Werd keurig op de hoogte gebracht via de mail. De mannen kwamen op tijd en er werd goed werk geleverd.

Goed om te horen!!

Heel goed

Heel goed

Snel en vakkundig

Klantvriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Een verstopt riool in huis is geen pretje. Maar als we jullie bellen wordt er meteen actie ondernomen om zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Onze ervaring is dat er dan een vakman komt die het oplost.

Matig

Onze afvoer is gesprayd. Helaas is onze hele badkamer en overloop en zoldertrap onder de plak spray komen te zitten. Alles plakte! Naar onze mening is er niet netjes gewerkt. Er had ook het een en ander afgedekt kunnen worden. Of op zijn minst even kunnen melden. Dit was een zeer onaangename verrassing. In verband met de afvoer zijn er verschillende bedrijven over de vloer geweest maar die hebben altijd netjes gewerkt.

• Snelheid N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met: Lekdetectie

Snel, goed en betaalbaar!

Halverwege de ochtend gebeld i.v.m. een verstopping en dezelfde dag, halverwege de middag was de verstopping verholpen. De medewerker van Te Kloeze was zeer vriendelijk en gaf nog wat bruikbare tips over hoe verstoppingen zoveel als mogelijk te voorkomen. Ook de rekening voor deze klus , die alleszins meeviel, al binnen enkele dagen ontvangen. Dikke pluim voor Te Kloeze!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Fijn bedrijf

Vriendelijk personeel, ze leggen uit wat het probleem is en lossen dit op. Helaas moesten ze nog een keer terug komen maar ook de 2e keer werd het netjes opgelost.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw beoordeling. Als wij iets niet goed gedaan hebben, dan is het goed om dit te melden. Wij komen dan terug om het probleem dan alsnog op te lossen.

Perfect opgelost

Vakmanschap met goed personeel

Bedankt voor uw reactie.

Probleem dezelfde dag nog opgelost

Goede communicatie vooraf over de facturering. Medewerker is vriendelijk en communiceert uitstekend over het probleem en hoe dit op te lossen. Hij denkt mee over aanpassingen zodat het probleem in de toekomst niet meer zo snel zal voorkomen. Bij dit soort problemen bellen we Tekloeze omdat we dan zeker weten dat we met een betrouwbaar bedrijf te maken hebben.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie, goed om te horen dat u tevreden bent!

Snelle service en vriendelijk personeel

Erg vriendelijk en kundig personeel. Verstopping was zo opgelost.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Kwam langzaam op gang, maar resultaat was goed

Ergens ging het in de opstart niet goed, tot 2x in 6 weken moeten bellen wanneer er ze in actie komen. Maar toen de bonnen eenmaal bij de juiste persoon waren terecht gekomen is het naar volle tevredenheid opgelost. Ik werd ook keurig met mailtjes op de hoogte gehouden.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor uw reactie, Excuses dat de afspraak lang op zich heeft laten wachten. Dit is niet wat wij als bedrijf willen en pakken dit probleem daarom dan ook hoog op. Goed om te horen dat u tevreden bent over de werkzaamheden die onze monteur heeft uitgevoerd.

breuk in riolering snel en vakkundig gerepareerd

Riolering bleek in de kruipruimte op een lastige plek gebroken te zijn. Tekloeze heeft die vlot en zeer vakkundig gerepareerd. Personeel was vriendelijk en beschaafd in de omgang. De kosten voor de reparatie waren redelijk. Na vier weken is een nainspectie uitgevoerd, de prijs daarvan viel me wel tegen (twee wagens voorrijden voor een inspectie van 5 minuten). Wellicht goed de klant daarover vooraf te informeren zodat die zelf kan kiezen al dan niet de nainspectie te laten uitvoeren, als dat tenminste een optie is (in mijn geval had ik zelf ook al gezien dat het niet meer lekte).

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor uw reactie, onze klanten mogen altijd zelf bepalen om de kruipruimte te laten controleren, wij geven als bedrijf alleen advies om de controle te laten uitvoeren. Werkzaamheden in kruipruimtes moeten i.v.m. veiligheid altijd uitgevoerd worden door twee monteurs.

Prima bedrijf ,kundige man die bij ons was

Prima deskundig en netjes

Gesprongen Riolering netjes en deskundig opgelost

Bedankt voor uw reactie.

Prima vakmensen

Telefonisch op een vriendelijke en duidelijke manier geholpen en ook t onderzoek verliep goed

• Ervaring met: Rioolinspectie

Goed om te horen!

Goede snelle service

Ik heb een goede snelle service ervaren. De verstopping is vakkundig verwijderd .

Tevreden. Correct afgehandeld.

Betrokken werknemers, bereid om iets extra's te doen. Deskundig.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Vlotte en vakkundige reparatie, beschaafd personeel

In het weekend een gebarsten riolering in de kruipruimte geconstateerd en een mail met foto gestuurd. Maandag gebeld door Tekloeze en een afspraak voor de dag erna. Barst zat op een lastige plek maar vakkundig gerepareerd. Medewerkers waren beschaafd en hebben netjes gewerkt. De dag daarop heeft Tekloeze me gebeld voor een afspraak voor nacontrole over een paar weken. Zeer tevreden!

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor uw reactie, goed om te horen.

Netjes geholpen

Zeer correct Goed vakmanschap Weten wat ze aan het doen zijn

Degelijk en betrouwbaar.

Prima ervaring. Telefonische afspraak gemaakt op advies van onze vaste installateur. De man van Te Kloeze kwam mooi een half uur eerder dan afgesproken op een extreem warme dag. Hij nam alle tijd om alle buizen en leidingen conform de afspraak schoon te spuiten. Aanbevelenswaardig zou ik zeggen. Alle benodigde apparatuur ter plekke beschikbaar, dus prima partij. Problemen zijn verholpen en daar gaat het uiteindelijk om.

prima behandeling.

klus geklaard in prima overleg met de monteur.

• Snelheid N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Uitmuntend

Keurig net bedrijf. Wij hebben net een oud huis gekocht en in het weekend bleek er een dusdanige verstopping te zitten die ze echt niet konden verhelpen. Heel vervelend, maar op maandagochtend kwamen ze weer terug om in ieder geval de boel werkend te krijgen en op donderdag kwamen ze terug om een reparatie te doen. Ook de samenwerking met de gemeente Zevenaar helemaal super. Reageerde gelijk en stemmen onderling af hoe verdere reparatie gedaan wordt.

zeer tevreden

tevreden over monteur alles netjes achter gelaten.

• Ervaring met: N.v.t.

Het was gewoon goed

• Ervaring met: Stankoplossing

Wij werden snel en uitstekend geholpen