goed bedrijf met veel ervaring

net bedrijf , vakwerk

• Waar kent u Alruco van ? Via social media kanalen

Erg mooie uitbouw

Over het algemeen zijn wij erg positief over de uitbouw die wij hebben laten plaatsen door Alruco Serrebouw. De aanvraag is heel fijn gegaan, de bouwvakkers zijn vriendelijk en netjes en er wordt precies gewerkt. Er wordt meegedacht en geen vraag is te veel. Het enige minpunt vonden wij de communicatie met de planning, deze verliep geregeld warrig en we moesten er zelf achteraan wanneer er definitief gestart kon worden met de bouw (datum was al verstreken en er werd hierover geen contact gezocht). Nu we in de uitbouw zitten zijn we meer dan tevreden, het ziet er fantastisch uit!

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alruco levert goed werk en is betrouwbaar

We hebben de samenwerking met Alruco als bijzonder prettig ervaren. De medewerkers leveren hun werk accuraat af. Het is duidelijk een geolied team, dat precies weet wat ze aan elkaar hebben. We zijn dan ook bijzonder goed te spreken over het eindresultaat.

• Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame

Super kwaliteit, maar communicatie kan beter!

We zijn erg te spreken over de kwaliteit van de lichtstraat en schuifpui. Tevens ziet alles er strak uit en werkt alles prima. Ook de installatie ging samen met onze eigen aannemer goed! Enige mindere ervaring die ik heb is dat de communicatie na de bestelling en oplevering niet altijd lekker verliep. Ik kreeg sterk de indruk toen wij besloten om de complete bouw van de tuinkamer uit te besteden dit niet als prettig werd ervaren door jullie. Ik heb regelmatig gevraagd na de planning, maar zelfs een paar weken voor eventuele oplevering kreeg ik nog te horen dat de datum nog niet bekend was. Ik snap best je niet alles met zekerheid kan zeggen, maar iedereen werkt toch met een planning. Dat vond ik wel een minpunt, maar verder zijn we heel tevreden met het eindresultaat.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Bedankt voor uw reactie. In deze drukke tijden geven wij inderdaad altijd een indicatie af voor de levering en montage. Elke keer hebben we aangegeven dat we waarschijnlijk in week 49 of 50 zouden komen monteren, en uiteindelijk hebben we in week 49 kunnen monteren. Excuses voor het ervaren ongemak. Fijne feestdagen gewenst!

Topwerk

Heel erg goed, solide en mooi werk geleverd. Alles klopt, behalve de planning (ietwat vertraging). Prachtige woonserre van 3,5 bij 5,8 meter laten bouwen door Alruco. Niet goedkoop, maar daar krijg je dan ook zeker iets voor terug. Fijne persoonlijke benadering.

Toppers in mee-denken

Om onze woning levensloop bestendig te maken zijn zeer deskundig geholpen door dit bedrijf.

• Kwaliteit en vakmanschap N.v.t.
  • Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer tevreden over het eindresultaat en de samenwerking met Alruco!

Professioneel, vakkundig, goed georganiseerd, strakke planning en een prachtig eindresultaat. We zijn zeer tevreden.

• Waar kent u Alruco van ? Anders

Uitstekend bedrijf met hoge kwaliteit.

De aanbouw is mooi geworden en van uitstekende kwaliteit. De werkzaamheden zijn goed en zeer netjes gedaan en de klant vriendelijke medewerkers zijn heel kundig.

Goed werk afgeleverd

Wat wij jammer vonden was dat het moment van start aanbouw diverse keren was uitgesteld. Ook de planning was in het begin voor ons niet helemaal helder. Verder kwalitatief supergoed werk geleverd.

Fijne samenwerking

Vriendelijke vakmensen

Kwaliteit, betrokken en betrouwbaar

Kwaliteit is ambachtelijk bouwen in combinatie met georganiseerde zorgvuldigheid. En dat vat in één woord mijn gevoel bij Alruco samen. Op alle deelterreinen leveren ze vakmanschap en afspraak is afspraak. Wat mij betreft: van harte aanbevolen. Ook boven de rivieren...

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Eerste ervaring, meteen de beste!

Wij hebben geen ervaringen uit het verleden met verbouwingen en gingen het avontuur aan. Het fijne was dat men van Alruco niet alleen heel (technisch) kundig is, maar ook zeer goed georganiseerd is in de takenverdeling, afspraken maken en vooral de communicatie. En daar onderscheiden ze zich heel erg in. Topbedrijf.

Perfecte service en kwaliteit

Wij zijn uitermate tevreden over de geweldige service en het perfecte eindresultaat wat Alruco heeft opgeleverd. Ook alle onderaannemers die langskwamen leverden allemaal dezelfde kwaliteit. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

We zijn erg blij met de tuinkamer

Alles is top geregeld.

zie hier onder

Alruco komt zijn afspraken na,ze hebben goed betrouwbaar en vakkundig personeel. Ruimen alles netjes dezelfde dag op zodat de er geen rommel blijft liggen.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

goede werknemers vriendelijk en netjes

we zijn erg blij met onze tuinkamer, nu alles achter de rug is zijn we zeer blij met de mooie ruimte,

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Plezierig bedrijf om zaken mee te doen en blij met degelijk vakwerk!

We zijn via andere tevreden klanten met Alruco in contact gekomen. Zij hebben goed vakwerk geleverd en de werkzaamheden zijn geheel naar tevredenheid uitgevoerd. Tevens een compliment voor de werknemers en andere ingezette bedrijven voor de plezierige samenwerking.

Netjes werk afgeleverd

Komen afspraken na. Leveren net werk af!

• Ervaring met: Woonserre

Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen. Met name de levering/installatie blonk uit in kwaliteit van het product, vakmanschap van de installateurs en de zorg voor een goede oplevering.

• Ervaring met: Uitbouw

Altijd tijdig op de hoogte gehouden al was het jammer dat de planning pas kort van te voren vrij gegeven werd. Maar prima service verleend.

• Ervaring met: Uitbouw

uitstekend personeel , vlotte werkers

• Ervaring met: Woonserre

Voor alles kon ik hier terecht. Mails en telefoons werden doorgaans snel beantwoord. Veranderingen werden snel opgepikt en aangepast. Heel fijn. De werknemers werken echt goed, netjes, secuur en zijn hartstikke aardig. Het enige minpuntje vond ik dat bepaalde opdrachten wel erg prijzig waren waardoor ik toch bepaalde opdrachten door een ander bedrijf heb laten uitvoeren.

• Ervaring met: Woonserre

Wordt netjes gewerkt. Afspraken worden goed nagekomen. Gebruikte materialen zijn goed.

Over Alruco Serrebouw

Alruco is dé specialist in woninguitbreidingen. Een familiebedrijf met 43 jaar ervaring in ontwerp, fabricage en montage van maatwerk aluminium serres, tuinkamers en uitbouwen van topkwaliteit. Daarnaast verzorgen we voor het merendeel van onze klanten tevens alle bijkomende bouwkundige werkzaamheden zoals fundering, metselwerk, timmerwerk, elektra, verwarming, stukadoorwerk, en tegelwerk. De complete bouw onder één dak. Alruco beschikt over een uniek serrepark waar u het gevoel van uw eigen serre of aanbouw als uitbreiding van uw huis kan beleven. U bent van harte welkom, de koffie staat voor u klaar. Meer informatie? Bekijk onze website of bel: +31(0)499 391 145