Zelf leuk gemaakt!

Wij verbleven dit weekend met top gezelschap in een 12 persoons bungalow. Voor 3 dagen was er beschikbaar: 1 Vuilniszak, 1 vaatwastablet en geen afwasmiddel. Het was bloedheet met buiten temperaturen rond de 30 graden. Echter in de slaapkamers was het niet te harden zonder airco's. We hebben daardoor allemaal erg slecht geslapen. Alleen in de zitkamer was airco, dus daar zochten wij steeds onze verkoeling. Ook waren er geen zonneschermen en lieten de gordijnen veel zon door, waardoor het in de ochtend al niet te doen was om bij de ramen te zitten. De bank in de woonkamer zat vol vlekken en er was niet goed schoongemaakt. We hadden ook heel veel mieren in de keuken. Er lagen allemaal oude sigaretten peuken in de barbecue buiten. Ook stond er op het terras maar 1 parasol. Samen hebben we het gezellig gemaakt. Maar voor een 12 persoons villa plus de hoge kosten die daaraan verbonden zijn, hadden wij écht meer comfort verwacht. De omgeving was wel mooi! Kortom: het waren wel leuke huizen maar flink gedateerd.

Mooie baan, slechte bediening restaurant

Een mooie golfbaan maar de bediening bij het restaurant en op terras is echt super slecht. Soms zit je meer dan een half uur te wachten voor je iets mag bestellen. Als je het dan zelf wilt halen wordt je terug gestuurd en krijg je te horen; ik kom zo, ben ogen ff bezig. Als je dan naar binnen loot staan drie van de medewerkers te bespreken wat ze nu aan moeten trekken. Kortom geen coördinatie, geen afstemming, alles loopt door elkaar en ze doen maar wat. Je kunt beter bij het Houtse Meer of elders wat gaan drinken.

De temperaruurregeling is waardeloos en speciaal in de winter.

Er is slechts 1 verwarmingsapparaat in het huis, de woonkamer. Zeer ouderwets. Alle deuren moete open staan om de temperatuur in de slaapmamers redelijk te krijgen. Buiten rond het vriespunt!!!! Nooit meer doen, dus

Niet positief.

Wordt slecht of niet geluisterd. Iedereen mag de baan in. Het is er veel te druk.

Lekker gegeten maar verkeerde informatie.

Bij het telefonisch reserveren gevraagd tot hoe laat er kan worden gedineerd vanwege de sluitingstijd van 22:00. Was geen probleem. Afspraak gemaakt voor half zeven. Rond 21.15 werd rond gegaan voor de laatste ronde. Bleek bij afrekenen dat de keuken om 19.00 sluit. Vreemd om dan om half zeven een diner met 4 personen te accepteren. Het eten was goed maar erg gehaast. Achteraf snappen wij waarom.

Bijzondere invulling van vegetarisch gerecht!

Op de kaart staan geen warme vegetarische hoofdgerechten. Wel staat achter een van de visgerechten een ‘V’, wat staat voor vegetarisch. Op mijn vraag hoe ik dit moet begrijpen was het antwoord, “nou, dan laten we de vis weg en krijgt u meer van de rest.” Zo zijn alle gerechten natuurlijk vegetarisch te noemen! Biefstuk, maar dan zonder de biefstuk, zalm, maar dan zonder de zalm etc….. Mijn vraag was om dat eenvoudig wat champignons te bakken, eventueel met wat room of kaas of omelet. De bediening vond dit akkoord, maar de keuken kwam zich vervolgens melden dat dit niet mogelijk was (!). Enkel champignons bakken, zonder meer, werd het - karige- alternatief. Toch twee sterren vanwege de vriendelijke bediening.

Mooie baan

Lange holes maar mooi. Restaurant geweldig gepresenteerd en erg lekker gegeten.

Telefonisch reserveren kan niet

Niet klantgericht

Heerlijk gegeten en sfeervolle omgeving!

Tijdens ons familie weekend konden we aan een grote tafel terecht bij dit zeer mooie en gezellige restaurant. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

Smerig en klachtafhandeling zeer onder de maat

Villa was bijna de eerste 24u wanstaltig smerig. Stof overal, oude koffie in waterkoker en koffiesetapparaat. Vet droop langs de stoelen. Stoelen waren beschadigd door kattenkrabben. Gordijnrail hing los. Handvaten magnetron met vastgekoekte etensresten, was in wasmachine en droger. Wasmachine en vaatwasser stonken enorm. Tv viel 1,5u lang uit. Na bijna 24u en meerdere malen klagen werd de woning schoongemaakt en de schoonmakers wisten niet wat ze tegen kwamen zo vies vonden zij het (hadden we zelf al deels schoongemaakt). Vloer in keuken lag los en welkomstpakketjes en koffie en thee ontbraken (wisten we dankzij schoonmakers dat dat er hoorde te zijn) schoonmakers kwamen ineens tijdens het ontbijt terwijl ze pas in de middag zouden komen. Leiding vindt afhandeling met een fles wijn volstaan als je 24u van de 48u zo erbij hebt gezeten. Mailwisseling onbeschoft. Kussens dun en slechten enorme vlekken op stoelen en bank.

Prachtige golfbaan, warme gastvrije ontvangst, uitstekende keuken

Prachtige golfbaan, waar de laatst tijd veel in is geïnvesteerd. Ligt er altijd prima bij, complimenten aan de greenkeeping. Hartelijke ontvangst en een uitstekende keuken. Mooie kaart, heerlijke wijnen. Kortom een baan om van te genieten.

Heerlijk ontspannen met goede plek en sfeer

Fijn dat het weer kan en gelijk weer een lekker gerecht methode service

Zeer slecht. Veel overlast en spullen gestolen.

Iedere dag, ook in het weekend, wordt er van 07:00 tot 19;00 uur veel geluidsoverlast veroorzaakt doordat het een grote bouwplaats is. Daarnaast zijn er persoonlijke spullen van het terras bij de accommodatie gestolen. Personeel reageert hier lacherig en ongeïnteresseerd op. Het verblijf op dit park is geen vakantie te noemen.

Super golfbaan waar hard gewerkt word na een goede toekomst.

Snelle, vlotte, vriendelijke vereniging op alle onderdelen.

Problemen met inloggen

Op mien ipad kan ik niet inloggen terwijl ik dat op Om de Haenen wel kan. Die weken ook met E golf4U. Instellingen: sta popup toe en ook coockes toestaan. Wijst safari browser af op Ipad. Reservering op tennissysteem werkt ook probleem loos. Medewerkster van Bergvliet heeft er ook naar gekeken en komt er niet uit. Stelt dat het aan mijn Ipad ligt maar dat bestrijd ik. Volgens mij laten jullie safari op Ipad niet toe. Op mijn Iphone lukt het wel. Instelling van iphone en ipad staan gelijk. Hoe lossen we dit op?

Al 15 jaar tevreden lid

Bergvliet is de perfecte match voor alle soorten golfers van enthousiast clublid tot gastspeler of businesspartner met een gezonde drukte en volwaardige horeca. Het accent ligt gelukkig op de gezelligheid en ontspanning op de golfbaan met een heel actieve greenkeeping en toenemende kwaliteit van de baan.

Prachtige Golfclub

Vegan/vegetarisch NIETS

Baan is mooi, locatie prachtig, mooie plek en fijn gezeten. Eet je geen dieren? Geen vlees en ook geen vis? Bespaar je de moeite. Je krijgt echt wat ze noemen konijnenvoer. Droge sla zonder dressing met wat komkommer en paprika en verdwaalde humus. Het was echt heel slecht en met honger naar huis! O ja je mag ook een lunch gerecht kiezen. Omelet. Als diner? Serieus. Echt schandalig en niet van deze tijd. Op de andere borden lag groente in overvloed maar omdat ik geen vlees/vis wil eten, mocht ik daar niets van. Er wordt absoluut niet meegedacht en geen flexibiliteit.

Een leuke gezellige dag

Het koetshuis is een goede plek om iets te vieren. Het eten is gewoon goed en de bediening is top

Lekker spelen

Veel gelegenheid te spelen op een rustige baan.

Mooie golfbaan en nu goed ingesprongen op deze rare tijd

Geweldig wat jullie allemaal hebben ondernomen de afgelopen maanden, we zijn erg benieuwd en hopen snel weer te mogen komen golfen. Jullie ook sterkte in deze tijd.

Heerlijke mooie baan! Zeer gezellig clubhuis met zeer vriendelijke bediening.

Een uit stekende baan

dit is een goed bespeelbaren baan voor de gemiddelde Hp en gezellig

Prima ontvangst en service.

De verlangde faciliteiten waren aanwezig. Eten en drinken lieten weinig te wensen over.