super service

goede prijzen en snelle levering, wat wil je nog meer

is goed

Altijd een supersnel en in orde!

Nooit problemen. Duidelijk website, snelle levering, goede communicatie.

Super, snel en redelijke prijs.

Super, snel en redelijke prijs.

uitstekende ervaring

snelle levering en goede ondersteuning goed te verwerken produkt

Altijd perfecte leveringen

Alle leveringen, groot of klein, kloppen altijd precies. Uitstekende persoonlijk service, betrouwbare partner!

gewoon goed

goed zo als tijd

Slordig verpakt

Bestelling van diverse items gedaan. Remmenreiniger, dop was kapot (getaped) Moeren m6 doosje was met tape dichtgeplakt, toch door de omdoos losse moeren. (De m8 en m10 waren niet extra geplakt maar hadden ook niet “gelekt”) Rolmaat zag eruit of deze al heel lang op voorraad lag. De bestelling was wel compleet en snel geleverd.

We proberen het altijd zo goed mogelijk te verpakken en de verzenddoos goed op te vullen. Gelukkig krijgen we hier ook nauwelijks klachten over, maar het kan soms ooit voorkomen dat er tijdens transport een doosje open gaat zodat de inhoud los in de verzenddoos zit. Helaas is dat niet altijd te voorkomen. De beschermdop van de remreiniger kan inderdaad iets gescheurd zijn. we hadden beetje schade gehad aan een overdoos. Gelukkig doet het niets af aan de werking of de inhoud. De omloopsnelheid van de rolmaten is vrij goed, dus ik weet niet goed wat u bedoelt. De voorraad is gecheckt en we zien er niets aan.

Ik had sociale klemmen nodig heb die vraag gesteld had binnen een uur bericht terug met ook de levertijd erbij

Het zijn inderdaad SPECIALE klemmen die we je geleverd hadden ;-)

Mijn ervaringen met Techwinkel.nl zijn goed.

Mijn ervaringen met Techwinkel.nl zijn goed. Het is gemakkelijk en overzichtelijk bestellen, en goed, betrouwbaar, betaalbaar, en snel leverbaar.

correct in orde!

snel en eenvoudig

Altijd goed maar ook nog goedkoop!

Ik ben altijd tevreden. Goede kwaliteit en snellere levering.

Top !

Gewoon top..

ga zo door

tevreden

Goede prijs kwaliteit

Snel geleverd en correct. De verpakking van de materialen zou beter kunnen

top

top

gemakelijk

gemakkelijk en veel Kuus

altijd adequaat en snel

Als er een uitdaging is qua levering, wordt er altijd een oplossing gezocht.

correcte, voordelige en duidelijke webshop

We hebben al diverse keren besteld en het werd altijd correct afgehandeld. TOP

correct geleverd

gewoon netjes

Uitstekende prijzen, goede kwaliteit, mooi assortiment.

Uitstekende prijzen, goede kwaliteit, mooi assortiment. Ik vind hier heel veel dingen bij elkaar die ik elders niet vind (bijvoorbeeld ijzerwaren in alle soorten en maten). Overzichtelijk, compleet assortiment.

Handige Webwinkel

Wij kopen er maar 1 product, maar wel altijd beschikbaar en eenvoudig te bestellen.

Over Techwinkel.nl

U heeft het goedkoopste adres gevonden voor al uw bevestigingsmateriaal. Wij leveren al het mogelijke bevestigingsmateriaal tegen de allerscherpste prijs en van een zeer goede kwaliteit..