Ik ben ervan overtuigd dat ik hier geleerd heb om zorgvuldig te kunnen rijden

Mijn rijinstructeur was goed! Jij kan goed lesgeven op een lieve maar toch wel een strenge manier.

Vakkundig

Zeer vakkundig, vriendelijk en hele fijne tips waar ik echt wat aan had!

Fijne Locatie om te beginnen

Leuke duidelijke lessen gehad in een gebied met veel wisselende verkeers situaties waardoor men veel gevoel krijgt met de handelingen die men moet eigen zien te maken.

Zeer professioneel en vlot mijn BE rijbewijs gehaald.

Na mijn eerste proefles werd er snel een inschatting gemaakt van hoeveel lessen ik nodig zou hebben. Dit werd eerlijk ingeschat en zeker niet gepushed om maar extra lessen te doen. Overall een hele fijne ervaring bij Weijers Heemstede. Ik kom snel terug voor mijn A-rijbewijs.

Was allemaal super

Was goed uit gelegt

Goed en snel geholpen!

- goede uitleg en feedback - ontspannen sfeer

geweldig goede hulp en begeleiding

ben altijd zeer netjes geholpen, en aandacht gekregen nooit problemen. keurige rijschool.

Erg goed bedrijf

Zeer goed bedrijf, een serieuze aanrader

Ik heb echt een top ervaring gehad.

Ik werd goed begeleid door de ervaren instructeurs. Ik heb genoten van de leerzame lessen. Top rijschool.

geweldig fijne instructeurs goede uitleg

fijne lessen gehad veel goede tips en goede uitleg !

helemaal top!

fijne rijschool met gezellige & goede instructeurs!

Prettige en kundige rijschool

Aardig personeel, informele sfeer. Kwaliteit en ervaring is prima in orde. Er werd wel veel geschoven met het rooster en heb in twee verschillende auto's gereden. Nu was het slechts een aanhanger examen dus op zich geen probleem en ook gewoon in 1x geslaagd.

Fijne rijschool

Hele goede communicatie tijdens de coronaperiode. Fijne relaxe instructeur die mij goed heeft leren rijden. Rijschool die ook met je meedenkt. Toen ik merkte dat ik zenuwachtig werd van onbekende mensen naast mij, werd ik ingepland bij verschillende instructeurs. Was een goede oefening! In 1 keer geslaagd.

goeie lessen

alles ging volgens mijn verwachtingen

Heel prettig

Goede service. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen. Er werd goed geluisterd naar wat ik nodig had. Top rijschool!

Alles in 1 keer gehaald door goede, rustige uitleg. Thanks Mahmut!

Geeft vertrouwen!

Fijne les van Rolf gehad. Zorgt dat je op je gemak bent waardoor het rijden prettig is. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool met goede instructeurs.

Verkeersschool Weijers is een hele fijne rijschool, met ook hele fijne instructeurs. Het is erg fijn dat er ook een theoriecursus is op locatie, dat leert een stuk fijner dan zelf achter de computer, en het boekje wat je erbij krijgt is ook heel nuttig. De praktijklessen zijn erg fijn, ik had een hele rustige instructeur, wat voor mij ook heel erg hielp, omdat ik toch redelijk nerveus ben achter het stuur. Ook plant de rijschool heel snel de data in van de examens, wat ook superfijn is omdat ik dan niet lang hoefde te wachten. Ik raad de rijschool zeker aan aan iedereen!

Goed geregeld

Goede organisatie, prettige instructeur.

Super rijschool ging bijzonder snel en een top instructeur

Heel erg goed

Ondanks dat ik geen snelle leerling was heeft weijers me echt goed geholpen met doorgaan en uiteindelijk slagen. Zonder Chris, Diana en Mahmut had ik t nooit gehaald en dit is het perfecte voorbeeld dat weijers precies weet waar de leerling aan toe is op het moment. Legendarisch! 10/10

Zeer goede ervaring gehad!

Mooie rijschool, fijne auto's

Ik heb na 71 lessen verschillende rijinstructeuren gehad. Hier kijk ik met gemengde gevoelens op terug. Graag maak ik gebruik van deze gelegenheid om mijn ervaringen met Rijschool Weijers te delen. Ik begon met Diana. Prettige vrouw, kan ik niet heel diep op ingaan omdat ik maar zelden les van haar heb gehad. Vervolgens kreeg ik Joyce. Joyce rookte graag voor, tijdens en na de rijles. Een echte kettingroker zoals ze dat noemen. Dat zorgde voor penetrante aroma's in de cabine. Ik ben uiteindelijk naar een ander gegaan omdat Joyce de lessen soms vroegtijdig stopte zonder verklaarbare reden. Prima lessen verder, duidelijke uitleg. Na Joyce ontmoette ik Imane. Imane was een ander verhaal. Imane zat graag op snapchat en facetimede wel eens met een van haar bloedverwanten tijdens de les. FOMO, denk ik dan. Dit zorgde ervoor dat ze soms wat borden mistte en mij onduidelijke instructies gaf. Later hoorde ik dat ik niet de enige was die Imane niet zo fijn vond, en ze daarom ontslagen is. Mijn rijbewijs avontuur eindigde met Mahmut. Hij was (en is) een strijder, een verkeersstrijder. Met 130 kmph invoegen was geen probleem voor hem, zolang je maar gewoon voor die vrachtwagen reed. Met Mahmut was het altijd gezellig in de auto, en hij had een goede manier van lesgeven. Met Maat Mahmut haalde ik mijn examen na de 4e keer. Ook wil ik graag Chris, Gerard en Richard bedanken voor de enkele lessen tussendoor wanneer mijn vaste rijinstructeur het even niet meer zag zitten. Ook die mensen achter de balie waarvan ik niet weet hoe ze hun hele dag vol maakte, waren altijd erg aardig en behulpzaam. Al met al heeft het even geduurd, maar dan heb je ook wat: Een rijbewijs met mijn eigen naam en foto.

Beste rijschool met beste rijinstructeurs

Met dezs rijschool heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald .

Uitstekend. Aanrader.

Ze denken mee, helpen het proces te begeleiden (wat moet je aanleveren, mist er nog iets, wat kun je verwachten). In mijn ervaring wordt er met je meegedacht met doel is om jou te laten slagen niet om je bankrekening leeg te trekken. Niet meer lessen dan nodig dus. Instructeur was gezellig, rustig en algeheel prettig in de omgang. Ik kom voor een evt volgend rijbewijs weer terug.