Fijne samenwerking

Prettig bedrijf, korte lijnen en snelle afhandeling voor een nette prijs. Wat wil je nog meer?

Mooie wisselwerking met professioneel resultaat

Mull2Media heeft 2 Deense websites voor mij ontwikkeld. Ik denk dat de term "wisselwerking" de aanpak bij beide projecten het beste laat vertalen. Die wisselwerking tussen de ontwikkelaar en de opdrachtgever is zo belangrijk omdat de ontwikkeling van een website een proces is, waarbij je soms tot nieuwe inzichten komt. Daar is Mull2Media altijd goed mee omgegaan. Ik hoor ook positieve geluiden van mijn klanten over de vormgeving en de functionaliteit van de sites.

Betrokken | Stipt | Accuraat

Mijn camper project was niet af zonder een perfecte uitstraling aan de buitenkant. Mull2media is een perfecte partner om je camper aan de buitenkant te stylen met elk design of idee. Mijn ideeën over een perfecte wrap is door Ramon vertaald naar een stoer en uniek urban design en een perfecte montage door het mull2media team. Geheel afgestemd op mijn wensen en planning.

We zijn tevreden met het resultaat!

Prettig contact en afstemming over wat we graag wilde. Er is met ons meegedacht en de werkzaamheden zijn zorgvuldig uitgevoerd.

Snel geregeld en betaalbaar.

Kaartjes laten maken voor mijn 50 jarig feestje. Top gedaan. Fijn dat er mee gedacht wordt. En aanpassingen zijn geen probleem. Op vrijdag akkoord gegeven. Kon wel een paar dagen duren ivm. levertijd post. Maar maandag al binnen.

Vakmensen, persoonlijke touch en goede service

Denken goed mee en het principe van: als het de klant goed gaat dat draait M2M ook goed is een merkbare houding. Schakelen en implementeren nieuwe onderdelen goed. Ik als klant wel iets willen, maar als de meerwaarde niet goed is dan geven ze dit ook goed aan waarom. Was een goede move om onze site, www.jagraag.nl bij Floris- Jan en collega's onder te brengen. De URL is alweer 26 jaar online en al een paar keer van reclamebureau veranderd, de laatste is tot nu toe ook de beste gebleken.

Zeer prettig bedrijf met vakmensen waardoor prachtig resultaat.

Al diverse bedrijfswagens laten beletteren door Mull2media. Zeer goed bevallen. Van het begin tot het einde was het contact zeer prettig. Het uiteindelijke resultaat was ook prachtig. Ook na schade wordt de reparatie van de belettering keurig hersteld. Dus zeer tevreden klant.

Daryll weet wat wrappen is!

Voor 2 auto’s verschillende Chrome onderdelen laten wrappen. Strak en snel gedaan! Blij mee

snel geholpen, fijn contact snel geleverd.

fijn bedrijf, denkt mee en maakt mooie ontwerpen.

Vlot, correct en helemaal conform afspraak

Simpele opdracht, geen megabudget, wel enige tijdsdruk, Mull2Media heeft het op een plezierige, doortastende en correcte manier opgepakt en afgerond. Was een genoegen om (op afstand) met dit team samen te werken!

Professioneel en vriendelijk

Hoewel er geen fysiek contact is geweest heb ik het gevoel gehad met mensen samen te werken die ik persoonlijk ken. Telefonisch en via mail was het contact to the point en vriendelijk. Geen vraag was te lastig en er is steeds goede hulp geboden. Het resultaat: twee mooie websites.

Korte lijnen, duidelijke uitleg, comfortabel in het overleg en komt na wat is beloofd. en

Zie vorige vraag.

Alles goed geregeld

Van ontwerp tot aflevering top service.

Prima partij

Mull2Media is een prima partij om buitenreclame mee te ontwerpen, produceren en plaatsen. Prettige communicatie en snelle afhandeling tegen een nette prijs.

Aanrader

Fijn bedrijf met goede service en prettig contact.

Een mooi en simpel ontwerp, precies zoals ik het wilde.

Ik wilde een reclame van mijn rijschool op mijn auto, maar het moest wel rustig en duidelijk zijn. Mull2media heeft dit erg mooi gedaan.

Weer een prima samenwerking

Weer een prima samenwerking met Mull2media

Snel, mooi en kundig

Mull2media heeft mijn website design-dutch.nl gemaakt precies zoals ik het wilde hebben. Dat deden ze snel en kundig. Ook zijn ze behulpzaam en vriendelijk.

prima contact en goed werk geleverd.

Heb goed en duidelijk contact gehad in de offerte fase. Heldere concept tekeningen ontvangen waardoor we een goed beeld kregen van het ontwerp. Verder is het reclamebord vakkundig en stevig geplaats.

Heb hier mijn ramen laten blinderen. Ze zijn klantvriendelijk en geven zeer goed advies. Voor de rest gaat het werk en afspraken maken erg snel en ze leveren ontzettend strak werk. Dus kortom een topzaak!

Erg blij met de bestickering van onze werkbussen

We zijn erg tevreden over het contact, het ontwerp en het uiteindelijke bestickeren van onze werkbussen. We krijgen veel positieve reacties. Kortom: vakmensen die afspraken nakomen.

Goede communicatie en een geweldig resultaat

Mull2Media heeft ons goed geholpen met het ontwerp en de bestickering van onze bedrijfswagen. Naar goed overleg, duidelijke communicatie en de mogelijkheid om ontwerpvoorbeeld aan te passen naar onze wensen, is het resultaat prachtig geworden. We zijn super blij het met eindresultaat en we krijgen enkel lovende reacties. Samenwerken met Mull2Media, een echte aanrader!

Deskundig geholpen en heel mooi uitgevoerd!

Wij hebben verschillende soorten beletteringen via Mull2Media laten lopen. Ze hebben ons deskundig, snel en fijn geholpen / geadviseerd! Ik zou Mull2Media zeker aan bevelen aan anderen.

Op Mull2media kan je op bouwen en zorgt voor vertrouwen!

Mull2media heeft gezorgd dat ik zichtbaar werd! Zowel voor mijn logo als voor de web-site! Ik vind het een fijn team om mee samen te werken!

Topbedrijf !

Voor het eerst een auto laten wrappen in 2021. Dit is zo goed bevallen dat ik in 2023 dat opnieuw heb gedaan met een andere auto. Beide in dezelfde kleuren. Ook details worden prima met je doorgenomen. Ben weer zeer tevreden over het kleurresultaat, blijft tenslotte toch beetje spannend als de auto in zijn geheel is gewrapt. Ook is de kwaliteit van wrapping erg goed. Na 2 jaar nog niets te zien dat er iets loslaat. Ik ga met de auto's door automatische wasstraat en ze zien er daarna ook weer als nieuw uit.

Ruimzichtlaan 1

7001 JE Doetinchem

Over Mull2Media

Wij maken jouw bedrijf zichtbaar: met een krachtige combinatie van creatieve ideeën en een sterk staaltje techniek. Maar bovenal een vlekkeloze uitvoering. Ook wel onze core business; het vertalen van concrete plannen naar aansprekende communicatiemiddelen. Van autoreclame tot drukwerk en van gevelreclame tot websites. Onze diensten verdelen we onder in: belettering, webdesign, vormgeving, binnenreclame en buitenreclame. We zijn benieuwd naar jouw eerlijke ervaring met onze diensten en producten. Laat je review hier achter. Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 0314 - 36 15 16.