Zeer professioneel, klantgericht en betrouwbaar bedrijf, dat topkwaliteit levert.

Hét grote voordeel van Alruco is vooral, dat ze alle noodzakelijke en gewenste werkzaamheden kunnen verzorgen. Daarmee wordt de klant enorm ontzorgt en worden de werkzaamheden keurig op elkaar afgestemd. Alruco werkt ook projectmatig en daarmee weet je in alle fases van de werkzaamheden waar je aan toe bent, zowel wat betreft de planning, als financieel. Men levert bovendien topkwaliteit, zowel wat de werkzaamheden betreft, als de serre zélf. Onze contacten met Alruco zijn plezierig verlopen; beetje Brabantse gezelligheid, maar ook zakelijk. Het feit, dat er een projectleider van Alruco op de bouw zit, die direct aanspreekbaar is, helpt hierbij enorm voor de snelle contacten. Vriendelijke, gezellige en hardwerkende medewerkers, die je prima over de vloer kunt hebben. Kortom, wij zijn uitermate tevreden over Alruco en bevelen dit bedrijf van harte aan.

Vakkundig uitgevoerd.

Strakke planning. Onverwachte situaties zijn vakkundig opgelost. De afsmeervloer ligt prima strak met 3 overgangen: naar de tuin, naar de keuken en naar de woonkamer. Naar de keuken toe is het iets te hoog afgewerkt, wellicht op te lossen met een lage drempelovergang. Het stukwerk is netjes strak. De loodgieter voor de vloerverwarming heeft het op zich wel goed aangelegd, maar heeft het laten afweten bij de afwerking. Hij heeft de aansluiting onvoldoende gecontroleerd, waarvoor hij niet terug wilde komen. Hij liet ons zitten met een lekkende aansluiting in de convectorput, wat wij met moeite zelf hebben opgelost. De ruimte is telkens mooi schoon gemaakt na iedere klus. Al met al hebben wij nu binnen 2 maanden werk een schitterende aanbouw.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Onze vloerverwarmings-installateur had dit probleem inderdaad moeten oplossen. Ik heb hem daarop aangesproken. Onze excuses hiervoor.

Prachtig eindresultaat.

De oplevering is volledig binnen de planning. De serre is van hoogwaardige kwaliteit. De sfeer in de contacten was prettig. Aan meerwerk zijn uiteraard kosten verbonden, die soms aanzienlijk kunnen zijn; het is belangrijk om daar rekening mee te houden en allert op te zijn.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer goede begeleiding en uitvoering

Goed advies en begeleiding tijdens de uitvoering. Professionele uitvoering door goede vakmensen. Oplevering en nazorg volgens afspraak en verwachting. Prijs-prestatieverhouding ruim voldoende.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alruco een goed bedrijf die precies weten waar ze mee bezig zijn!

Wij hebben een aanbouw laten zetten met een prachtige pui en lichtstraat. We zijn vanaf het eerste moment goed ingelicht en je kunt alles bekijken in hun mooie showroom. Fijn personeel die mooi en goed werk leveren. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

• Waar kent u Alruco van ? Via social media kanalen

Verwachtingen overtroffen

Gedurende alle fases van het project uitstekend meedenken om uiteindelijk het best haalbare resultaat te bereiken!

• Waar kent u Alruco van ? Anders

- Netjes gewerkt - Alles wordt meteen opgeruimd na het werk - Hebben geen troep achtergelaten - Ze houden zich aan de afspraken - Als iets onduidelijk is, krijg je uitleg - Mails worden op dezelfde dag beantwoord

Zeer vakbekwame mensen

Goede en gezellige vakmannen die weten waar ze mee bezig zijn.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alruco maakt zijn naam waar: specialist in woninguitbreiding.

De service en adviezen zijn als positief ervaren. Prijs vs kwaliteit is in verhouding. Planning zou wat strakker kunnen (er zijn weken of dagen dat er niks gebeurd) . Maar we begrijpen ook wel dat het lastig is met meerdere onderaannemers.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Een meer dan prettig bedrijf met vakbekwaam personeel

Hoewel wij best opzagen tegen de werkzaamheden welke zich over ruim twee maanden hebben uitgestrekt, bleek m.n. door de prettige medewerkers, zowel van Alruco als de externe bedrijven 'het leed' te overzien. Het uiteindelijk resultaat overstijgt onze verwachtingen die we vooraf hadden. En toen bij oplevering bleek dat er kleine schades waren aan de ruiten, werden deze op basis van garantie zonder problemen vervangen, In één woord: een TOP bedrijf!

Betrouwbare partner

Duidelijke afspraken, doen wat ze beloven. Er is netjes gewerkt en afgewerkt. Alles in 1x goed.

• Waar kent u Alruco van ? Via social media kanalen

Mooie serre

De bestaande serre was aan vervanging toe en het resultaat mag er zijn. Zeer tevreden over de montage, service en afspraken worden nagekomen. Vakwerk!

• Betrouwbaarheid
  • Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame, Gevonden via zoekopdracht op Google

Vakmensen die uitstekend werk leveren.

Wij zijn ontzettend blij met onze uitbouw, perfect werk afgeleverd, goed meegedacht alleen qua communicatie kan het hier en daar beter.

Volledig naar wens.

Bij mijn zoektocht naar een goede serrebouwer kwam Alruco als beste kandidaat naar voren. Gelukkig sloot de ervaring aan bij die verwachtingen. We hebben een mooie geïsoleerde aluminium woonserre laten plaatsen. Goedkoop was het niet, maar het is allemaal wel oerdegelijk en daarmee hebben we er een flink stuk woning bij gekregen. De werknemers zijn aardig, vakkundig, denken mee en komen afspraken na. De nazorg is ook goed.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Kwalitatief hoogwaardig product en kwalitatief hoogwaardige service.

...

prachtig

Goede ervaring netjes gemaakt en de service was prima. Het resultaat is erg mooi geworden.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Net bedrijf, dat zijn afspraken na komt.

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de schuifpui en kozijnen. Het bedrijf levert echt vakwerk.

Vakmanschap ten top!

Vanaf het begin , gedurende de bouw en de oplevering te maken gehad met uiterst deskundige mensen. Zowel het eigen bouwteam als het afbouw team keurige vriendelijke mensen welke netjes werken! Communicatie via Jeroen was uitstekend. Wij zijn zeer blij met onze woonkeuken! Dank !

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Uitermate professionele vakkundige en daarnaast ook nog eens fijne mensen om mee te werken

Fijne organisatie. Zeer betrouwbaar, terzake kundig en daarnaast ook nog eens zeer nette fijne mensen om mee te werken.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Betrouwbaar, goede afspraken, vakmanschap, prachtig eindresultaat.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Mooie serre met hoge kwaliteit, bouw goed verlopen

We zijn tevreden met de gezette serre, communicatie en verloop van werkzaamheden zijn goed gelopen.

• Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame

Duidelijk fijne mensen om over de vloer te hebben

Al vanaf het moment dat je daar komt denken mee wat mogelijk is. De mensen die de serre of aanbouw maken weten goed waar ze mee bezig zijn vriendelijk. Wij zijn erg blij met onze mooi degelijke serre aanbouw!!

• Waar kent u Alruco van ? Anders

Vakmanschap, afspraken nakomen en duidelijke communicatie. Kortom een heel fijn bedrijf die heel mooi werk leveren.

Fantastisch werk geleverd!

Professioneel advies en al even professionele uitvoering! De afspraken worden stipt nagekomen en uitgevoerd. Ook de werklieden ter plekke denken goed mee en werken schoon en gestructureerd. Niets dan lof voor de uitvoering!

Professional and quality driven

It is not easy to find such a professional buiding company such as Alruco that delivers a complete serre in one total package. After waiting for 8 months, Alruco built a very nice serre within 2 months (with summer holiday inbetween) for us incl. the foundation, stucadoor werk, electrical work, floor heating, floor titles, removal of old doors etc. The whole process went very smooth incl. open and transparent communications from the start.

Over Alruco Serrebouw

Alruco is dé specialist in woninguitbreidingen sinds 1976. Een familiebedrijf met veel ervaring in ontwerp, fabricage en montage van maatwerk aluminium serres, tuinkamers en uitbouwen van topkwaliteit. Daarnaast verzorgen we voor het merendeel van onze klanten tevens alle bijkomende bouwkundige werkzaamheden zoals fundering, metselwerk, timmerwerk, elektra, verwarming, stukadoorwerk, en tegelwerk. De complete bouw onder één dak. Alruco beschikt over een uniek serrepark waar u het gevoel van uw eigen serre of aanbouw als uitbreiding van uw huis kan beleven. U bent van harte welkom, de koffie staat voor u klaar. Meer informatie? Bekijk onze website of bel: +31(0)499 391 145