Het bestellen ging makkelijk en vlot, de levering verliep soepel. De chauffeur dacht mee. Wij bestellen de volgende keer weer bij jullie!

• Overige feedback Geen

Buitengewoon

Wederom zeer tevreden. Nette, vriendelijke medewerker.

Flexibel en snelle afhandeling

Nadat ik een container besteld had werd de planning vrijwel direct anders. Van den Noort was flexibel en liet zonder problemen de container later bezorgen. Een hele correcte chauffeur. Het ophalen van de container kostte ook geen enkele moeite en werd zonder dat ik er iets van merken afgewikkeld.

goede afspraken

doen niet moeilijk van wat er op komt

• Overige feedback N.v.t.

prima container voor een nette prijs

De container werd online besteld. Hij zou de ochtend komen maar kwam toch de middag. gelukkig was ik thuis. waar te plaatsen ging in goed overleg. Er mocht veel in, ook boven de rand was geen probleem. Flexibele opstelling dus. Na een week weer opgehaald zonder schade aan de oprit

Ging goed

Afspraken werden netjes nagekomen, snel geleverd en weer snel opgehaald

• Overige feedback N.v.t.

Vriendelijke chauffeur en de container geplaatst en opgehaald op het afgesproken tijdstip

Prima ervaring

• Overige feedback -

Beveel het iedereen aan

• Ervaring met bedrijfsonderdeel: N.v.t.
  • Type klant N.v.t.

Super snel

Supersnelle service

• Overige feedback Nvt

Zeer slecht

Niet doen, wel beloven en kapotte webshop

• Type klant Particulier
  • Overige feedback Gewoon uitvoeren wat beloofd is en veel minder arrogant

Beste Ed, Bedankt voor uw bericht. Wij streven er dagelijks naar om onze klanten de beste service te verlenen! Na veelvuldig persoonlijk contact, waren wij van mening dat we gezamenlijk tot de nodige compromissen waren gekomen. Wij betreuren het ten zeerste dat er een misvatting is ontstaan inzake uw order en dat u het contact anders heeft ervaren. We werken altijd graag naar passende oplossingen en hopen u uiteraard in de toekomst weer naar tevredenheid van dienst te mogen zijn. Mvgr. Van den Noort B.V.

Snelle hulp

We hadden snel n container nkdig voor puin afval. Gebeld en nog dezelfde dag geleverd. Top service. Prijs was ook goed.

• Overige feedback N.v.t.

Bij Van den Noort staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

Volgens afspraak alles geregeld

Via de site alles geregeld en zo is het ook uitgevoerd

• Overige feedback Nvt

Bedankt voor je positieve woorden. Graag tot een volgende keer!

super!

super service! top

• Overige feedback N.v.t.

Goede communicatie en tijdige wissel/lediging

vlotte samen werking

zeer vriendelijk

Gewoon goed

Op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald.

• Overige feedback Gewoon goed

We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Super blij met de service van Van Noort

Na meerdere malen gebruik gemaakt te hebben van Van Noort Containers zeer tevreden goede afspraken en zeer flexibel

• Ervaring met bedrijfsonderdeel: Afvalinzameling/ Containerservice, Recycling
  • Type klant Zakelijk, Particulier
  • Overige feedback Top bedrijf

klant vriendelijk, en top bedrijf :-)

altijd vlot en snel. super bedrijf

• Ervaring met bedrijfsonderdeel: Afvalinzameling/ Containerservice, Recycling
  • Overige feedback N.v.t.

Bedankt voor uw enthousiaste review!

Super snel geregeld.

Snel geregeld, zo wel brengen als ophalen. Vriendelijk personeel, dat mee denkt bij het plaatsen waar de container het veiligst staat zo gepkaatst dat overig verkeer/ hulpdiensten/ voetgangers er nog langs kunnen en de mibste overlast vd overige bewoners. Zeker een aanbeveling waard.

Helemaal goed!

Erg netjes te woord gestaan bij het plaatsen van de container door de chauffeur. Vervolgens had ik nog even gebeld i.v.m. de vraag wat er nu wel en zeker niet in mag en kreeg direct op een vriendelijke manier de juiste informatie.

Super goede service!

Ik raad het iedereen aan om bij van den noort te huren. Ze zijn snel, accuraat, goedkoop, meedenkend en professioneel in behandelen van particulier verhuren.

• Type klant Particulier
  • Overige feedback Aanrader!

Prima contact met het bedrijf

Telefonisch contact wordt snel beantwoord. Website duidelijk en gebruiksvriendelijk. Er wordt niet moeilijk gedaan als de bestelling wordt veranderd

• Type klant Particulier
  • Overige feedback Heb dit bedrijf aanbevolen gekregen door een professionel.

Matige klanten service, onduidelijk in afrekenen en duur

Heb enkele malen als verhuisbedrijf gebruik gemaakt van diensten van van der Noort en vind ze i.v.m. andere aanbieders te duur. Van 1 container heb ik geen factuur gehad en moest ik speciaal om vragen. Geld was echter al wel afgeschreven. Heb commentaar gevraagd op mijn 'bevindingen' en men vond het niet nodig te reageren, dus van der Noort zal geen containers meer leveren noch zal ik hen aanprijzen bij mijn collega's en mensen die ik ken. Zelfs het telefoontje wat ik kreeg naar aanleiding van dit commentaar droeg niet bij aan een betere mening over dit bedrijf.

• Overige feedback N.v.t.

Beste Klaas, Bedankt voor uw reactie en spijtig te vernemen dat het eea langs elkaar heen lijkt te zijn gegaan. Via onze webshop worden de bestellingen icm betalingen (iDeal) inderdaad direct uitgevoerd voor particulieren en klein zakelijke. Daarbij ontvangt u automatisch separaat een mail met de betreffende factuur. Dit werkt net anders dan voor de containers die op basis van een abonnement/contract worden geplaatst. Maar ik begreep dat er ondertussen ook persoonlijk contact is geweest met 1 van onze collega's. We hopen dat dit gesprek voor u voor verheldering heeft gezorgd en dat er wat onvrede is weggenomen. Uiteraard hopen wij u in de toekomst weer naar tevredenheid van dienst te mogen zijn. Mvgr. Van den Noort B.V.

Over Van den Noort

Van den Noort is een toonaangevende dienstverlener actief op het gebied van afvalinzameling, recycling, grond- en sloopwerken en in de handel van zand en puingranulaat. Sinds de oprichting in 1944 door Kees van den Noort is de basis gelegd voor een zelfstandig en onafhankelijk familiebedrijf. Opererend vanuit de hoofdvestiging in Dongen, met nevenvestigingen in Waalwijk, Breda, Oudenbosch en Heerle, is Van den Noort al 75 jaar een bekende speler in Midden- en Zuid-Nederland.