Top Rijschool met leuke en professionele instructeuren

Het was altijd een plezier met die rijlessen bij Jan ter Beek. Mijn instructeurs zijn uitstekend geweest. Ook die receptie is heel vriendelijk, hier wordt je geholpen! Ik raad dit school aan voor iedereen die een rijbewijs nodig heeft! Succes!

Heldere instructie en in één keer geslaagd bij Maarten-Jan!

Er zit een fijne structuur in het lesmateriaal en het plannen van de lessen is vrij flexibel. Zeker een aanrader!

Rijlessen met goede sfeer!

Zelf heb ik bij Maarten-Jan gereden. Was altijd gezellig in de auto en de rijlessen waren goed. Door hem in 1 keer geslaagd voor mijn theorie- en praktijkexamen! Zeker een rijschool om aan te raden.

Fantastische rijschool

Ik zou het aanbevelen, ik heb zelf bij Maarten-Jan gereden. Het is een hele goede rijschool met een hoog slagingspercentage, ik ben zelf ook in een keer geslaagd. Het is aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat.

Veel geleerd!

Tijdens het lessen heb ik een prettige leeromgeving gehad waardoor ik tijdens het rijden meer opving van de instructies. Met als uitkomst dat ik mijn examen in 1 keer heb kunnen halen. Ook waren de gegeven instructies erg nauwkeurig waardoor ik precies wist wat ik kon verbeteren.

Geen geschikte rijschool voor rugzakjesleerlingen

Ik heb hier vroeger gelest en ik ben uiteindelijk ermee gestopt. Ik heb een milde vorm van dyspraxie en er werd hier niet goed mee omgegaan door de rijschool. De instructeur van de automaat was ontzettend ongeduldig als je het langzaam oppakte, terwijl mensen met leerproblemen juist vaak bij de automaat terechtkomen. Het is een prima rijschool voor leerlingen zonder AD(H)D, autisme, faalangst en dyspraxie, maar als je een rugzakje hebt raad ik aan om een andere rijschool te zoeken. Er zijn instructeurs die veel kennis hebben van deze zaken en de nodige certificaten op dit gebied hebben gehaald. Die zijn dan per uur misschien nog duurder, maar uiteindelijk haal je dan sneller je rijbewijs.

Dank zij Hans Janssen heb ik mijn BE in sprint tempo gehaald, enorm bedankt!

Ik begon bij een andere rij instructeur die na een paar lessen een operatie moest ondergaan. Hierdoor ontstond een krappe planning van de lessen met weinig flexibiliteit. Vervolgens kreeg ik Hans Janssen als nieuwe rij instructeur voor mijn BE rijlessen. Of hij in 5 lessen mij nog even klaar kon stomen… Wat een verademing is deze man! Volledig zich zelf, relaxte rijlessen en een plezier om naar toe te gaan. Hij leert je niet rijden voor het diploma maar op inzicht en gevoel wat bij je past. Ik wou dat ze allemaal zo waren. Ik stap hierdoor zelfverzekerd achter het stuur en deze ervaring en lessen heb je voor het leven wat aan omdat je echt inzicht krijgt. En oh ja diploma natuurlijk ook behaald maar dat lijkt bijna vanzelfsprekend als je les van hem hebt gehad!

Hans is een topper

Bedankt voor alle leuke, informatieve en goed rijlessen Hans Janssen! In één keer geslaagd door de goede zorgen. Onwijs bedankt!

Goede Rijschool

Ze hebben me geholpen mijn theorie en mijn praktijk in een keer te halen. Hier ben ik erg dankbaar voor! Bedankt Pierre(:

Op me gemak heb ik gelest

Ik ben blij dat ik Les van hans heb gehad hij vertelde mij rustig wat ik moest doen en wist ik waar ik aan toe was Nogmaals bedankt voor het mogen leren van me aanhanger rijbewijs

Goede rijschool

Goede rijschool, goede instructeurs, duidelijke planning.

Effectieve en doeltreffende lessen met een goede sfeer

Door in de juiste (soms moeilijke) situaties geplaats te worden en veel te focussen op je zwakken punten kan je onder hun begeleiding snel leerzame stappen zetten, hierdoor heb ik mede mijn theorie, tussentijdse toets en praktijkexamen in een keer kunnen halen. Bedankt voor de leerzame lessen Pierre!

Kritisch, maar met respect

De instructeurs waarmee ik heb gereden waren harstikke gezellig. Daarnaast waren ze ook kritisch, maar wel met respect. Dus ze zeggen meteen als je iets fout doet en dat doen ze ook rustig en geven tips hoe je die punten kan verdelen. Daar leer je juist van als leerling vind ik.

Als je wilt slagen moet je hier zijn.

Goede rij-instructeurs die duidelijk en tegelijk vriendelijk zijn. Zou het iedereen aanraden. Dankjewel Hans!

Vriendelijk en directe lessen naar een geslaagd examen.

Mijn ervaring is erg goed. De lessen zijn gezellig en je krijgt directe en goede aanwijzingen bij wat je doet/moet doen. De cursus voor het theorieexamen was erg nuttig en daardoor ook in 1 keer mijn theorie gehaald. En uiteindelijk ook in 1 keer mijn praktijkexamen gehaald.

Deskundig en prettige rijopleiding gehad

Een fijne B-E rijopleiding gehad van Hans Janssen . Deskundig, vriendelijk en prettig om les van te krijgen. In 1 keer geslaagd en nu lekker de weg op. Nogmaals bedankt, Groetjes Joost

Leren rijden op een manier met humor

Ik reed bij Maarten-Jan. Maarten liet je vaak van je eigen fouten leren door en bijvoorbeeld gewoon een straat in te laten rijden waar je niet in mag. Zo leer je goed van je eigen fouten en doe je het daarna niet nog een keer. Ook werd er altijd gelachen in de auto wat erg gezellig was en het een prettige leeromgeving maakte.

Fijne rijschool met goede lessen

Ik kan Jan ter Beek zeker aanraden als rijschool! Ik heb de rijlessen bij Maarten-Jan altijd als erg prettig ervaren en de sfeer was fijn. Daarnaast waren de instructies en de uitleg duidelijk, waardoor ik goed voorbereid was op het examen.

Goede en vertrouwde rijlessen

De rijlessen bij Maarten-Jan zijn goed en gezellig, dit is mede waardoor ik in één keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen. Ook de flexibele lestijden zijn fijn.

Goed naar verwachting

Zelf ben ik na 4 keer geslaagd met 3 verschillende rijinstructeuren. De 3e was Maarten-Jan ter beek. Hij heeft mij na de 3e keer zakken nog veel bijgeleerd waardoor ik positief en zelfverzekerd ben geslaagd de 4e keer. Van mijn 3 rijinstructeuren vind ik heb het meest fijne! Hij let op de kleine dingetjes waardoor je veel rustiger in de auto zit en heel ontspannen.

Een echte aanrader!

Ik heb gelest bij Hans Janssen, en dat was fijn! Ik vind Hans zeker een goede instructeur. Met rijlessen op maat. En met veel geduld en goede grappen tussendoor ;). Verder was alles netjes geregeld. De theorie cursus en de tussentijdse toets hebben mij zeker goed gedaan! En het resultaat mag er ook zijn want ik ben in 1x geslaagd. Toppie!

Wil je slagen met veel kans? (2x) Van je krrt krrt krrt. Doe maar open voor die Hans.

De inside-joke die de rest met veel vragen achterlaat zegt genoeg hoeveel je samen met Hans Janssen het over helemaal niks kan hebben en tegelijkertijd in de meest diepgaande gesprekken kan duiken binnen het uur dat je naast hem zit. De man wekt je gelijk humoristisch op wanneer je de auto instapt en wekt je ook vol karakter (ik noem maar het woord: “gehaktbal..”) wanneer hij ziet dat het circus in je hoofd weer voor een veel herhaalde fout zorgt in het verkeer. Hans kent je al heel snel waardoor je je bij hem gelijk kwetsbaar durft op te stellen, want hij zal er alleen maar gebruik van maken om het allerbeste uit je te halen. Als ik verhalen hoor van allerlei rijinstructeurs, dan blijf ik maar denken dat ik met hem echt heel erg geboft heb. Dankjewel Hans! - Arne

Ik heb zelf les gehad van Hans Janssen en ben in 1x geslaagd! Met veel geduld, slechte grappen, rare verhalen en leuke gesprekken hebben we toch mooi mijn rijbewijs voor elkaar gekregen. Ik met m’n eigenwijsheid dacht het altijd op een andere manier te kunnen en als ik dit vroeg, kreeg ik geen “nee.” maar een “nou probeer dan” en als de auto dan afsloeg of ratelde deed ik het nooit meer zo. Toen ik op m’n examen kwam had ik het gevoel dat ik voorbereid was en dat is gebleken. Ik ben erg tevreden over de rijschool en ben met name Hans Janssen dankbaar voor de leuke en leerzame periode.

Top rijschool!

Ik heb gereden bij Hans Janssen en het was altijd super gezellig in de auto. De rijschool is super fijn, altijd goed georganiseerd en kunnen je altijd helpen! Super leuke tijd gehad bij de rijschool.

Lekker gezellig auto gereden

Het was top. Heel erg bedankt voor het helpen om mijn rijbewijs te halen. Er was altijd goeie muziek en konden altijd lachen Dankjewel