Verder kijken naar een andere partij is niet nodig!

We zijn enorm blij met de nieuwe tuin van onze nieuwbouwwoning. Allereerst een mooi Tuinontwerp, waar we zelf nooit op waren gekomen. Dit ontwerp was vrijwel direct goed. Dit terwijl we eigenlijk zelf niet eens een concreet idee hadden voor de tuin. Er waren n.a.v. dit Tuinontwerp slechts enkele kleine aanpassingen nodig. We zijn zelf te laat gestart met het regelen van de tuin, waardoor we toch een 4 a 5 maanden moesten wachten, voordat de tuin pas daadwerkelijk gerealiseerd kon worden. Dit vonden we oorspronkelijk wel jammer, maar achteraf geeft het wel de tijd om goed over je Tuinontwerp na te denken. Er waren voldoende partijen die direct konden starten met onze tuin, maar we zijn blij dat we hebben gewacht op Van Dijk Tuinen. We hebben een bewuste keuze gemaakt voor kwaliteit en langdurig plezier van de tuin en hebben hier samen met Van Dijk Tuinen alle tijd voor genomen. We zien het niet zitten om volgend jaar allerlei aanpassingen te moeten doen, vandaar dat we hebben besloten om te wachten op Van Dijk Tuinen. Het is niet de goedkoopste partij, maar in kwaliteit en professionaliteit zie je dit direct terug. We hebben inmiddels voldoende vergelijkbare tuinen gezien in onze nieuwbouwwijk, waar mensen uiteindelijk toch te snel bepaalde keuzes hebben gemaakt en hun tuin een volgende keer anders zouden aanpakken en zelfs nu alweer van plan zijn om te gaan wijzigen. Dat is zonde, maar bij Van Dijk Tuinen dus ook niet nodig. De realisatie van de tuin - door Nick en Bart - is eveneens professioneel opgepakt, evenals de begeleiding door Thijs. Het zijn mensen met feeling voor het vak en zij hebben zelfs tijdens het werk nog enkele kleine aanpassingen doorgevoerd. Hartelijk dank voor de mooie tuin!

Flexibel, professioneel, vriendelijk!

Eindelijk ging onze voortuin op de schop. We hadden wat wensen en een budget. Jeroen van Dijk dacht goed met ons mee en luisterde goed. Het plan dat hij presenteerde was precies wat we bedoelden. En wat qua onderhoud heel goed past bij ons. Na een paar weken hadden we contact, of alles nog naar wens was. Echt top service! We genieten elke dag van onze mooie kleurrijke voortuin!!

Door hun kwaliteit komt onze tuin tot leven!

Ons tuinproject begon met een uitdagende inventarisatie van onze wensen. De eerste voorgestelde schetsen waren direct een schotwond de roos en sloten perfect aan bij onze wensen. De uitvoer was uitgevoerd door een professioneel team, met kennis van zaken. Volgens plan uitvoering, maar met ruimte voor kleine aanpassingen. Nu genieten!

Precies zoals de 3d tekening!

Alles volgens afspraak. Super mooie tuin met name door de gezellige, vriendelijke, meedenkende Thijs. Heel blij met het resultaat

Professioneel, mooie ontwerpen en zeer nette werknemers

Wij hebben zeer goede ervaring met van Dijk tuinen. Het ontwerp was mooi en voldoet aan onze wensen. Ze komen hun afspraken na en werken professioneel. De werknemers zijn nette jongens die heel goed werk leveren. Verder zijn ze flexibel toen wij toch nog eea wilden aanpassen.

Van Dijk heeft uitstekend werk verricht.

Onze vroegere tuinman heeft ons zonder reden nooit meer geholpen, sindsdien verwilderde het geheel. Wij zijn buitengewoon blij met het tuinwerk verricht door de mensen van Van Dijktuinen.

Hele fijne mensen om mee te werken

Van Dijk is betrouwbaar familiebedrijf. Inmiddels al meer dan 10 jaar ervaring mee, consistente lijn van aardige, betrouwbare jobngens

Goede ideeën en keurig, nette medewerkers

Van Dijk tuinen heeft bij ons een tuinrenovatie gedaan waar we erg tevreden over zijn. Ze zijn met een leuk ontwerp gekomen en hebben ideeën ingebracht waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. De medewerkers zijn vakkundig, werken netjes en zijn voorzichtig met onze spullen omgegaan. Kortom, wij zijn tevreden met het eindresultaat en meer dan tevreden over Van Dijk tuinen!

Prima overleg en zorgvuldig werk afgeleverd.

Prettige medewerkers. Wat wil je allemaal nog meer?

Zeer kundige, betrouwbare, aardige hoveniers.

Het was duidelijk dat de mannen hart voor het werk hebben. Ze willen echt kwaliteit afleveren en zien elke tuin als hun "kindje".

Hardwerkende medewerkers, goede samenwerking

Er is goed geluisterd naar de wensen en in goede samenspraak is dit vertaald naar een mooi ontwerp. Het resultaat is heel fraai geworden.

Geweldige inzet en resultaat!

Prachtig ontwerp, enorm goed en vriendelijk personeel, alles tot in de puntjes voorbereid, uitgevoerd en qua nazorg. Transparante offerte en factuur. Ook fijn om te ontvangen het tuinontwerp en het beplantingsplan. Heel erg bedankt!

Goed vakkundig eerlijk bedrijf 👍

Zeer goede vak bekwame mensen .

Prachtige tuin, aangelegd door vakkundige en plezierige hoveniers

Wij hebben zeer positieve ervaringen met van Dijk vanaf het eerste begin met de planvorming (goede adviezen van Jeroen), de offerte en de uitvoering tot aan de oplevering. Onze ideeën en wensen werden goed verwerkt in het ontwerp en de hoveniers hebben het vakkundig en met passie gerealiseerd. De hoveniers van van Dijk zijn zeer prettig in de omgang en overleggen steeds wanneer dat nodig is, zelfs wat aanpassingen op het ontwerp tijdens de uitvoering vormden geen probleem. Kortom: een prachtig resultaat na een keurige uitvoering!

Ontzettend blij met onze nieuwe tuin!

Klantgericht, professioneel en creatief. We zijn zeer tevreden met de klus die is geleverd; van tekening, advies en uitleg tot de daadwerkelijk aanleg van de tuin. Nick en Richard hebben top werk geleverd. Blij met de tegels, de bank op maat en de beplanting. Zonder stress, duidelijke communicatie en altijd bereid om mee te denken.

integer/kwaliteit prijs verhouding uitstekend / hoge mate van hostmanship

visie en beleid van organisatie verwerkt in tuin.

Vriendelijk, deskundig en kwalitatief bedrijf!

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Ga zo door!

Enthousiaste medewerkers met kennis van zaken. Klantgerichte inzet.

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Verbeterpunten: -

Van Dijk tuinen heeft mijn balkon voorzien van een hardhouten vlonder. Gezien de uitdaging voor wat betreft de ondergrond, vond ik het bijzonder prettig dat er ter plekke nog uitgebreid overleg plaatsvond en alle mogelijkheden de revue passeerden voordat er daadwerkelijk een besluit genomen werd. Het resultaat is top!

• Kwaliteit materiaal
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Een goed georganiseerde club met deskundige mensen. Hard werken, maar ook humor. Niets is ze te veel Goede interne communicatie. Wat men belooft komt men na. Goede prijs/prestatie

• Verbeterpunten: We zouden het niet weten

Zeer goede uitvoering van het plan door prettige en deskundige medewerkers.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Meer overleg bij ontwerp en beplantingsplan is gewenst.

Een professionele aanpak van een tuinrenovatie van een niet makkelijk te bereiken tuin met een mooi eindresultaat.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinrenovatie

De medewerkers denken mee, werken professioneel en netjes. Ze geven goed advies en luisteren naar onze wensen. Ze komen met leuke ideeën.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Op een zeer prettige manier, in goed samenspraak een fraaie tuin neergezet.

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Geen verbeterpunten.

Vanaf het eerste contact werden wij vriendelijk en deskundig geholpen en werden alle afspraken nagekomen. De overleggen met Jeroen van Dijk over onze wensen waren zeer plezierig, hij luisterde goed, gaf goede adviezen en nam alle tijd om tot een goed plan te komen. De offerte was duidelijk en inzichtelijk. Tijdens de renovatie/aanleg van de tuin was er een uitstekende projectleider die regelmatig contact opnam. De mensen die de aanleg uitvoerden, waren deskundig, zeer toegewijd, en bijzonder prettig in de omgang. Er was veel flexibiliteit om enkele extra werkzaamheden uit te voeren. Ook werden enkele problemen met de levering van materiaal snel en professioneel opgelost. Het resultaat is geheel naar onze tevredenheid en binnen de afgesproken tijd bereikt.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Geen