Keurig gewerkt met een prachtig resultaat

Ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend. De monteurs zijn vakmensen die keurig netjes werken. Afspraak is afspraak met de zekerheid van jarenlange garantie. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat

Goed, kundige mensen.

Werken snel, deskundig en het resultaat is prachtig. De mensen zijn ook gewoon netjes en plezierig. Dik tevreden.

Super service, goede kwaliteit

Prettige communicatie, snelle en vakkundige service, mooi product. Zeker aan te raden!

Wij zijn tevreden en in de toekomst vrij van onderhoud.

Het was een ingewikkelde klus een huis in landhuisstijl met dakkapellen en een tuinhuis met veranda. Door de kou en regen liep de uitvoering qua tijd wat uit maar het is toch gelukt. Super fijn.

geweldig

Hier alles naar tevredenheid geleverd en geplaast.

Compleet volgens afspraak.

Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Prettig contact vooraf. Strak werk geleverd en het personeel was zeer bekwaam. De gevelbekleding wordt afgewerkt met strakke afwerklijsten wat het geheel een mooie uitstraling geeft. Keurig alles opgeruimd na de werkzaamheden en het oude materiaal meegenomen. Zeker aan te raden.

Netjes alles volgens afspraak

Prettige werknemers, Alles volgens afspraak geleverd.

Werkzaamheden verricht conform afspraak

Werkzaamheden verricht conform afspraak. Na werkzaamheden steeds afval opgeruimd. Werkmensen die steigers netjes geplaatst hebben in de tuin en op onze uitbouw. Mooi vakkundig alles afgewerkt.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met de keralit gevel!het bedrijf heeft mooi en snel werk geleverd!

Top, het overtrof onze verwachting.

Het was een grote klus. Boeiplanken, plafond van overkapping, pilaar en tenslotte alle vensterbanken. Van meet af aan duidelijke communicatie. Snel actie, weten waar je aan toe bent. Ervaren vaklui die er verstand van hebben en soms puzzelen om het mooiste en het beste resultaat te krijgen wat bij ons helemaal gelukt is. Tijdens de werkzaamheden kwam bij ons het idee om de buitenvensterbanken met hetzelfde materiaal te bekleden. Er wordt meegedacht en direct actie ondernomen. Al met al, het eindresultaat is prachtig en we zijn er zeer blij mee.

Verrassend mooi en duurzaam stukje vakwerk

Boeien en dakgoten bekleed met vakkundig gezet aluminium. Het ziet er perfect uit, een bijna helemaal naadloos strak oppervlak dat ik ook nooit meer hoef te schilderen. En dan ook nog eens 15 jaar garantie! Zeer netjes gemonteerd door twee heren die ook nog eens alles netjes schoon hebben achtergelaten. Heel blij met onze keuze. Kunnen wij iedereen aanraden.

Heldere afspraken en goed werk

Vanaf het eerste contact een goed gevoel en daar uiteindelijk geen spijt van gehad. Heldere communicatie en snel en goed uitgevoerd!

Super mooi geworden

Wij waren zeer verrast dat wij al zo snel werden geholpen. Wij hebben veel informatie ingewonnen bij andere bedrijven. Veel verschillende informatie gekregen en prijzen. Super bedrijf en vriendelijke monteurs. Ga iedereen het aanbevelen.

No nonense bedrijf

Leuk contact met Maurice, denkt met je mee. De timmermannen hebben mooi werk afgeleverd naar onze volle tevredenheid.

No nonense bedrijf

Vakwerk

Betrouwbaar in haar afspraken, vakwerk en vakmensen die mee denken.

Zeer professioneel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen ,goed bereikbaar, professioneel,en een fantastische nazorg probleempje was binnen 2 dagen opgelost.

Geen klachten

Gezellige vakmensen die weten waar ze over praten. Na de montage betalen is ook prettig.

perfect uitgevoerd en supersnel geleverd.

na aanvraag prijsopgave snel contact en inmeten, in 1 dag windveren en boeien van onze schuur gerenoveerd door de vakmensen van Maurice. Klasse service!

In drie dagen tijd is de klus naar tevredenheid geklaard.

Het bedrijf levert goede kwaliteit en komt de afspraken na. Ook wordt meegedacht in het vinden van een goede oplossing om het zo veilig mogelijk te doen. Het ziet er heel mooi uit, nu het klaar is.

Klantvriendelijk en sociaal

Zie bovenstaande en correcte manier van omgang en gedrag.

Mijn beoordeling is kort en krachtig…….. Strak werk afgeleverd

Aanrader

5 sterren geef ik niet want dan is een bedrijf feilloos. Alhoewel ik geen verbeterpunten heb ontdekt daag ik andere klanten uit deze te vinden. Afspraken worden nagekomen, een probleempje wordt ad hoc opgelost, vriendelijke,betrokken en vakbekwame medewerkers, restvuil wordt opgeruimd, werkzaamheden zijn strak uitgevoerd en als bonus hebben ze de steiger even laten staan zodat wij het zolderraam konden verven. Misschien toch 5 sterren........

Superrrrr

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van het product super tevreden! Ik kan het iedereen aanraden!

een in alle opzichten betrouwbaar bedrijf

De firma Boeibeplating uit Enschede heeft bij ons de buitengevel gerenoveerd/geïsoleerd met respectievelijk Keralit en Unilin. Zowel het voor- en natraject, als de uitvoering liepen gesmeerd; open en duidelijke communicatie, flexibiliteit, afspraken nakomen, opgeruimde werkplek, vakbekwame en keurige mensen. Bovendien was de prijs/kwaliteit verhouding prima. Kortom wij kunnen Boeibeplating zeer zeker aanraden!