Probleem weer tot in de puntjes opgelost

Na melding van storing in de afvoer werd sneller gereageerd dan verwacht. Ook afspraak voor oplossen van het probleem was snel gemaakt. Wij geven eigenlijk nooit een 10, maar deze keer dan toch eindelijk maar eens een uitzondering maken. Zeer zeker een 9,9

gewoon in een woord Top

afgelopen Vrijdag 12-6-2020 Te Kloeze voor de deur i,v,m stank overlast riool geholpen door een zekere Hr Frank met zoon . in een woord klasse werk geleverd en de boel schoon en netjes achter gelaten . zeer goede Reclame . mijn dank is groot en de stank is in zij geheel weg..

• Ervaring met: Stankoplossing

Netjes geregeld

Communicatie met planning en monteur perfect. Prijs ook super netjes. Kortom alles super geregeld.

Uitstekend!

Wat een geweldige mensen en deskundigheid. Denken mee, lossen op, komen met goede adviezen, betrouwbare werknemers, komen afspraken na en hebben humor!

• Ervaring met: Rioolinspectie

Prettige ervaring, snel geholpen en probleem opgelost!

Onze keuken afvoer had al een tijdje een probleem: de afvoer hapte naar lucht (kloek kloek kloek geluiden), maar liep wel goed door. Tekloeze gebeld en een paar uur later stonden ze voor de deur. Vetophoping in de afvoer bleek het probleem en werd snel verholpen. Tevens het advies maandelijks met soda opgelost in heet water te spoelen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Dit deed ik al maandelijks met een fles afwasmiddel, maar dat werkt dus niet zo goed. Binnen een half uur waren ze weer weg. Als ik weer afvoer problemen heb weet ik ze te vinden!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Prettig om mee samen te werken

Prettig om mee samen te werken korte lijntjes.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Prettige heldere communicatie en bevlogen medewerkers!

Betrouwbaar bedrijf met bevlogen medewerkers die altijd een oplossing vinden!

Beveel ik aan !!!!

Betrouwbaar en vakkundig de verstopping verholpen !!!

• Ervaring met: N.v.t.

Vakwerk

Op 14.2? Melding gemaakt bij De Woonplaats van een verstopte dakgoot op de berging. Zelfde dag opgelost door te Kloeze reining. Op 24.2 melding gemaakt bij De Woonplaats van een langzaam leeglopende gootsteen cq het terug pompen van water van de wasmachine naar de gootsteen. Doorverbonden met te Kloeze en deze firma beloofde de andere dag ‘s-morgens te komen. De monteur belde vanmorgen dat hij met 10 minuten zou komen. Na een paar testjes en even in de kruipruimte te hebben gekeken wist de monteur waar het probleem zat, heeft een gat in de voortuin gegraven de leiding blootgelegd en met een hoge druk leiding spuit de boel los geblazen cq gereinigd. De boel opnieuw getest op doorstroming en alles in orde. Vakwerk en ik ben dik tevreden over de service van de firma te Kloeze. Groeten Rob van Alen

• Ervaring met: Riool ontstopping

snel en correct, tegen een heel redelijk bedrag

Nette en goede monteurs

De monteur had al snel de verstopping gevonden . Hij ruimde alles netjes op. Hij legde uit wat hij had gedaan en wat hij had gebruikt. Top bedrijf

Top bedrijf

Netjes en keurig gewerkt, nette rekening. Nadat de monteur de WC pot had beschadigd, hebben ze dit op een keurige manier opgelost. 1 dag later zat er alweer een nieuwe op. Fijn dat dit op deze manier kan.

Perfect !!!!

Snel verstopping verholpen door een buitengewoon goed en vriendelijk vakman. Mijn complimenten en hartelijk dank. J.B.

GEWELDIG!!!!!!

Te Kloeze staat bij ons vanaf nu in het adressen boekje. Fantastisch,telefonisch wordt je al vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.Dat is al iets geweldigs. Dan zeggen ze ook nog bijna verontschuldigend dat het dezelfde dag helaas niet meer kan. Daar hadden we ook echt niet opgerekend en zeker niet midden in vakantietijd,. Maar de volgende dag staat Jelle al voor 12.00u aan de deur. En een half uur later is de klus gepiept. Complimenten voor Jelle!!!!!! Rustig en vakkundig deed hij z,n werk. Niets dan LOF!!!!! Prettige bijkomstigheid,we konden ook nog samen plat Proaten,als Achterhoekers onder elkaar. Nogmaals onze hartelijke dank!!!! Vriendelijke Groeten van Henk en Gerjanne Stronks.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Vakwerk door gemotiveerde vriendelijke medewerkers. top!

Afgelopen week het riool probleem bij mij thuis zeer vakkundig opgelost door 2 mensen van TeKloeze, Heel prettig om te zien dat deze vakmensen erg gemotiveerd zijn om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Heel erg bedankt mannen !

Op tijd , adequaat , netjes !!

Keurig geholpen , binnen afzienbare tijd !!

We hadden een irritante ontstopping. Binnen twee uur na telefoontje stond een monteur op de stoep, een uur later was het probleem verholpen. Snel, netjes, correct. Complimenten

• Ervaring met: Riool ontstopping

Voor zover ik dat kan beoordelen is alles opgelost. Ik ben daar erg.dankaar voor. Met vriendelijke groeten Corrie verbruggen-Hoegen.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Snelle service. Goede vakbekwame monteurs. Beleefd,vriendelijk en snel opgelost.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Flexibele onderneming met gemotiveerde en vakkundige medewerkers.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Zeer prettige werknemers. Nemen duidelijk alles even goed door. Het straatwerk is ook netjes weer teruggelegd. Ik ben enorm tevreden.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Heel snel gereageerd en ons probleem wortelgroei goed verholpen.

• Ervaring met: Riool ontstopping

in de ochtend een mail eruit gedaan. Voor 8 uur werd ik al gebeld. Omdat het net voor het weekend was dacht ik het zal wel maandag worden. Maar dezelfde dag was alles opgelost. De uitvoerder was ontzettend aardig en kundig. we kregen goede instructies om dit nogmaals te voorkomen. Fijn!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Snelle en uitstekende service.Wij zijn geholpen door een vakman! Ook de receptie was zeer hulpvaardig. Er is toch een beetje paniek en je voelt je heel fijn en snel geholpen. Klasse.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Snelle service, snel opgelost en prima prijs/kwaliteit verhouding