snel geholpen, fijn contact snel geleverd.

fijn bedrijf, denkt mee en maakt mooie ontwerpen.

Vlot, correct en helemaal conform afspraak

Simpele opdracht, geen megabudget, wel enige tijdsdruk, Mull2Media heeft het op een plezierige, doortastende en correcte manier opgepakt en afgerond. Was een genoegen om (op afstand) met dit team samen te werken!

Professioneel en vriendelijk

Hoewel er geen fysiek contact is geweest heb ik het gevoel gehad met mensen samen te werken die ik persoonlijk ken. Telefonisch en via mail was het contact to the point en vriendelijk. Geen vraag was te lastig en er is steeds goede hulp geboden. Het resultaat: twee mooie websites.

Korte lijnen, duidelijke uitleg, comfortabel in het overleg en komt na wat is beloofd. en

Zie vorige vraag.

Goedendag Chris, Bedankt voor je mooie complimenten! Zichtbare groet, Mull2media

Alles goed geregeld

Van ontwerp tot aflevering top service.

Hi Nico, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, bedankt voor deze mooie review én de dikke 10! Zichtbare groet, Mull2media

Prima partij

Mull2Media is een prima partij om buitenreclame mee te ontwerpen, produceren en plaatsen. Prettige communicatie en snelle afhandeling tegen een nette prijs.

Hi Vincent, Wat een mooie recensie, daar zijn we trots op! Creatieve groet, Mull2media

Aanrader

Fijn bedrijf met goede service en prettig contact.

Dankjewel Diewke voor je mooie review!

Een mooi en simpel ontwerp, precies zoals ik het wilde.

Ik wilde een reclame van mijn rijschool op mijn auto, maar het moest wel rustig en duidelijk zijn. Mull2media heeft dit erg mooi gedaan.

Geweldig Harold, nu kun je met trots je bedrijf promoten terwijl je overal naartoe rijdt.

Weer een prima samenwerking

Weer een prima samenwerking met Mull2media

Zeker mee eens John! Bedankt voor je mooie cijfer. Creatieve groet, Mull2media

Snel, mooi en kundig

Mull2media heeft mijn website design-dutch.nl gemaakt precies zoals ik het wilde hebben. Dat deden ze snel en kundig. Ook zijn ze behulpzaam en vriendelijk.

Hi Femmie! Wat fijn om te horen dat je website geheel naar wens is, daar worden we blij van! Bedankt voor je mooie cijfer en het delen van jouw ervaring. Creatieve groet, Mull2media

prima contact en goed werk geleverd.

Heb goed en duidelijk contact gehad in de offerte fase. Heldere concept tekeningen ontvangen waardoor we een goed beeld kregen van het ontwerp. Verder is het reclamebord vakkundig en stevig geplaats.

Dag Robin, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Creatieve groet, Mull2media

Heb hier mijn ramen laten blinderen. Ze zijn klantvriendelijk en geven zeer goed advies. Voor de rest gaat het werk en afspraken maken erg snel en ze leveren ontzettend strak werk. Dus kortom een topzaak!

Hey Matthias, Bedankt voor je complimenten! Altijd leuk om te horen dat wij topwerk hebben afgeleverd. Creatieve groet, Mull2media

Erg blij met de bestickering van onze werkbussen

We zijn erg tevreden over het contact, het ontwerp en het uiteindelijke bestickeren van onze werkbussen. We krijgen veel positieve reacties. Kortom: vakmensen die afspraken nakomen.

Hey Jordi, goed om te lezen dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor deze mooie review én de dikke 10! Zichtbare groet, Mull2media

Goede communicatie en een geweldig resultaat

Mull2Media heeft ons goed geholpen met het ontwerp en de bestickering van onze bedrijfswagen. Naar goed overleg, duidelijke communicatie en de mogelijkheid om ontwerpvoorbeeld aan te passen naar onze wensen, is het resultaat prachtig geworden. We zijn super blij het met eindresultaat en we krijgen enkel lovende reacties. Samenwerken met Mull2Media, een echte aanrader!

Hey Jamey, Nou die lovende reacties op jullie bedrijfswagen zijn zeker op z'n plek. Want wat een mooie opdracht was dit, fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Op naar vele mooie feestjes met het Feestpunt. En als we jullie nog beter zichtbaar mogen maken, dan weet je ons te vinden! Creatieve groet, Mull2media

Deskundig geholpen en heel mooi uitgevoerd!

Wij hebben verschillende soorten beletteringen via Mull2Media laten lopen. Ze hebben ons deskundig, snel en fijn geholpen / geadviseerd! Ik zou Mull2Media zeker aan bevelen aan anderen.

He Froukje, wat goed om te horen dat alles naar wens is. Fijn dat we hebben bijgedragen aan het nog beter zichtbaar maken van In & Next interieurontwerp.

Op Mull2media kan je op bouwen en zorgt voor vertrouwen!

Mull2media heeft gezorgd dat ik zichtbaar werd! Zowel voor mijn logo als voor de web-site! Ik vind het een fijn team om mee samen te werken!

Hey Hester, Bedankt voor dit mooie cijfer en je positieve woorden. Als je vragen hebt of je wil werken aan nog meer zichtbaarheid, dan weet je ons te vinden! Creatieve groet, Mull2media

Topbedrijf !

Voor het eerst een auto laten wrappen in 2021. Dit is zo goed bevallen dat ik in 2023 dat opnieuw heb gedaan met een andere auto. Beide in dezelfde kleuren. Ook details worden prima met je doorgenomen. Ben weer zeer tevreden over het kleurresultaat, blijft tenslotte toch beetje spannend als de auto in zijn geheel is gewrapt. Ook is de kwaliteit van wrapping erg goed. Na 2 jaar nog niets te zien dat er iets loslaat. Ik ga met de auto's door automatische wasstraat en ze zien er daarna ook weer als nieuw uit.

Dag Peter, Wat een fijne review, daar worden we blij van! En die gewrapte auto mag er ook zeker zijn, goed om te horen dat alles naar wens is. Dat je er nog maar lang van mag genieten! Zichtbare groet, Mull2media

Snelle en goede service

Voor mijn bedrijf had ik een advertentie nodig en wilde ik doppers hebben met mijn logo. Mull2Media had de advertentie dezelfde dag al af en de doppers werden sneller dan verwacht geleverd. Alles met een mooie kwalitieit en je hebt altijd inspraak in de opmaak. Dit ook omdat er korte lijntjes zijn, wat het makkelijk communiceren is.

He Klaas-Jan, Soms zijn we sneller dan het licht! Fijn dat dat als positief wordt ervaren. Dus dank voor je mooie review en het hoge cijfer, presteren we toch wat beter dan vroeg op school ;) Als je in de toekomst op zoek bent naar meer zichtbaarheid, weet je ons te vinden. We helpen je graag! Creatieve groet, Mull2media

Super klant vriendelijk!

Ik heb mijn website en logo laten ontwerpen door mull2media en ben super tevreden! Fijne samenwerking en kon met al mijn vragen en op of aanmerkingen daar terecht. Ik zou ze iedereen aanbevelen!

Dag Fréderique, Wauw wat een mooie woorden! Daar worden we blij van. Een logo en website, zodat jullie prachtige zijden bloemen nog beter zichtbaar zijn. Helemaal passend bij wie jullie zijn! Creatieve groet, Mull2media

snelle service

Wij hebben meerdere bussen laten beletteren en dit bevalt prima.

Hey Roy, Nu zichtbaar van A naar B met jullie mooie bussen! Bedankt voor de review, zijn we blij mee. Creatieve groet, Mull2media

Wij worden altijd vriendelijk en snel geholpen door de mensen van Mull2media. Producten worden goed en netjes afgeleverd .

Hey Myranda, Wat fijn om te horen en wat een mooi cijfer geef je ons! Als jullie in de toekomst nog beter zichtbaar willen zijn dan weet je ons te vinden. Wij helpen jullie graag. Creatieve groet, Mull2media

Fijn en modern bedrijf.

We waren op zoek naar een nieuwe logo/huisstijl voor ons bedrijf. We hadden zelf wat ideeën maar lieten ze ook vrij om zelf met wat te ideeën te komen. En het is prachtig geworden. Zeer tevreden!

Hey Tania, Wat een mooie recensie, daar worden we blij van! En hopelijk worden jullie klanten ook blij van jullie nieuwe logo en huisstijl. Op veel zonnige dagen en overheerlijke ijsjes! Creatieve groet, Mull2media

Super snelle service!

Fijne en snelle service wat betreft de belettering van onze bedrijfsbus. Meedenkend en creatief personeel. Zeer tevreden met het eind resultaat!

Wat een mooie complimenten Mark. Veel veilige kilometers in jullie bedrijfsbus, die is vanaf nu niet meer te missen op de weg. Creatieve groet, Mull2media

Topkwaliteit en snelle levering

Mijn ervaring met Mull2Media was erg goed. De service die ze gaven was goed, ze dachten goed mee in hoe we het beste de bestanden voor het drukwerk konden aanleveren. Dit zodat we de hoogste mogelijke kwaliteit doeken kregen. Verder was de levering snel en de uiteindelijke kwaliteit was ook erg goed.

Hey Dirco, Bedankt voor je mooie review. Daar zijn wij, maar ook potentiële klanten, heel blij mee. Zo kunnen zij nog beter een keuze maken voor een echte reclamespecialist. Zichtbare groet, Mull2media

Uitstekende samenwerking!

De samenwerking met de medewerkers van Mull2media verloopt altijd uitermate prettig. Met regelmaat bieden wij vanuit Viridian Solar ontwerpen aan voor diverse producten zoals brochures, flyers, Forex -borden (t.b.v. vakbeurzen en de indoortrainingsfaciliteit Viridian Solar Experience Centre) en dergelijke. De snelheid waarmee die producten vervolgens worden aangeleverd is hoog en de betreffende producten zijn tevens van goede kwaliteit.

Ha Benno, Wat een prachtig cijfer en lovende woorden. Daar worden we zelfs een beetje verlegen van... Zichtbare groet, Mull2media

Over Mull2Media

Wij maken jouw bedrijf zichtbaar: met een krachtige combinatie van creatieve ideeën en een sterk staaltje techniek. Maar bovenal een vlekkeloze uitvoering. Ook wel onze core business; het vertalen van concrete plannen naar aansprekende communicatiemiddelen. Van autoreclame tot drukwerk en van gevelreclame tot websites. Onze diensten verdelen we onder in: belettering, webdesign, vormgeving, binnenreclame en buitenreclame. We zijn benieuwd naar jouw eerlijke ervaring met onze diensten en producten. Laat je review hier achter. Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 0314 - 36 15 16.