Een vriendelijk contact is voor mij heel belangrijk en dat hadden we,

Heel fijn contact en dat heb ik als prettig ervaren .

Efficient en attent.

zeer prettig,niet geheel foutloos,weinig meedenkend

als bovenstaande

Een hele plezierige ervaring

Wij hadden testamenten die gedateerd waren . Na contact te hebben opgenomen, volgde zeer snel een afspraak. In het gesprek met de notaris zijn we uitvoerig en helder voorgelicht en geadviseerd. Daarna binnen een week een concept versie in huis, van commentaar onzerzijds voorzien. Daarop telefonische reactie en vervolgens een definitieve versie die opnieuw helder en duidelijk werd toegelicht tijdens het afrondende gesprek. De daarop volgende declaratie was al even helder en transparant

Professionele service, met notaris die zich goed in de positie van mijn moeder kon verplaatsen

Notaris was efficient en volledig met de voorgestelde akte, en flexibel om te passeren op een tijdstip dat paste voor mijn moeder. Inhoudelijk was er duidelijk begrip van haar specifieke situatie, en werd er pro-aktief meegedacht.

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden met de professionele en klantvriendelijke manier waarop de medewerkers van dit kantoor werken. Door omstandigheden wilde ik met spoed geholpen worden en dat was geen probleem. Men had ook adequate maatregelen getroffen tegen verspreiding van het Corona-virus.

Prettig en goed notariskantoor

Locatie is goed, mooi en modern, notaris en ondersteunend personeel is geheel conform de verwachtingen. Overigens ben ik de derde generatie die van de diensten van het kantoor gebruik maakt.

altijd goede uitleg gekregen en goed geholpen

Ben altijd fijn geholpen, er was altijd tijd om mij van alles uit te leggen. Er werd altijd op alles ingegaan, ook op persoonlijke dingen. Altijd goede raad gegeven, consequenties van van allerlei uitgelegd

Plezierig kantoor.

Plezierig contact, goed advies, correcte afwikkeling.

Duidelijke uiteenzetting

Een bijzonder prettig gesprek met de notaris en uitstekende communicatie met de assistenten. Onze familie is al 40 jaar client van het kantoor.

Knowledge hub voor Frans recht

Menig contact contact gehad met dit kantoor verleden weken. Over volmachten die ik moest tekenen voor levering van een huis in Rotterdam en een huis in Frankrijk. Meneer van Eertem en meneer Tigelaar hebben mij daarbij geholpen. Bovendien vragen gesteld over erfenissenbelastingen. het is een goed kantoor voor recht in Franrijk.

Efficiënt en doeltreffend

De communicatie was efficiënt en het resultaat doeltreffend

Prima dienstverlening, snel, duidelijk en adequaat.

Inmiddels 4x geweest voor bedrijfsoverdracht in delen. Snel e-mailcontact, duidelijke antwoorden en goede service. Zelfs in het weekend worden dingen uitgezocht en bijgesteld indien nodig. Niets dan lof voor de notaris en het team.

Prima geholpen

Bij de notaris zijn mijn moeder en ik geweest voor het passeren van een nieuw testament en een levenstestament. De mondelinge uitleg was af en toe lastig te volgen, maar erg goed vond ik, dat er een boekje met uitleg meegegeven werd. Ik begreep de mondelinge uitleg wel, maar dankzij het boekje kon ik mijn moeder beter e.e.a. duidelijk maken. Beide testamenten zijn inmiddels gepasseerd.

Uitstekende notariële ondersteuning ontvangen.

Al vele decennia geniet ik van van Buttingha Wichers zeer professionele ondersteuning op het gebied van testamenten, onroerend goed en financiële relaties met kinderen. Nimmer een reden gevoeld om een alternatief te zoeken.

efficient

geweldig geholpen

om mijn huis op mijn naam te zetten had ik een akte nodig. Veel notariskantoren bezocht maar het lukte nergens. Toch is het hier bij dit notariskantoor wel gelukt met dank aan notaris van Rijckevorsel van kessel en meneer Ertem en alle andere personen bij dit kantoor. Heel blij

eerste klas!

Laat U niet misleiden door de ""deftige"" uitstraling: het kantoor is messcherp, modern, efficiënt, fiscaal uitstekend, kortom: van deze tijd. De bovenstaande kwalificaties zijn gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring en langjarige contacten. Dit geldt niet alleen voor de partners, maar ook voor de administratieve staf.

Simpele aanpassing van testamenten snel en prettig verlopen

Vriendelijke ontvangst en efficiënte afhandeling

Snelle en vakkundige afhandeling

Goede ervaring en ook telefonisch deskundig advies. Maw het was goed

prettig

prettig

efficient

Ik doe al jaren zaken met u en ben tevreden

Mijn wensen om een bestaande akte te veranderen werden goed begrepen, adequaat en snel omgezet in een concept voor een nieuwe akte, die kort daarop werd gepasseerd tegen beperkte kosten. Kortom, alles precies zoals het moest en ik zie uit naar een lange termijn samenwerking met van Buttingha Wichers

Deskundige en plezierige notaris

Zeer goed. Plezierige en vlotte behandeling. Deskundig advies.

geweldig

geweldig geholpen en professineel ondersteund.

Postbus 85736

2508 CK