Gezellige maar ook serieuze rijlessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? In combinatie met de theorie cursus

Gekregen waar ik voor gekomen ben

Ik kwam bij deze rijschool met 1 doel: Mijn autorijbewijs halen. En dat is dankzij Paul Lam prima gelukt! Gezellige rijlessen, goed te bereiken, topservice!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Kwam in eerste instantie het meest proffesioneel over t.o.v. andere rijscholen en bestond al veel langer.

Zeer vriendelijk en professioneel

Ik heb meerdere rijbewijzen gehaald bij Paul Lam. Personeel is altijd ontzettend vriendelijk en zeer kundig.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A en BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Beste rijschool van regio Nijmegen!

Ik heb mijn autorijbewijs hier in een keer behaald. Hele fijne eerlijke en vriendelijke instructeurs die tevens erg deskundig zijn. Zowel mijn ouders als broer hebben hier ook hun rijbewijs behaald. Zeker een aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ouders en broer zijn hier ook geweest.

Fijne rijschool met deskundige instructeurs

Beste mensen van Paul Lam, Via deze weg wil ik jullie bedanken voor jullie hulp in het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had in het begin nog 0 kennis en ervaring op motor gebied en heb erg veel geleerd in korte tijd. Instructeurs zijn oprecht geïnteresseerd in je en helpen je om op eigen tempo te werken aan je rijskills. Ik kan rijschool Paul Lam aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een bron van kennis en vele kilometers aan ervaring. Paul Lam zorgt ervoor dat je interesse voor motor rijden alleen maar verder toeneemt! Met dank aan de instructeurs, in willekeurige volgorde: Willeke, Remco, Frits, Alex en Tim. Het gaat jullie goed! Groetjes Mitch

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede reviews van anderen

Goede rijschool. Heldere communicatie en vriendelijk personeel.

Toch spannend, motor rijlessen nemen. Ik had al vele goede kritieken gehoord over rijschool Paul Lam. Daarom ook hier gaan lessen. Aardige mensen. Zowel op kantoor als de instructeurs zelf. Ik heb met plezier gereden en mijn rijbewijs ook gehaald. Nu rij ik zelf rond op mijn Honda Magna, heerlijk. Ik kom hem snel n x showen. Groetjes Mark

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbeveling van vrienden en bekenden

fijne instructeurs en alles goed geregeld.

Het was leuk om rijlessen te hebben bij Verkeersschool Paul Lam. De instructeurs zijn vakbekwaam en gezellig. En de theorielessen voor code 95 zijn duidelijk, goed te volgen en niet saai.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C en CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede naam in Nijmegen

Helemaal fantastisch

Mijn ervaring met paul lam Waren super wat een fijne mensen werken hier stuk voor stuk…Heb bij jullie me motor rijbewijs gehaald en had dat nooit ergens anders willen doen…jullie zijn geweldig… Frits Remco Willeke wat zijn jullie een top Rij-instructeurs…zonder jullie had ik het niet gered Bedankt voor alles

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat goed aan geschreven

intructeurs waren super vriendelijk.Goed voorbereid examen gedaan

Wij hadden al ervaring met deze rijschool Worden altijd goed geholpen en ze komen hun afspraken ook altijd na de instructeurs waren vriendelijk en ik ben goed voorbereid het examen ingegaan, ondanks dat ik het verkeer in Nijmegen niet ken.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? scooter
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede naam

Goeie rij instructeurs

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Super fijne rijschool

Team Paul Lam doet er alles aan om jou je (motor) rijbewijs te laten halen. Fijne instructeurs die oprecht betrokken zijn! Ze geven je vertrouwen waardoor je iedere les groeit en niet eindeloos door hoeft te lessen voordat je op examen mag!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbeveling van kennis

Zeer prettige rijschool

Zeer prettige rijschool . Alle rijbewijzen gehaald bij Paul lam

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A B E
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaringen

Heel goed geholpen door paullam zowel door de medewerkers op kantoor als door de rij opleiders naar de 1e les zei Remco eerlijk tegen me ik denk dat je een paar lesjes extra nodig hebt ik heb 2 lesjes extra ingepland en ben in 1 keer geslaagd voor zowel me pratijk en me theorie , op het kantoor werken hele aardige medewerkers die goed meedenken en echt om de klant geven , bedankt voor alles ik zal paullam bij iedereen aanraden Mvg Jimmy Hartendorf

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Bromfiets
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Google reacties

Helemaal top

Zo goed behandeld en alles zo goed geregeld bij lam

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Altijd alles bij Paul lam gedaan en lieve mensen medewerkers

Super fijne instructeurs die verstand van zaken hebben

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Paul Lam. Heel erg fijn dat de instructeurs zelf ook motorrijders zijn en met de motor met je mee rijden. Ze hebben verstand van zaken en zorgen dat je ontzettend goed voorbereid bent voor de examens die je moet afleggen. Echt een super rijschool.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn vriend heeft hier ook gelest

Gezellige sfeer

Leuke rij instructeurs, mensen die met passie motorrijden. Geven je zelfvertrouwen om de weg op de gaan.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? vrienden kwamen hier ook

Top rijschool!

Ze leggen alles goed en duidelijk uit en je voelt je echt op je gemakt bij hun. Fijne rij-instructeurs!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Vrachtwagen C en laatst B-E
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaring mee

Super tevreden

Ik vond de lessen goed verzorgd en leerzaam. Ook de instructeurs waren vriendelijke en gezellig.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Om dat ik de code 95 ook altijd bij jullie onderhoud

Twijfel niet, ga rijlessen bij Paul Lam

Super goede ervaring gehad bij deze rijschool bij het behalen van mijn motorrijbewijs: voor elk examen in één keer geslaagd. Ondanks corona binnen 5 maanden m'n A-rijbewijs gehaald. Kantoorpersoneel is erg vriendelijk, meedenkend en professioneel. Lessen plannen en verzetten ging gemakkelijk en zonder problemen. De rijlessen van Willeke, Remco, Alex en Frits waren allemaal ontzettend leuk en leerzaam. Van iedere instructeur leer je weer iets anders, wat erg waardevol was. De sfeer voor, na en tijdens de lessen is uitstekend. Kortom, twijfel niet en ga gewoon lessen bij Paul Lam. Je zal niet teleurgesteld worden!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede reviews, dichtbij

Professioneel bedrijf met oog voor je kunnen

Zeer fijn bedrijf! Zowel de planners, waar bij je super makkelijk en rijles kan inplannen of aanpassen, als de rij instructeurs. Willeke, Remco en Frits zijn alledrie zeer bekwaam. Door de goede uitleg, het geduld en de inzichten heb ik mijn motorrijbewijs in een keer gehaald.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Reviews en het is in de buurt

Vakbekwame en professionele rijinstructeurs

Zeer prettige en leerzame lessen gehad van Frits.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Rijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Naamsbekendheid

Heel erg goed!!

Met plezier de lessen gevolgd en met vertrouwen mijn examen gehaald!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Auto
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deze had de beste reviews op Google

Professionele rijschool met een top crew!

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Paul Lam Rijschool. Ik heb deze rijschool gekozen omdat ik gelezen heb dat ze een zeer hoog slagingspercentage hebben voor de examens. Ook de prijzen leken me heel eerlijk, zonder verborgen kosten. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om het Paul Lam-team nogmaals te bedanken. Zowel het personeel op kantoor als de rijinstructeurs deden hun uiterste best om de rijlessen snel te organiseren en mij goed voor te bereiden op de examens. Als je op zoek bent naar een rijschool zonder verrassingen, maar met een solide opleiding, dan ben je hier aan het juiste adres.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor (A)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Hoge slagingspercentage en heel erg faire prijzen

Leerzame dag in een ontspannen sfeer

In een hele ontspannen sfeer een hoop mogen leren van een echte professional. Leerzame leuke dag met een mooi resultaat.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen door vrienden

Top rijschool!

Ik heb les gehad van 3 hele fijne instructeurs voor het motorrijbewijs. Willeke, Remco en Frits zijn heel bekwaam en geven duidelijke instructies om je veilig de weg op te helpen. Plannen van de lessen gaat snel en in goed overleg. Al met al heel tevreden en erg blij met mijn motorrijbewijs! Team Paul Lam, bedankt!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn man en verschillende vrienden hebben hier ook gereden

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.