Fantastisch!

Zeer tevreden over de werkzaamheden van dakkapel.nl. Alles ging top en ze waren binnen 4 uurtjes klaar. Super!

Vreselijk

Wat een knoeiers afgeraffeld klaar naar huis, van je nieuwbouw woning maken zij een lekkend bouwval, gat in het dak te groot dat maken ze dicht met isolatie plaatjes en purschuim.( niet beloopbaar, de dakbedekking is lek geen panlat drager en geen verholen goot, regenwater loopt zo het huis binnen tot aan de beganegrond, binnen en buiten muren drijfnat, zonnepanelen met latjes vastgemaakt en de garantie is nu vervallen wij hebben er een dakdekker en loodgieter bijgehaald om de schade te beperken en te herstellen, de timmerman kan door de lekkage niet verder de hele zolder stond met emmers en teilen , vier maal een afspraak gemaakt omdat het water naar binnen stroomde ze komen gewoon niet opdagen , ze zijn één keer geweest om te kijken! en wat zinloos kit gespoten ( wel met de uitspraak wat een knoeiwerk)

• Personeel
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? Via advertenties

Super mooie dakkapel!

De mannen werken snel, vakkundig, alles goed geregeld. Garantie klinkt allemaal goed (geen ervaring mee, aangezien hij er net op zit). Hij zit er net op, voor nu zijn wij zeer tevreden. Ziet er goed uit! (Snelheid leertijd 3 sterren want ze hebben het druk, dus wij moesten best lang wachten)

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Perfecte levering zonder zorgen!

Perfect!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Prima geregeld en snel geplaatst

Vlot geplaatst naar verwachting

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Super vlotte en professionele afhandeling

Door de checklist is aan alles gedacht en zijn er geen verrassingen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Top bedrijf zeer vakkundig personeel

Goede Service en veel kennis. Alles werd uitgelegd en alles werd nagegaan. Aardig personeel.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Goed en snel geplaatst door mannen die weten wat ze doen

Top opgeleverd en tevreden met onze nieuwe dakkapellen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Top in voorbereiding en plaatsing, maar erna vreselijk

Heel prettig gesprek gehad, goede offerte en goede communicatie over het plaatsen. Alles is netjes geplaatst alleen daarna begon het gedoe. Dingen die opgestuurd moesten worden en reparatie. Daar zijn we nu al 4 maanden op aan het wachten! Na maanden eindelijk een afspraak gemaakt om langs te komen en dan gewoon niet op komen dagen waardoor je uren zit te wachten en voor niks vrij neemt. Niet eens een belletje... Eindeloos aan het lijntje gehouden worden met beloftes over terug bellen en 'het gaan regelen'. Echt vreselijk en onprofessioneel. We zijn heel blij met onze dakkapellen, maar de nasmaak is gewoon zo zuur dat we er nog niet van hebben kunnen genieten. Het is steeds net niet af...

Keurig werk geleverd

Prima kerels, vlot werk, en strakke afwerking, duidelijke uitleg

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Alles soepel en snel gegaan. Van offerte tot opleveren

Van begin tot eind goed

• Snelheid/levertijd
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Geen reactie bij schade in woonkamer

Bij het plaatsen van het dakkapel hebben de jongens perongeluk met het tillen van een balk schade verricht op de BG in de huiskamer. Dit kan natuurlijk gebeuren. Netje foto's gemaakt en op het rapport gezet van de oplevering. Na een week moest ik zelf contact zoeken zonder resultaat. Na 2 mailtjes geen reactie. Na 3 weken telefonisch gebeld te hebben werd er uiteindelijk aangegeven dat er personeel te kort was. Hier had ik begrip voor, maar nu zijn we weer 3 weken verder en heb ik weer geen reactie op de mail gekregen en wordt er ook niet terug gebeld. Woonkamer is net verbouwd en kijken nu al 2 maanden naar een muur die flink beschadigd is. Heb steeds begrip en geduld getoond, maar na geen initiatief van dakkapel.nl is het geduld een beetje op. En handelen ze problemen niet netjes op!

After service: niet aanwezig

Nu ruim een jaar bezig om reparaties uit te laten voeren. Eerste team gekomen: slecht uitgevoerde reparaties, lijmresten achtergelaten aan de binnenkant van nieuw geverfde kozijnen. Daarna geeft dakkapel.nl niet meer thuis.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Prima werk, erg mooi resultaat

Wat een harde werkers jongens, na een paar uur zat ie er al op! Superblij met onze nieuwe dakkapel.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Super geregeld en erg snel!

Zeer professionele jongens die het heel snel en netjes hebben gemonteerd. Echt een aanrader!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Nette dakkapellen en snel gemonteerd.

Nette dakkapellen, snel geplaatst.

Netjes en snel geplaatst

In een ochtend geplaatst. Erg net werk geleverd. De medewerkers waren ook erg prettig in de omgang.

• Snelheid/levertijd
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Onze ervaring is dramatisch, wij raden dit bedrijf af

Na meer dan 20 keer contact te hebben gehad via telefoon en email en zijn na 4 maanden eindelijk alle problemen en openstaande punten opgelost. Wij hebben schade gehad, de dakkapel is te hoog geplaatst en moest er weer af en opnieuw gezet, een lekkage over de gehele breedte van de dakkapel, een dakraam wat nog geplaatst moest worden, een raam wat vervangen moest worden omdat er een scheur in zat, het hield maar niet op. Afspraken worden niet nagekomen, smoesjes worden steeds verteld: in hand gezaagd en dus vergeten af te melden, vergeten terug te bellen, autopech, monteur is echt onder weg maar blijkt niet onderweg, monteur heeft corona maar heeft geen corona, het nieuwe raam was verkeerd besteld, het nieuwe raam was kwijtgeraakt, zeggen dat er iemand komt maar kan niet gevolgd worden via het trackingsysteem en er komt dus niemand opdagen, je case afsluiten in het systeem en zeggen dat je dacht dat alles opgelost was, afspraak afzeggen omdat alle andere lekkage's bij klanten meer prioriteit hebben dan jouw kapotte raam, etc etc, het smoezenboek is 400 pagina's dik. Je hebt meer dan eens het gevoel dat je gewoon uitgelachen wordt, het is een sport om de klant zo vaak mogelijk met een kluitje in het riet te sturen. Het zou me niet verbazen als dit bedrijf een keer bij Radar op tv komt.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Waardeloze service na plaatsing!

Eerder een positieve recentie geplaatst na leveren van het dakkapel. Daarna begon de ellende. Bij levering was er een trespa plaatdeel niet aanwezig en ook de 2 horren waren vergeten. Kan gebeuren denk je dan nog. Het zou dezelfde week alsnog geplaatst en geleverd worden. Echter overal zelf achteraan moeten gaan, afspraken niet nakomen dus thuis zitten te wachten en niemand die op komt dagen. Wederom bellen, bellen en bellen. Toen er eindelijk wel iemand kwam waren de horren er. Echter een verkeerde maat van de trespa plaat. Nog steeds kon ons dakkapel niet afgemaakt worden. De service monteur deed nog wel even een check of alles goed gemonteerd was. Wat bleek, dakpannen scheef terug waardoor er lekkage zou kunnen onstaan en ook het dakleer dat niet vastgemaakt was. Dan denk je ook dat de boel goed gemaakt is, niet dus. De service monteur heeft dit toen wel alsnog voor ons gedaan. Vervolgens weer bellen en mailen over de trespa plaat. Vele malen beloofd dat er iemand komt, hele dagen wachten maar niemand die komt. Om moedeloos van te worden. Ons geduld is inmiddels op. Er stond een afspraak ingepland voor 7 mei. Op 5 mei krijgen we ineens een mail dat ze 10 mei komen, dit terwijl er dan niemand thuis is. Dus WEER direct gebeld, moest een foutje zijn. Ze zouden inderdaad 7 mei komen. Oké fijn. Wat denk je... op 6 mei staat er ineens iemand op de stoep. Bij toeval was ik even thuis. Echter heeft deze beste man het juiste gereedschap niet mee dus kon ook deze keer de klus niet afronden. Weer gebeld, iedereen die ik spreken wil afwezig, terugbelverzoek neergelegd voor die dag. We zijn niet terug gebeld. Later die dag nog maar een mail gestuurd met het feit dat we dus volgens afspraak op 7 mei de juiste monteur met de juiste spullen verwachten. U raad het al... tot overmaat van ramp weer de hele dag zitten wachten en na bellen met de receptie krijgen we te horen niet op de planning van die dag te staan terwijl we hier wel een bevestiging van hebben per mail.

Montageteam prima dienstverlening

Met het montageteam prima dienstverlening. Adivseur niet steeds zijn afspraken nagekomen, helaas.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Geachte mevrouw Heijster, Erg spijtig om te vernemen. De bigbags die u graag wou ontvangen zijn inderdaad 1 dag later langs gebracht dan de planning was. Wat daarnaast ook nog eens een gratis service was van ons. Verder zijn wij van mening dat wij alle afspraken netjes zijn nagekomen. Ook met uw problemen hebben wij naar oplossing gezocht en zaken die helemaal niet aan ons waren voor u opgelost (uw afval hijsen, gratis bigbags langs brengen). Ook bij mijn bezoek aan u tijdens de plaatsing heeft u hier niets over gezegd en was alles koek en ei. Blijf het een rare recensie vinden en heb u geprobeerd om in contact te treden, helaas nog zonder resultaat. Met vriendelijke groet, Ewout 0642209240

Super mooie dakkapel

Hele goede service. Vanaf de meting tot de plaatsing. Je wordt goed geïnformeerd, op de hoogte gehouden etc. Snel geplaatst door hele vriendelijke werkmannen. Zeker een aanrader!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Super montage. Vriendelijk, snel en duidelijk.

Wij zijn heel blij met de dakkapel en overzetting van het raam! Fijne en vriendelijke monteurs! Snel opgezet en helemaal tevreden!

Super tevreden,

Fijne samenwerking gehad met dakkapel.nl Super tevreden en aardige mensen.

Prima afgewerkt en opgeleverd

Top bedrijf en service

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Aftersales is een drama

Afgelopen maart is er bij ons een dakkapel geplaatst. Waar wij op voorhand in de communicatie en afspraken steeds tevreden waren en vertrouwen hadden, is dat na de datum van plaatsing behoorlijk verslechtert. 1) De kozijnen waren niet op tijd bij de plaatsing, waardoor onze planning met de rest van zolder verbouwing giga uitliep en we meerdere vakmannen hebben moeten uitstellen. 1 dag voor plaatsing was gezegd dat ze er binnen een week zouden zijn. Hier heb ik heel vaak achteraan moeten bellen/mailen, iedere keer zonder antwoord wanneer ze nou concreet er zouden zijn, uiteindelijk ruim 3 weken later alsnog. 2) Miscommunicatie tussen de verschillendede monteurs die langs zijn gekomen, hierdoor hadden ze niet voldoende / juiste afmetingen hout om het netjes te maken. Ze zijn niet hout gaan halen op de dag zelf maar hebben een gekke constructie gemaakt met 3 balken aan en naast elkaar. Dit zag er niet uit en komt totaal niet overeen met de andere balken op zolder. 1 balk zelfs heel groot gat er in. Een andere dwars balk hebben ze niet geplaatst, terwijl monteur aangaf dat dat binnen 2 dagen door onze eigen vakmannen geplaatst moest worden ivm instortingsgevaar. Kosten die hiervoor gemaakt zijn, zijn niet vergoed door dakkapel.nl. Ook zijn onze vakmannen lang bezig geweest om de andere lelijk geplaatste balken netjes te maken. dit hebben we direct aangegeven in de week van de plaatsing, maar wederom geen reactie. Pas enkele weken later komen we in contact met juiste persoon hierover. Dan wordt ons verweten dat we niet hun de kans hebben gegeeven zelf op te lossen, maar gelet op de traagheid van leveren kozijnen en het gebrek aan snelle en juiste reacties op onze klachten, hebben we het zelf laten doen omdat we verder wilden en moesten met de verbouwing. Telefonisch zeer onbeschoft te woord gestaan door Ewout. Na veel aandringen slechts 1/5e van de gemaakte kosten gecompenseerd gekregen, daarna laten rusten omdat we geen vertrouwen hadden dat het goed zou komen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Beste Fleur, Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Zoals je wellicht ook op het nieuws hebt kunnen lezen is er een te kort aan hout. Hierdoor kregen wij onze houten kozijnen ook later geleverd. Dit is van te voren gecommuniceerd. Bij deze levering en plaatsing van het kozijn hadden wij met alle plezier de balken kunnen controleren en indien nodig kunnen vervangen. Volgens jullie was de constructie niet naar behoren, wij hebben dit enkel kunnen zien op vage foto's. Alles was al door jullie eigen timmerman hersteld de dag na de plaatsing al hersteld. Achteraf komen jullie met een rekening van € 1355,- Dit voor het plaatsen van 2 of 3 balken. Ondanks de hout te korten kosten ons deze op dit moment ca 94 euro. Hierop hebben wij aangegeven dat wij indien noodzakelijk wij hier 2 uur werk aan zouden hebben. Hierop een bedrag van € 250 euro naar jullie terug overgemaakt. Daarnaast heb ik u nooit onbeschoft te woord gestaan. Het is voor mij wel lastig dat wanneer alles reeds is gedaan door uw aannemer hier een lange discussie over te voeren. Desondanks heb ik uw vriend geruime tijd aan de telefoon gehad. De feiten waren simpel. Jullie enige zaak was om de gemaakte kosten van € 1355,- terug te krijgen bij ons. Dit was verre van redelijk. Spijtig dat het zo heeft moeten lopen. Wij zijn van mening dat alles naar redelijkheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Ewout Mundt 0642209240

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.