Een aanrader om eens te gaan kijken.

We hebben het als een prettige en uitstekende samenwerking ervaren. Bedankt.

Keurig werk geleverd.

Goed geholpen en geadviseerd in de winkel, en keurig werk afgeleverd. Vakmensen waar je op kan vertrouwen.

Goed werk geleverd

Vloerverwarming en tegelvloer gemaakt en afspraken nagekomen, zeer tevreden.

Prettige ervaring waarbij onze zorgen uit onze handen genomen werd

Wij zijn super geholpen door Gerben en de collega's die de vloer hebben gelegd. Wij zijn goed geadviseerd. Verder hebben wij het als erg prettig ervaren dat er van te voren nog gekeken is of de ruimtes en ondervloeren in orde waren zodat de tegels goed geplaatst konden worden.

Tot in de puntjes geregeld!

Deze firma werkt uitsluitend met vakmensen. Een echte aanrader! Tegelwerk ziet er heel strak uit ! Materialen zijn super! Gerben is zeer behulpzaam en denkt met je mee.

Top bedrijf, alle afspraken keurig nagekomen en zeer mooi werk afgeleverd!

Prachtig resultaat, keurig werk en alles zoals besproken.

Gemaakte afspraken worden prima nagekomen, de levering en planning loopt goed en goed eindproduct.

Alles is vlot en volgens planning verlopen. Het eindresultaat mag gezien worden. De mensen die hier gewerkt hebben waren stuk voor stuk vaklui en vriendelijk. Het zou fijn zijn als er na oplevering nog een keer face to face contact is tbv uitleg gebruik vloerverwarming.

Een bedrijf met kennis en kunde

Zeer blij met onze tegelvloer. Een bedrijf wat meedenkt, meebeweegt en je niet alleen ziet als klant nr zoveel. Echt een aanrader.

Mooi bedrijf,prachtig resultaat,fijn contact

Twee vloeren laten leggen

Komen afspraken na, goede uitvoering. Fijn personeel

Hele goede service, Gerben heeft zich echt hard gemaakt om voor ons de perfecte vloer te realiseren binnen hele korte tijd. De tegel waar we verliefd op waren geworden hadden we bij een ander bedrijf gezien en heeft hij alsnog kunnen regelen. Alle afspraken worden goed nagekomen en de communicatie is top, als ook het resultaat! Enkel lof voor Kierkels!

prima service van a tot z

van tegels uitzoeken tot installatie vloerverwarming en leggen van de tegels , alles via een centraal servicepunt (kierkels). laagdrempelig toegankelijk, bereikbaar en meedenkend. Zelfs de sloop van onze oude vloer heeft Kierkels ons een prima fa aanbevolen.

Goed advies en vakwerk.

Goed advies en vakwerk.

Kon me geen betere service wensen

Ik kan geen minpunten noemen. Alle afspraken zijn punctueel nagekomen. Zelfs toen de planning door onvoorziene problemen, niet kierkels gerelateerd, vertraging op liep stonden ze nog klaar op het juiste moment. Net en vriendelijk personeel dat ook meedenkt. Nee, geen minpunten.

Fijn

Heel fijn geregeld

Zijn superblij met onze nieuwe tegelvloer

De service was goed netjes aan afspraken gehouden klantvriendelijk en correct. Klein min puntje dat men bij het leggen van de tegelvloer op een paar plekken onvoorzichtig zijn geweest met stucwerk van onze muur.

Zeer betrouwbare partij!!!!!!

Mooi bedrijf, en komen afspraken goed na!

tegels zetters goed werk geleverd

vriendelijk,leveren snel werk,alleen met opruimen tuinslang plafon beschadigt,en hier en daar met vieze handen op de muren.

Een zeer positieve ervaring, komen afspraken na

Door de overstroming van onze woning werd de parketvloer vernield, na rijp beraad gekozen voor vervanging door steenstroken in hout look, firma Kierkels benadert en Gerben was op de afgesproken tijd aanwezig en heeft ons goed geadviseerd. Na het verwijderen van de parket en ondervloer door een externe firma, hebben de vaklui van Kierkels de strokenvloer perfect gelegd, conform afspraak. Een verademing in een tijd waarin het niet nakomen van afspraken meer regel dan uitzondering is.

dik tevreden

Alles goed geregeld en alle afspraken nagekomen.

Kundig advies en flexibele service

Fijn kunnen samenwerken met Kierkels. Kundig advies m.b.t. aanleggen vloerverwarming. Ook flexibel met schuiven montagedatum. Snelle reactietijd!

Zeer positief

ALLES TOP !!

Hele goeie service

Hele goeie service, en alles kwam netjes achter elkaar

Champions league

Kierkels behoort tot de absolute top in de tegel en vloer branche. Fabelachtige vloer bij ons gelegd van keramisch hout. Kierkels denk mee, is soepel, houdt zich aan de afspraken en hanteert korte lijnen. Gewoon superieur en een verademing in de overspannen bouw wereld van vandaag. Chapeau. Kierkels? Gewoon meesters in tegels en vloeren.

We zijn heel erg tevreden met de prachtige tegels

Bij het brengen van de tegels werden deze netjes door 3 mannen binnen neergelegd. Ook toen bleek dat we nog 1 pak tegels te kort kwamen was deze zeer snel geregeld. Helemaal top. Zou iedereen aanraden om hier te kopen ook omdat er goed advies gegeven werd bij het uitkiezen in de winkel.