Klantonvriendelijk, koude 'goedkope' villa in een bouwput

Aangezien ons eigen huis geschilderd werd, zijn we 1,5 week naar een villa op Landgoed Bergvliet gegaan. We zijn met zijn 4-en, maar met het thuisonderwijs en thuiswerk hadden we gekozen voor een groter huisje, een 8p huis. Het hele park is 1 grote bouwput. De wegen zijn nagenoeg onbegaanbaar en met de regen en de modder ben je de hele dag je huis aan het stofzuigen en dweilen. De verwarming werkt heel raar. Boven is het een sauna, beneden heel koud. Als je wilt dat het beneden aangenaam wordt moet je de verwarming op 28 graden zetten voor een aantal uren. Na 1,5 week bleken de schilders nog niet klaar en wilde ik 3 dagen bijboeken. De prijs werd ineens verdubbeld (en die was al niet laag) voor dat weekend. Ik vroeg ook of we maandag dan om 12 uur het huisje uit mochten ipv 10 uur ivm het thuisonderwijs van de kinderen, maar dat kostte ook nog 80 euro. Niet meedenken, geen coulance, geen compensatie voor de bouwval of de gesloten sauna, het zwembad en restaurant, niks. 'U hoeft het niet te doen he mevrouw'. Dat snapte ik ook. Geen aanrader dus...

Snelle, vlotte, vriendelijke vereniging op alle onderdelen.

Problemen met inloggen

Op mien ipad kan ik niet inloggen terwijl ik dat op Om de Haenen wel kan. Die weken ook met E golf4U. Instellingen: sta popup toe en ook coockes toestaan. Wijst safari browser af op Ipad. Reservering op tennissysteem werkt ook probleem loos. Medewerkster van Bergvliet heeft er ook naar gekeken en komt er niet uit. Stelt dat het aan mijn Ipad ligt maar dat bestrijd ik. Volgens mij laten jullie safari op Ipad niet toe. Op mijn Iphone lukt het wel. Instelling van iphone en ipad staan gelijk. Hoe lossen we dit op?

Al 15 jaar tevreden lid

Bergvliet is de perfecte match voor alle soorten golfers van enthousiast clublid tot gastspeler of businesspartner met een gezonde drukte en volwaardige horeca. Het accent ligt gelukkig op de gezelligheid en ontspanning op de golfbaan met een heel actieve greenkeeping en toenemende kwaliteit van de baan.

Prachtige Golfclub

Vegan/vegetarisch NIETS

Baan is mooi, locatie prachtig, mooie plek en fijn gezeten. Eet je geen dieren? Geen vlees en ook geen vis? Bespaar je de moeite. Je krijgt echt wat ze noemen konijnenvoer. Droge sla zonder dressing met wat komkommer en paprika en verdwaalde humus. Het was echt heel slecht en met honger naar huis! O ja je mag ook een lunch gerecht kiezen. Omelet. Als diner? Serieus. Echt schandalig en niet van deze tijd. Op de andere borden lag groente in overvloed maar omdat ik geen vlees/vis wil eten, mocht ik daar niets van. Er wordt absoluut niet meegedacht en geen flexibiliteit.

Een leuke gezellige dag

Het koetshuis is een goede plek om iets te vieren. Het eten is gewoon goed en de bediening is top

Lekker spelen

Veel gelegenheid te spelen op een rustige baan.

Mooie golfbaan en nu goed ingesprongen op deze rare tijd

Geweldig wat jullie allemaal hebben ondernomen de afgelopen maanden, we zijn erg benieuwd en hopen snel weer te mogen komen golfen. Jullie ook sterkte in deze tijd.

Heerlijke mooie baan! Zeer gezellig clubhuis met zeer vriendelijke bediening.

Een uit stekende baan

dit is een goed bespeelbaren baan voor de gemiddelde Hp en gezellig

Prima ontvangst en service.

De verlangde faciliteiten waren aanwezig. Eten en drinken lieten weinig te wensen over.

Geweldig - lekker gefeest-

Het overleg met Brenda was uitstekend. Het bezoek voor een felicitatie van Lisette van Leeuwen en de de moeder Jo van Leeuwen vonden we erg leuk.

Zeer mooi aangelegd park wat in ontwikkeling is.

We hebben met 20 personen overnacht in 3 huisjes. Huisjes waren wel een beetje gehorig maar verder prima. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Behulpzaam

Baliepersoneel. Helpen met winterbanden omdoen, goede uitleg, vriendelijk. De pro’s. Fantastische mensen. Geduldig, professionele mensen, vakkundig. Stellen je op je gemak. Mooie golfbaan. Netjes onderhouden.

Prima verzorgde clinic met als afsluiting een heerlijk diner in de Schenkerij.

Op donderdag 14 november met collega's een uitstekende golfclinic gehad van pro James. In 1,5 uur tijd kregen we de grondbeginselen van golf uitgelegd en dit werd op speelse, uitdagende wijze gedoceerd. Iedereen was gelijk in de ban van het putten, chippen en natuurlijk de swing. Daarna afgesloten met een heerlijk diner in clubhuis De Schenkerij. Echt een aanrader....................

Op Bergvliet in de clouds

Zondagavond zijn wij ( mijn vrouw Aleke en Harry ) door mijn lieve collega’s op bijzondere wijze in de culinaire watten gelegd. De onvolprezen op de huid gebakken kipsaté smaakte voortreffelijk. En Aleke smulde zichtbaar van het maandmenu. Daarbij een heerlijke grenache, terwijl ik gehecht ben aan Shiraz. Speciale zorg en een persoonlijk praatje met bediening en de kok maakt de sfeer en beleving compleet. Wij zijn om. Tot de volgende keer.

Prima grote ruimte met veel licht

Het enige nadeel is dat de ruimte erg warm werd, er zit koeling maar niet echt airco..

Prachtige baan in een prachtige omgeving. Het totaal plaatje van heerlijk golfen, met na afloop heerlijk wat drinken én eten klopt gewoon. Op en top ontspanning na een drukke werkweek! En nu al benieuwd naar de wellness!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waarschijnlijk i.v.m de bouwactiviteiten was het parkeren een zeer groot probloeem

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Businessclub

• Reden bezoek: Golfen

Prima behulpzaam personeel goede bediening. Goede afspraken.

• Reden bezoek: Feest
  • Verbeterpunten/ tips: Nvt.

• Reden bezoek: Bruiloft

• Reden bezoek: Presentatie/lezing