Goede docenten, maar vaak te lang tussen rijlessen

Docenten waren aardig en leerde mij goed rijden. Tussen sommige rijlessen zaten 3-4 weken en dat schiet natuurlijk niet echt op

Heel tevredenn

Mijn zoon heeft zijn scooter theorie hier gehaald . De cursus vond hij erg fijn

Persoonlijke rijschool

Prettig eerste contact aan de telefoon, duidelijke uitleg over de procedure. Kleine tip wil ik meegeven om in de afspraak herinnering mail te schrijven dat de plek voor rijles voor C1 niet bij de rijschool is maar ergens bij industrieterrein. Enne de vrachtauto mag zowel van buiten als van binnen wel een sop beurtje krijgen. Zullen jullie zeker aanraden.

Kundige rijschool

Prettige rijschool en kundige rij instructeur.

Fijne begeleiding naar ons C1 rijbewijs

Vanaf het allereerste contact een fijn gevoel. Als je belt direct een enthousiaste dame aan de telefoon die uitgebreid uitlegt wat je allemaal kunt verwachten en hoe de hele procedure verloopt. Je start met een medische keuring. Daarna ga je langs op de rijschool om je theorie-boek op te halen en krijg je toegang tot 12,5 uur online oefenstof. Omdat we dit examen als echtpaar met z’n tweeën tegelijk deden kregen wij het advies om 1 theorie-pakket af te nemen en evt extra online uren bij te kopen. Veel goedkoper dan 2 pakketten. Na het behalen van het theorie-examen ( het lastigste deel) mochten we bij Arun op praktijkles. Dit was heel relaxt. De bijzondere verrichtingen werden goed doorgenomen en na 6 lesuren het examen met goed gevolg afgelegd. Een fijne ervaring en erg tevreden. Op naar de nieuwe camper.

Top rijschool, nemen alle tijd voor je, kan ze altijd appen en bellen met vragen!

Hele fijne rijschool, met veel plezier mijn motorrijbewijs hier behaald dit jaar. Mijn autorijbewijs en scooterrijbewijs ook behaald in verleden. Fijne rijschool die naar je luistert en advies geeft als je toch nog wat extra les nodig hebt. Rajiv en de rest van het team, bedankt!

Goede rijschool

Goede rijschool, goed les gekregen en onze dochter is in 1x geslaagd voor haar scooterrijbewijs

top

Heel eerlijk en doelgericht

Makkelijk en snel kunnen slagen.

Ik heb met meerdere instructeurs gereden, en heb dus meerdere perspectieven meegekregen. Dat hielp zeker met het zsm behalen van mijn rijbewijs. Daarnaast vond ik de tijd met mahmut het beste, dus raad ik iedereen zeker aan om bij hem te lessen als dat mogelijk is. De theoriecursus was ook heel fijn!

In 1 keer geslaagd met 4 uur les, bedankt

Zoals hierboven

Super goed

Alles in een goede manier georganiseerd om de wenselijke uitslag aan het eind te halen.

Vakkundig personeel

zeer goed tips . Vakkundig en ze nemen de tijd

Goede rijschool

Fijne rijschool: er zijn meerdere rij instructeurs, waardoor je niet meteen naar een andere rijschool hoeft als het niet klikt tussen jou en de instructeur. Ikzelf ben gewisseld naar Gerard, fijne instructeur en nuttige lessen. Wel soms moeilijk om wekelijks te kunnen lessen, maar over het algemeen lukt het wel prima.

Hele fijne rijlessen

Ik had Mahmud als instructeur. Hij was duidelijk, begripvol en streng waar nodig. Hij heeft de lessen een stuk aangenamer gemaakt

Goede instructeur, met goed gegeven uitleg

De instructeur die ik had had me goed voorbereid voor het praktijkexamen, daardoor was ik tijdens de praktijkexamen niet zenuwachtig en kende ik al de punten waar ik goed op moest letten.

Pragmatische aanpak

Prima lessen gevolgd voor E achter B. Na de eerste les uit het pakket krijg je meteen te horen of je nog een extra les nodig hebt of meteen examen kan gaan doen. Hierna fluitend door het examen heen gegaan.

Doelgerichte hulp bij het voorbereiden van het rijexamen bij het CBR

Positief: De lessen waren goed gericht op de verschillende routes die het CBR bij het examen vaak rijdt. Met verschillende moeilijke situaties die je in het begin zelf nog niet herkent en waar je de mist in gaat en geholpen wordt. Maar na verloop van tijd wordt de controle van de auto beter, waardoor je de situaties al van afstand gaat zien. Hierdoor kan je vervolgens optijd anticiperen. De bijzondere verrichtingen worden goed uitgelegd, en ook voorgedaan terwijl jij in de rij-stoel zit, hierdoor zie je precies te punten vanuit de goede hoek waar je op moet letten tijdens de actie. Negatief: het plannen voor lessen was af en toe een beetje ingewikkeld, doordat mijn docent best vol zat. Hierdoor moest ik ruim van tevoren aangeven wanneer ik kon. Lukte dit niet dan kon ik gelukkig wel altijd bij een van de andere instructeurs terecht.

Goeie instructeur

Instructeur was heel fijn om les van te krijgen

Heel goed geregeld beetje druk

Ik werd heel goed begeleid door mijn rij instructeur mahmut en hij heeft alles uitgelegd hoe je best moet rijden en je praktijk examen te halen en dat is dus ook gelukt in een keer

Zeer Goed

Zeer hulpvaardige mensen die zich bekommeren om het individu en niet alleen op het resultaat! Erg blij met de keuze om bij Weijers te rijden!

Hele fijne rijschool 10/10

Ik ervaarde Verkeerschool Weijers als een erg goede en kwalitatieve rijschool, ik kan ze aan iedereen aanbevelen. Mahmut is een geweldige instructeur, 10 op 10, hij is ongetwijfeld de beste rijdocent die ik heb gehad, en ik heb er meerdere gehad in de afgelopen jaren bij andere rijscholen. Ik heb mijn auto praktijk examen ook gehaald door de goede lessen van Mahmut. Ik kan Verkeerschool Weijers absoluut aan iedereen aanraden die zijn/haar auto rijbewijs wil halen.

Prettige, maar ook zeer chaotisch

Toen ik bij Weijers begon, ging het best prima. Alleen kreeg ik pas halverwege mijn les periode te horen dat ik mijn examen kon inplannen. Ik had 20 lessen gehad en kreeg toen te horen dat ik mijn gezondheidsverklaring moest gaan invullen voordat ik voor een examen kon ingepland worden. Doordat ik een ‘ja’ invulde in mijn verklaring, moest ik extra stappen ondernemen, waardoor ik tijdelijk moest stoppen met mijn lessen. Uiteindelijk moest ik 5 maanden wachten voordat ik weer verder kon en mijn examen kon ingepland worden. De rijschool kon hier in principe niets aan doen, aangezien bij deze stappen het cbr was betrokken, maar ik had liever wat eerder van de gezondheidsverklaring willen horen. Ik had dan optijd kunnen beginnen en misschien niet zolang hoeven stoppen met rijden. Toen ik weer begon liep ik erg achter, waardoor ik heel veel meer lessen moest inplannen (en hierdoor veel meer geld moest betalen). Gelukkig kreeg ik een hele fijne rij-instructeur, Mahmut. Hij gaf goed les en ik leerde veel. Alleen nadat ik wat extra lessen had ingepland, kreeg ik tijdens die lessen veel verschillende instructeurs. De meeste roosters zaten vol en er was een tekort aan instructeurs, waardoor ik in gaatjes werd ingeroosterd. De variatie aan instructeurs en hierdoor verschillende lesmethoden gaf mij veel stress en chaos. Na overleg met de rijschool heb ik uiteindelijk mijn laatste lessen alleen met Mamhut gehad, waar ik erg blij mee was. Mijn examen heb ik in 1 keer gehaald, mat dank aan Mamhut. De rijschool was prima en had aardig personeel, alleen was het in mijn opzicht erg chaotisch en een beetje slecht geregeld. Ik zou de rijschool wel aanraden voor de lesmethode en de gastvrijheid, maar voor toekomstige leerlingen: zorg dat alles optijd en goed is geregeld!

Mahmut is een hele goede instructeur

Fijne rijschool! Ik had eerst rijles van een instructeur waar ik niet zo'n fijne klik mee had, maar gelukkig kon ik binnen Weijers wisselen van instructeur. Uiteindelijk kreeg ik les van Mahmut en dat ging zo goed dat ik verrassend snel mijn rijbewijs heb gehaald. Heel erg blij mee!

Goede ervaring!

Heb bij Weijers samen met een collega ingeschreven om rijbewijs C en CE te halen. De vrachtwagens zijn niet nieuw maar prima om mee te lessen, en uiteindelijk is dat ook niet het belangrijkste. De lessen zijn goed, de instructeurs zijn prettig in omgang en de prijzen zijn goed. Ik ben zeer tevreden met hoe de lessen zijn gelopen en kan met trots zeggen dat wij binnen 4 maanden; 3 theorie modules vrachtwagen hebben voltooid, af hebben gereden voor rijbewijs C, Code95 hebben gehaald en af hebben gereden voor rijbewijs E achter C. Afspraken zijn duidelijk, geen verborgen kosten of dingetjes. Gewoon precies wat je van een goede rijschool mag verwachten! Al met al wat mij betreft een aanrader!

Goeie tips, goeie instructeurs

Mahmut hielp me goed en op een manier die goed bij me paste. Hij legt alles rustig en makkelijk uit.