Top bedrijf.

Altijd weer fijn om er te komen. Gezellige sfeer, aardige en deskundige mensen. Zeer goede rijschool. Verdiend absoluut mijn aanbeveling.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Zie mijn mening

De praktijk was prima

De praktijk was prima. De theorie was een ander verhaal...dit ging nogal moeizaam. (Hier mag nog wel gewerkt worden) Na gereden te hebben met Ton, Henk en Remco heb ik binnen een week (15 lessen) mijn praktijk compleet gehaald. De telefonistes waren zeer prettig om mee te spreken...vooral Lindsy hielp mij telefonisch erg goed. Bedankt voor alles!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dichts bijzijnde en volgens horen zeggen een goeie

Eerlijke open rijschool waar geluisterd wordt naar de leerling.

Binnen gekomen via de goede ervaringen van anderen. Vanaf de proefles het gevoel gehad dat ik welkom was en er geluisterd wordt naar de leerling. En dat niet alleen naar de woorden die ik uitsprak maar ik kreeg echt het gevoel dat de 3 instructeurs goed konden inschatten wanneer ik het even wat rustiger moest doen of juist wat gas bij moest geven, letterlijk en figuurlijk. Er wordt met je meegeleefd en niet alleen door de instructeurs. Ook het personeel aan de balie is ontzettend hartelijk, medenkend en vriendelijk. Daarnaast zijn de voertuigen netjes onderhouden zo ver ik daar verstand van heb. Ontvangst en het gebouw van de rijschool stralen professionaliteit uit. Een aanrader voor iedereen die motor wil gaan rijden. Door de sfeer in en rondom de hele rijschool kan ik alleen maar denken dat dit voor alle opleidingen geldt.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanraden van andere op basis van goede ervaringen

Fijne rijschool

Fijne rijschool. Ik heb bijna alle lessen van Frits gehad. Hij neemt de tijd, legt alles duidelijk uit en is kritisch als het nodig is. In 1x geslaagd gisteren, dus ik ben blij! Dankjewel hiervoor Frits!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via via

Goede instructie richting je rijbewijs en leuke lessen

Les gehad van 3 ervaren instructeurs. Het afwisselen tussen de instructeurs heb ik als zeer positief ervaren, omdat de ene vorm van les geven weer bruikbare tips oplevert zowel als de vorm van de andere instructeurs. En je merkt dat ze al een poosje meedraaien op dat vakgebied.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mond op mond en internet. Geen spijt van gehad.

Hele fijne rijlessen gehad, maar ook de theoriecursus was goed. Hierdoor heb ik zowel theorie als praktijk in een keer gehaald.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Autorijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deze rijschool zit dichtbij.

een fantastische rijschool met zeer kundige instructeurs

De rijschool is zeer professioneel en de instructeurs brengen je echt op een hoog niveau qua motorrijden. Ik heb les gehad van zowel Remco, Willeke als Frits, alle drie een andere stijl en dit maakt dat je uitgebreid wordt opgeleid, vanuit verschillende invalshoeken. een uitstekende rijschool en ik zou iedereen adviseren bij rijschool Paul Lam motorrijles te nemen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede recensies

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B. BE. Taxi.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Om dat het een goede rijschool is

Bedankt voor de recensie Dennis, veel plezier met je taxi-pas ;-)

Heel blij met mijn rijbewijs maar jammer dat ik nu niet meer kan lessen!

Ik vind het oprecht jammer dat ik zo snel mijn rijbewijs heb gehaald, omdat de lessen zo leuk en leerzaam waren. Door de eerste paar lessen een voorkeur op te geven heb ik nagenoeg alle lessen bij Willeke gevolgd. Door haar enthousiasme over het motorrijden ben ik iedere keer met plezier naar de lessen gegaan. Haar rust in communicatie en de feedback die zowel positieve als negatieve punten bevatten heb ik in korte tijd veel geleerd. Door te lessen bij Paullam/Willeke is mijn eigen enthousiasme nog meer toegenomen. Daarnaast is er vanuit de receptie/backoffice heel goed met mij mee gedacht qua planning en benodigde lessen. Waarbij ze speciaal een extra examen hebben aangevraagd en mijn wensen voor dubbele lessen te plannen direct hebben toegepast. Heel erg bedankt voor de fijne tijd, mooie ritten en de hulp die geleid hebben tot het rijbewijs!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A(Code 80)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden door een vriend

Nou Lotte, wat een warme recensie.. dankjewel! In het voor-/najaar organiseren we jaarlijks een toertocht met oud leerlingen of wie er mee wilt. Leuk om je daar voor in te schrijven en mee te toeren ;-) Hou onze website en Facebook in de gaten voor de data.

Zeer professionele rijschool

Goede rijschool met zeer gekwalificeerd personeel Ik ben in september begonnen met het A rijbewijs en in december geslaagd voor alle onderdelen. Ik ben zeer tevreden

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat ze leuke pakketten hebben

Dankjewel voor de positieve recensie Theo en voor de overheerlijke taarten. Veel plezier van je rijbewijs A!

henk is ; duidelijk -aardig-geduldig

veel gelachen en geleerd met als gevolg in 1 keer geslaagd. helemaal top !!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B-rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? via mond op mond reclame

Supergoed Teun, je hebt echt je best gedaan ;-)

Fijne instructeurs

.Ik mijn man en mijn dochter hebben hier ons motorrijbewijs gehaald. We kijken er met plezier op terug. Fijne instructeurs met duidelijke uitleg en veel geduld. Bedankt voor alles

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat mijn man en dochter hier al gelest hadden en heel tevreden waren

Dank voor het vertrouwen in onze rijschool Mandy ;-)

Beste rijschool van Nijmegen en omgeving

Zeer professionele instructeurs en personeel, ik heb mijn rijbewijs A in een keer gehaald, dankzij het professionele instructeurs. Bedankt. Een echte aanrader!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dankzij review

Een hele goede rijschool Met zeer ervaren instructeurs

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C en daarna ce
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Prettig, eerlijk en vooral goed

Zijn in principe eerlijk cq beoordelen je zwaarder dan examinators. Dus als zij zeggen je kunt “op” dan kun je echt op. Kan dit beamen want ben nog niet definitief geslaagd. Wel voor voertuigbeheersing (alles in één keer goed) en geslaagde theorie maar praktijk op de weg moet nog. Maar door correcte back up over wel cq niet goed en goede positieve reacties mede cursisten zie ik het positief tegemoet. Kan niet anders beamen voor motor examen ga naar Rijschool Paul Lam.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deskundigheid en via relaties

En het is goedgekomen Thijs, inmiddels ook geslaagd voor het gehele motorrijbewijs! Veel plezier ervan ;-)

Goede instructie, ontspannen sfeer

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.

Positieve ervaring met professionals

In 4 maanden het groot rijbewijs gehaald, door goede theorielessen en goede praktijklessen. Top!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Niet leuk maar wel deskundig

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen

Helemaal top en goed opgeleid

Met mijn paket in 1x geslaagd, goede instructeurs en altijd netjes op tijd.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via een vriend

Ervaren en vriendelijke instructeurs.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Fijne rijschool met goede insteucteurs en aandacht voor de leerling.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

duidelijk, goede tips, kortom fijne dag les!

heb in totaal 8 uur les gehad bij jullie. verdeeld over 2 dagen en de 2de dag meteen op voor het rijbewijs. Theo had handige tips voor mij zodat ik gemakkelijk kon rijden met de aanhanger. ook was hij erg vriendelijk.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? aanhanger achter auto
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? aangeboden gekregen

Een hele goede rijschool met bekwame instructeurs

Een leuke tijd gehad tijdens het lessen, hierin werd goed ingegaan op de te leren techniek waardoor het motorrijden snel onder de knie te krijgen was. Een aanrader dus. Ook de theorie cursus was zeer leerzaam.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via bekenden

Zeer fijne begeleiding

Alles werd duidelijk uitgelegd en advies op maat

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Be

Goede begeleiding van vakmensen

Er zijn verschillende instructeurs, maar alle drie doen ze enorm hun best. Ook op spannende momenten hebben ze me er doorheen geholpen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A