fijne instructeurs en alles goed geregeld.

Het was leuk om rijlessen te hebben bij Verkeersschool Paul Lam. De instructeurs zijn vakbekwaam en gezellig. En de theorielessen voor code 95 zijn duidelijk, goed te volgen en niet saai.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C en CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede naam in Nijmegen

Helemaal fantastisch

Mijn ervaring met paul lam Waren super wat een fijne mensen werken hier stuk voor stuk…Heb bij jullie me motor rijbewijs gehaald en had dat nooit ergens anders willen doen…jullie zijn geweldig… Frits Remco Willeke wat zijn jullie een top Rij-instructeurs…zonder jullie had ik het niet gered Bedankt voor alles

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat goed aan geschreven

intructeurs waren super vriendelijk.Goed voorbereid examen gedaan

Wij hadden al ervaring met deze rijschool Worden altijd goed geholpen en ze komen hun afspraken ook altijd na de instructeurs waren vriendelijk en ik ben goed voorbereid het examen ingegaan, ondanks dat ik het verkeer in Nijmegen niet ken.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? scooter
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede naam

Goeie rij instructeurs

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Super fijne rijschool

Team Paul Lam doet er alles aan om jou je (motor) rijbewijs te laten halen. Fijne instructeurs die oprecht betrokken zijn! Ze geven je vertrouwen waardoor je iedere les groeit en niet eindeloos door hoeft te lessen voordat je op examen mag!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbeveling van kennis

Zeer prettige rijschool

Zeer prettige rijschool . Alle rijbewijzen gehaald bij Paul lam

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A B E
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaringen

Heel goed geholpen door paullam zowel door de medewerkers op kantoor als door de rij opleiders naar de 1e les zei Remco eerlijk tegen me ik denk dat je een paar lesjes extra nodig hebt ik heb 2 lesjes extra ingepland en ben in 1 keer geslaagd voor zowel me pratijk en me theorie , op het kantoor werken hele aardige medewerkers die goed meedenken en echt om de klant geven , bedankt voor alles ik zal paullam bij iedereen aanraden Mvg Jimmy Hartendorf

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Bromfiets
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Google reacties

Helemaal top

Zo goed behandeld en alles zo goed geregeld bij lam

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Altijd alles bij Paul lam gedaan en lieve mensen medewerkers

Super fijne instructeurs die verstand van zaken hebben

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Paul Lam. Heel erg fijn dat de instructeurs zelf ook motorrijders zijn en met de motor met je mee rijden. Ze hebben verstand van zaken en zorgen dat je ontzettend goed voorbereid bent voor de examens die je moet afleggen. Echt een super rijschool.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn vriend heeft hier ook gelest

Gezellige sfeer

Leuke rij instructeurs, mensen die met passie motorrijden. Geven je zelfvertrouwen om de weg op de gaan.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? vrienden kwamen hier ook

Top rijschool!

Ze leggen alles goed en duidelijk uit en je voelt je echt op je gemakt bij hun. Fijne rij-instructeurs!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Vrachtwagen C en laatst B-E
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaring mee

Super tevreden

Ik vond de lessen goed verzorgd en leerzaam. Ook de instructeurs waren vriendelijke en gezellig.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Om dat ik de code 95 ook altijd bij jullie onderhoud

Twijfel niet, ga rijlessen bij Paul Lam

Super goede ervaring gehad bij deze rijschool bij het behalen van mijn motorrijbewijs: voor elk examen in één keer geslaagd. Ondanks corona binnen 5 maanden m'n A-rijbewijs gehaald. Kantoorpersoneel is erg vriendelijk, meedenkend en professioneel. Lessen plannen en verzetten ging gemakkelijk en zonder problemen. De rijlessen van Willeke, Remco, Alex en Frits waren allemaal ontzettend leuk en leerzaam. Van iedere instructeur leer je weer iets anders, wat erg waardevol was. De sfeer voor, na en tijdens de lessen is uitstekend. Kortom, twijfel niet en ga gewoon lessen bij Paul Lam. Je zal niet teleurgesteld worden!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede reviews, dichtbij

Professioneel bedrijf met oog voor je kunnen

Zeer fijn bedrijf! Zowel de planners, waar bij je super makkelijk en rijles kan inplannen of aanpassen, als de rij instructeurs. Willeke, Remco en Frits zijn alledrie zeer bekwaam. Door de goede uitleg, het geduld en de inzichten heb ik mijn motorrijbewijs in een keer gehaald.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Reviews en het is in de buurt

Vakbekwame en professionele rijinstructeurs

Zeer prettige en leerzame lessen gehad van Frits.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Rijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Naamsbekendheid

Heel erg goed!!

Met plezier de lessen gevolgd en met vertrouwen mijn examen gehaald!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Auto
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deze had de beste reviews op Google

Professionele rijschool met een top crew!

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Paul Lam Rijschool. Ik heb deze rijschool gekozen omdat ik gelezen heb dat ze een zeer hoog slagingspercentage hebben voor de examens. Ook de prijzen leken me heel eerlijk, zonder verborgen kosten. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om het Paul Lam-team nogmaals te bedanken. Zowel het personeel op kantoor als de rijinstructeurs deden hun uiterste best om de rijlessen snel te organiseren en mij goed voor te bereiden op de examens. Als je op zoek bent naar een rijschool zonder verrassingen, maar met een solide opleiding, dan ben je hier aan het juiste adres.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor (A)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Hoge slagingspercentage en heel erg faire prijzen

Leerzame dag in een ontspannen sfeer

In een hele ontspannen sfeer een hoop mogen leren van een echte professional. Leerzame leuke dag met een mooi resultaat.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen door vrienden

Top rijschool!

Ik heb les gehad van 3 hele fijne instructeurs voor het motorrijbewijs. Willeke, Remco en Frits zijn heel bekwaam en geven duidelijke instructies om je veilig de weg op te helpen. Plannen van de lessen gaat snel en in goed overleg. Al met al heel tevreden en erg blij met mijn motorrijbewijs! Team Paul Lam, bedankt!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn man en verschillende vrienden hebben hier ook gereden

Enthousiaste leraren

Enthousiaste leraren die zelf al een motorleven achter de rug hebben en van de hoed en de rand weten. Dat brengen ze allemaal op hun eigen wijze aan je over in de les. Zorg dat je ze allemaal een paar keer gehad hebt. Elke keer leerde ik iets nieuws en ja... je moet het straks alleen doen dus een goede voorbereiding is het halve werk. De kantoor crew is ook top! Altijd zoeken naar een oplossing als de planning eens niet helemaal meezit. Dank jullie wel nog!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Hoog aantal geslaagden

Team Paul Lam bedankt!

Zeer fijne tijd gehad bij Paul Lam, super opgevangen en begeleid door Lincy. Mijn eerste kennismaking met het motorrijden was met Remco, mijn AVB gevolgd bij Frits rustgevend en relaxed hij heeft me klaargestoomd voor het AVB examen en ben in één keer geslaagd. Daarna een super tijd gehad met Willeke, zij is geweldig heb ontzettend veel van haar geleerd. Willeke heeft een fijne en positieve uitstraling ze heeft een soort van zesde zintuig en weet hierdoor het beste uit jezelf te halen. 5 augustus 2021 ook in één keer geslaagd voor mijn AVD, Willeke nogmaals super bedankt hiervoor. En natuurlijk ook heel Team Paul Lam bedankt!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn broer heeft hier zijn motorrijbewijs gehaald.

Relax rijlessen.

De CE rijlessen bij Teo en Jeanpaul waren relax. Geen druk geen gepush, je mag fouten maken Annemieke. En goed is goed ga niet voor de 10.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

De instructrice was top, ze nam de tijd voor mij en paste zich aan aan mijn persoonlijke leerstijl. Ik heb dit als erg prettig ervaren en het gaf mij veel zelfvertrouwen. Ook het contact met de administratie was top, ze hebben alles en meer gedaan om mij te helpen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden door iemand anders

Zeer goede rijschool

Zeer goede rijschool en vriendelijke deskundige instructeurs. ben voor beide rijbewijzen in 1 keer geslaagd

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? c
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat ik eerder goede ervaringen had

Super fijne rijschool met fijne instructeurs

Super tijd gehad met de instructeurs en altijd netjes en vriendelijk geholpen door de dames op het kantoor

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor en auto
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Vriendelijke en fijne sfeer

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.