Fijn!

Prima rijschool, maar vooral erg fijne instructeur Ed! Heb alles in een keer gehaald, met dank aan hem!

Onwijs prettige lessen

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool ben ik hier terecht gekomen en wat ben ik daar onwijs blij mee ik ben onwijs goed geholpen en voelde me erg op me gemak en dat heeft mij zeker geholpen met het behalen van mijn rijbewijs Mvg Chelsey knol

Vriendelijk en meedenkend

Fijne telefoon gesprekken en vriendelijke dames die meedenken aan oplossingen ivm opnieuw theorie cbr aanvragen zsm zodat de praktijk cbr bromfiets gewoon kon plaatsvinden....een trotse zoon nu met z'n scooter!

Fijne betrouwbare rijschool

Een hele fijne betrouwbare rijschool met een super instructeur . Super blij mede dankzij goede lessen mijn brommer rijbewijs gehaald.

Top rijschool

Professionele instructeurs In 1 geslaagd voor rijbewijs b/e

Was kort (BE), maar erg plezierig en leerzaam.

Erg vriendelijke en kundige instructeur, professionele begeleiding en in 1 keer geslaagd; wat wil je nog meer?

Gezellige en leerzame rijlessen

De rijlessen met Ed waren super gezellig. Ed legt alles rustig uit. Met Ed is er geen ongemakkelijke stilte in de auto! Ik ben tevreden over de inhoud van de rijlessen.

Fantastische rijinstructeur, goede rijschool!

De rijschool is goed, strak geregeld, snel en vriendelijk contact met de klantenservice, via app en bellen! Erg over te spreken. Ook was de theorie examen les erg behulpzaam en heeft me geholpen er snel voor te slagen! Ed Bunschoten was mijn rijinstructeur. Met hem heb je goede informatieve lessen, en ook niet onbelangrijk, een enorm gezellige tijd. Dat maken de rijlessen wat leuker, niet zo saai en formeel als bij andere. Je leert het snel bij hem, geen aanmerkingen komen er bij me op. Als u bij Weijers wilt lessen, zorg dat u bij Ed komt! En als u leuke en informatieve lessen wilt, zorg dan dat u bij Weijers gaat lessen en vraag om Ed! Ik wil de rijschool en Ed enorm bedanken voor alle goede service en rijbewijs!

De wissel van zoveel instructeurs zorgde ervoor dat ik steeds minder zin had in rijles helaas.

Mijn oudere zus had een hele fijne ervaring bij Weijers, omdat ze een hele aardige instructeur had met wie ze gedurende de hele periode heeft gereden. Ik daarentegen kreeg een vaste instructeur aangewezen, die mij vervolgens al de eerste les liet zitten doordat ze op het allerlaatste moment zich ziek had gemeld. Ik baalde, maar het kan gebeuren natuurlijk. Na een maandje te hebben gereden vertelde dat ze zelf helemaal vol zat geboekt en ik maar iemand anders moest gaan zoeken. Ik, zonder kennis te hebben van hoe het precies werkt met het zelf regelen van rijlessen en vooruitplannen, dacht dat mijn instructeur zelf samen met mij mijn rijlessen zou doorplannen. Dit was dus niet het geval en ik voelde mij laten staan. Vervolgens heb ik bij meerdere instructeurs gereden, misschien wel meer dan vijf deze hele periode. Telkens moest ik bij iemand anders rijden omdat er bijna niemand beschikbaar was, laat staan een vaste instructeur. Zo kwam het ook weleens voor dat ik gelijk drie weken niet reed en voor beginnende bestuurders kan je dan gelijk weer helemaal opnieuw beginnen, oftewel: dit betekende weer bakken met geld uitgeven aan extra lessen. Bovendien was er blijkbaar een klacht nodig om mij een vaste instructeur toe te wijzen. Echter kon hij amper Nederlands... Vervolgens ben ik nog eens door hem laten zitten omdat hij onze afspraak niet had ingepland en ik wel (en aangezien ik tegenwoordig in Amstelveen woon en speciaal hiervoor naar mijn ouders ben gekomen, was dit nogal vervelend...). Helaas stopte die bij de rijschool en begon de hele dans met verschillende instructeurs weer en ik begon echt tegen de rijlessen op te zien omdat ik er zelf steeds achteraan moest en zo belandde bij sommige instructeurs die helaas de didactische vaardigheden niet hadden om op een normale manier iets uit te kunnen leggen. Ik werd steeds zenuwachtiger in de auto omdat elke instructeur weer een andere uitleg had, erg verwarrend. Nu ben ik geslaagd en er gelukkig van af. Doei!

Tevreden

Moest lang wachten op een plek en ook bij mijn herexamen voor BE, service was erg goed, les ook erg goed en aardige mensen.

Leerzame en duidelijke lessen

Als alle gebreken van het voertuig waren hersteld 5 sterren. Nu geen werkende verstelbare spiegels. Gebarsten buitenspiegel en een niet goed werkende airco. Verder ervaren instructeurs.

Goede rijschool geeft ontspannen les

Prima bevallen !

Het is me prima bevallen om bij jullie te lessen voor rijbewijs BE. (Eigenlijk tegoed want ik had een tweede keer nodig om te slagen ;) )

Erg prettig

Bij Weijers ben ik erg goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Er werd altijd gekeken naar mogelijkheden om mij te helpen. Ook was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam!

Super fijne rijschool

Ik heb eerst mijn scooter rijbewijs hier gehaald wat mij zeer goed beviel dus daarom ook mijn auto rijbewijs bij deze rijschool gehaald. Wat ik fijn vind is dat ze via WhatsApp communiceren dus je hebt snel antwoord. Ik had Remy als instructeur en vind hem super aardig en geeft goed les. Over een aantal jaar wil ik mijn motorrijbewijs halen en dat ga ik zeker hier doen.

Prima begeleiding tijdens mijn lessen voor het grootrijbewijs!

Gezellig, gemoedelijk, serieus en vakkundige rij instructeur(s)

goede rijschool! Ed gaf echt super les!!

ben heel snel geslaagd voor m’n rijbewijs met dank aan de goeie lessen van ed.

heel goed

ik heb zonder problemen mijn rijbewijs kunnen halen het was super goed te begrijpen en het is zeker een aanrader

Vlotte communicatie, flexibel en leuk team!

Samen met mijn vrouw C1 gehaald. Theorie en praktijk beiden in 1 keer gehaald. Dit uiteraard in goeie samenwerking en ondersteuning van Weijers!

Ik heb mijn rijlessen ervaren als fijn, leerzaam maar ook niet constant

Ik vond dat ik fijne en vriendelijke instructeurs had die me veel hebben geleerd. Vooral Gerard was aardig en heeft me veel geleerd. Wel vond ik dat ik niet constant lessen had, ik het vaak les en dan weer 2 weken niet. Dat heeft er wel voor gezorgd dat er geen ritme inzat waardoor ik uiteindelijk meer rijlessen heb moeten nemen. In mijn ogen had ik veel eerder examen kunnen doen als ik elke week les had gehad. Dat maakt wel dat ik een 7 Ipv een 8/9 heb gegeven. Voor de rest ging ik wel met plezier naar rijles, en dat is natuurlijk ooo belangrijk.

Ik voelde mij veilig in de auto

Ik voelde mij veilig en vertrouwd in de auto.

Fantastisch!!

Super begleiding en meteen geslaagd

Erg aardige mensen en soepel met rijtijden enzo.

Aardig personeel en duidelijke uitleg

Aardig personeel en duidelijke uitleg! En niet onbelangrijk in een keer geslaagd!

Goed geregeld allemaal

Mijn camper rijbewijs precies gehaald voordat we met vakantie gingen, mede dankzij tijdige inschrijving voor examen door Weijers.