Helemaal top!

Het autorijden met Hans Janssen was heel fijn. Hij benaderd je op een rustige manier wanneer je de volgende keer het beter anders kan doen. Ook had ik hele fijne gesprekken met Hans in de auto! We hebben heel veel gelachen maar we konden ook over serieuzere onderwerpen praten. Ik heb geen 1 keer tegen het autorijden opgekeken. Als ik aangaf dat ik iets moeilijk vond was het geen probleem en deden we het nog een paar keer. Dan kreeg ik goeie tips. Hans gaf ook veel complimentjes als het goed ging!

Erg leerzame en gezellige lessen.

De lessen waren altijd erg leerzaam. Ik kon aangeven aan mijn instructeur wat ik wou oefenen en waar ik nog een beetje onzeker over was. Erg leuke routes die je rijd, en het was altijd fijn om hierna te evalueren. Het plannen van de lessen ging altijd heel makkelijk, er werd rekening gehouden met bijvoorbeeld schooldagen en school vakanties.

Afgelopen week heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik heb gehad bij hans janssen! Echt super blij dat ik bij hem mijn lessen had! Hij legt alles heel goed uit, blijft rustig en is ook nog is onwijs gezellig in de auto! Ik wil iedereen van Jan ter Beek bedanken en vooral Hans! Ga onze lesjes missen.

Fijne lessen en in een keer geslaagd

Eerst begonnen bij Fons en daarna over gegaan naar Pierre. Bij beide hele prettige lessen gehad. Goede gesprekken en gezellige ritjes, en met een goed resultaat!

Leuk en leerzaam!

Ontzettend blij want ik ben in één keer geslaagd!!! Dit allemaal dankzij Maarten-Jan. De lessen waren erg leerzaam en gezellig! Hij legt alles rustig uit dus dat is top! Ook de theorie cursus is een aanrader!! Kortom ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.

leerzaam en gezellig

de lessen waren erg leerzaam en erg gezellig.

Leerzaam en gezellig!

Ontzettend blij want ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs! En dit allemaal dankzij Jan ter Beek maar vooral door mijn rij-instructeur Pierre die met zijn directe en duidelijke manier van lesgeven (en heel veel geduld haha) mij heeft klaar gestoomd om in een korte tijd en met weinig lessen in 1x te slagen voor mijn auto rijbewijs! Er word echt gekeken naar de leerling zelf en ze stellen je direct op je gemak!

heel fijn en ontspannen. Net wat ik nodig had!

Mijn lessen waren bij Hans Janssen. Voorheen bij een andere rijschool les gehad maar bij Jan ter Beek ben ik gaan lessen in een automaat. Had ik eerder moet doen!

Super goed

Word goed geholpen en word met je mee gedacht

In 1 x geslaagd !

Ik deed mijn praktijk voor mij auto bij Jan ter Beek. Heb super goede lessen gehad en kon op een speciale app het schema volgen. Ook waren de rijlessen erg gezellig en had ik een super aardige instructeur. SO naar Jay-jay !!

Met veel plezier en goede uitleg leren rijden.

Ik in mijn rij instructeur hebben veel gezellige uren doorgebracht in de auto. Soms dacht ik dat ik het nooit zou leren, maar uiteindelijk is het me prima gelukt.

Duidelijk uitgelegd en goed begeleid.

Erg prettige rijschool met duidelijke instructeurs. Fijne auto's om in te rijden en goede begeleiding bij de theorie.

Uitstekende professionele rijschool

Na slechte ervaringen met een andere grote rijschool ben ik overgestapt naar Ter Beek. Dit bleek een uitstekende keuze te zijn aangezien ik na een set goede rijlessen en een ervaren instructeur in een keer geslaagd ben. Een aanrader!

Echt helemaal top

Lekker rustig en goeie uitleg, leuk rijden en ook heel leerzaam, duidelijk verhaal en top service!

Echt een top rijschool, ze kijken echt wat het beste voor je is! Aan de balie werd ik altijd perfect geholpen en werd er goed advies gegeven. De grootste aanrader van de rijschool is Hans Janssen, een aardige gezellige man die ook nog is ervoor kan zorgen dat je op een positieve manier wordt klaar gestoomd voor je examen. Al en al een goede rijschool en als ik het nog een keer moest doen, zou ik het precies hetzelfde doen!

Leuk en leerzame tijd gehad.

Goed geregelde rijschool waar je goed wordt geholpen en goed les krijgt

Jan ter Beek gerant voor proffesionaliteit en inzicht afgestemd op de kandidaat

Ik heb eerder bij een andere rijschool gelest voordat ik bij Jan ter Beek kwam. Het vermogen van de instructeur om mij te analyseren en dit om te zetten naar een plan toewerkend naar mijn rijexamen heeft heel positief bijgedragen aan mijn ontwikkelingsgroei. Ik kan niet anders zeggen dat ze heel professioneel en kundig te werk gaan. Dit heeft absoluut zeer positief bijgedragen aan het behalen van mijn rijbewijs. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Ik heb bij verschillende instructeurs les gehad bij Jan ter Beek. Omdat ik niet een natuurtalent ben was het best een lange weg. Toch waren alle instructeurs geduldig en positief. Heel dankbaar ben ik voor Hans Janssen die mij uiteindelijk naar mijn examen toe heeft geloodst. Hans heeft veel geduld en rust. Hij voelde goed aan wat ik nodig had, gaf me vertrouwen. Dat met de nodige humor en de persoonlijke diepte maakt dat ik (hoe blij ik ook ben dat ik het gehaald heb:) de rijlessen toch zal missen...
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Goede duidelijke lessen en goede aanwijzingen gegeven. Hans is een top instructeur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte klantvriendelijkheid van bedrijf! Namelijk: Meer dan 48 uur (feitelijk 55 uur) van te voren verzoek gedaan om een les te verschuiven, maar dit werd prompt geweigerd. Er wordt niet eens aangeboden om te kijken naar alternatieven. Er wordt verwezen naar "onze regels zeggen dat er een termijn gehanteerd wordt van 2 werkdagen". Dat is dus geen 48 uur! Het gaat natuurlijk niet om de regels...het gaat om klantvriendelijkheid en flexibiliteit. Waarom niet op z'n minst er moeite voor doen? Het maakt ook niet uit dat je als klant al 4 a 5000 euro hebt besteed bij de rijschool. Wees dus gewaarschuwd! Wij kunnen iig 2 uur rijles afschrijven..
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Lesvoertuig N.v.t.
  • Instructeur N.v.t.
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren. Ik kan mij herinneren van het gesprek dat u in de late ochtend op de dinsdag heeft afgebeld. Er was een mogelijkheid om de les naar de donderdag ochtend of de vrijdag te verplaatsen, maar ik kreeg al gauw te horen dat zij al op vakantie was en de hele week weg zou blijven. In onze afbelregeling die iedere leerling krijgt aan het begin van de opleiding staat alles duidelijk uitgelegd. Wij hopen dat uw dochter toch gewoon in één keer slaagt met pakket A! Met vriendelijke groet, Danielle Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Het halen van mijn rijbewijs bij Jan ter Beek was een aangename ervaring. Door mijn instructeur Hans heb ik zelfverzekerd leren rijden. Dankzij zijn kennis, goede tips, rustige uitstraling en bijzondere muzikale vergelijkingen ben ik klaar om zelf de weg op te gaan. Bovendien waren alle lessen ontzettend gezellig, wat wil je nog meer?
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Hoera,Hoera. Ik ben in geslaagd en dat na de eerste keer! Dit mede dankzij de inzet en vakkundigheid van mijn rij-instructeur Hans Janssen. Vriendelijk en behulpzaam manoeuvreert hij je de les door, altijd anticiperend op wat er gebeurd. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mij te laten slagen, echt een top instructeur. Hans, nogmaals bedankt. Fleur

Niks aan toe te voegen

Heel goed!
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Ik heb jaren geroepen dat ik niet zou kunnen autorijden omdat ik te onzeker, te bang en te verstrooid zou zijn. Uiteindelijk toch de stap genomen en het aangedurfd. Ik wist dat het niet makkelijk zou zijn, maar dankzij de kennis en steun van Hans is het me dan toch gelukt. Hans, wat heb ik toch veel aan je lessen gehad. Je begrip en geduld, ook in moeilijke tijden, hebben me zo enorm geholpen. Ik heb het gevoel dat ik ben gegroeid en sterker in mijn schoenen sta. Niet alleen als automobilist, maar ook als mens. Dus Hans en de rijschool, bedankt voor alles!