

Wij hebben de sunshower de luxe XL. Is een fantastisch apparaat. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Het infra-rood licht zorgt voor een ontspanning van je spieren en geeft een heerlijk gevoel. Beste uitgave ooit!

Beste Karman, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Er wordt heel veel gebruik van gemaakt van alle gezinsleden (vier personen) Het geeft een heerlijk gevoel tijdens het douchen maar het was even wennen in het begin :-)

Beste Ibrahim, Wat leuk om te horen dat wij niet 1 persoon,maar het hele gezin blij maken met de Sunshower. Geniet er van! Met zonnige groet, Team Sunshower

Goed product, geweldige klantenservice!!

In 2016 heb ik een Pure White XL aangeschaft. Na installatie was een software-update nodig omdat af en toe de aan/uit knop weigerde. Dit werd snel en soepel opgelost. Nu 4 jaar later bleek er wat roestvorming te zijn op de metalen strippen aan de achterzijde van de glasplaat. Ik heb gebeld en direct werd een service-afspraak ingepland en heb ik kosteloos een volledig nieuw frontpaneel gekregen. Het bleek in een serie een kleine productiefout te zijn. Je zou dus kunnen zeggen dat ik 2x een klein probleem heb gehad, maar hoe het bedrijf dit oplost is echt klasse! Klantvriendelijk en biedt ouderwets goede service. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen! Perfect!

Beste Marco, Dat is een mooi compliment, vooral in deze tijd is dit erg waardevol. Wij hopen dat u nog lang kunt genieten van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Voor pijnlijke spieren geweldig

Vanwege een whiplash en chronische nek- en rugklachten heb ik altijd pijn in nek en schouders. Douchen met de sunshower infrarood geeft mij 's ochtends zoveel verlichting dat ik beter functioneer. Voor een gezinslid met winterdip is de UV-lamp heel fijn als lichttherapie op donkere dagen.

Beste Petra, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Voor ons erg fijn om te horen dat beide functies effect hebben, maar ook voor welke segmenten dit effect heeft (bijv. fibromyalgie, chronische klachten, Bechterew). Het is dankbaar om te horen dat een gezondheidsproduct u helpt bij klachten en dit in het dagelijks leven toch voor war verlichting kan zorgen. Hopelijk kunt u hier nog lang gebruik van maken. Met zonnige groet, Team Sunshower

Prachtig

Heel goed. Tijdens het douchen onder de uv lamp. Zalig na een dagje werken. Doet deugd aan de rug en schouders Echte aanrader

Beste Herman, Dank voor uw reactie. Wij hopen dat u nog lang plezier heeft van de Sunshower! Zonnige groet, Team Sunshower

Als het binnen je mogelijkheid ligt doen.

Onze Sunshower de Luxe is een grote aanwinst voor ons. Mijn vrouw gebruikt veel de infrarood en ik de uv stralen. Zelf heb ik last van wat huidaandoeningen en dan helpt de uv goed,infrarood is heerlijk voor je spieren. Al met al zijn wij zeer blij met deze aanschaf.

Beste heer/mevrouw Bruin, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat de Sunshower het gewenste resultaat heeft. Geniet van de Sunshower!

Overheerlijk 👍

Een weldaad voor je lichaam

Heerlijke ontspanning

Fijn apparaat, vooral in de winter, de infrarood voor je spieren en warmte en de zonnebank voor een kleurtje! Vraag me alleen af hoe ik die vier wants (insecten) achter het glas vandaan krijg...moet hiervoor de sunshower gedemonteerd worden? Ze zijn al geroosterd maar zie ze wel zitten...

Beste Heidi, Dank voor de positieve reactie van de Sunshower! Het is verstandig om via https://sunshower.nu/nl/service/service-aanvraag/ een service aan te vragen. Onze monteur kan dit dan op juiste manier verwijderen/schoonmaken. Wellicht nog even een blik werpen op de oorzaak indien dit kan. Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijke warmte in je eigen douche

Sunshower werkt perfect. Lekker zonnebaden met warmte in je eigen douche.

Beste Stefan, Fijn deze tevreden reactie te lezen. Wij hopen dat u er nog veel plezier van zult hebben! Team Sunshower.