Persoonlijk, kwaliteit en prima afspraken mee te maken

Meer dan prima ervaring. Mijn bedrijfspand en bedrijfsauto zijn door de medewerkers onder handen genomen en het resultaat is super. Het klantencontact is goed en zelfs 3x mailen met aanpassingen in het ontwerp is geen probleem. Vriendelijk, vakkundig en enthousiast personeel. Ik kan iedereen aanraden om producten te bestellen hier. Ik kom zeker terug!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over het traject én het eindresultaat. Dat horen we graag! Nogmaals dank voor de opdracht en de volgende keer staan we weer graag voor je klaar!

Goede service, topwerk geleverd

Productie naar verwachting

Ik ontwerp regelmatig zelf dingen en lever het ontwerp bij Mull2Media aan voor productie. De Mull2Media medewerkers zijn altijd bereid om wat uitleg te geven omtrent maatvoering e.d. Gezellig bedrijf met ons kent ons gevoel. Ik werk graag met ze samen.

Dit benadert niet, maar is de perfectie

1. Zeer gedetailleerde offerte, waarop alle mogelijke posten op deugdelijke wijze toegelicht werden 2. Zeer vlotte, snelle communicatie 3. Voortdurend in contact met de klant om miscommunicatie te vermijden. Daarbij werden alle middelen ingezet ( email, telefonische contact ) 4. De te drukken bestanden werden ter keuring voorgelegd, aangepast en opnieuw voorgelegd 5. Bestanden van bedenkelijk formaat werden voor een prikje omgezet naar deugdelijke Vector bestanden, wat tot een haarscherp resultaat leidde 6. De te leveren goederen werden deugdelijk verpakt en op het afgesproken tijdstip door een zeer vriendelijke besteller aan huis geleverd. 7. En niet te vergeten : Mull2 Media slaagde er in om een topproduct te leveren voor de beste prijs!

Beste Koen, Bedankt voor je warme reactie. Heel erg prettig om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service en het uiteindelijke product. Heel veel plezier gewenst en we zijn je in de toekomst weer graag van dienst! Mull2media

Meerdere goede ervaringen

Al meerdere malen een fijne ervaring gehad.

geweldig super gaaf resultaat onze bus is nu mooier dan hij al was

van A tot z tevreden! super mooi eind resultaat onze bus is nu een rijdend reclame bord. maar zoals we wouden nog steeds met een stoer uiterlijk!

Super bedrijf, snelle service met goede ideeen

Wij doen regel zaken met Mull2Media. Of het om spandoeken of folders gaat het meedenken is super en de kwaliteit erg goed. Mooi bedrijf om zaken mee te doen. Erg tevreden. Snelle en vriendelijke service met een goed oog voor de klant.

Klantgericht, flexibel en goede prijs-kwaliteitverhouding

Wij werken al jaren samen met Mull2media. Prettig contact en snelle levering van diverse (promotie)materialen. Sinds kort maken wij ook gebruik van de online diensten van Mull2media. Kortom zeer te spreken over de geleverde goederen en diensten.

Zeer tevreden.

Medewerkers zijn duidelijk, geven goede uitleg, denken mee! Snelle reacties en antwoorden met uiteindelijk een mooi product!

Klant gericht, duidelijk en komen afspraken na.

Goed bereikbaar, duidelijk in uitleg, hebben een oplossing voor elk probleem. een aanrader.

Proffessioneel en fijn geholpen

10 jaar geleden een website laten bouwen en het was tijd voor vernieuwing. Korte lijntjes, fijn geholpen en passen alles naar wens aan. Goed te bereiken per telefoon en voor de laatste puntjes even persoonlijk aan gegaan.

prima service en correcte afhandeling van afspraken.

leuk bedrijf om mee samen te werken.

Flexibel en denken goed met ons mee

Over het algemeen klussen met veel onzekere factoren. Daar draaien ze hun hand niet voor om.

Prima service.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk geholpen en te woord gestaan.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vaste contactpersoon werkt goed !

Top bedrijf: professioneel, betrouwbaar en goede service

Voor diverse opdrachtgevers heb ik gewerkt met Mull2Media en dat is zeer goed bevallen. Of het nu om belettering ging of het maken van promotiemateriaal: altijd werd het op tijd en keurig afgeleverd.

Fijne samenwerking met een resultaat waar ik ontzettend blij mee ben!

Ik heb zelf geen verstand van het ontwerpen en bouwen van een website. Ik was dan ook ontzettend blij om de mensen van Mull2media te leren kennen. Doordat ze goed luisterden naar wat mijn wensen waren en advies gaven hoe het ontwerpen en bouwen van een website en een nieuw logo het beste aangepakt kon worden, is er een prachtig resultaat uitgekomen. Een prettige manier van samenwerken naar een mooi einddoel. Ik kan Mull2media zeker aanraden!!

Zoals vaker goed werk geleverd

Zoals vaker heb ik mijn opdrachten uitbesteed aan Mull2media en wederom hebben ze goed werk afgeleverd. Ik blijf mijn bestellingen ook dan bij Mull2Media plaatsen.

Flexibel, snel en denken goed mee

Wij hadden een klus die geen enkel ander bedrijf aan wilde nemen, omdat het erg kortdag was. Mull2Media heeft het opgepakt en heeft het ruim op tijd voor elkaar gekregen. Daarbij waren ze ontzettend flexibel en hebben ze meegedacht aan oplossingen. Ik zou je ze aan iedereen aanbevelen!

Uitstekende ervaring met snelle service en flexibele houding!

Diverse promotiematerialen besteld bij Remco en Dennis van Mull2media. Het contact verliep er prettig, waarbij ze meedachten met onze wensen. Uiteindelijk op het laatste moment nog kleine aanpassingen moeten doorvoeren en ook dat was geen probleem. Al met al een erg prettige ervaring met deze professionele partij. Een echte aanrader!

Altijd snel, correte prijs en meedenkend

Mannen denken altijd mee, zijn altijd in staat om snel bij je langs te komen, kwaliteit van de geleverde goederen (of dit nu posters, flyers, raambestickering of pandaankleding is) is goed. Prettige partner van de Beautyfabriek!

Snelle service en goede communicatie.

Snelle service en goede communicatie.

Goede service wordt snel gehandeld

Goede service wordt snel gehandeld

meedenken van begin tot eind!!

Een team van enthousiaste mensen die ons geholpen hebben met onze nieuwe huisstijl en bijbehorende nieuwe logo. diverse keren met Gido om de tafel gezeten en daarbij werd ons de vraag gesteld; Hoe zien wij onszelf nu? Maar wat misschien nog wel belangrijker is; hoe willen wij gezien worden? Gedurende deze bijeenkomsten tot een prachtig mooi eindresultaat gekomen waar wij met z'n allen trots op zijn!! Al zijn wij nog niet klaar, samen met het Brandmanual en de mensen van M2M gaat dit vast en zeker lukken!

Voor de eerste keer 2 bussen laten beletteren en bedrukte kleding besteld. Altijd snelle reactie en proef. De jongens zijn meedenkend en het werk is netjes uitgevoerd.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Kennis en vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik ben: eerste keer klant