Meedenkers, doeners en oplossingsgericht te werk gaan, hou ik van.

Via een gezamenlijke relatie kwam in contact met Mull2media en heb hier mijn website laten bouwen, tot volle tevredenheid. Geheel in de lijn en stijl die ik voor ogen had werd deze opgeleverd. Veranderingen en vernieuwingen die ik van tijd tot tijd doorbel worden steevast gelijk opgepakt en het contact is overall heel duidelijk, direct en prima. Kortom, een zeer goede partner.

Dag Martin, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is, daar worden we blij van! Bedankt voor je mooie cijfer en het delen van jouw ervaringen. Creatieve groet, Mull2media

Deskundig en fijn geholpen

Altijd vlotte reactie. Er wordt mee gedacht eb geholpen waar nodig.

Dag Yvette, Bedankt voor dit mooie cijfer en het achterlaten van een review. Creatieve groet, Mull2media

vlekkeloze overgang naar nieuwe website

Goede service, snelle reacties, zeer behulpzaam!

He Irene, Wat fijn dat je dit zo hebt ervaren! Bedankt voor je mooie cijfer en het achterlaten van een review. Creatieve groet, Mull2media

Klantgericht, kwalitatief en snel

Om te beginnen was het eerste contact klantgericht, precies waar we naar zochten. Ze ontzorgen en denken actief mee. Daarnaast waren we uiterst tevreden over de kwaliteit. De snelheid was voor ons op dit moment een belangrijk punt ook hieraan hebben ze ruimschoots mijn verwachtingen overtroffen.

Dag Lynn, Fijn om deze positieve woorden te lezen! We denken graag met jullie mee om Lymawijn nog (beter) zichtbaar te maken. Voor meer/andere reclame-uitingen weten jullie ons te vinden ;) Creatieve groet, Mull2media

——-

Heb geen review omdat ik nog niets heb ontvangen

Beste Henkjan, Wat jammer dat je ons met een laag cijfer beoordeeld. We nemen contact met je op, want wij willen dat onze klanten tevreden de deur uit gaan. Creatieve groet, Mull2media

Prettig bedrijf, vriendelijk contact, goed meedenken en snel schakelen

Prettig bedrijf, vriendelijk contact, goed meedenken en snel schakelen. Van veel markten thuis.

Dag Jos, Bedankt voor dit mooie cijfer! Creatieve groet, Mull2media

Altijd volgens afspraak en prima kwaliteit

Of we nu spandoeken, stickers, reclame borden of belettering bestellen, het wordt altijd perfect geregeld. Erg tevreden!

Snel, goed, correct en professioneel

Wij zijn erg goed geholpen. Niet vanuit een budget denken maar vanuit een ontwerp. Nadat het ontwerp goedgekeurd was, de juiste kleuren gekozen waren, is de auto ook erg snel onder handen genomen. Het eindresultaat is erg mooi (vinden wij zelf) Er wordt erg goed overlegt over zaken die van te voren niet opgevallen zijn dus al met al erg tevreden over de gehele gang van zaken.

Dag Maarten, We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken en net dat stapje extra te zetten. Zo te lezen is dat goed gelukt. Fijn dat jullie blij zijn met het proces en het eindresultaat. Creatieve groet, Mull2media

keurige levering en kontakten.

Dag Rene, Bedankt voor het mooie cijfer en de positieve review. Creatieve groet, Mull2media

Fijne samenwerking!

Het is fijn samenwerken met de mensen van Mull2Media. Ze zijn vriendelijk, flexibel, meedenkend, duidelijk in de communicatie en ze leveren goed werk af.

He Niels, Bedankt voor je mooie cijfer en de positieve woorden. Creatieve groet, Mull2media

snel, kundig, vriendelijk en complete service

Samenwering verloopt erg prettig. Wat je ook nodig hebt, vraag het Mull2Media. Alle vragen worden snel beantwoord en doorgezet naar de juiste afdeling en professioneel aangepakt. Al met met al, wat je ook maar nodig hebt, bij Mull2Media ben je aan het juiste adres.

Dag Edith, De Graafschap Dierenartsen kan al heel wat communicatiemiddelen afstrepen van de lijst. Busbelettering, raambelettering, vlaggen, stoepborden en meer! Goed bezig en fijn dat jullie telkens weer bij ons terecht komen voor de realisatie hiervan. Bedankt ook voor het mooie cijfer. Creatieve groet, Mull2media

Altijd bereikbaar

Hele fijne club, schakelen snel, vriendelijk, geen poespas

He Anke, Bedankt voor je positieve woorden, zijn we heel blij mee. Creatieve groet, Mull2media

Gedreven

goeie kerl's uut hengelllll

Moj Aornt, Da bunt de besten!

Prettig contact, goede service en mooi resultaat!

Aanhangerbestickering laten ontwerpen en plaatsen door Mull2Media. Het resultaat is erg mooi geworden en ik zou zeker een volgende keer weer terugkomen. Het contact was prettig en de service goed.

He Jeff, Helemaal naar wens dus, goed om te lezen. Voor nog meer zichtbaarheid van de Saxypianoshow helpen wij je graag. Je weet ons te vinden. En vergeet niet dat we meer doen dan aanhangers beletteren ;) Creatieve groet, Mull2media

Creatieve verwachting overtroffen

Succes staat of valt met verwachting. Onze verwachting op het creatief concept is overtroffen. Creativiteit een 9. Projectmanagement en uitvoering een 7. Gemiddeld een 8!

Hoi Gerard, Een mooi gemiddelde, daar doen we het voor! Creatieve groet, Roxanne Wissing

Denken goed mee! en snelle levering!

Wij bestellen al ons drukwerk voor ons evenement bij Mull2Media. Ze denken goed mee, en leveren snel. Erg tevreden.

He Tessa, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor het achterlaten van je review. Creatieve groet, Mull2media

Snel schakelen

Voor een beurs hadden we een peesframe nodig en konden hierin zeer snel schakelen met Mull2Media. Prijs, kwaliteit en snelheid van leveren zijn we zeer tevreden over.

Hi John, Fijn dat alles naar wens was. We weten zeker dat je met het peesdoek goed zichtbaar was op de beurs! Creatieve groet, Mull2media

Perfect voor elkaar !

Helemaal tevreden netjes en mooi ! Makkelijk in overleg…..

Hoi Wilma, Bedankt voor het mooie cijfer en je positieve review. Met creatieve groet, Mull2media

Goede, vriendelijke service en mooi resulaat!

Erg tevreden met het resultaat. Na een klein stukje wrap wat los liet werd ik snel en gratis geholpen!

Beste Arthur, Ook als er een probleem is staan we voor je klaar. Want wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn. Fijn dat het probleem is opgelost en je kan genieten van je de carwrap. Creatieve groet, Mull2media

Meedenkend, vriendelijk.

Zeer tevreden, medewerkers met verstand van zaken, uitstekende service met een mooi resultaat.

Hi Carinne, Bedankt voor je mooie woorden. Op zoek naar nog meer zichtbaarheid? Dan weet je ons te vinden! Creatieve groet, Mull2media

Top cijfer! Creatieve groet, Mull2media

Vakwerk! En ZEER kundig en betrokken personeel!

Mull2Media bedenkt, maakt en beheerd al meer dan 10 jaar een diversiteit aan werkzaamheden en opdrachten voor mij. Ze zijn altijd bereikbaar en werken snel en zorgvuldig. Hun creativiteit en goede meedenken maakt het voor mij gemakkelijk om voor dit bedrijf te blijven kiezen. Ga zo door!!

Hoi Donald, Kijk, dit is nou een voorbeeld van een mooie duurzame klantrelatie. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Dat is wederzijds, op naar nog veel meer mooie projecten in de toekomst. Tot snel! Creatieve groet, Mull2media

Uitstekend.

Destijds gevraagd om een advertentie voor ons te ontwerpen. Ik kreeg, ongevraagd, de keuze uit meerdere opties. Dit getuigt van een goede service. Daarnaast heb ik de advertentie enkele uren na mijn aanvraag al ontvangen. Kortom, een snelle en goede service.

He Kevin, We zijn zo snel als het licht! Fijn dat je enthousiast bent en je ervaring deelt. Creatieve groet, Mull2media

Prettig en no nonsens bedrijf

Ze staan klaar wanneer je ze nodig hebt en leveren vakwerk!

Bedankt voor dit mooie cijfer en je positieve woorden Manfred. Creatieve groet, Mull2media

Top samenwerking!

Medewerkers luisteren "echt" en gaan door om tot het gewenste resultaat te komen! Meerdere diensten bij Mull2Media afgenomen o.a. stoepbordposters, belettering auto en beeldmateriaal in ons winkelinterieur. Opmaak en levering in hoog tempo en betaalbare prijs.

Hi Miranda, Dat stapje extra zetten wij graag. Alles voor een goed resultaat en tevreden klanten. Bedankt voor je mooie woorden en hopelijk zien we je snel weer! Creatieve groet, Mull2media

Over Mull2Media

Wij maken jouw bedrijf zichtbaar: met een krachtige combinatie van creatieve ideeën en een sterk staaltje techniek. Maar bovenal een vlekkeloze uitvoering. Ook wel onze core business; het vertalen van concrete plannen naar aansprekende communicatiemiddelen. Van autoreclame tot drukwerk en van gevelreclame tot websites. Onze diensten verdelen we onder in: belettering, webdesign, vormgeving, binnenreclame en buitenreclame. We zijn benieuwd naar jouw eerlijke ervaring met onze diensten en producten. Laat je review hier achter. Neem contact met ons op via info@mull2media.nl of bel naar 0314 - 36 15 16.