geweldig succesvolle aankoop

Aankoop heel goed meedenken medewerker Axi Keukens. Plaatsing van de keuken verliep goed en is geweldig en keurig geïnstalleerd. Alles naar wens en werkt prima

Vanaf het eerste begin bij het informeren voor een nieuwe keuken tot en met de levering en installatie daarvan, alleen maar positieve ervaringen. Op het laatste moment moesten er onvoorziene wijzigingen plaatsvinden. Zo soepel en bekwaam alle medewerkers van Axi hierop inspeelden verdient een grote pluim. Van begin tot einde chapeau!

In een woord van uitzoeken tot plaatsing perfect.

Prima geholpen door medewerker Diny. Heeft goed meegedacht met onze wensen. Plaatsing heel goed door Remco erg precies en netjes. Dit is onze tweede keuken van AXI . Eerste keuken van ongeveer 25 jaar geleden was ook alles heel goed. Door die ervaring was het voor ons niet moeilijk waar we moesten zijn voor onze nieuwe keuken.

aankoop goed. Montage super slecht.

Met montage van de keuken is het een en ander niet goed gegaan.. Best wel gepikeerd over geweest echter als je in ogenschouw neemt hoe de klachten zijn opgelost door Axi keukens dan kunnen wij nog alleen maar tevreden zijn. Kort en bondig goed bedrijf waar je fijn geholpen wordt.

Geweldige service!

Zijn ontzettende lieve mensen en ze doen wat ze beloven !! Zeker aan te raden dit is een geweldige zaak!! Ik heb er keukentje gekocht prijs kwaliteit uitstekend !

Goede en complete oplossingen.

Zeer tevreden met de keuken. Alles compleet en goed opgeleverd. Snelle nazorg, meedenken. Top!

Prima.

Geweldig goed geholpen van begin tot eind. Thuis alles bekeken opgemeten was allemaal perfect. Ook monteur (Peter) heeft alles perfect opgebouwd en afgewerkt. Dit bedrijf bevelen wij voor 100% aan bij iedereen.

Goed geholpen met als resultaat een prachtige keuken!!

Fijn geholpen, veel keus, goede ideeen! En nu de keuken een paar maanden in gebruik is, zijn we nog steeds heel tevreden en blij met de keuken en de indeling die wij gekozen hebben. Bedankt Diny en de rest van het team voor de prettige samenwerking!!

fijn, goed mee gedacht.

er wordt goed mee gedacht.

5-sterren service

Niet alleen heeft Axi drie jaar geleden een prachtige, complete keuken in een relatief kleine ruimte voor mij weten te realiseren, ook de after-sales blijkt van hoog niveau te zijn. Dat werd duidelijk nu ik wat schade aan een deurtje had veroorzaakt. Snel en goed. Een familielid ervaart hetzelfde bij een defect aan de afwasmachine.

super !

correct geholpen en fijne samenwerking.

Top bedrijf met vriendelijke medewerkers

Klantvriendelijkheid een goed bedrijf met veel kennis van keukens. Top monteur waar wij erg tevreden mee waren klasse Peter bedankt !!!

ze denken met je mee.zeer goed geholpen.

vriendelijk en dringen niks op

Alles volgens afspraak

Goed geholpen in de niet super luxe(dus dure) showroom. Geen landelijke keten,dus lekker direct. Bij wijzigingen gewoon even langs rijden of bellen en alles prima geregeld. Nette afwerking bij plaatsing.

Goede begeleiding bij het maken van keuzes om een keuken samen te stellen en goede service

Vriendelijk en bekwaam personeel, zowel in de winkel als ook de monteurs

dit Is onze 3e keuken, gekocht bij Axi Keukens. We worden er altijd prettig geholpen. Er wordt meegedacht en goed geluisterd naar je wensen.

Gewoon goed zoals het hoort

Denken mee doen niet moeilijk. Goede prijs goede kwaliteit

Goed advies en zeer nette plaatsing van keuken

Erg leuk geholpen, goed meegedacht en erg tevreden over de plaatsing welke netjes is uitgevoerd.

Wij hebben van meet af aan positieve ervaringen met AXI Keukencentrum. We zijn uiterst tevreden over de werkwijze. Keuken inclusief ombouw zijn op een degelijke en goede manier geplaatst. Als we vragen hebben, wordt er snel en adequaat gereageerd. Zaken die nog niet naar wens zijn, worden direct in behandeling genomen en zo snel mogelijk opgelost. Dikke pluim voor AXI

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

verkeerde naam, verkeerde offerte, verkeerde keuken. Drie uur bezig geweest om mijn keuken op te meten en dan krijg je dit. ook na telefonisch contact werden beloftes niet waar gemaakt. Niet mee in zee gaan, fout bedrijf.

• Website

Van begin tot eind zoals het hoort en soms zelfs nog beter!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Prettige behandeling. Aandacht voor de klant. Komen afspraken na.

• Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Website N.v.t.

Gewoon vakmensen, eerlijk, komen afspraken na en hebben fantastische monteurs in dienst. (Ze hebben ook goede koffie) bedankt Eddy en Tim wij zij heel blij met onze keuken.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt

Dit is voor onze derde keuken van dit bedrijf Het klinkt misschien lyrisch de gegeven cijfers maar ik kan niet anders er van maken!!! Van eerst ontmoeting, tekening tot en met de uitvoering in een woord KLASSE! Waar ik heel veel mensen hoor klagen nadat de keuken geleverd is wat er allemaal mis is.... Zo niet bij ons van toepassing ! Er was een smetplint te kort en ook hier niet de fout van het bedrijf maar een Stucadoor die een andere plint heeft weg gestuct. Maaaaaaar..... binnen 2 DAGEN!!! Opgelost ! U merkt wij hebben niets anders als lof!

• Website

Personeel. Persoonlijke behandeling. Vakmanschap installateurs. Kwaliteit keuken.

• Website N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Slordige leverfoutjes fabrikant. Trage reactie op e-mail vragen.