Geweldige ervaring met deze rijschool!

Goede rijinstructeurs die weten waar je op moet letten. Mijn rijinstructeur Wouter kan heel goed uitleggen wat je allemaal moet doen om te slagen. Hele goeie ervaring gehad met deze rijschool. Zeker aan te raden!

Een ervaren rij-instructeur met top (sociaal) compas, gevoel voor humor en met heldere aanwijzingen

Als onervaren rijder van 23 met Maarten begonnen aan een traject om mij in een korte tijd klaar te stomen voor het praktijkexamen. De ritten met Maarten waren gezellig en hij had altijd goede adviezen die je makkelijk kan opvolgen. Hij houdt het rijden uitdagend maar haalt de spanning weg. Fijne gesprekspartner en een uitstekende leraar die niet alleen kijkt naar de oppervlakte van zijn leerling maar bijna sociaal psychologisch erachter komt waar je aan moet werken om je rijbewijs te halen. Een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen en kijk altijd terug met een mooi gevoel op de ritten die we hebben gehad. Maarten, bedankt voor alles en hopelijk tot snel een keer op het Blues festival of kroeg in Bussum! Groetjes, Huib

Gewoon top

Ik heb rijles gehad van Hans janssen, waar ik met veel plezier mee heb gereden, en ontzettend veel heb geleerd. Bedankt voor deze toffe lessen Gr. Quido

Ik had rijles van Hans Janssen, Ik het een geweldige ervaring gehad met leuke lessen van Hans, ik had mij geen betere ervaring kunnen voorstellen. Bedankt Hans!

Ontzettend veel geleerd op een leuke manier.

Ik had rijles van Wouter Molenaar. Dit werd op een hele leuke en prettige manier gegeven. Ik heb er veel van geleerd en ging elke keer weer met plezier rijden.

Mijn rij-instructeur, Wouter Molenaar, was altijd aardig, geduldig en rustig. Hij heeft mij stap voor stap leren rijden en mij goed gewezen op verbeterpunten voor mijzelf. Door zijn lessen heeft hij ervoor gezorgd dat ik helemaal voorbereid was voor mij praktijk examen. Ook vond ik de theorie cursus van Jan Ter Beek super handig en fijn. Al met al ben ik meer dan tevreden over deze rijschool.

Hele goeie duidelijke lessen. Veel geleerd in een korte tijd.

Mijn rij instructeur was Wouter Molenaar. Hij was heel goed, fijn om mee te lessen en gezellig! Veel van geleerd!

Geslaagd!

Begonnen bij een instructeur die niet bij mij paste, maar ik ben toen gelukkig bij Wouter terecht gekomen. Super fijne instructeur, rustig, duidelijk maar ook gezellig. Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen!

Fijne rijschool

In een keer geslaagd voor zowel mijn theorie als voor mijn praktijk examen. Ik heb fijne lessen gehad van Pierre! Bedankt:)

Heb van elke seconde genoten!

Ik heb van elke rijles bij Janterbeek met Maarten-jan genoten! Het vooruit kunnen plannen heeft me voornamelijk geholpen, op deze manier blijf je elke week genoeg uren rijden om er een routine van te maken. Maarten-Jan heeft me goed geholpen met het voorbereiden op mijn theorie-examen en voor mijn praktijk-examen. Ik raad iedereen aan om bij Janterbeek te komen rijden, onwijs bedankt Maarten!!!

Leerzaam en lachend leren rijden!

Ik heb hele leuke lessen gehad en heel veel geleerd op een leuke manier! Hele duidelijke uitleg altijd, maar voor een grapje was ook altijd plek & dat maakte het leuk om te rijden met Maarten-Jan als instructeur! Met zijn hulp in 1x geslaagd!

In een korte tijd mijn rijbewijs gehaald, super geregelt.

Heb met Maarten een spoedcursus gedaan. In 5 dagen heb ik veel gereden en geleerd en ook meteen mijn rijbewijs gehaald. Dit zal ik zeker aanraden.

Het was een erg goede ervaring

Ik heb veel lessen gehad, die allemaal goed waren. De theoriecursus was ook goed (beide keren). Het geduld dat Maarten-Jan had was fijn. Hij gaf nooit op en het was altijd gezellig in de auto.

Hele goeie lessen!

Heb de afgelopen weken les gehad van mijn instructeur Wouter. Heb het niet in een keer gehaald, maar Wouter heeft mij hier perfect doorheen gesleept om een goeie chauffeur van me te maken en uiteindelijk hebben we het gewoon top gehaald! Niks op aan te merken, lekker rustige en duidelijke uitleg gekregen altijd! Ben helemaal tevreden!:)

Een duidelijk en prettig proces waar gemak en een persoonlijke aanpak centraal staat.

Bijna 9 maanden gelest en de bevalling is goed verlopen! Van de planners tot de invallers heb ik van begin tot eind enkel prettige ervaringen mogen beleven aan de toppers bij Jan ter Beek. Een ontspannen en persoonlijke benadering zorgde ervoor dat ik mij gehoord en begrepen voelde. Maar de echte ervaring was natuurlijk mijn rijinstructeur Hans Janssen. En wat een ervaring was het zeg! Van zonnige zomerdagen tot stortbuien op koude, donkere winteravonden, we hebben er samen een hoop mooie, gedenkwaardige kilometers aan over gehouden! Mocht je, zoals mijn vrouw en ik, ooit het genoegen hebben om deze man naast je in de auto te krijgen (voor je rijles dan), prijs jezelf dan gelukkig en geniet van de lessen die je wachten staan. @Hans: Dank voor alle mooie, diepe gesprekken en verhalen. Dank voor de legio foute grappen om de spanning te verlichten. Dank voor de ondersteuning en de behulpzame feedback. Dank voor het hysterische tripje Amsterdam. Maar bovenal mijn eeuwige dank dat je, door jezelf te zijn, mij altijd het gevoel hebt gegeven dat ik welkom was en mij op mijn gemak voelde en dat je mij op die manier hebt geholpen boven mijzelf uit te stijgen. Hans, je bent een fantastisch mens. Laat niemand je ooit anders vertellen. Ome Jan mag trots op je zijn! Groetjes, Menno

Het was leerzaam en gezellig👍

Ik heb les gehad met Pierre, hij heeft mij alles goed geleerd, dat blijkt want ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald. Ik werd altijd thuis opgehaald (Weesp) dat is topservice. Aldus een goede rijschool, zeker aan te raden!

Geweldige rijschool.

Super goede instructeur (Hans Janssen!!) erg fijne lessen gehad en in één keer geslaagd! De planning die je van tevoren krijgt is ook handig en met lessen verschuiven zijn ze ook erg meedenkend. Aldus een top ervaring!

Prima rijschool

Mijn rij-instructeur, Wouter Molenaars, heeft mij in om en nabij 5 maanden compleet klaargestoomd voor mijn rij-examen die ik in een keer gehaald heb. Prima rijschool!

Door de soepele tijden kon ik mij vaak inplannen. Ik had zelf nog nooit in een auto gereden. Maar door de lessen en hulp van de instructeur heb je het zo door. Ik heb mede daardoor in 3 maanden mij rijbewijs gehaald.

Super goede rij school

Van mezelf twijfel ik veel in het verkeer maar bij Jan ter Beek. Werdt ik goed ondersteunt en geholpen.De service is bij Jan ter Beek super goed heb nog nooit problemen gehad.

Super rijschool en instructeur

Heb in 15 lessen me rijbewijs via jan ter beek gehaald ook de theorie curces is heel goed

Erg leuke en leerzame lessen

Top rijschool! De lesplanning was duidelijk en de lessen konden snel achter elkaar ingepland worden. De lessen van Wouter waren erg leerzaam en daarnaast super gezellig met leuke gesprekken. Ik ben echt super tevreden over Jan ter Beek en raad dit ook aan iedereen aan.

Leuke, gezellige en leerzame rijlessen hier gevolgd

Ik heb heel veel geleerd van Hans, hij heeft mij echt oprecht goed leren auto rijden, ondanks ik af en toe niet even gemotiveerd was, zat hij wel altijd naast mij met een glimlach. Ik heb ook erg veel gelachen. Nu mijn rijbewijs in een keer gehaald, ik ben hans en de rijschool erg dankbaar voor hun geduld met mij.

Leerzaam en gezellig

Wat ik erg fijn vond was dat Hans Janssen voor een prettige sfeer zorgde waardoor ik mij op mijn gemak voelde en wat het leerproces alleen maar makkelijker maakte. Vragen beantwoordde hij maar al te graag en hij gaf mij de ruimte om zelfstandig nieuwe manoeuvres uit te proberen. Als deze fout gingen bleef hij rustig en oefenden we net zo lang door tot ik het onder de knie had. Met veel trots en dank aan Hans ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!

Helemaal top!

Het autorijden met Hans Janssen was heel fijn. Hij benaderd je op een rustige manier wanneer je de volgende keer het beter anders kan doen. Ook had ik hele fijne gesprekken met Hans in de auto! We hebben heel veel gelachen maar we konden ook over serieuzere onderwerpen praten. Ik heb geen 1 keer tegen het autorijden opgekeken. Als ik aangaf dat ik iets moeilijk vond was het geen probleem en deden we het nog een paar keer. Dan kreeg ik goeie tips. Hans gaf ook veel complimentjes als het goed ging!