Goed materiaal, keurige levering!

Goede uitleg, prima zelf te maken!

• Verbeterpunten/tips Goed te doen

Beste Erik, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn dat u zo tevreden bent over ons en natuurlijk over het product. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Prima .

Prima service en snelle levering . En alles was compleet .

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste William, Bedankt voor uw recensie. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met ons product en onze service. Als u nog mooie foto's heeft van het product die u graag met ons wilt delen, zodat anderen hier hun inspiratie uit kunnen halen, wilt u die dan sturen naar : info@tuinmaximaal.nl Wij wensen u nog maximaal plezier van ons product ! Met vriendelijke groeten, team Tuinmaximaal

uitstekend!!!!!!

Pakket was helemaal compleet. We hebben zelf niets - zelfs geen schroefje - hoeven te kopen. Prima

• Verbeterpunten/tips geen

Beste Piet, Wat fantastisch om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Hopelijk is de montage goed verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl. Dan kunnen wij anderen laten zien wat de mogelijkheden zijn. Wij hopen dat u maximaal geniet van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooi

Zeer kwalitatief materiaal.gemakkelijk zelf te plaatsen met montagehandleing

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Pascal, Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en de service van Tuinmaximaal. Hopelijk is de montage spoedig verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl. Wij hopen dat u maximaal geniet van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Product oke. Leveringservice slecht.

24 uur voor de levering had ik het servicepunt gebeld voor de aflever tijd. Dit omdat ik de aanhanger van de oprit moest zetten ivm mijn verbouwing. Ik heb ook meteen mij mobiel nummer doorgegeven, mijn oude nummer lag er uit. Zij zou het regelen, en zei dat de levering rond de middag zou zijn. Tot mijn verbazing stonden ze om negen uur te lossen. Op mijn vraag waarom ze niet gebeld hadden zeiden ze dat niemand opnam. Op mijn opmerking dat ik de aanhanger weg zou zetten werd bot gereageerd. Als ik klachten had dan moest ik dat vooral doorgeven aan Tuinmaximaal. Het zware glas werd direct achter de poort gelost en weg waren ze.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Kom afspraken na, en een vriendelijkheid aan de deur is ook nooit weg.

Beste Louis, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestellling. Onze excuses voor het ongemak. Onze chauffeurs hebben op moment van de levering geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas was u niet in de gelegenheid om ons te woord te staan. Wanneer het mogelijk is om de bestelling te leveren, ondanks uw afwezigheid beoordelen onze chauffeurs of dit mogelijk is. Zoals is aangegeven in onze lever- en montagevoorwaarden levert Tuinmaximaal tot de erfgrens, helaas is het voor onze chauffeurs vanwege het vele tilwerk niet mogelijk om producten meerdere keren te verplaatsen. Wij hopen dat u, ondanks enige hinder, tevreden bent met de producten en maximaal zult genieten. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

VAN BEGIN TOT HET EIND EEN WAARDELOOS BEDRIJF!!!

ZIE MIJN HELE VERHAAL OP ERVARINGEN.NL

Beste AHCW, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze Service en montage. Jammer om te horen dat u het gevoel heeft dat er gebrek aan technische kennis is bij onze medewerkers. Wij leren onze medewerkers altijd alles over ons product en de mogelijkheden hiervan alvorens zij in de showroom worden geplaatst. Mochten zij een vraag niet kunnen beantwoorden, zijn ze genoodzaakt om advies te vragen aan een meer ervaren medewerker. Onze excuses als dit bij u niet het geval was. Wij hebben naast Afterpay inderdaad geen andere mogelijkheden om achteraf te betalen. Deze werkwijze is is wel volgens de wetgeving. Wij zien in ons systeem dat u eind januari de overkapping bij ons besteld heeft en u na ongeveer 2 weken contact heeft gehad met de afdeling planning, de overkapping is na een 3,5 maand geplaatst. Dit is inderdaad niet binnen de 3 maanden die u naar u gecommuniceerd. Wij proberen daarom ook nooit precieze montagetijden te geven aangezien deze kunnen veranderen en afwijken afhangend van de drukte. Bij het vooraf storten van beton is de situatie om het HWA ondergronds te laten verlopen inderdaad wat lastiger omdat de maten heel precies moeten zijn, helaas kunnen onze collega's geen gaten in beton maken. Wanneer dit in de aarde geplaatst zou worden zouden zij dit zeker gedaan hebben. De door ons opgegeven vragenlijst is pas maanden later naar ons terug gestuurd en helaas konden wij niet van de foto's meteen afzien dat er een stalen constructie gebruikt is. Wij adviseren mensen altijd aan om een houten constructie te monteren, daar onze monteurs geen materialen tot hun beschikking hebben om in staal te monteren. Gelukkig heeft u dit nog snel weten op te lossen zodat de montage de volgende dag weer door kon gaan. Om de montage zou soepel mogelijk te laten verlopen en de kans op beschadigingen te voorkomen mogen de monteurs inderdaad niet het frame plaatsen zonder ook het glas erin te leggen. Wanneer dit wel gebeurd is de kans op lekkages en eventuele beschadigingen veel groter. Wij kiezen er dus voor om dit niet te doen. Bij ons word de doorloophoogte ook bepaald door de hoogte waarop het muurprofiel geplaatst word. De gewenste doorloophoogte had inderdaad ter plekke gecommuniceerd kunnen worden, dit is nog op tijd aangepast met uw aanwijzingen. Wij vinden het ook heel vervelend dat er ook nog een miscommunicatie met u en uw ondernemer. Maar ook daar heeft u gelukkig een juiste oplossing voor kunnen vinden. De overkapping word altijd waterpas afgeleverd, maar de goot kan altijd iets doorhangen waardoor het water misschien iets meer aan de linker kant loopt. De zonwering is product waarbij een technisch mankement kan voorkomen. Wij streven er naar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij hopen dat u van uw overkapping kunt genieten en wij staan u graag nog persoonlijk te woord om uitleg te kunnen geven over onze reacties. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Prima overkapping voor een goede prijs!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Dennis, Bedankt voor de recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Wij hopen dat het zelf monteren spoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit van het produkt voor een goede prijs. De levering is perfect gedaan door een stel heel correcte en vriendelijke chauffeurs.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste schrijver, Wij vinden het heel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze chauffeurs en de levering. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en zijn blij dat al onze collega's hier aan mee werken. Wij wensen u nog maximaal plezier van uw glazen schuifwand en mocht u nog mooie foto's willen delen van het eindresultaat. Dan kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijk groet, Team Tuinmaximaal

Goed spul snelle levering

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Ankie, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn dat u zo tevreden bent over onze levering en de leveringsduur. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwand! Als u nog mooie foto's van het eindresultaat heeft wilt u die dan sturen naar : info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

voldoende, een redelijke ervaring

Mooi product en werd op tijd afgeleverd. zelf plaatsen van de overkapping was goed te doen met de bijgeleverde instructie.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: op de site niet de mogelijkheid om het tape meteen bij te bestellen als je de polycarbonaat moet inkorten. de levering van het tape heeft ook erg lang geduurd waardoor de afbouw van de overkapping twee weken vertraging heeft op gelopen en daardoor andere geplande activiteiten ook vertraging opliepen. dit is toch wel een puntje van aandacht voor jullie.

Beste Rene, Bedankt voor uw recensie, wij zijn blij om te horen dat u het een mooi product vind. Wij vinden het fijn dat onze instructie duidelijk was waardoor u de overkapping goed heeft kunnen plaatsen. Vervelend om te horen dat u door de nalevering van extra tape wat vertraging had in de opbouw. Bedankt voor het aandachtspuntje, wij gaan dit zeker meenemen in onze ontwikkeling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Super goed geholpen in de showroom. Ze heeft er echt de tijd voor genomen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Wij wilden de overkapping laten plaatsen maar doordat dit 6 maanden ging duren toch maar zelf gedaan. Dit duurde ons 2 volle dagen.

Beste Joyce, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden met uw nieuwe overkapping! Wij hopen dat het zelf monteren spoedig en soepel is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan ontvangen wij die graag op : klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Rene, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u maximaal plezier met uw nieuwe overkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Gewoon prima geholpen via de telefoon Spullen optijd binnen dus gelijk een goede ervaring met jullie Ik geef jullie naam zeker door 👍 Gr Dennis w

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifdeuren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed geleverd alles compleet en netjes verpakt.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling! Wij hopen dat u maximaal zal genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Niet te duur Maatvoering prima

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Mooiere afwerking a. d. onderzijde met kunststofplaatje Waarom geen keuze uit meeneemsysteem en uw systeem ?

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service die wij bieden en onze producten! Helaas hebben wij geen meeneemsysteem in ons assortiment of de mogelijkheid tot het afsluiten van de terrasoverkapping. Dit heeft te maken met de vergunningen die benodigd zijn wanneer dit wel zou zijn. Heeft u wellicht mooie foto’s van het eindresultaat? Dan ontvangen wij deze graag via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed geholpen, goede kwaliteit van product

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: We kwamen in de showroom en hadden wel een kopje Koffie gekregen, maar zitten i.p.v. staan vind ik zelf fijner Bij de bestelling hadden we niet meegeekregen dat er geen eindstukken bij zouden zitten Die misten we toen we schuifwand in elkaar aan net zetten waren Dus die moeten we nu nog weer ophalen of bestellen

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. WIj vinden het vervelend te horen dat u niet geheel tevreden bent over de manier dat u geholpen bent in de showroom. Wij gaan dit dan ook met onze klantenservice medewerkers bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met de eindstukken nemen wij aan dat u bedoeld de U-Profielen en deze zitten inderdaad niet standaard bij de glazen schuifdeuren. Als u deze los besteld kunnen wij deze eventueel gewoon kosteloos bij u leveren. Wij hopen dat u verder optimaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles zeer vlot verlopen, vriendelijk aan de telefoon, zeer !!! vriendelijke en behulpzame bezorgers.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Bedankt voor uw mooie recensie aan Tuinmaximaal. Wij vinden het fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Mocht u mooie foto's hebben van uw bestelde producten mag u deze altijd verzenden naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Duidelijke website voor een kwalitatief hoogwaardig product. Wanneer je een klein beetje handig bent kun je de pui echt wel zelf plaatsen. Goede handleiding. Tevens zijn de levertijd van de bestelling en de bezorging zeer goed verzorgd.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte meneer, Bedankt voor uw mooie recensie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent over onze producten en dat u de kwaliteit waardeert. Ook zijn wij vereerd te horen dat de montagehandleiding er zorg voor heeft gedragen dat u op dit moment maximaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren. Wij wensen u maximaal genot van uw glazen schuifdeuren en mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer klantvriendelijk Snelle levertijd. Zeer goed.zelf.te.monteren

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw mooie recensie aan Tuinmaximaal. Wij vinden het erg fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze medewerkers en producten. Wij hopen dan ook dat u Maximaal kunt genieten van uw Terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Mocht u nog mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

geweldig onze schuif wand

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte Meneer, Bedankt voor de prachtig mooie recensie. Wij zijn zeer vereerd te horen dat alles helemaal naar wens is verlopen en dat u heerlijk kunt genieten van uw glazen schuifwand. Mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

voldoende, een redelijke ervaring

1e bestelling was snel en goed maar 2e bestelling duurt al enkele weken zonder bericht.

• Verbeterpunten/ tips: 2e bestelling nog steeds niet geleverd

Geachte meneer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Wij gaan meteen kijken waar het fout gaat bij uw tweede bestelling we vinden het erg vervelend te horen dat u hier nog niets van vernomen heeft. Na uw bestelling nagelopen te hebben, hebben wij vernomen dat u uw bestelling reeds heeft opgehaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede service snelle levertijd

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog een mooie afbeelding of foto hebben van uw terrasoverkapping dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijk groet Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen dat u optimaal kunt genieten van uw terrasoverkapping. Wij wensen u dan ook maximaal genot. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

zeer postief

• Verbeterpunten/ tips: niks

Beste Hilde, Wat een fantastische recensie, hartelijk dank! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en onze klantvriendelijkheid. Wij hopen dat u maximaal zult genieten van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.