Erg goede rijschool

Door de fijne lessen van Wouter in 1 keer geslaagd. Hij is een erg goede en gezellige instructeur. Het inplannen van lessen werd ook altijd goed geregeld, ook ivm corona. Ook was de theorie cursus erg fijn. Al met al een zeer goede ervaring met Jan ter Beek.

Super!

Op tijd begonnen. Juiste dag indeling met leuke opdrachten. Je voelt je ruim op je gemak bij Hans! Zeker aan te bevelen

Gezellige en leerzame lessen!

Soms had ik het idee dat er teveel lessen op een dag waren ingepland, hierdoor konden de lessen soms een beetje gestrest uitpakken. Desondanks heb ik mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald bij Maarten, en het resultaat telt! Maarten weet waar hij het over heeft. En heeft veel extra tips gegeven! Ook waren de lessen altijd erg gezellig!

Erg fijne rijschool

Afgelopen jaar bij meerdere instructeurs les gehad van Jan ter Beek. Bij allen heb ik een zeer positieve ervaring gehad. Door corona heeft dit een tijdje stilgestaan maar ik ben daarna door Maarten-Jan in een relatief korte tijd goed klaargestoomd voor mijn examen en deze in 1x gehaald. Al met al was mijn ervaring met deze rijschool zeer positief.

Ik heb een goede ervaring met deze rijschool

De theorie cursus was goed georganiseerd en duidelijk waardoor ik in één keer ben geslaagd, praktijk les van Maarten-Jan Was top en als er iets niet goed was met de planning werd het meteen opgelost. Echt een aanrader.

Heel veel geleerd

Ik heb rijles gehad van Wouter. Hij was een erg goede instructeur. Niet te lief maar ook niet te streng, hij wist goed hoe hij je moest corrigeren zonder vervelend over te komen dus ik raad hem zeker aan!

Veel geduld en heel duidelijke uitleg!

Na een slechte ervaring met een andere rijschool bij Wouter opnieuw begonnen. Heeft heel veel geduld, legt duidelijk uit en wist me goed te coachen mbt mijn zenuwen. Ook fijne, duidelijke communicatie vanuit JTB zelf via de app en mail.

Relaxte en duidelijke uitleg van hoe je aan het verkeer kan deelnemen

Wouter Molenaar is een toppert.

Fijne en deskundige rijlessen

Voor mijn E achter B heb ik 6 uur rijlessen gevolgd bij instructeur Hans Janssen. Hans geeft met ontzettend veel geduld en plezier zijn lessen! Rondom de rijschool hangt ook een prettige sfeer dus het is zeker een aanrader. Dankzij het geduld en vertrouwen heb ik in mijn E achter B kunnen halen.

Een goed georganiseerde rijschool met fijne rijinstructeurs

Een ontzettend fijne rijschool, alles is altijd goed geregeld. Ik heb les gehad van Hans Janssen en had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen. Het waren kwalitatief goede lessen en daarnaast was het ook altijd erg gezellig. In het begin was ik erg onzeker op de weg maar door het vertrouwen dat Hans mij steeds gaf, rijd ik nu met plezier overal naartoe!

Was top.

Ik heb lessen gehad bij Wouter Molenaar en hij heeft er voor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd. Ik heb ook de theorie cursus gevolgd en daarna m'n theorie examen ook in 1 keer gehaald. De lessen met Wouter waren prettig en leerzaam en ik zal hier met een uiterst positieve blik op terugkijken.

Top rijschool!

Zowel de praktijklessen van Hans Janssen als de theorielessen hebben mij zeer goed voorbereid op het rij examen. Daarbij zeer prettige sfeer rondom de rijschool! Echt een aanrader!

In 1 keer geslaagd met dank aan Maarten-Jan !!

Maarten-Jan is een topper !! Hij stelt je op je gemak en je kan gezellig met hem kletsen !! Hij geeft goede tips en hij heeft altijd geduld en begrip voor je !!

Helemaal top!

rijlessen gevolgd bij wouter, altijd leuke en leerzame lessen gehad en in 1x geslaagd. Top!

Deskundige rijlessen

Wouter Molenaar geeft op deskundige manier. Hij kon goed inschatten wat ik nodig had. Altijd gezellige lessen gehad en correctie waar dat nodig was. Praktijkexamen in 1 keer gehaald.

Hele fijne instructeur

Hans Janssen was een goede instructeur. Heeft me goed gemotiveerd en geholpen. De service van Jan Ter Beek was ook goed.

Goede rijschool, beste rijsinstructeur

Toen ik begon met rijlessen, vond ik het heel spannend. Ik was angstig en bang om fouten te maken. Gelukkig heeft mijn instructeur, Wouter Molenaar, mij echt geholpen om mijn zekerheid te verbeteren. Hij is een goede en geduldige instructeur die mij vertrouwen gaf. Ook is hij een aardige man die je heel graag helpt. Ik ben nu zeker dat ik goed kan meegaan in het verkeer dankzij hem. Ik raad Wouter Molenaar echt aan als instructeur.

Ik heb rijles gehad van Pierre en ik ben enorm blij hoe die het heeft aangepakt! Elke x leerde ik meer en hij was relaxt en je kon leuk met hem praten, het is prettig om bij hem in een auto te zitten en heb me Rijbewijs in 1 x gehaald Goede rijschool zeker een aanrader!

Erg leuk en leerzaam!

Ik vond het erg leuk en leerzaam met mijn rij instructeur Wouter en heb het daardoor ook mijn praktijk in 1 keer kunnen halen!

Goed geregeld en fijne leraren.

Ik heb het rijden bij Jan ter Beek altijd heel fijn gevonden. Alles is goed en duidelijk geregeld en het is ook fijn dat als je leraar niet kan, er vervanging wordt geregeld. De rijleraren zijn allemaal aardig en enthousiast. Ze willen je echt leren autorijden ipv alleen je examen laten houden. Heel erg bedankt voor de lessen Hans en Jay-Jay! :)

Geweldige ervaring met deze rijschool!

Goede rijinstructeurs die weten waar je op moet letten. Mijn rijinstructeur Wouter kan heel goed uitleggen wat je allemaal moet doen om te slagen. Hele goeie ervaring gehad met deze rijschool. Zeker aan te raden!

Een ervaren rij-instructeur met top (sociaal) compas, gevoel voor humor en met heldere aanwijzingen

Als onervaren rijder van 23 met Maarten begonnen aan een traject om mij in een korte tijd klaar te stomen voor het praktijkexamen. De ritten met Maarten waren gezellig en hij had altijd goede adviezen die je makkelijk kan opvolgen. Hij houdt het rijden uitdagend maar haalt de spanning weg. Fijne gesprekspartner en een uitstekende leraar die niet alleen kijkt naar de oppervlakte van zijn leerling maar bijna sociaal psychologisch erachter komt waar je aan moet werken om je rijbewijs te halen. Een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen en kijk altijd terug met een mooi gevoel op de ritten die we hebben gehad. Maarten, bedankt voor alles en hopelijk tot snel een keer op het Blues festival of kroeg in Bussum! Groetjes, Huib

Gewoon top

Ik heb rijles gehad van Hans janssen, waar ik met veel plezier mee heb gereden, en ontzettend veel heb geleerd. Bedankt voor deze toffe lessen Gr. Quido

Ik had rijles van Hans Janssen, Ik het een geweldige ervaring gehad met leuke lessen van Hans, ik had mij geen betere ervaring kunnen voorstellen. Bedankt Hans!

Ontzettend veel geleerd op een leuke manier.

Ik had rijles van Wouter Molenaar. Dit werd op een hele leuke en prettige manier gegeven. Ik heb er veel van geleerd en ging elke keer weer met plezier rijden.