Monteur prima, nazorg onvoldoende

Monteur heeft probleem tijdelijk prima verholpen. Maar er zou nog offerte komen om het probleem definitief te verhelpen maar helaas nog steeds niet ontvangen. Daarom ook onderstaand allemaal met goed beoordeeld omdat de monteur het prima heeft gedaan maar helaas heeft kantoor de nazorg niet verzorgd.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor het invullen van de review. Excuses dat u nog geen offerte heeft ontvangen. We gaan de offerte z.s.m. toesturen.

afspraak is afspraak

Ze doen wat ze beloven en als een afspraak verzet moet worden zijn ze daar duidelijk in en altijd optijd

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. We proberen ook altijd zo goed mogelijk de afspraken na te komen!

Uitstekend!

's Morgens gebeld. 's Middags is het probleem al verholpen. Perfect snelle service en kundige medewerkers ondanks zijn jonge leeftijd. Prima!

Vriendelijke, kundige service

Alles werd goed overlegd, wat er waarom werd gedaan. Daarnaast zo uitgelegd dat het de volgende keer makkelijker opgelost kan worden.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Tekloeze riooltechniek is goed bezig en kundig.

Als je in de shit zit ben je blij dat een vakkundig bedrijf zo snel mogelijk je problemen oplost. Deze goeie service kost natuurlijk ook een paar duiten maar je bent blij dat je probleem opgelost wordt.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen.

Snel en doelmatig

Zeer tevreden over de snelle en goede aanpak van het probleem.

Hele fijne klantenservice

Gisterenochtend gebeld en 2 uur later waren jullie er. Alles werd prima uitgelegd door de monteur. Fijne jongeman die het probleem snel gevonden had. Kan alleen maar zeggen dat wij er blij mee waren.

goed en snel

Goed werk

Bedankt voor uw reactie!

Prima!

Vakkundige afhandeling van het probleem.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Goed om te horen.

Goede erbaring

Snelle service

Bedankt voor uw reactie.

Goed geholpen tot nu toe.

Dank voor snelle service. Ons probleem bleek ernstiger dan verwacht/gehoopt, maar verschillende bezoeken hebben geholpen het goed in kaart te krijgen. Jullie mensen zijn prettig om over de vloer te hebben, en we hebben alle vertrouwen dat de verdere werkzaamheden naar tevredenheid zullen worden afgerond.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Vriendelijke vaklui

Prettig geholpen, goed uitgelegd wat en waarom wat ze deden

Echte vakmensen

Mensen met ervaring, die oplossingsricht werken, snel en vakkundig.

• Ervaring met: Riool ontstopping

We gaan de complimenten doorgeven aan onze collega's.

Goede service. Vaklui aan het werk

Verstopping werd goed verholpen. Daarna reparatie vlot en vakkundig uitgevoerd. Ook overleg met gemeente was vlot en zakelijk.

Prettig!

Helaas zijn verstoppingen en lekkages niet leuk, maar te Kloeze heeft op kundige wijze alle problemen naar wens verholpen. Vriendelijk personeel en handige afspraaktool op de website. Betrouwbaar!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Snel meedenkend en netjes nu alleen nog hopen dat mijn stankprobleem is opgelost!

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Stankoplossing

Bedankt voor uw reactie. Bij terugkomende problemen horen we het graag.

Super vriendelijk en goed advies verhielp de verstopping

Gewoon top

• Ervaring met: Riool ontstopping

Te Kloeze Riooltechniek heeft ons van onze rioolstank in huis verlost! Stankprobleem werd goed opgelost door zeer vakkundige mensen. Dik tevreden!

• Ervaring met: Stankoplossing

Leuk om te horen. Top!

Vakkundige mensen weten waar ze mee bezig zijn.

• Ervaring met: Riool ontstopping

super geregeld! wat een heldere communicatie en wat een fijne en professionele medewerkers!

Het eerste contact met Te Kloeze was gelijk al goed, ze verstaan hun vak en hebben zeer veel ervaring. Eerst de situatie goed in kaart brengen (wat is er aan de hand?) en daarna een goed en gefundeerd advies met een heldere uiteenzetting van de kosten, lekker duidelijk, perfect. Daarna snel een afspraak kunnen maken en een planning op zeer korte termijn was een feit. Naast de geplande werkzaamheden nog een aantal extra werkzaamheden door Te Kloeze laten uitvoeren en ook dit werk werd zeer vakkundig uitgevoerd waarbij ik Kevin een pluim wil uitdelen, wat een vakman is dat! Nu alle werkzaamheden klaar zijn ontvang ik een heldere en duidelijke afrekening (in concept) waar we inhoudelijk nog even over (zouden) kunnen spreken voordat de definitieve factuur gestuurd wordt, wat een fijne en professionele werkwijze! ik had/heb geen enkele op- of aanmerking op de factuur en ben zeer tevreden over het volledige proces, mijn complimenten! ik kijk nu al uit naar het volgende project op onze camping aan het einde van dit kampeerseizoen! met vriendelijke groet, Frans Wendt camping de Slangenburg Loordijk 9 in Doetinchem

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Niet op alle punten een goede service

Service kan beter. Men moet zelf achter de afspraak aan. Men wordt niet terug gebeld. De service op de plek zelf was heel goed.

• Ervaring met: Grond- en straatwerk

Bedankt voor uw reactie, met deze informatie kunnen we de service verbeteren.

Kundig en adequaat

Zeer ervaren bedrijf in riool techniek. Oplossingsgericht en komt snel afspraken na.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Vakkundig en goed geholpen

Ik ben snel, professioneel en netjes geholpen. De medewerker was er op het afgesproken tijdstip en straalde rust en deskundigheid uit. Er werd proactief meegedacht met het probleem. De verstopping is naar wens opgelost.

prima service

snel ter plaatse vriendelijke mensen goed advies