Uitstekend bedrijf

Fijne verf en goed advies.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Super Finse verf van Finnpaints!

Al meer dan 20 jaar gebruiken wij Finse verf op ons huis. Op de schuur, de houten aanbouw maar ook op de kozijnen. Wij zijn daar bijzonder tevreden over. We bestellen Tikkurila Vinha online en Finnpaints stuurt het snel naar ons toe. Geweldig!

Bedankt voor uw mooie woorden!

Mooi product

houten woning 2x in de vinha structural cover gecoat. mooi spul en goed te verwerken.

Prima te woord gestaan

Telefonisch goede uitleg gekregen over de verschillende producten. Levering snel en goed verpakt.

Zeer goede kwaliteit en service.

Een zeer goede verf voor ons Finse huis en goede service van het bedrijf.

Goede en betaalbare verf

Voor ons houten woning en tuinhuis hebben wij gekozen voor paneellak en beschermende lakken van finnpaints. Veel keuze aan kleur, maar wij kozen voor transparant zodat het natuurlijke product hout zichtbaar blijft.

Prima geregeld

Tikurila geleverd alles prima voor elkaar en netjes ingepakt

Dank voor uw reactie.

Snelle levering en goed advies

Hebben veel verstand van houten woningen en van verf.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.

Prettig overleg en snelle levering

In de afgelopen maanden hebben we tweemaal een bestelling gedaan. Elke keer opnieuw een goed advies gehad. Het contact verliep leuk en prettig. Bedankt, Finnpaints

Hartelijk dank voor uw mooie woorden.

Goede service en goede verf

Altijd goed en snel advies gekregen bij Finnpaints. Kwaliteit van de verf is ook uitstekend.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Afspraken worden nagekomen.

Prima voorlichting over hun producten zonder ‘pushen’ tot verkoop. Goede voorlichting en voor vragen altyd beschikbaar.

We helpen u graag verder. Bedankt voor uw antwoord.

zeer klantgericht

Zeer vriendelijke benadering van de klant en goed advies.

Dank u wel voor uw reactie.

Klantgericht en meedenkend

Ik heb met diverse collega’s contact gehad en allemaal zijn ze stuk voor stuk super behulpzaam en klantgericht. Beloftes worden altijd snel nagekomen.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden. We helpen u graag.

Uitstekend verf product

Na een jaar verf bijbesteld voor een aanbouw, geen enkel kleurverschil te zien, waaruit blijkt dat er niet of nauwelijks veroudering en of kleurverandering optreed.

Wat goed om te horen, hartelijk dank voor uw reactie.

Kwaliteit, netjes, beleefd, sympathiek, klantgericht

Ons houten huis is netjes geverfd. iedereen is zeer klantgericht en adviseert en helpt waar mogelijk. Er wordt netjes en rustig gewerkt. Hele goede ervaring

Dank voor uw mooie woorden. We zijn zeer blij dat u het zo positief heeft ervaren.

Perfect voor schilderen hout!

Zowel voir ons huis en schuur

Bedankt voor uw reactie.

Prettig advies

Bij de keuze voor de juiste producten werd ik snel en adequaat geholpen door Peck. Via e-mail duidelijk advies en hele snelle reactie. Top!

Hartelijk dank voor dit positieve bericht!

Vlotte levering en prima producten

Onderhoudsproducten besteld voor een nieuwe sauna. Vlotte levering volgens afspraak en goede kwaliteit producten.

Dank u wel voor de mooie review en veel plezier met de sauna.

Mijn ervaring was zeer goed

Ik had een vraag dus belde ik Finnpaints op De medewerker begreep mijn vraag direct en wist waar hij het over had Dus mijn probleem was direct opgelost

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor de mooie reactie.

het bestelde altijd op tijd geleverd

altijd binnen 2 dagen de bestelde verf in huis

Hartelijk dank voor uw reactie.

Geen verschil

Dit was voor ons de eerste keer dat wij Vinha gingen gebruiken. Bij het open maken van het 9 liter blik, moest ik even kijken of het niet een blijk van dat andere merk was, aangezien de geur geheel overheen kwam met Jotun. De verwerking was perfect, net zoals de droging. Voortaan weet ik wel welke keuze ik ga maken mbt een watergedragen product. Tevens is de prijs een stuk vriendelijker tov Jotun.

Wat een mooie vergelijking. Hartelijk dank voor uw reactie.

Favoriete verfleverancier met hoge kwaliteit producten, ruim assortiment en efficiënte levering

De aangebrachte verf en beits blijft jarenlang kleurecht en goed hechtend. De de watergedragen verf is gemakkelijk te verwerken. Geen kleurverschillen tussen de verschillende zendingen verf en beits gedurende de laatste 5 - 10 jaar. Ik kan ons huis opnieuw verven zonder dat er merkbaar kleurverschil zichtbaar is, vergeleken met de bestaande verflaag.

Bedankt voor uw reactie, goed om te lezen dat u al jarenlang tevreden bent.

Geweldig product!!

Douglas veranda volledig behandeld met watergedragen transparante houtbeits Tikkurila Valtti Plus Color. De gekozen kleuren eerst met een testblik uitgetest, goed dat dit mogelijk is. Resultaat is uitstekend! De veranda, inmiddels 10 jaar oud, was behoorlijk verweerd maar lijkt nu weer als nieuw. De beits is heel gemakkelijk te verwerken, droogt snel en laat de originele hout structuur mooi terugkomen. Wij zijn er zeer tevreden over.

We zijn blij te lezen dat jullie zo tevreden zijn, bedankt voor de reactie.

Uitstekend verf

Zeer mooie kleur, uitstekende kwaliteit - beter dan duurdere (Engelse) merken. Zeer tevreden.

Dank u wel voor dit mooie bericht.

Teknos

Na goed advies van Peck (Finnpaints) gekozen om de kozijnen en deuren buiten van onze Finse woning te schilderen met Teknos Futura Aqua 20. Als kleur gekozen voor een mooie donkerbruine NCS kleur (S 8505-Y20R). De Aqua 20 is een schitterende mooie matte verf die prettig te verwerken is een een mooi resultaat geeft. Voor het aanbrengen van de Aqua 20 hebben wij het houtwerk voorzien van de Aqua Primer in dezelfde kleur. Wij zijn uitermate tevreden zowel over de adviezen als over de producten.

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij met zulke mooie aanbevelingen.

Over Finnpaints

Finnpaints bestaat sinds 2006 en is de enige importeur van Tikkurila verfproducten voor Nederland en België. Finnpaints levert diverse kwaliteitsproducten uit de decoratieve lijn van Tikkurila aan de consument, schilder en doe-het-zelver. We adviseren in onderhoud, geven kleuradvies en verzorgen het schilderwerk en houtrenovatie en hebben een intensieve samenwerking met bekende houtbouwers.