Nicht slaagt in een keer voor B.

Vooraf duidelijke afspraken gemaakt over intakeles, te kiezen lessenpakket en eventueel herexamen. Iedere keer kwam de factuur netjes per email. Eventuele wijzigingen van lesdata werden vlot en duidelijk gecommuniceerd. Het geheel resulteerde bij mij, als financier, in een goed en betrouwbaar adres voor een rijopleiding. Bij mijn nicht resulteerde het in een enkel examen bij het CBR. Hulde voor de verkeersschool Lam.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Op naamsbekendheid en kwaliteit

Top rijschool

Uitstekende motor lessen met fijne en duidelijke instructeurs. Daarnaast ook altijd goed geholpen met lessen inplannen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A1 avb, avd
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Hele fijne rijschool, fijn bali personeel, en top rij instructeur! Gewoon doen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaring

In 1 dag gehaald.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Aanhanger
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Al eerder les gehad.

Een rijschool die er echt voor je staat

Bij Paul Lam ben ik altijd eerlijk, rustig en met respect begeleid in het leren. Ik ben zelf docent, en ik kon maar al te goed herkennen hoeveel verstand mijn instructeurs hadden van het lesgeven en dat ze echte kwaliteit leverden. Ook nij de administratie ben ik altijd goed en snel geholpen. Bij het plannen en verzetten van lessen werd er goed meegedacht waardoor ik altijd goed terecht kon. Ik ga Paul Lam zelf aan mijn leerlingen aanraden en ben heel blij dat ik eindelijk de weg op mag!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden door partner

Uitstekende instructeur

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? online gevonden

Prima bedrijf ik heb alle rijbewijzen daar gehaald

Alle instructeurs zijn duidelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Altijd keurig op tijd bij aanvang van de les in de hele periode in overleg 1 les verplaatst wat het tijdstip betreft. Vriendelijk personeel op de afdeling administratie en snel met de aanvragen van het examen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Vrachtwagen C1
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Weet waar ik aan toe ben

Vakmanschap

Zowel bij de inschrijving als bij de theorie lessen als bij de praktijk lessen bevlogen mensen op de juiste plek.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via een bekende.

Top rijschool!

Hier mij C,CE gehaald en nu ook mij A. Je ben geen nummertje. En zowel als de dames achter de balie als de instructeurs een voor een vriendelijk en ervaren mensen

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Wist waar ik voor terug kwam

deskundig, meelevend

1 X les gehad van Ton en 4 X van Gerda. Er werd goed ingegaan op de aandachtspunten die het CBR had aangegeven. Goed ingegaan op mijn leerpunten. Onvermoeibaar en attent.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? rijtest
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? aanbevolen door CBR

Leerzame lessen en hele fijne instructeurs.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dichtbij

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B-e
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Vanuit het werk

Onwijs tevreden

Ik had angst voor vrachtwagens door een voorval in het verleden. Heb hier totaal geen last meer van. Er werd echt naar me geluisterd in wat ik voelde wat ik nodig had, gecombineerd met inzicht van instructeurs heb ik dus ook nog best wel vlot mijn rijbewijs gehaald ondanks dat ik te maken had met lange wachtlijsten ivm Covid. Ik voelde me echt gezien door deze rijschool en ze hebben veel geduld met me gehad op momenten dat ik iets niet snel onder de knie had. En ook niet geheel onbelangrijk, ik heb ontzettend veel gelachen met mijn instructeurs.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Autorijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Gekeken welke rijscholen goed beoordeeld werden en vervolgens een proefles aangevraagd.

Hier moet je zijn voor je motorrijbewijs

Dankzij de fijne lessen van Remco en Tim in één keer mijn motorrijbewijs gehaald. Elke les was leerzaam, met een open en gezellige sfeer. Ik ben niet zo geduldig, maar door de bekwaamheid en persoonlijke aanpak keek ik naar elke les uit! Daarnaast organisatorisch top voor elkaar: Super vriendelijk en duidelijke communicatie, er wordt veel met je meegedacht en goed bereikbaar. Vandaag mijn rijbewijs gehaald en volgende week mijn motor ophalen bij Paul Lam, want zelfs het geluk gehad een lesmotor te kunnen overkopen. Kortom, ga hier lessen. Krijg je geen spijt van, beloofd.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs

Top rijschool.

Vanaf het begin tot het eind een hele prettige ervaring. Altijd duidelijk communicatie en een prettige sfeer tijdens de lessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Vrachtwagen
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Gelest bij Remco en Tim. Zowel AVB en AVD in 1 keer behaald. Duidelijk en direct in communicatie. Aanrader!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor (A)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanraden van vrienden

Top rijschool!

Dankzij de ervaren en kundige motorinstructeur Tim heb ik mijn motorrijlessen als zeer positief ervaren en mijn motorrijbewijs in één keer kunnen behalen. De lessen hebben een fijne opbouw en Tim was elke les enthousiast, vriendelijk, eerlijk en behulpzaam. Daardoor heeft hij mij het vertrouwen gegeven om veilig de weg op te kunnen gaan met de motor. De dames van de planning zijn ontzettend meedenkend en vriendelijk en zijn ook zeker onmisbaar binnen deze rijschool. Ik ben zo tevreden over deze rijschool dat het jammer was dat ik mijn examen had gehaald en de lessen voorbij waren.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A, motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Op aanrader van een bekende

Geweldig, aardig en ook nog eens duidelijk

Super. Erg aardig en ook veel kennis van zaken

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? AM
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Zeer goede ervaring. Weten echt waar ze over praten.

Zeer goede ervaring. Weten echt waar ze over praten. En hebben goed opgeleide instructuers

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Door de goede revieuws

Super rijschool!

Geen enkele slechte ervaringen met deze rijschool. Hele aardige rij-instructeurs die duidelijke uitleg geven. Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs in 1 poging gehaald!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede verhalen gehoord van vrienden

TOP

Goede uitleg, goede instructies en goed materiaal

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? CE

bijzonder leerzaam en positief

Zeer prettig om de lessen te hebben mogen volgen voor het BE examen. Een zeer fijn familiebedrijf met een professionele houding, goede communicatie, goede lessen en goede begeleiding. Niet voor niets al een geruime tijd een begrip in de regio. Erg prettig!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Door mijn werkgever

Fijne en duidelijke lessen!

Ze nemen echt de tijd voor je en geven je duidelijke instructies en tips! Ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij Paul Lam mijn motorrijbewijs te halen. Zeker een aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A code-80
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ik had gekeken naar reviews en iedereen was erg positief, daarom koos ik voor Paul Lam.

Fijn contact

Er wordt goed meegedacht bij de planning. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook vriendelijke instructeurs/instructrices.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.

Zeer fijne rijschool!

Vakkundig en duidelijke! Verschillende rij-instructeurs gehad en alle waren top!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Vanuit het werk.

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.