Markilux screens

Heel blij met het resultaat.

Verkoop fantastisch, montage fantastisch. Alles is op rolletjes gelopen! Fijne samenwerking, fijn hoe het is gelopen!

Top kwaliteit, goede service en snel.

Ik heb onlangs een tuinoverkapping aangeschaft als showroom model. Hoewel het model al in gebruik was geweest, was het in uitstekende staat. Het was nodig om de overkapping iets in te korten om perfect aan mijn huis te passen, en de monteurs die hiervoor werden ingezet deden uitstekend werk. Ze waren echt top monteurs, zeer professioneel en bekwaam. Het personeel in de showroom was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ze beantwoordden al mijn vragen en gaven me de nodige informatie om een weloverwogen beslissing te nemen. Hun expertise was duidelijk merkbaar en ik voelde me echt op mijn gemak bij mijn aankoop. De uiteindelijke overkapping ziet er geweldig uit in mijn tuin. Het inkorten werd nauwkeurig gedaan en de overkapping past nu perfect bij de rest van de omgeving. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zou dit product en het bedrijf aan anderen aanbevelen. Al met al was mijn ervaring positief en de investering zeker waard.

Ittalum

Hardstikke goed! Monteur was optijd voor service. Snel gefixt!

Zeer netjes en verzorgd gewerkt met een mooi resultaat

Vakkundige medewerkers, en er wordt netjes gewerkt. We zullen waarschijnlijk vele uurtje kunnen genieten

Markilux Markant

Altijd super tevreden! Nette kundige mensen. De afstandsbediening werkte niet helemaal goed, uit service een home systeem gekregen om de zonwering te bedienen! Kan dus ook van afstand!

Markilux Markant

Perfect. Ik kan niks bedenken wat beter of anders zou kunnen. Heel gemoedelijke omgang met elkaar. Geen gemopper of gescheld tijdens de klus van monteurs. We kunnen het iedereen aanraden! Fantastisch eind resultaat, dit hadden we eerder moeten doen.

Top!!

Super tevreden met alles top bedrijf komt alle afspraken na

Helemaal top!

Goed meegedacht van begin tot eind. Communicatie was ook heel erg goed ben super blij met het eind resultaat

Overkapping Garden Dreams!

Vanaf het begin af aan al goeie communicatie, als heel fijn ervaren! Hier ook goed overlegd, heel mooi geworden!! Heel fijn om droog te kunnen zitten!

Onderdak zonwering

Nog steeds een goede ervaring, zelfs een bloemetje gehad!

We kunnen droog zitten!

Leuke ervaring, goeie ontvangst. Spannend en leuke zaak! Prachtig eind resultaat, ziet er goed uit!

Als heel plezierig ervaren. Rechttoe rechtaan. Hardstikke goede montage! Precies zoals afgesproken.

Pergola!

Montage eerder dan verwacht. Tevreden!

Wat een klantvriendelijkheid!!

Klantvriendelijkheid staat boven aan! Denken heel erg goed mee en erg flexibel.

Zeer tevreden over monteurs en levering en kwaliteit van gekochte. Alles zeer netjes opgeleverd en we zijn super tevreden met het eindresultaat van onze glazen serre.

Alles wat gezegd en afgesproken is in de showroom en inmeting is 100% uitgekomen. Zeer blij mee, bedankt van Beem!

Maatwerk

Kwalitatief materiaal. Goede voorlichting. Leuke 3D presentatie. Mooi maatwerk. Er wordt netjes gewerkt door de monteurs.

Mooi resultaat, prachtige tuinkamer!

Het ging niet vanzelf, maar de mannen geven niet op totdat alle punten opgelost zijn, zeer tevreden met het eindresultaat! Ook zeer tevreden met de bijzondere onderdakzomwering die ook een verticaal doek heeft die naar beneden kan voor de laagstaande zon. De houten wanden in de overkapping geven ook de gewenste warmte aan de aluminium tuinkamer.

Screens

Hartstikke goed, super!

Wij zijn door deskundige vaklieden van het probleem afgeholpen. Kwalitatief een dikke plus. Zowel vor plaatsing van de tuinkamer als voor het herstel ivm.kleine verzakking zijn we uitstekend geholpen. Wij kunnen vanBeem zeker aanbevelen !

Blij dat wij voor van beem gekozen hebben.

Van beem realiseerde onze plannen zoals het besproken is tijdens de verkoop. Wij raden van beem bij iedereen aan!

Goede begeleiding

Top geregeld allemaal, goeie service van begin tot eind. Voorlichting hardstikke goed, er word goed meegedacht.

Heel fijn bedrijf super vriendelijk en professioneel geholpen! Echt een top product geleverd!

Zeer netjes geplaatst

Goede service. Overkapping bevalt zeer goed.

IJweg 177 A

1161 EW Zwanenburg