Heel professioneel geholpen.

Duidelijke communicatie. Veel kennis in huis. Tevreden met het resultaat.

Effectief en duidelijk, ook voor leken

Effectief en duidelijk, ook voor leken

Super vriendelijk en meedenkend

Ontzettend vriendelijk, geduldig en behulpzaam personeel.

Goede ervaring met de notaris

Heb het bezoek als er aangenaam ervaren. - Klantvriendelijk - Prijs/kwaliteit goed - Handig digitaal dossier systeem - Snelle reactie

Zaken netjes geregeld

Een makkelijke Mijn-omgeving voor documenten, hulpvaardige en vriendelijke medewerkers. Notaris denkt mee (Saskia Leegstra).

Mijn vriend en ik hebben samen ons eerste huis gekocht. Op deze spannende dag zijn we super goed begeleid en geholpen door jullie. Ontzettend bedankt hiervoor! Onze dag kon niet meer stuk :)

Zeer professioneel en laagdrempelig notariskantoor

Zeer professioneel en prettig geholpen. De stukken worden in begrijpelijke taal uitgelegd en er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Er wordt meegedacht met de vragen die je hebt. Zeer zeker een aanrader voor notariële zaken.

prettig kantoor

laagdrempelig kantoor. Ik kom hier al een paar jaar voor diverse zakelijke en privé zaken. Ik raad hun aan!

een warm welkom

een zeer openhartig gesprek en een vriendelijke benadering !

Fijn advies

Fijn advies gehad.

Vriendelijke en zeer professionele opstelling bij opmaken Testament

De omgang van de medewerkers met klanten is vriendelijk. Bij het opstellen van ons testament was er voldoende ruimte voor eigen inbreng en het stellen van vragen, die uitgebreid werden beantwoord. Wij zijn tevreden met ons testament.

Goed geholpen en begeleid

Prettig geholpen, deskundige notaris, maar ook informeel en met wat humor.

Helemaal goed!

Keurige ontvangst op kantoor en zeer persoonlijke benadering. Aandacht voor de overdracht en op de hoogte gebracht van belangrijke aandachtspunten.

Goed notarisat

Persoonlijke en deskundige behandeling

Een dikke 10

Een hele fijne ervaring, goede en duidelijke uitleg En een warm welkom En vriendelijke notaris

Een prettige persoonlijke benadering

Er werd op een heel prettige manier de benodigde stukken / passages voorgelezen en zo nodig uitgelegd.

Fijn geholpen tijdens zo'n belangrijk moment met nuchterheid en duidelijkheid!

Wij zijn erg tevreden over de service die wij gisteren 16/10/2023 kregen. Een warm welkom, vervolgens een duidelijk verhaal waarin clausules in begrijpelijke taal werden uitgelegd en vooral veel vriendelijkheid en duidelijkheid. Niks op aan te merken!

Goede communicatie, aan alles gedacht

Bij de overdracht van het huis was alles van te voren goed geregeld. Een online dossier met alle informatie was aangemaakt waardoor het proces soepel verliep. Kleine opmerking, de financiële afhandeling gebeurde waar iedereen bij was, ik had het liefst gezien dat dit per partij geregeld zou worden. Voor de rest prima!

Snel, correct, op tijd en goede prijs.

Direct een account aangemaakt voor alle informatie uitwisseling. Alle papieren op tijd. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ontvangst op kantoor goed. Zakelijk en geïnteresseerd. Geen stijf notaris kantoor.

Alle stukken keurig in orde met een gastvrije en persoonlijke ervaring

Wij hebben via Uitgeester Notariaat onze leveringsakte en samenlevingscontract laten verzorgen. Het contact was prettig en de zaken werden snel op orde gesteld. Met name het tekenmoment was een ontzettend gastvrije en persoonlijke ervaring. Een mooie balans tussen gepaste professionaliteit en een warm onthaal. Ik zal Uitgeester Notariaat aan iedereen aanraden!

Zeer tevreden!

Wij zijn heel prettig geholpen!

Fijne mensen, heldere uitleg!

Fijne mensen, heldere uitleg!

Een notaris zoals een notaris dient te zijn

Na een goed intake gesprek de samenvatting digitaal verkregen. Toch wat aanpassingen gedaan en laatste vragen beantwoord. Alles netjes digitaal aangepast. Tijdens het tekenen van de diverse aktes werd alles duidelijk in normale taal uitgelegd. Wij hadden een hypotheek akte, passeren huis, samenlevingsovereenkomst en testament in 1 keer. de kosten vielen mee.

Zakelijk en correct

Prima contact gehad tijdens het verkoopproces van het appartement.