Top service bij jacuzzi installatie

Onlangs heeft Van Beem Buitenleven een jacuzzi bij ons geïnstalleerd, en deze ervaring heeft onze verwachtingen overtroffen. Vanaf het eerste advies tot de uiteindelijke installatie was het team van Van Beem professioneel, met een persoonlijke benadering die je tegenwoordig nog zelden tegenkomt. Het team van Van Beem stond altijd klaar om ondersteuning te bieden en eventuele vragen te beantwoorden. Top service, en dus zeker een aanrader om je jacuzzi bij Van Beem Buitenleven aan te kopen!

Professionele service

Professionele service, duidelijke communicatie. Problemen worden snel opgelost.

Fijne vaklui en prima kontakt

Werk is netjes uitgevoerd en uitgelegd wat ze gingen doen.alles in goed overleg.

Schitterende zonwering

Super blij met onze mooie nieuwe zonwering. Door iedereen van Van Beem super geholpen

Ondanks het slechte weer snel en netjes gemonteerd! Wij kunnen niet wachten tot het zonnetje gaat schijnen

Geweldige en inspirerende avond

Voor een verjaardag van een vriend had ik een workshop geboekt. Een betere keuze had ik niet kunnen maken. Wat een gezellige avond is het geworden. We werden bij binnenkomst gelijk in de watten gelegd. Het menu, uitleg over bereiding, ingrediënten, uitrusting, alles was even goed verzorgd. Lokatie is ook een 10 waard, goed parkeren en veel sfeer.

Uitstekend uitgevoerd

2 jaar na aanschaf van mijn veranda wilde ik graag mijn veranda uitbreiden met een zijwand. Deze was snel besteld, geleverd en geplaatst. Ziet er keurig uit, wederom zeer tevreden.

Kwaliteit en service

Van a tot z alles voor elkaar.

Schitterend scherm!

Schitterend zonnescherm geplaatst met logo in het doek. Super geholpen in de verkoop en met het plaatsen!

Super dienstverlening

Goed geholpen en schitterend resulataat

Trots

Trots op onze buitenkeuken! Prachtig model met kastjes die op maat zijn gemaakt rondom de Monolith Kamado. Ook hebben wij er nog een verrijdbare Pizzaoven bij besteld. Wij gaan genieten!

Top kwaliteit, professioneel en klantgericht

Ruime keuze in de showroom, vriendelijke ontvangst en professioneel advies. Ook bij de aflevering verliep alles vlekkeloos. Graag tot de volgende keer.

Top geregeld weer!

Top geregeld weer! Glaswand later geplaatst en super gedaan

Super mooi scherm, goed geholpen en super geplaatst door de monteurs! Laat het zonnetje maar schijnen.

Netjes gewerkt!

Heel goed gevoel bij van Beem! Het was geen makkelijke situatie daar de pergola strak onder het boeideel geplaatst moest worden in dezelfde gradenhoek als de naast gelegen overkapping. Ook plaatsing aan bestaande muren zeer mooi en professioneel. Alle afspraken nagekomen bedankt!

Vandaag onze nieuwe loungeset geleverd. Snelle levering en alles is netjes gemonteerd. Aardige jongens en nemen ook de tijd om Voor het onderhoud alles uit te leggen. Helemaal blij mee !!!

Professionele en vriendelijke service door Van Beem

Het personeel is vriendelijk en kundig en de buitenmeubelen zijn van hoge kwaliteit.

Fantastisch, klantvriendelijk, professioneel

Wij waren eerstenvooral, toen we de eerste maal binnen kwamen in de winkel, onder de indruk van het aanbod en mooie showroom. Daarna werden we zeer gastvrij ontvangen en kregen we alle professionele uitleg die we nodig hadden. Toen we uiteindelijk over gingen tot een aankoop, werden we hierbij ook zeer goed begeleid. Een aanrader !!! :)))

Heel tevreden!

Heel tevreden met het eindresultaat. Goed geholpen in de showroom en vakmensen hebben alles netjes geplaatst.

Zeer tevreden met de kwaliteit

Een heel mooie overkapping met zonwering gekregen.van erg goede kwaliteit. Heel blij mee.

Bedankt voor de 3 mooie pergola zonweringen!

Netjes, veel meegedacht, prachtig resultaat. Mede door onze geliefde boom was maatwerk nodig met verschillende dieptes. Bedankt voor het meedenken!

Prima service met een lach

Keurige afhandeling en montage. Alles conform afspraak.

Uitstekend werk!

Perfecte uitvoering van het werk

Keurige mensen en werken perfect!

Professioneel en servicegericht! Super tevreden!!!