Snel meedenkend en netjes nu alleen nog hopen dat mijn stankprobleem is opgelost!

• Ervaring met: Stankoplossing

Super vriendelijk en goed advies verhielp de verstopping

Gewoon top

• Ervaring met: Riool ontstopping

Te Kloeze Riooltechniek heeft ons van onze rioolstank in huis verlost! Stankprobleem werd goed opgelost door zeer vakkundige mensen. Dik tevreden!

• Ervaring met: Stankoplossing

Vakkundige mensen weten waar ze mee bezig zijn.

• Ervaring met: Riool ontstopping

super geregeld! wat een heldere communicatie en wat een fijne en professionele medewerkers!

Het eerste contact met Te Kloeze was gelijk al goed, ze verstaan hun vak en hebben zeer veel ervaring. Eerst de situatie goed in kaart brengen (wat is er aan de hand?) en daarna een goed en gefundeerd advies met een heldere uiteenzetting van de kosten, lekker duidelijk, perfect. Daarna snel een afspraak kunnen maken en een planning op zeer korte termijn was een feit. Naast de geplande werkzaamheden nog een aantal extra werkzaamheden door Te Kloeze laten uitvoeren en ook dit werk werd zeer vakkundig uitgevoerd waarbij ik Kevin een pluim wil uitdelen, wat een vakman is dat! Nu alle werkzaamheden klaar zijn ontvang ik een heldere en duidelijke afrekening (in concept) waar we inhoudelijk nog even over (zouden) kunnen spreken voordat de definitieve factuur gestuurd wordt, wat een fijne en professionele werkwijze! ik had/heb geen enkele op- of aanmerking op de factuur en ben zeer tevreden over het volledige proces, mijn complimenten! ik kijk nu al uit naar het volgende project op onze camping aan het einde van dit kampeerseizoen! met vriendelijke groet, Frans Wendt camping de Slangenburg Loordijk 9 in Doetinchem

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Niet op alle punten een goede service

Service kan beter. Men moet zelf achter de afspraak aan. Men wordt niet terug gebeld. De service op de plek zelf was heel goed.

• Ervaring met: Grond- en straatwerk

Bedankt voor uw reactie, met deze informatie kunnen we de service verbeteren.

Kundig en adequaat

Zeer ervaren bedrijf in riool techniek. Oplossingsgericht en komt snel afspraken na.

Vakkundig en goed geholpen

Ik ben snel, professioneel en netjes geholpen. De medewerker was er op het afgesproken tijdstip en straalde rust en deskundigheid uit. Er werd proactief meegedacht met het probleem. De verstopping is naar wens opgelost.

prima service

snel ter plaatse vriendelijke mensen goed advies

• Ervaring met: Riool ontstopping

Zijn 2x geweest ! 2x Kruipruimte droog gemaakt.

• Snelheid N.v.t.
  • Ervaring met: Lekdetectie

Top geregeld

Jurgen is hier aan het werk geweest en ik kan alleen maar zeggen... wat een top monteur hij weet van aanpakken en heeft alles super goed uitgelegd e.d.

Deskundig en flexibel

Prettig contact met deskundige mensen en flexibel met de planning.

• Ervaring met: Grond- en straatwerk

Onze problemen goed en vlot opgelost

De medewerkers van Te Kloeze hebben ons rioolprobleem goed en vlot opgelost. De contacten zijn prima. Ze hebben ons goed geholpen en ons van informatie voorzien.

Positief

Houden zich aan afspraken. Werk werd vlot, kundig en netjes uitgevoerd.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Dezelfde dag geholpen. Zeer klantvriendelijk. Probleem binnen een uur opgelost binnen een realistische prijs.

Heel goede ervaring...

De verstopping is adequaat en ter zake kundig opgelost door Jurgen. Heel tevreden.

• Ervaring met: Riool ontstopping

verstopping vakkundig verholpen door een echte vakman

afspraak werd correct nagekomen

• Ervaring met: Riool ontstopping

Professionals met verstand van zaken

Help, onze riolering is verstop! Via onderzoek met camerabeelden blijkt het water te blijven staan in onze riolering met als oorzaak slecht afschot en hierdoor is deze vervuild met kalk. Vervangen is de oplossing; hoe dan in een kruipruimte van 35cm hoog? De mannen vervangen de pijp binnen een dag en zorgen nu voor een goede borging aan het huis zodat we niet nog een keer een afschot probleem krijgen.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Vlotte reactie, deskundige aanpak, vriendelijke bejegening. Professioneel.

Prettige omgang, duidelijk advies. Bereid om "tot het gaatje te gaan". Na een paar dagen teruggekomen om de klus af te maken.

Vakkundig bedrijf

Verstopping snel en vakkundig opgelost en alles netjes achtergelaten. Prima gedaan!!

Goede uitleg. Fijne jonge man. Schoon gewerkt

Snelle service , duidelijke communicatie

Goede ervaring

Alles netjes opgelost en ook alles netjes opgeruimd maak je niet vaak mee Aardige jongen ook die bij ons is geweest in Nijmegen weezenhof. Bedankt

Goede keuze geweest.

Via via ben ik bij Te Kloeze terecht gekomen, afspraak gemaakt en al vrij snel kwamen ze langs. Goede, vakkundige en vriendelijk mensen over de vloer gehad. Probleem gevonden en nu wachten op de reparatie.