Prettige en meedenkende rijschool

Bianca heeft goed haar best gedaan om zsm een herkansing te regelen. Gerard en Wim waren voor mij de juiste instructeurs!! Bedankt

Goede en snelle opleiding.

Vanaf 21 augustus t/m 21 dec C CE en code 95 gehaald. Goede begeleiding en eerlijke in het afronden van het aantal uren wel of niet nodig. Top ervaring en voor de toekomst ook hopelijk voor de motor en C voor mijn collega.

Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer!!

Meedenkend en meelevend!!

Fijne rijschool met aardige instructeurs.

Bij deze rijschool in enkele lessen mijn BE rijbewijs gehaald. De instructeurs zijn aardig en oefenen gericht de vereiste vaardigheden.

Kunstig en duidelijk

Ik heb mijn rijlessen als erg prettig ervaren. Zeer kundig en met een vleugje humor. En hierdoor ben ik ook in 1x geslaagd!

Professioneel, kundig en vriendelijk

Uitstekende ervaring met rijschool weijers. Communicatie verloopt soepel en de rij instructeur (Gerard) die ik heb gehad stelt je je op je gemak en geeft de juiste aanwijzingen om goed voorbereid te zijn voor je examen. Geduldig ‘stuurt’ hij bij om de vaardigheden die nodig zijn snel onder de knie te krijgen. Daarnaast ook voldoende gesprek gesprek stof gehad om de lessen als zeer aangenaam te ervaren.

Komen beloftes niet na

Toen ik ging besluiten waar ik rijlessen zou nemen, had ik in Januari gekozen voor Weijers door hun belofte dat ik in juni of juli examen kon doen: voor het begin van mijn studiejaar. En ik zou binnen een maand een theorie-examen krijgen (was 3 maanden). Ik was gelijk begonnen met lessen, maar kwam er na 3 maanden achter dat ze hadden gelogen en mijn praktijkexamen pas in december zou zijn. Vervolgens hadden ze opeens mijn rij-examen in december geannuleerd zonder waarschuwing, en kreeg gelukkig wel weer een examen in december. Maar de communicatie is zeer matig en gewoon loze beloftes die ze niet waar maken om meer klanten te trekken. Wel een ander punt, waardoor ik het een 2 heb gegeven is dat mijn rij-instructeur Mahmut echt geweldig is. Hij heeft me echt zoveel mogelijk proberen te helpen wanneer de rijschool weer eens moeilijk deed. Verder waren zijn lessen echt heel goed en heb ik mijn rij-examen in 1 keer gehaald. Maar uiteindelijk ben ik blij om weg te zijn van deze rijschool.

helemaal geweldig

Hele fijne instructeurs en goede communicatie ivm met verplaatsten of cancellen

Na flink wat hard werk, heb ik nu mijn rijbewijs in me handen!

Het was even een begin bij een andere rijinstructeur die uitendelijk mij geen lessen meer kon geven door mijn schoolrooster ( heel begrijpelijk natuurlijk ) ik ben toen bij een ander geplaatst, hij was heel duidelijk en legde alles in simpele stappen uit en als er iets mis ging was er altijd een moment dat ik het zelf kon uitleggen wat er gebeurde en zo kreeg ik meer inzicht in het rijden en mijn fouten en hoe ik kon verbeteren. De sfeer in de auto was altijd heel chill, gewoon lekker kletsen en muziek aanzetten, zo werd ik veel minder nerveus en leerde ik ook te kletsen en te rijden. In het kort was het een goede ervaring, en ook al heeft het even geduurd ( 2x gefaald, 3e keer faalangst gehaald ) was het het absoluut waard om bij weijers te lessen. er was altijd goede communicatie en ze doen het al heel lang dus het vertrouwen dat ik bij de goede plek was was er ook zeker. nog heel erg bedankt!

In 1 keer geslaagd

Gezien mij situatie heb ik gelest met allemaal verschillende instructeurs. En dat is helemaal goed gegaan. En ben dan ook in 1 keer geslaagd. Ik wil Ed, Mahmoud, Richard en Metin dan ook bedanken voor de lessen. Ze hebben onwijs geholpen!

Fijne rijschool.

Uitstekende Rijschool! Bij verkeersschool Weijers heb ik een geweldige rijervaring gehad. De instructeur was geduldig, de lesmethoden effectief en de flexibele planning maakte het handig. Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar een professionele en vriendelijke rijschool!

Super fijne rijschool !

Met instructeur Gerard vele meters gemaakt. Gekletst en gelachen maar bovenal heel veel geleerd. In alle rust en heel veel geduld werd alle tijd voor mij genomen die nodig was. Kantoor dames ook super. Altijd meedenken in de planning voor mij of een ander!

Prijs kwaliteit is niet juist

Ik vind de communicatie met de klant slecht. Ineens had ik een andere rijinstructeur tegen mijn examen aan. Ik kreeg een week voor me examen te horen dat mijn examen niet vast stond, dit maakte mij onrustig en kwaad. Daarnaast vind ik de prijzen niet juist. En zeker niet de prijs voor een examen. Ik bedoel €112,25 planningskosten?! Met als argument ik ben 2 uur bezig geweest met het inplannen. Volgensmij is dit een vaste prijs en heeft dat niks te maken met hoe lang je bezig bent. Ik vind het onredelijk.

TOP INSTRUCTEUR ED BUNSCHOTEN

Ed Bunschoten, TOP instructeur. Super aardige man. Altijd in voor een gezellige babbel. En niet onbelangrijk goed in zijn vak. Ontspannen sfeer altijd in de auto bij Ed. De rijschool is goed bereikbaar en helpen je graag. Soms beetje rommelig met inplannen van lessen. Hou de rijschool in de gaten. 20 minuten voordat examen begon nog een auto wissel ivm banden sensor... Geslaagd dankzij Ed. Voor rijbewijs B. Nogmaals super bedankt Ed en ook de rijschool.

Professioneel

Zeer vriendelijke instructeurs. Erg leerzaam. Ik heb vandaag mijn vrachtwagen C rijbewijs gehaald en ga direct door naar CE. De opleiding was net zo kort als de review zelf. Heel erg bedankt voor alles!

Motorrijbewijs in noodvaart

Erg prettige rijschool. Ze zijn snel in de communicatie. De planning is 10/10 punten waard. Daarnaast is de instructeur vaardig en duidelijk in zijn vak.

Gezellige veilige leerzame rijlessen

Met behulp van de extra theorie lessen die mee kwamen in het pakket heb ik mijn theorie gehaald zonder fouten. En niet alleen waren mijn rijlessen met Richard leuk en leerzaam, maar ze zorgden er ook voor dat ik me volledig voorbereid en zelfverzekerd voelde. Dankzij hem kon ik zonder stress slagen voor mijn rijbewijs en me veilig voelen achter het stuur. Algeheel een leerzame, plezierige en waardevolle - verrijkende - ervaring.

Goede en fijne duidelijke lessen

Bij Remy gereden top lessen gehad van hem en waren ook duidelijk snel kunnen leren van hem

Fijne rijschool met vriendelijke mensen. Communicatie was goed en kreeg altijd snel antwoord. Ik heb hier mijn Taxi opleiding gedaan. In 1x geslaagd door goede begeleiding en dankzij mijn uitstekende rijvaardigheid.

De rijschool die je support!

Zeer tevreden over het hele team. De vriendelijkheid, de communicatie, het geduld en vooral hoe ze met je meeleven. Voor mij de motivatie om door te blijven gaan en te slagen.

Uitstekende en kundige begeleiding

Zeer duidelijke uitleg gehad hoe theorie het best gehaald kan worden. Door hun manier te volgen is mijn theorie makkelijk en snel behaald. De praktijklessen waren duidelijk en kundig. Ik heb ook van de instructeur handige tools meegekregen welke gebruikt worden nu en in de toekomst. Ook hier geldt dat de uitvoering zoals uitgelegd resulteert in het behalen van mijn rijbewijs. Verkeersschool Weijers, bedankt voor de service!

Rust, vertrouwen en resultaat!

Een professioneel bedrijf dat vriendelijk en doeltreffend rijopleidingen geeft. Als familie halen we er B, C1, CE en code 95.

Superrrrr

Ik heb goede duidelijke instructies gehad. Allemaal heel relaxt. Een aanrader.

Goede begeleiding en in één keer geslaagd

Na een eerste les toch nog geadviseerd gekregen om een extra les te nemen. Was een goed advies anders was ik niet geslaagd voor aanhanger rijbewijs.

Uitstekende begeleiding

Uitstekende begeleiding. Je voelt de rust, ruimte en ervaring. Alles om je op je gemak te stellen en te zorgen dat jij kan slagen. Toppers.