Positief

Tijdens de lessen was de sfeer goed, hierdoor keer ik nooit tegen de lessen op (behalve als ik vroeg op moest staan, daar hou ik niet zo van 😅). Fijn om duidelijk te hebben wat er goed en minder goed ging. Als leerling kan je zelf aangeven wat je nog wil oefenen, dit geeft zekerheid. Op deze manier wordt er naar de leerling geluisterd. Bedankt!

De motorrijlessen zijn goed! Ben kan goed inschatten wat je wel en niet kan. Hij geeft opbouwend kritiek en laat zien hoe het wel moet. Fijne lessen gehad!

Verruimende visie op verkeersinhoudelijke activiteiten

Aanvullend op huidige rijbewijzen en ervaring in het verkeer is gebleken dat altijd nog bijgeleerd kan worden en dat een gedegen opleiding waardevol is om jezelf daarin te verrijken.

Perfecte opleiding!

Perfecte opleiding, goede begeleiding en vakbekwaam personeel

Rustig maar toch krachtig

Mijn ervaring was goed ik had een instructeur die de rust zigzelf was dit was heel fijn om naast je te hebben zitten. Hij legde alles heel duidelijk uit sprak oo een goede maar nette manier wat er ook gebeurde hij bleef altijd rustig in zijn stoel zitten. Soms liet hij je ook gewoon prullen om te laten zien waar je mee bezig was en dat vroeg hij achter af en wat vond je. Hier leer je wel veel van denk ik. En ik ben ineen keer geslaagd ad je was een topper

Zeer goede uitleg.

Goede en deskundige uitleg.

70 jaar en eerste keer geslaagd voor C1 Bij Kees van Iersel!

Goede rijles gehad. Instructeur bleef mij rustig wijzen op alle in ruim 50 jaar aangeleerde foutieve handelingen. In 14 dagen alle rijlessen en examen goed gepland. Wij zijn klaar om deze winter met het juiste gewicht rond te gaan rijden. Ik zeg tegen alle campervrienden Doen!

anita is echt een hele fijne instructeur

heerlijk om iemand naast je te hebben zitten waar je een persoonlijke klik mee hebt.

Lzv opleiding was perfect

Goede uitleg, geduldig, begripvol en goede aanwijzingen.

Ik ben zeer tevreden over mijn lessen. Het werd rustig uitgelegd en bij vragen werd het nog een keer gezegd. Ik zou iedereen adviseren om bij jullie te gaan lessen. Ga zo door

Gewoon geweldige ervaring.

Deze verkeersschool kreeg ik als tip via een vriend, en tot laatste moment geen spijt gehad. Super aardige mensen, zeer goede uitleg, duidelijke cursusen en uitleg, en erg tevreden over rijlessen. Kortom erg tevreden.

Goede communicatie met kantoor personeel over examens aanvragen en roosters etc. Goede duidelijke en leuke instructeurs waar je veel van leert

Fijne rijschool

in een strakke planning, waarin ik in de vakantie , 35 uur heb gereden in 2 weken tijd, en waarin mijn examen al gepland stond, ben ik voor de eerste keer geslaagd. Yori v tuyl bedankt!

uitstekende professionele rijschool

je wordt goed begeleid , goede uitleg!

goede rijschool

snel mijn AM rijbewijs en B theorie behaald

fijne rijschool die alles goed en duidelijk uitlegt!!

Prima!

Duidelijke lessen, in korte tijd veel ervaring gekregen met veel specifieke rijsituaties.

Proffesioneel en gezellig

Net als of ik er jaren kom

Geweldige verkeerschool met goede en leuke leraren

Mijn ervaring met de rijschool is echt goed. Ze helpen je zo goed mogelijk tot 1 min voor het examen aan toe om het beste uit jou te halen zodat je niet nog eens hoeft te lessen en gewoon klaar bent en je rijbewijs in de pocket hebt. Geen vraag is te dom, je krijgt op elke vraag een antwoord. “Maar niet te privĂ© gaan vragen” ;p Echt een leuke en eerlijke rijschool om veel te leren.

Goede theorie en praktijklessen gehad.

Het was heel fijn lessen

Het les krijgen gaat op een leuke een fijne manier waardoor je het leuk vind om te lessen en de slaag kans groot is!

Top Rijschool!

Wat een goede rijschool, veel geleerd en dankzij de uitleg in 1 keer geslaagd! Bedankt

Super en heel profecioneel

Kennis van de instructeur is super. Alle geduld om je dingen te leren. Voor mij zeker een aanrader voor iedereen die een rijbewijs wilt halen.

Het was een goede snelle leerweg voor me rijbewijs

Het was fijn om gebruik te maken van de spoed cursus. omdat je dan snel door je uren heen kan en je veel leert doordat je langer bezig bent.