Snelle levering, alles zit er bij en een goede installatie handleiding.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste B, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met het product en de levering. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Professioneel en in goed overleg

ondanks de corona was de plaatsing uitstekend , al de details werden uitvoerig en begrijpelijk uitgelegd en dan ook uitgevoerd , dus alles is naar wens .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste P, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing van uw nieuwe terrasoverkapping en over de uitleg gegeven door onze monteurs. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Snelle levering?

Top op heden kan ik geen goede recencie afgeven. Gisteren glazen puien voor onze veranda besteld in de veronderstelling dat deze voorradig waren en snel geleverd zouden kunnen worden. Nog site gechecked en niets gelezen over levertijden van 2 maand. Dus bestelling geplaatst en betaald. Vandaag contact.over een leverafspraak over 2 maand. Uiteraard is snel een begrip wat door iedereen anders geinterumpeerd kan worden....maar 2 maand is in mijn beleving niet snel. Helaas al wel betaald dus rest mij niets anders dan de levering af te wachten. Tip van mijn kant, conmuniceer duidelijk over levertijden en verwijder de tekst over snelle levering. Dit schept verwachtingen die niet nagekomen kunnen worden.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Inge, Bedankt voor uw review. We streven inderdaad naar een korte levertijd, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat de levertijd langer is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Wij informeren onze klanten middels onze website dat wij momenteel een langere levertijd hebben dan u van ons gewend bent. Onze excuses als dit voor u niet duidelijk was, wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Wij zijn zeer tevreden met onze serre!

Ik heb het zelf gemonteerd en dit is goed te doen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jos, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat de montage van de producten goed verliep. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping met glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Redelijk

Nadat ik in 2019 een wand van Tuinmaximaal heb geplaatst heb ik onlangs de rest van de overkappingen ook met de mooie glaswand van jullie dicht gezet.in totaal toch voor meer als 3000 euro. door een kleine wijziging hield ik 1 meter 6 rail over die er speciaal bestelt was.deze wilde ik graag retour en mogelijk ruilen tegen een paar handgrepen.dit was niet mogelijk.dat viel al tegen.daarna heb ik toch maar 1 handgreep gekocht a 26.00 euro.hier had ik wel een vriendelijker prijsje verwacht en laat Tuinmaximaal zich behoorlijk te kijk zetten.

• Verbeterpunten/tips Coulanter omgaan met bepaalde problemen

Geachte heer van Limpt, Hartelijk dank voor uw review. Spijtig om te horen dat u ontevreden bent met uw bezoek aan ons. Wanneer u een bestelling afneemt bij Tuinmaximaal, neemt u een volledig pakket af. Het is dus ook alleen mogelijk om volledige pakketten te retourneren, losse onderdelen verkopen wij immers niet. De periode van 14 dagen na levering waarin u uw producten aan ons kunt retourneren is daarnaast verstreken. Zodoende hebben wij u bij uw bezoek aan onze showroom aangegeven dat wij uw bovengeleider niet retour konden nemen of kunnen ruilen voor een van onze deurgrepen. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Levering wordt niet terug genomen !

De dag na levering gevraagd om de levering terug te nemen. Dit was niet mogelijk omdat er een deel uitgepakt is... Ook al heb je normaal 14dagen bedenktijd. Klantendienst bijna niet te bereiken en nadien valt er niet mee te praten. Wees dus zeker wat je aankoopt want terug nemen doen ze niet !

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Serge, Bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent. Helaas konden wij uw bestelling niet meer retour nemen, de producten waren niet meer in de originele staat. Hierdoor kunnen wij de producten niet meer uitgeven met dezelfde kwaliteit. Wij begrijpen dat u de producten wenst te retourneren en dat was voor ons geen probleem geweest wanneer deze in de juiste staat waren geweest. Onze excuses dat wij niet meer voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Afhalen ging heel gemakkelijk, zelfs tijdens corona. Het plaatsen was binnen 1 dag gebeurd. Heel goed systeem en makkelijk te bouwen

• Levertijd N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat de installatie van uw terrasoverkapping zo soepel is gegaan en u zo tevreden bent met ons ophaalproces! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal.

Betrouwbaar in levering

Betrouwbaar in levering, alleen onervaren mensenhandel de helpdesk telefoon

• Verbeterpunten/tips Ervaring helpdesk

Beste Ad, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering. Jammer om te horen dat u het gevoel heeft dat er gebrek aan kennis en ervaring is bij onze medewerkers. Wij leren onze medewerkers altijd alles over ons product en de mogelijkheden hiervan alvorens zij klanten te woord mogen staan. Mochten zij een vraag niet kunnen beantwoorden, zijn ze genoodzaakt om advies te vragen aan een meer ervaren medewerker. Onze excuses als dit bij u niet het geval was. Wij nemen uw verbeterpunten mee in onze ontwikkeling. Wij wensen u nog veel plezier met uw terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Schitterende overkapping, prima service!

Zowel bij het bezoek aan de showroom, het telefonisch offerte aanvragen en bij de montage prima service gehad en het eindresultaat is prachtig! De twee monteurs Luc en Jordi zijn topgasten!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste Jeroen, Bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze showroom geslaagd was en de montage door onze collega’s zo prettig is verlopen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal.

Natuurlijk kan ik het product niet beoordelen want ik heb nog niets ontvangen.

Wanneer er op de website aangegeven wordt dat een product op voorraad is verwacht je natuurlijk niet dat de levertijd 2 maanden bedraagt. Zelfs indien ik het zou ophalen moet ik nog 6 welen wachten!!! Als ik dit vantevoren had geweten had ik het waarschijnlijk niet bij jullie besteld.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Op de website aangeven dat indien een product op voorraad is de levertijd 2 maanden is!

Beste Wim, Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze levertijd. We streven naar een korte levertijd, maar helaas kan het door de drukte voorkomen dat de levertijd langer is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Wij informeren onze klanten middels onze website dat wij momenteel een langere levertijd hebben dan u van ons gewend bent. Onze excuses als dit voor u niet duidelijk was, wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Leugens, bedrog, zeer klant onvriendelijk!

Dag voor levering van glazen schuifdeuren belt tuin maximaal dat rails niet kan worden mee geleverd omdat deze meer op voorraad is. Rails zou 2 dagen later wel weer leverbaar zijn, maar dan zouden we opnieuw 6 weken moeten wachten voordat tuin maximaal het bij ons zou komen brengen. Glas kon al geleverd worden, dit laten doen. Rail zouden we dan twee dagen later zelf kunnen afhalen. Echter.... 2 dagen later bleken er toch geen rails te zijn. We kregen te horen dat het 4 weken zou duren eer er nieuwe rails zou zijn. Als we dat Geweten zouden hebben, hadden we het glas nog niet laten komen daar deze nu schuin tegen de buiten muur gezet stond en dus risico op breuk of beschadiging. Eindelijk 4 weken later. We bellen op. Rail is binnen, echter vanwege Corona moeten we een afspraak maken om deze te mogen ophalen. Dit zou 2 a 3 weken zijn !!!! Niemand in het bedrijf die eerlijk is geweest. Steeds leugens en uitstel, waarschijnlijk omdat ze de boel toch niet op voorraad hebben. Een goed opgezet systeem van telefonisten die ervoor zorgen dat je niet verder komt dan hun en als klant kun je verrekken. Uiteindelijk alles afgeblazen en ons geld teruggevraagd. Als we nu hun reclame op tv zien, hebben we nog een nare na smaak!!

• Prijs N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips De waarheid spreken

Beste Minke, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Wij streven naar een klanttevredenheid van 100%, jammer dat dit bij u niet is gelukt. Wij doen in alle gevallen ons best om dit zo snel mogelijk met u te communiceren. Hoe graag wij u ook zo snel mogelijk willen voorzien van alle producten en uw bestelling, is dit helaas niet altijd mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Had problemen met de led verlichting mail gestuurd werd netjes teruggebeld oplossing aangedragen en ook via mail gekregen geprobeerd werkte niet weer gebeld kreeg de service dienst en nu zijn we tot de conclusie gekomen dat er drie lampjes door onverklaarbare oorzaak stuk zijn die worden opgestuurd is na 5 jaar geen garantie meer

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Personeel in de showroom beter instrueren heb ik geen goede ervaring mee ik wist er zelf meer van alleen door de website

Beste Henk Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de geboden service. Wij hopen dat u met de 3 nieuwe lampjes weer snel van u terrasoverkapping kunt genieten. Bedankt voor de tip betreffende ons personeel in de showroom. Wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Geweldig!!!

Een mooie veranda voor een goede prijs!!! Zelf gezet met een uitstekende handleiding en al de materialen keurig bijgeleverd!! Zeer tevreden met het resultaat!!

• Verbeterpunten/tips Geen idee

Beste Theo, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw terrasoverkapping en de installatie soepel is gegaan! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal.

Zeer goede kwaliteit en service

Materiaal van zeer goede kwaliteit, mee geleverde boren, zelftappers en kit vind ik super.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Nico, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw terrasoverkapping en de service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal.

Wij hebben zeer goede ervaring met Tuinmaximaall

De terrasoverkapping is een grote aanwinst voor onze woning. Wij hebben de terrasoverkapping als bouwpakket optijd geleverd gekregen en zelf in elkaar gezet, een fluitje van cent. Duidelijke tekening en instructie video. Een aanrader!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste mijnheer Eggen, Dank voor uw beoordeling! Wij vinden het prettig om te vernemen dat u tevreden bent met Tuinmaximaal en haar producten! Wat fijn dat de montage vlekkeloos is verlopen. Mocht u leuke foto's hebben, ontvangen we die graag via info@tuinmaximaal.nl of op onze facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

slechte service

Wij bestelden een overkapping van 9m op 5m. Maar om ze te laten monteren moesten we een half jaar wachten dus besloten we om zelf te monteren, zodat de levertijd 7 weken werd. We keken 7 weken uit naar de dag van de levering, ik nam hier speciaal vakantie voor. Op de dag zelf bleek er iets misgelopen te zijn, we waren van 's morgens 7u aan het te wachten. Maar er kwam niets... we belden en ze zeiden dat ze langs geweest waren maar dat er niemand thuis was. Dit was niet waar, dus woord tegen woord. Uiteindelijk konden ze ten vroegste opnieuw leveren, pas weken later! We hebben alles geannuleerd. Nooit meer kopen via Tuin maximaal. Het gezegde 'Goedkoop Is Slecht Koop' is hier helemaal waar!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste mijnheer de Jaeck, Dank u wel voor uw recensie. Wat vervelend te vernemen dat de communicatie omtrent uw levering niet goed is verlopen. Dat is niet de bedoeling. Wij kunnen helaas niet nagaan wat er bij u is misgegaan en waarom er niet is doorgegeven dat wij op de originele afgesproken datum niet zijn gekomen. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren indien dit het geval is. Het spijt ons dat dit bij u niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Alles perfect verlopen en gemonteerd

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste Jose, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw terrasoverkapping die door Tuinmaximaal gemonteerd is. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal.

Prima kwaliteit voor een goede prijs, snelle levering en ook nog eens hele fijne mensen die de levering netjes op de plek zetten. Ondanks dat we onze serre zelf in elkaar zetten en dus alleen de deuren bij Tuinmaximaal kochten en geen grote klant waren. En we genieten elke dag van onze mooie deuren die bij veel bedrijven niet leverbaar waren of heel duur door de afwijkende maten.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Freda Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met het product en de levering. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw nieuwe glazen schuifwandensysteem. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Grisard, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goede kwaliteit, niet erg klantgericht

Als er problemen zijn wordt er niet meegedacht over een oplossing, maar moet je het zelf maar uitzoeken

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Meer meedenken met de klant, als er problemen zijn wordt er niet meegedacht over een oplossing

Beste Marianne, Dank u wel voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Wij kunnen helaas niet terugvinden wat er bij uw bestelling is voorgevallen. Zou u dit kunnen aangeven in een apart bericht richting service@tuinmaximaal.nl? We kunnen dan kijken wat we eventueel voor u kunnen doen en proberen dit in de toekomst te voorkomen. Dank u wel. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Super service

Hele fijne service. Kennis en kunde over wat er geadviseerd word. Mooi product. Heel erg blij mee!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Annemarije, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uwterrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goeie ervaringen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Kim, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Schuifpui(k)

Behoudens opmerkingen chauffeur alles top geregeld.

• Verbeterpunten/tips Chauffeur

Beste Bert, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij weten niet wat u bedoelt met de opmerkingen van de chauffeur. We begrijpen dat deze niet heel aardig waren. Onze excuses in ieder geval daarvoor. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Meer dan tevreden

Goede levering Goede service en begeleiding bij installatie! Top.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze service en begeleiding. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Alles naar behoren!

Enigste wat beter kan is de communicatie, we kregen telefonisch te weten dat er thuis geleverd was zonder dat we ervan af wisten.

• Verbeterpunten/tips Communicatie

Beste mijnheer Verheijen Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij maken telefonisch een afspraak in overleg met u voor de levering. Een half uur voordat we bij het leveradres zijn bellen wij dat we er over een half uur zijn. We begrijpen dat dit bij u niet goed is gegaan. Dat vinden wij erg vervelend. We gaan zeker proberen om dit in de toekomst te verbeteren. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.