Duidelijke website voor een kwalitatief hoogwaardig product. Wanneer je een klein beetje handig bent kun je de pui echt wel zelf plaatsen. Goede handleiding. Tevens zijn de levertijd van de bestelling en de bezorging zeer goed verzorgd.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte meneer, Bedankt voor uw mooie recensie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent over onze producten en dat u de kwaliteit waardeert. Ook zijn wij vereerd te horen dat de montagehandleiding er zorg voor heeft gedragen dat u op dit moment maximaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren. Wij wensen u maximaal genot van uw glazen schuifdeuren en mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer klantvriendelijk Snelle levertijd. Zeer goed.zelf.te.monteren
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw mooie recensie aan Tuinmaximaal. Wij vinden het erg fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze medewerkers en producten. Wij hopen dan ook dat u Maximaal kunt genieten van uw Terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Mocht u nog mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

geweldig onze schuif wand
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte Meneer, Bedankt voor de prachtig mooie recensie. Wij zijn zeer vereerd te horen dat alles helemaal naar wens is verlopen en dat u heerlijk kunt genieten van uw glazen schuifwand. Mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

voldoende, een redelijke ervaring

1e bestelling was snel en goed maar 2e bestelling duurt al enkele weken zonder bericht.
  • Verbeterpunten/ tips: 2e bestelling nog steeds niet geleverd

Geachte meneer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Wij gaan meteen kijken waar het fout gaat bij uw tweede bestelling we vinden het erg vervelend te horen dat u hier nog niets van vernomen heeft. Na uw bestelling nagelopen te hebben, hebben wij vernomen dat u uw bestelling reeds heeft opgehaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede service snelle levertijd
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog een mooie afbeelding of foto hebben van uw terrasoverkapping dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijk groet Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen dat u optimaal kunt genieten van uw terrasoverkapping. Wij wensen u dan ook maximaal genot. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

zeer postief
  • Verbeterpunten/ tips: niks

Beste Hilde, Wat een fantastische recensie, hartelijk dank! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en onze klantvriendelijkheid. Wij hopen dat u maximaal zult genieten van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Gezien bij een kennis en was gelijk enthousiast😀 ideaal om je overkapping wat af te sluiten. Nu zitten we er nog eerder en vaker onder.
  • Verbeterpunten/ tips: Hangreep overdreven duur😢

Geachte heer, Wat een prachtige recensie, hartelijk dank! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en de service die wij bieden. Wij hopen dat u maximaal zult genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooie overkapping en echt niet moeilijk om zelf te plaatsen. Goede kwaliteit.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Montage folder. Niet overzichtelijke i.v.m. andere afmetingen.

Geachte heer, hartelijk dank voor de mooie recensie! Goed om te horen dat het monteren van de terrasoverkapping voorspoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service die wij bieden. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

mooi resultaat
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: aluminium was beschadigd.

Beste heer, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het prettig om te vernemen dat u over het algemeen tevreden bent. Wat vervelend dat het aluminium beschadigd was. Mocht u een onderdeel wensen om te ruilen, dan ontvangen we graag foto's van het betreffende onderdeel zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. U kunt deze foto's sturen naar info@tuinmaximaal.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Al met al wensen we u jarenlang plezier toe van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede informatie, duidelijke uitleg in de winkel. Snelle levering
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het erg prettig te vernemen dat u zo tevreden bent over de geboden informatie, de uitleg in onze showroom en de levering. We hopen dat de montage voorspoedig is of zal verlopen, en u nog jarenlang geniet van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Werkelijk alles perfect geregeld!
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. We vinden het enorm fijn te zien dat u uw ervaring beoordeelt met een 10! We wensen u nog veel plezier toe met de terrasoverkapping en hopen dat de montage voorspoedig is of zal verlopen. Mocht u naderhand nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zien wij deze graag terug via info@tuinmaximaal.nl of via onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste, Wat fijn om te zien dat u uw ervaring uitdrukt met een 10! Hartelijk dank voor uw recensie. We hopen dat u nog jarenlang maximaal zult genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

voldoende, een redelijke ervaring

monteurs hebben keurig werk geleverd waren allebei de dagen mooi op tijd.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/ tips: afhandeling was slecht heb 3 weken moeten wachten voordat de loodgieter contact opnam om een afspraak te maken voor het maken van de afwatering. elke dag gebeld met jullie maar bleef maar duren. jullie gaven ook nog een verkeerd telefoonnummer door. dat was dus slecht

Beste heer, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over het werk wat onze monteurs hebben afgeleverd. De loodgieter betreft een externe partij, waar wij jammer genoeg geen directe aansturing op hebben. We hebben telkens opnieuw uw casus doorgezet naar de loodgieter. We vinden het dan ook erg jammer dat dit een ruime tijd heeft geduurd. Onze excuses voor het ongemak. We wensen u nog veel plezier toe met uw terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer, We vinden het erg prettig te vernemen dat u zo tevreden bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. We wensen u nog jarenlang plezier toe van uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze van harte welkom via info@tuinmaximaal.nl of via onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit snel levering
  • Verbeterpunten/ tips: Geen

Beste meneer, Bedankt voor uw resencie. Wij vinden het erg prettig te vernemen dat u zo tevreden bent over Tuinmaximaal. WIj wensen u heel erg veel plezier van uw terrasoverkapping. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Heeft u mooie foto's dan ontvangen wij deze natuurlijk graag van u doormiddel van E-mail klantenservice@tuinmaximaal.nl of via onze facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer Schorn, We vinden het erg prettig om te vernemen dat u zo tevreden bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. We wensen u nog jaren plezier toe met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze van harte welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl of via onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer Van der Veeken, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met onze service. Hopelijk is de montage van uw bestelling goed verlopen en wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Mocht u nog mooie foto’s hebben van het eindresultaat dan vernemen wij dat graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer Hermans, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met onze service en uw bestelling. Mocht u nog mooie foto’s hebben van het eindresultaat dan vernemen wij dat graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Heel mooi en goed te monteren systeem , en ook nog eens heel mooi om te zien . Wij zijn er heel blij mee .
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: De verkoper die wij hadden bood ons nog niet eens aan om ergens te gaan zitten , we hebben alles staande moeten bekijken en reserveren .en zelf moesten we nog om een kop koffie vragen ,ook die bood hij ons niet uit zichzelf aan . Dat vonden we het enige minpunt .

Beste Peter, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Wat vervelend dat uw ervaring in onze showroom wat minder is verlopen. Wij zullen dit bespreken met onze collega’s in de showroom. Mocht u nog mooie foto’s hebben van het eindresultaat dan vernemen wij dat graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Duidelijke uitleg in de showroom alleen ik was er op zondag en moest vrij lang wachten voor ik aan de beurt was maar was voor ons geen probleem
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Ik zou sneller leveren En de mensen die het brachten kwamen zeer goed over en geleverd zoals vermeld op datum en tijd.

Beste Wim, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u zo goed bent geholpen door onze collega’s in de showroom en onze chauffeurs. Het kan inderdaad wat langer duren als het druk is. Hopelijk heeft u in de tussentijd kunnen genieten van een lekker kopje koffie of thee. Wij streven er altijd naar om onze klanten binnen een week te voorzien van de bestelde producten. Echter, bij drukte kunnen wij hier soms vanaf wijken. Hopelijk is de montage uiteindelijk goed verlopen. Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Op tijd geleverd en goede voorlichting gegeven
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer Visser, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service die Tuinmaximaal biedt. Wij hopen dat de montage van de glazen schuifdeuren spoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto’s hebben van het eindresultaat dan vernemen wij dat graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer/mevrouw Tijsse Klasen, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie We vinden het erg prettig om te zien u zo tevreden bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. We hopen dat de montage voorspoedig is of zal verlopen en u nog lang zult genieten van uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd van harte welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl of via onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.