Leuke en leerzame lessen mogen ervaren

Goede rijschool waar je goed behandeld wordt, alles op tijd gepland wordt en je leerzame lessen ontvangt.

Goed behandeld, lessen in fijne volgorde opgesteld en de lessen voelde/waren leerzaam

Ten eerste was ik erg blij met mijn instructrice, ze was erg fijn om bij te zitten, gaf een veilig gevoel, legde uit wat ik fout deed en hoe ik dit moest oplossen, gaf me soms op mijn kop als ik dingen niet meer fout mocht doen en was fijn en gezellig om mee te praten. De extra uitleg voor de theorie was prettig, hoewel het fijner geweest was als het een eis zou zijn om het boek helemaal te hebben gelezen. Nu was het meer fijn en handig als je het hebt gedaan. Wel was het boekje voor de lessen heel erg prettig, je kon na en voor de les lezen wat je ging doen of wat je had gedaan of wat je de volgende keer beter moest doen. Over het algemeen een hele fijne ervaring en bijna jammer dat ik geen rijlessen meer heb.

Heel fijn!

Hele fijne instructrice gehad! Heb alleen wel vaak verschillende mensen gehad. Dat is het enige wat ik minder vond, het is fijner om vast bij 1/2 mensen te rijden, maar ja als het niet anders kan. Diana, enna en anita hebben mij echt heel goed geholpen tijdens mijn lessen en examens!

Rijles was een feestje

Ik heb het lessen met weijers ervaren als zeer prettig. Er wordt met je mee gedacht en je krijgt daarbij ook nog eens een flexibele opstelling. Vervolgens ook nog eens een grapje in de auto maakt het lessen leuk. Het lessen heb ik dan ook al echt ervaren als een feestje... :-) Het slagen, ondanks mijn faalangst, was natuurlijk helemaal de kers op de taart!

De rijschool biedt genoeg informatie en de instructeurs zijn geduldig en aardig.

Prima service en les

Goede instructeurs/instructrices

Eerder bij twee andere rijscholen gezeten, beetje pech gehad met instructeurs. Bij Weijers altijd rustige, duidelijke instructies gehad. Gewoon relaxed.

Goede lessen

Ik vond de lessen goed. Peter en Frank leren je alleen dingen wel wat anders aan. De eerste les had ik van Peter en de tweede van Frank. Ze hebben een andere manier van lesgeven. Zo heb ik bij Frank ook een theoretisch deel gehad over de scooter en heb ik leren keren, terwijl ik dat bij Peter niet aangeboden kreeg. Verder is het fijn als ze tussendoor ook positieve dingen zeggen! Voor de rest goede lessen, in één keer geslaagd dus dat is ook fijn!

Hele goede rijschool met verschillende instructeurs die goed les kunnen geven. Hierdoor heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald!

Goed, professioneel en kundig!

Ik heb de lessen bij Willem gevolgd voor mijn BE rijbewijs. Goede en duidelijke tips tijdens de lessen waardoor het examen geen probleem meer was.

Snel geholpen en goede uitleg voor scooter

Veel geholpen, aardige instructeurs en veel goede tips. Moest wel helaas lang wachten op mijn praktijk.

Goede service, veel aandacht en eerlijkheid.

was helemaal top, goede leerschool

ik heb mijn vrachtwagen rijbewijs behaald bij verkeersschool weijers. goede school en goede uitleg van alles watje moet weten en dat leren.

Hele goeie rijschool. Kan ik iedereen aanbevelen. Vriendelijk, netjes en behulpzaam met het plannen van de lessen. Duidelijke uitleg, rustig, goed ingespeeld op wat nodig is en ook nog gezellig tijdens de les.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Personenauto B

Kundige uitleg van alle punten. Goede begeleiding tijdens de rijlessen.

• Ervaring met: Bromfiets AM

Vriendelijke en geduldige instructeur. Heldere communicatie per mail. Snelle mogelijkheden tot examen doen en lessen. Flexibel.

• Ervaring met: Vrachtwagen C|Vrachtwagen met aanhanger CE

Het zou tof zijn om in het lessenpakket 1 losse avondles (desnoods tegen ander uurtarief) aan te biede, waarbij je in het donker rijdt.

• Ervaring met: Personenauto B

Alles behalve beschikbaarheid lessen door drukte