Accuraat, behulpzaam, zeer klantvriendelijk

De afhandeling van testament werd buitengewoon vlot en accuraat afgehandeld door mevrouw Marieke de Vos. Zij was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Zeer onzorgvuldig

Verkeerde cijfers naar de belastingdienst, waardoor onnodige aanslagen. Abonnementen na overlijden een jaar door laten lopen. Fouten in de kwijtingsverklaringen, waardoor weer vertraging. Ruim twee jaar na overlijden nog niet rond..

Geweldig geholpen

Omdat mijn vrouw en ik halsoverkop moesten vluchten voor oorlogsgeweld was er veel onzekerheid rond de koop van ons huis. De notaris heeft ons empathisch, professioneel en flexibel geholpen. Daardoor is alles goed gekomen.

Snelle service en heel klantvriendelijke

Fantastisch geholpen door Caroline en Martijn met het legaliseren van mijn documenten.

Legalisatie document snel en online geregeld

Goed contact met Martijn, handige online tool.

Aardige en professionele notaris

Ik heb met mevr. Caroline de Neree tot Babberich hele fijne samenwerking gehad en is ze snel met communiceren en uitleg geven op mijn vragen.Ook ondertekenen van de stukken in het buitenland, ging vlekkeloos.

Awful service

I had an appointment with them yesterday to briefly talk about a notary service. After I rang the doorbell I got a hold of the receptionist who told me to speak in Dutch because she didn't understand my English. I was shocked at this reaction, so I left. Wouldn't recommend for expats for sure.

Vriendelijk, duidelijk en acuuraat

Vriendelijk., duidelijk en accuraat.

Duidelijk en klantvriendelijk

zeer tevreden over de behandeling en advisering. Kan geen enkel minpuntje vinden.

Sympathiek en professioneel

Concrete en duidelijke uitleg en afhandeling van mijn verzoek. Zeer prettige ervaring!

Top geregeld

Goede communicatie in een gecompliceerde situatie.

Onzorgvuldig

Een eenvoudige overdracht van een appartementsrecht: De dienstdoende kandidaat leek de akte voor het eerst te zien. Heden verscheen voor mij mevrouw x als vertegenwoordiger van de verkoper: niet aanwezig. Vervolgens ontvang ik een afschrift waarbij niet de in de akte genoemde bijlagen zitten maar bijlagen die niet voor mij bestemd zijn. Twee keer telefonisch om opheldering gevraagd, maar terugbellen ho maar. En ik krijg van de vve bericht dat de akte op een andere datum is gepasseerd. Deze informatie kregen zij van de notaris. Hoe onzorgvuldig gaat men daar te werk! Ik ben beter gewend.

Great service!!!

While ago had a question about buying a house and Chinese law. I was helped greatly. Good place for international law specifically Chinese

prima verlopen

Aandelen overdracht prima verlopen.

Vlot en responsief

Holding plus werkmaatschappijen opgezet. Goed advies over te volgen route en daarna een net proces van opvolging. Goede bereikbaarheid tijdens proces. Geen prijsvechter, wel value for money.

Zeer plezierig en deskundig

Precies zoals ik hoopte. Snel, deskundig, zonder het ingewikkelder te maken dan nodig was, en zeer plezierig.

plezierig

Normaal contact en zoals ik het verwachtte

Vakbekwame mensen die meedenken met mijn situatie

Voor het maken van een testament werd goede voorlichting gegeven over de diverse opties en te maken keuzes. Het proces verliep vlot en professioneel, in een goede sfeer.

voortreffelijke begeleiding

voortreffelijke begeleiding: inhoudelijk, deskundig en plezierig.

Zeer prettige behandeling

Heel vriendelijke en ervaren mensen

Een professionele en klantgerichte ontvangst

Wij zijn door de notaris zakelijk, doch hartelijk ontvangen met kennis van zaken omtrent onze situatie.

Wát een arrogantie

Niet communicatief, arrogant (of ronduit incompetent?). Iets simpels als het regelen van een volmacht heeft eindeloos veel telefoontjes, tijd en ergernis gekost. (Terugbel)afspraken worden niet nagekomen, post naar een verkeerd/oud adres gestuurd. Erg onzorgvuldig, nota bene voor een notaris.

helped very efficiently

my son had need of Dutch law for Russian business relating to marriage. In summer we also had house delivery. We will come back again for more advice about the marriage

very friendly and professional

I came here to register ownership of my house and there is a notary who speaks my language (Turkish). That was very helpfull

zeer goed

heel instructief, alternatieven voorleggen, erfrecht tezamen met fiscale belichting., alles plezierig zakelijk.