Ik ben zeer tevreden over mijn lessen. Het werd rustig uitgelegd en bij vragen werd het nog een keer gezegd. Ik zou iedereen adviseren om bij jullie te gaan lessen. Ga zo door

Gewoon geweldige ervaring.

Deze verkeersschool kreeg ik als tip via een vriend, en tot laatste moment geen spijt gehad. Super aardige mensen, zeer goede uitleg, duidelijke cursusen en uitleg, en erg tevreden over rijlessen. Kortom erg tevreden.

Goede communicatie met kantoor personeel over examens aanvragen en roosters etc. Goede duidelijke en leuke instructeurs waar je veel van leert

Fijne rijschool

in een strakke planning, waarin ik in de vakantie , 35 uur heb gereden in 2 weken tijd, en waarin mijn examen al gepland stond, ben ik voor de eerste keer geslaagd. Yori v tuyl bedankt!

uitstekende professionele rijschool

je wordt goed begeleid , goede uitleg!

goede rijschool

snel mijn AM rijbewijs en B theorie behaald

fijne rijschool die alles goed en duidelijk uitlegt!!

Prima!

Duidelijke lessen, in korte tijd veel ervaring gekregen met veel specifieke rijsituaties.

Proffesioneel en gezellig

Net als of ik er jaren kom

Geweldige verkeerschool met goede en leuke leraren

Mijn ervaring met de rijschool is echt goed. Ze helpen je zo goed mogelijk tot 1 min voor het examen aan toe om het beste uit jou te halen zodat je niet nog eens hoeft te lessen en gewoon klaar bent en je rijbewijs in de pocket hebt. Geen vraag is te dom, je krijgt op elke vraag een antwoord. “Maar niet te privé gaan vragen” ;p Echt een leuke en eerlijke rijschool om veel te leren.

Goede theorie en praktijklessen gehad.

Het was heel fijn lessen

Het les krijgen gaat op een leuke een fijne manier waardoor je het leuk vind om te lessen en de slaag kans groot is!

Top Rijschool!

Wat een goede rijschool, veel geleerd en dankzij de uitleg in 1 keer geslaagd! Bedankt

Super en heel profecioneel

Kennis van de instructeur is super. Alle geduld om je dingen te leren. Voor mij zeker een aanrader voor iedereen die een rijbewijs wilt halen.

Het was een goede snelle leerweg voor me rijbewijs

Het was fijn om gebruik te maken van de spoed cursus. omdat je dan snel door je uren heen kan en je veel leert doordat je langer bezig bent.

snel mijn rijbewijs gehaald!

duidelijke rijschool

Ik heb alles bij van Eersel gedaan zowel theorie als praktijk. Ze leggen alles perfect uit. En als je eenmaal op de weg zit gaan de lessen als een trein. Als je een gezellige instructeur hebt zoals ik. Echt een aanrader!

top maar lang

goed geregeld

Was leerzaam en zeer duidelijke uitleg. Was een gezellige dag.

Was leerzaam en zeer duidelijke uitleg. Was een gezellige dag.

plezierig en goed!

gewoon goed

Perfect!!

De theorie cursussen waren duidelijk en goed uitgelegd. En de praktijkinstructeur was erg aardig en was ook helder in de uitleg en draaide er niet omheen over wat hij van het rijden vond. Al met al ben ik erg tevreden over het werk wat kees van iersel heeft geleverd en zou bij iedereen deze rijschool aanbevelen!

Tja met een instructeur als Ben kun je niet anders dan dik slagen

Professioneel perfect

Top een goede rijschool

Top rijschool

Goede rijschool!

Goede inschatting van het aantal benodigde uren aan lessen. Ook de begeleiding voorafgaand aan de medische rijtest was goed.