Echt helemaal top

Lekker rustig en goeie uitleg, leuk rijden en ook heel leerzaam, duidelijk verhaal en top service!

Echt een top rijschool, ze kijken echt wat het beste voor je is! Aan de balie werd ik altijd perfect geholpen en werd er goed advies gegeven. De grootste aanrader van de rijschool is Hans Janssen, een aardige gezellige man die ook nog is ervoor kan zorgen dat je op een positieve manier wordt klaar gestoomd voor je examen. Al en al een goede rijschool en als ik het nog een keer moest doen, zou ik het precies hetzelfde doen!

Leuk en leerzame tijd gehad.

Goed geregelde rijschool waar je goed wordt geholpen en goed les krijgt

Jan ter Beek gerant voor proffesionaliteit en inzicht afgestemd op de kandidaat

Ik heb eerder bij een andere rijschool gelest voordat ik bij Jan ter Beek kwam. Het vermogen van de instructeur om mij te analyseren en dit om te zetten naar een plan toewerkend naar mijn rijexamen heeft heel positief bijgedragen aan mijn ontwikkelingsgroei. Ik kan niet anders zeggen dat ze heel professioneel en kundig te werk gaan. Dit heeft absoluut zeer positief bijgedragen aan het behalen van mijn rijbewijs. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Ik heb bij verschillende instructeurs les gehad bij Jan ter Beek. Omdat ik niet een natuurtalent ben was het best een lange weg. Toch waren alle instructeurs geduldig en positief. Heel dankbaar ben ik voor Hans Janssen die mij uiteindelijk naar mijn examen toe heeft geloodst. Hans heeft veel geduld en rust. Hij voelde goed aan wat ik nodig had, gaf me vertrouwen. Dat met de nodige humor en de persoonlijke diepte maakt dat ik (hoe blij ik ook ben dat ik het gehaald heb:) de rijlessen toch zal missen...
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Goede duidelijke lessen en goede aanwijzingen gegeven. Hans is een top instructeur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte klantvriendelijkheid van bedrijf! Namelijk: Meer dan 48 uur (feitelijk 55 uur) van te voren verzoek gedaan om een les te verschuiven, maar dit werd prompt geweigerd. Er wordt niet eens aangeboden om te kijken naar alternatieven. Er wordt verwezen naar "onze regels zeggen dat er een termijn gehanteerd wordt van 2 werkdagen". Dat is dus geen 48 uur! Het gaat natuurlijk niet om de regels...het gaat om klantvriendelijkheid en flexibiliteit. Waarom niet op z'n minst er moeite voor doen? Het maakt ook niet uit dat je als klant al 4 a 5000 euro hebt besteed bij de rijschool. Wees dus gewaarschuwd! Wij kunnen iig 2 uur rijles afschrijven..
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Lesvoertuig N.v.t.
  • Instructeur N.v.t.
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Het halen van mijn rijbewijs bij Jan ter Beek was een aangename ervaring. Door mijn instructeur Hans heb ik zelfverzekerd leren rijden. Dankzij zijn kennis, goede tips, rustige uitstraling en bijzondere muzikale vergelijkingen ben ik klaar om zelf de weg op te gaan. Bovendien waren alle lessen ontzettend gezellig, wat wil je nog meer?
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Hoera,Hoera. Ik ben in geslaagd en dat na de eerste keer! Dit mede dankzij de inzet en vakkundigheid van mijn rij-instructeur Hans Janssen. Vriendelijk en behulpzaam manoeuvreert hij je de les door, altijd anticiperend op wat er gebeurd. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mij te laten slagen, echt een top instructeur. Hans, nogmaals bedankt. Fleur

Niks aan toe te voegen

Heel goed!
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Ik heb jaren geroepen dat ik niet zou kunnen autorijden omdat ik te onzeker, te bang en te verstrooid zou zijn. Uiteindelijk toch de stap genomen en het aangedurfd. Ik wist dat het niet makkelijk zou zijn, maar dankzij de kennis en steun van Hans is het me dan toch gelukt. Hans, wat heb ik toch veel aan je lessen gehad. Je begrip en geduld, ook in moeilijke tijden, hebben me zo enorm geholpen. Ik heb het gevoel dat ik ben gegroeid en sterker in mijn schoenen sta. Niet alleen als automobilist, maar ook als mens. Dus Hans en de rijschool, bedankt voor alles!
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Wat heb ik een gezellige tijd gehad tijdens het rijden met Hans. Van lekkere lange stukken op de snelweg naar de kleine wijkjes in. En dan nu ineens is het voorbij, wat is de tijd snel gegaan! Bedankt voor alles! Groet, Lana
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met de rijschool Jan Ter Beek. Na theoriecursus heb ik in één keer mijn theorie gehaald en ook mijn praktijk in één keer binnen gescoord. Dit is zeker te danken aan mijn rij instructeur, Hans Janssen! Tijdens de lessen heb ik niet alleen al het benodigde geleerd, maar ook tijdens dit veel gelachen! Het waren leuke lessen om de dag mee te beginnen. Dit was voor mij zeker een factor dat het me goed afging aangezien ik er door Hans ook plezier in had!
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Hans is een topper. Na 3x gezakt te zijn door faalangst gaf hij niet op, en kwam telkens met nieuwe ideeen hoe ik de volgende keer wel zou kunnen slagen. En met succes! Want vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Hans wist precies waar ik de fout ik ging en waarom en hoe ik dat beter kan doen. Een echte aanrader mocht je opzoek zijn naar een rij instructeur (en je hebt faalangst). Ontzettend leuke lessen want hans houdt ook van een praatje, maar vooral ook leerzaam!!

• Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Dankzij Hans in 1x geslaagd. Hij verminderde mijn stress zorgde voor veel rust in de auto, wat nog een hele opgave is bij mij.
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs

Ik vind Jan ter Beek echt een toprijschool! Ze hebben altijd alles goed geregeld en de planning sluit mooi aan. Niks over te klagen.

Hans is een TOP instructeur! 😃
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs|Theorie

Super fijne ervaring! Ik kon goed met mijn instructeur over weg letterlijk en figuurlijk! ;)
  • Ervaring met: Personenauto rijbewijs|Theorie

Top rijschool, doen alles om jou te laten slagen met goeie en leuke rij instructeurs.

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas bood deze rijschool geen oplossing ivm zieke rijinstructeurs. Hierdoor had ik heel lang moeten wachten op herexamen. Dankzij concurrent te Hilversum in korte termijn veel bijgeleerd en snel kunnen afrijden met positief resultaat.
  • Ervaring met: Motor rijbewijs

Ik vond het leuke, educatieve rijlessen! De sfeer was prettig en ik heb veel van u geleerd. Heel erg bedankt voor alles!

Over Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Filter op Taal