Zeer nette installatie

Top bedrijf en met name medewerkers ter plekke Rob en Mike

Soepel vakkundig en heel aardig .beveel van Beem Mike en Rob van harte aan. Scherm is top gemonteerd

Beleefde nette bezorgers

Ondanks dat de bezorging door langere levertijd bij de fabrikant in twee keer ging waren de jongens van de bezorging beleefd en werkten zeer netjes. Goede informatie of wat verder mogelijk was en blij met de service als laatste onderdeel van de aankoop

Prachtige showroom en super geholpen

Prachtige showroom en vanaf het begin tot oplevering super geholpen! Zeker aan te raden!

Super service

Mooi project, alles volgens afspraak en planning.

Heb een zonnescherm aangeschaft. Heel prettig contact gehad met alle medewerkers van Van Beem. Goed geadviseerd door de beide verkoopmedewerkers in de zaak en thuis. Ze hebben de tijd genomen om alles uit te leggen. De plaatsing is ook prima gegaan. Zeer vriendelijke en vakkundige mensen. Niets dan lof voor dit bedrijf. Kan het van harte aanbevelen.

Prima en vakkundig geplaatst

Super goede service!

Vriendelijke jongens, die een goede service bieden

Top bezorgers!

De jongens hebben heel netjes gewerkt, waren vriendelijk.

Heel erg goed.

Wij zijn er erg blij mee. En wij gaan er heerlijk van genieten.

Prima oplevering

Vriendelijke meedenkende mensen

Geweldig gedaan, aardige jongens|mannen

Rustig en schoon gewerkt. Door omstandigheden liep niet alles gelijk goed. Werd top opgelost

Schitterend zonwering op houten staanders

Het heeft even geduurd maar de zonwering op houten staanders hangt schitterend!

Vaklui! Uitstekende service en niks te gek!

Wij zijn er heel blij mee!

prachtig zwembad en tuin met hele goede service

van Beem heeft bij ons een zwembad aangelegd van 12, 5 metermet verlichting en tegenstroomsysteem en een grote tuin van circa 2000 m2 opnieuw aangelegd. Het werk is meer dan goed gedaan, de tuin ziet er prachtig uit en het zwembad is geweldig. Als er dingen waren - ook geheel buiten de schuld van van Beem - loste van Beem dat toch snel en heel goed op. Ik kan de firma van Beem van harte aanraden en zou 100% opnieuw met hen in zee gaan. Dit zijn aardige, nette en echt servicegerichte mensen!

Keurig en snel gemonteerd.

Prima advies en montage. Was even puzzelen met de elektra aansluiten, maar het is gelukt!

Blij mee!

Super overkapping! Een echte aanrader!

Top service bij jacuzzi installatie

Onlangs heeft Van Beem Buitenleven een jacuzzi bij ons geïnstalleerd, en deze ervaring heeft onze verwachtingen overtroffen. Vanaf het eerste advies tot de uiteindelijke installatie was het team van Van Beem professioneel, met een persoonlijke benadering die je tegenwoordig nog zelden tegenkomt. Het team van Van Beem stond altijd klaar om ondersteuning te bieden en eventuele vragen te beantwoorden. Top service, en dus zeker een aanrader om je jacuzzi bij Van Beem Buitenleven aan te kopen!

Professionele service

Professionele service, duidelijke communicatie. Problemen worden snel opgelost.

Fijne vaklui en prima kontakt

Werk is netjes uitgevoerd en uitgelegd wat ze gingen doen.alles in goed overleg.

Schitterende zonwering

Super blij met onze mooie nieuwe zonwering. Door iedereen van Van Beem super geholpen

Ondanks het slechte weer snel en netjes gemonteerd! Wij kunnen niet wachten tot het zonnetje gaat schijnen

Geweldige en inspirerende avond

Voor een verjaardag van een vriend had ik een workshop geboekt. Een betere keuze had ik niet kunnen maken. Wat een gezellige avond is het geworden. We werden bij binnenkomst gelijk in de watten gelegd. Het menu, uitleg over bereiding, ingrediënten, uitrusting, alles was even goed verzorgd. Lokatie is ook een 10 waard, goed parkeren en veel sfeer.

Uitstekend uitgevoerd

2 jaar na aanschaf van mijn veranda wilde ik graag mijn veranda uitbreiden met een zijwand. Deze was snel besteld, geleverd en geplaatst. Ziet er keurig uit, wederom zeer tevreden.

Kwaliteit en service

Van a tot z alles voor elkaar.

IJweg 177 A

1161 EW Zwanenburg