Teleurstelling

Hebben een xl in de douche zitten maar na 3 jaar volledig verrot aan de binnen kant De afdichting van de FlashPlayer is dus niet echt tegen vocht Ook is het niet te geloven dat deze gewoon van het goedkoopste ijzer gemaakt is en niet van rvs wat je wel zou verwachten . Dat dat ding verrot is ok maar dat je ook gelijk de badkamer op nieuw kan betegelen om dat er best wel een gat overblijft is wel vervelend .

Slecht

Sunshower voldoet niet aan verwachtingen. Uitgebreide mail gestuurd inclusief foto's en alles. Dit was op 7 December. Tot nu toe nog steeds geen reactie terug ontvangen. 2 weken geleden recensie geplaatst, maar ook hierin worden we volkomen genegeerd. Nog nooit zo.n slechte service meegemaakt.

Geweldig apparaat met geweldige service!

Wij zijn sinds een paar jaar in het bezit van een Sunshower Deluxe en zijn er super tevreden mee. Echt een topapparaat. Is zijn geld echt waard. Helaas hadden we er een probleem mee, maar door de geweldige service van Sunshower en de super monteur Stan is dit keurig opgelost. Wij raden dan ook de Sunshower bij idereen aan.

2 Pure XL aangeschaft beide functioneren niet naar behoren

2x een Pure XL aangeschaft voor 2 nieuwe badkamers, beide vertonen kuren na installatie (ligt niet aan de installateur). Aan/uit knop werkt zeer moeizaam na 5 seconden soms en alleen met duim onderste boven bij beide apparaten en bij 1 van beiden gaat de ventilatie nooit meer uit totdat de stoppen in de meter kast uit gezet worden. Van een Nederlands product verwacht je zulke "kwaliteit" niet!! Zojuist service aanvragen gedaan, eens kijken of de service wel op niveau is.... Overigens de weinige keren dat we er 1 wél aan kregen is het een genot.

ik kan niet wachten

ik kan niet wachten totdat de sunshower geinstaleerd is. het was even wachten hij werd snel geleverd maar bij het uitpakken rammelde het in de doos of dat die vol grind zat, glas stukjes dus. contact opgenomen en er zou een andere geleverd worden (over 3 weken) dan zou hij pas geleverd kunnen worden maar er stonden er nog 4 of 5 voorradig bij de webshop. na een telefoontje kon er dus toch 1 binnen een week bezorgd worden. deze doos rammeld niet alleen is er 1 van de zonnebrilletjes kapot maar vooruit dat is dan maar zo .Ik kan er toch maar 1 tegelijk gebruiken hopelijk snel warmte van dit mooie apparaat

Beste K.W. de Kok, Wat vervelend om te horen dat bij het leveren van het apparaat er iets niet goed is gegaan. En de tweede levering ook niet. Als u een mailtje stuurt naar info@sunshower.nl met uw adresgegevens, sturen wij graag een extra UV-brilletje naar u op. Veel plezier van de warmte in deze koude tijd! Met vriendelijke groet, Team Sunshower

Vingerafdrukken op gezandstraald glas

Wat bleek na het super voorzichtig openen van de glas plaat (waar overigens 2x duidelijk vermeld staat dat je het gezandstraalde gedeelte niet aan moet raken) dat er vingerafdrukken uitgerekend op dat gedeelte zitten. Na een beetje googlen heb ik begrepen dat er niks aan valt te doen, een slechte start naar iets waar we zo naar uit hebben gekeken lijkt me... Hopelijk kan dit snel verholpen worden want na het weekend word de wand gestuct en zou toch graag een nieuwe glasplaat erin willen hebben ipv 1 die eruit ziet als een showroom model! Ik beveel het product echte wel aan want vrienden van ons zijn er erg over te spreken. We gaan er dan ook vanuit dat jullie dit zsm op kunnen lossen.

Beste Diego, Wat vervelend dat dit probleem bij u is voorgevallen. Ik heb vernomen van mijn collega dat er contact met u is opgenomen voor een passende oplossing. Ik hoop dat alles naar wens wordt verholpen, zodat u snel van uw Sunshower kunt genieten. Excuus voor het ongemak! Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk

Goede aankoop! De Pure XL infra rood. Heerlijk eerst voor de infra rood shower op een kruk en vervolgens douchen. Hij word flink warm wat de spieren lekker ontspant. Een complete welness ervaring. Spa muziekje op. Alleen de toch knop werkt heel moeizaam. Lijkt steeds moeilijker te gaan. Ik zal binnenkort contact met een service monteur opnemen als dat zo blijft. Ik las nl dat er meer mensen tegen aan lopen.

Beste Diana, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Als u 3 seconde op het knopje drukt, zou die het moeten doen! Als de Sunshower daarna nog steeds niet makkelijk aangaat, kunt u altijd even contact met ons opnemen zodat er een monteur naar kan komen kijken. Wij wensen u veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Enthousiast

Ik heb nog geen ervaring met de sunshower, maar hoop deze binnenkort wel te hebben. Kun je ook zonder te douche van de infrarood gebruik maken. Ik douche altijd in de avond, maar zou dus evt. voor mijn werk even 10 minuten gebruik kunnen maken van de infrarood?

Beste Jaqueline, De Sunshower is gemaakt voor onder de douche, zodat dit tijd bespaart en het gebruik makkelijk is toe te passen in uw dagelijkse doucheritueel. Dit staat echter los van de werking. U kunt dus zeker ook zonder te douchen gebruik maken van de Sunshower! Wij wensen u alvast veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk product

De sunshower is echt een aanwinst in onze badkamer. Het werkt heel eenvoudig en ziet er prachtig uit. De warmte op je lijf is echt heerlijk. De service van Sunshower is ook erg goed wat past bij zo’n product. Reageren snel en persoonlijk.

Beste V. van Laar, Bedankt voor uw mooie beoordeling op het product en onze service! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijk

Wat een fijne toevoeging bij/na het douchen en zo heerlijk voor mijn spieren. Super blij mee! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Blij dat we ervoor gekozen hebben ons bad te vervangen door douche en Sunshower.

Beste Meta, Bedankt voor uw mooie beoordeling! De Sunshower is makkelijk te integreren in uw dagelijkse doucheritueel, dus u zal er hopelijk meer plezier van hebben dan een bad :) Wij wensen u veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Super ontspannend

Beste Maria, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Da's lekker zeg.

Douchen was nog nooit zo lekker als met de Sunshower. Weldadig UV-licht. Ook zonder te douchen wordt het UV-licht als weldadig ervaren. Het geluid van de Sunshower is aanwezig, maar went snel. De rode lamp is heel makkelijk en prettig bij spierpijn, verkoudheid of gewoon om even snel door te warmen. We hebben er nog geen moment spijt van gehad.

Beste Q&I Buizert, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Super fijn produkt

Beste Jeroen, Dank u wel voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower : ) Met zonnige groet, Team Sunshower

Fantastisch

Hoewel ik nog maar kort de sunshower in gebruik heb vind ik het nu al geweldig. De plaatsing, door Sunshower, was subliem: netjes aangesloten en prima uitleg over het gebruik. Ik was net verhuisd dus overal spierpijn en rugpijn maar al na een paar keer gebruiken waren de klachten beduidend minder. Ik zou het iedereen aanraden

Beste Linda, Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat u zo geniet van de Sunshower. Wij wensen u veel plezier van het apparaat! Met zonnige groet, Team Sunshower

Werkt perfect

ik heb veel last van mijn spieren maar met de infrarood rood heb ik veel minder last van mijn spieren. Mijn man had het past ontzettend in zijn rug en na een paar keer gebruikt te hebben met de infrarood werd het iedere keer steeds minder en had die na paar keer gebruik geen last meer van zijn rug.

Beste Angela, Wat fijn dat u en uw man zoveel baat hebben bij het infrarood bij Sunshower. Wij wensen u er veel plezier van! Met zonnige groet, Team Sunshower

De investering dubbel en dwars waard.

Wij gebruiken de Sunshower nu enkele maanden en wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn. Het ochtendritueel van douchen is iedere keer weer een ervaring en het lijkt wel of je fijner door de dag komt. Mijn vriendin heeft chronische rugpijn en voor haar brengt het absoluut verlichting. Kortom een aanrader voor iedereen!

Beste Gerard, Wat fijn dat u en uw vriendin zo genieten van het infrarood! Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen jullie nog veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Relaxed apparaat

Wij hebben de IR half body. Werkt goed, soms zelf te warm gewoon.

Beste Bjorn, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wanneer de Sunshower aanstaat, kunt u uw douche - indien gewenst - een tikkeltje kouder zetten. Goed voor de huid én het milieu. Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Heerlijke warmte tijdens het douchen - luxe gevoel!

We zijn heel tevreden over de sunshower! Het geeft een heerlijke warmte tijdens het douchen. Makkelijk te bedienen, al is de touch-knop soms wat lastig te activeren. Nadeel: je gaat langer douchen :) AANRADER!

Beste Wilma, Bedankt voor uw mooie reactie! Als de touchknop het niet goed doet, is het aan te raden om even een monteur ernaar te laten komen kijken. Via onderstaande link kunt u een service aanvraag doen. Mijn collega zal u daarna zo snel mogelijk contacten om een afspraak in te plannen. https://sunshower.nu/nl/service/service-aanvraag/ Met zonnige groet, Team Sunshower

Super sunshower

Mooie ranke sunshower. Geeft heerlijke warmte af in onze badkamer. Hangt in de hoek waardoor je er geen last van hebt. Installatie was heel eenvoudig.

Beste Alex, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Heeft u veel gehad aan de installatievideo? Wij wensen u veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Helemaal wat we ervan verwachten.

Heerlijk douchen en infrarood tegelijk.

Beste Wens, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wanneer de Sunshower aanstaat, kunt u uw douche - indien gewenst - een tikkeltje kouder zetten. Goed voor de huid én het milieu. Wij wensen u nog veel plezier van uw Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

Geweldige uitvinding

Ik vind het een geweldige uitvinding. Gebruik hem iedere keer bij het douchen en soms als ik in het ligbad lig. Na 10 minuten slaat hij vanzelf af en ik voel me meteen een stuk energieker. Een aanrader is het geld waard.

Beste Margaretha, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat de Sunshower geheel is geïntegreerd in uw dagelijkse doucheritueel. Wij wensen u nog veel plezier van de Sunshower! Met zonnige groet, Team Sunshower

doordringende warmte en mooi design

De Sunshower levert heerlijke infraroodstraling en is makkelijk in gebruik. Het zwarte front van de inbouwversie is mooi om te zien..

Beste Douwe, Dank u wel voor uw mooie beoordeling over het infrarood en het design! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Top service

De nieuwe aankoop had een defect Men kwam na een korter periode en heeft hem gerepareerd

Beste Ronald, Dank uw wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Sunshower. Met zonnige groet, Team Sunshower

Tot nu toe goed

Al enkele jaren gebruiken wij de Sunshower pure xl, met veel plezier. Na een klein jaar gebruik kwam de Glaspalast er uit vallen, ik stond zelf op dat moment te douchen, verder goed afgelopen, en perfect opgelost door monteur. Nu sinds paar dagen krijg ik Sunshower niet meer uit, alleen via zekering, kan iemand mij verder helpen met deze storing

Probleem goed opgelost

Bij onze nieuwe Sunshower bleek al vrij snel dat de bediening niet meer functioneerde. Jammer want we hadden tot op dat moment al met veel plezier gebruik gemaakt van de Sunshower. Na een telefoontje naar de klantenservice werd afspraak gemaakt voor het sturen van een servicemonteur, die de bediening weer heel vlot maakte. Het bleek te gaan om een constructiefoutje dat goed verholpen kon worden. We zijn daarmee tevreden over de geboden service, wel duurde het enkele weken voordat de afspraak ingepland kon worden.

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling! Het is in deze maanden inderdaad wat drukker bij ons, waardoor het soms langer duurt dan ieder wenst. Ik hoop dat u weer goed van de Sunshower kunt genieten! Met zonnige groet, Team Sunshower