Heel betrokken personeel

Er werken erg aardige mensen, zowel de instructeurs als de mensen bij de balie.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ze boden ooit een gratis proefles aan, toen heb ik ontdekt dat het aardige instructeurs zijn

Fijne rijschool!

Fijne rijschool. Vriendelijk, klantgericht, goede uitleg en leren je alles op een prettige manier. Dus zeker een aanrader!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Was een verrassing!

Deskundigheid en betrokkenheid is top bij Paul Lam!

Hele fijne rijschool om te lessen! De instructeurs; Frits, Remco en Willeke, weten hun deskundigheid goed over te brengen, hebben veel geduld en weten jou op een fijne manier instructies te geven via de portofoon tijdens het motorrijden. De adminnistratief medewerkers kennen je al snel bij naam en bellen je vriendelijk op als zaken afgehandeld moeten worden. Verder vangen ze je vriendelijk op als je met vragen aan de balie komt. De motoren zelf worden goed onderhouden en zijn in goede staat. De motorkleding vind ik wel verouderd en versleten en aan vervanging toe. Dit neemt niet weg dat ik een fijne lestijd heb gehad en deze rijschool zeker zou aanbevelen!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Google

Geweldig fijne mensen.

Met plezier m’n motorrijbewijs hier gehaald, vakbekwame en hele fijne rijschool.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Jullie hebben een goede naam. En zeer klantvriendelijk

Geweldig en deskundig.

Fijne rijschool. Deskundig maar ook communicatief dik in orde. Voor jaren terug me motorrijbewijs gehaald, nu het aanhanger rijbewijs en het was weer goed geregeld. Aanrader!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Aanhanger
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaring

Uitstekende rijschool!

Vriendelijk personeel, goede en ervaren instructeurs. Een van de betere rijscholen in de omgeving Nijmegen, ik zou Paul Lam zeker aanbevelen aan iedereen die zijn of haar (motor) rijbewijs wilt halen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Op aanraden van vrienden

Fantastische rijschool

Fantastische rij-instructeurs die duidelijk en goed hun rijvaardigheden doorgeven aan de leerling. Waardoor het slagingspercentage heel hoog ligt..

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden door vrienden die ook hier gelest hebben

Betrokken instructeurs die met aandacht hun kennis overbrengen. Ongedwongen sfeer en elke les is leerzaam. Planning is goed en flexibel daardoor geschikt op alle tijden van de dag. Met veel plezier gereden voor rijbewijs A.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanraden van een vriend

goede begeleiding

goede uitleg en instructie tijdens het lessen in de auto en zeer vriendelijk.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C 1
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Kort bij { om de hoek }

Een goede rijschool met vakkundig bekwaam personeel

Heb me hier erg thuis gevoeld, laten je goed weten hoe kwetsbaar je bent op een motor en dus hoe je goed voorbereid de weg op kan.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mond op mond reclame.

Prima rijschool, fijne instructeurs

Prima en fijne rijschool, erg laagdrempelig en fijn in communicatie! De te lenen spullen vanuit de rijschool is het enige min puntje, kan en mag iets beter. Het is wat oud.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor vol vermogen
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanrader van familie

Goede instructeurs en leuke lessen!

Het was heel fijn dat je de rijlessen kon inplannen bij het kantoor, daar namen ze veel tijd voor het helpen van het plannen van de lessen. Verder hadden de instructeurs veel geduld en een goede uitleg, waardoor je je echt op je gemak voelde. Maar natuurlijk waren het ook leuke lessen en ben ik bij deze rijschool in 1 keer geslaagd!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn zus heeft hier eerder met succes gelest

Goede rijschool

Ik adviseer rijschool Paul Lam voor iedereen aan.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Ce
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via bekenden

Fijne rijschool, goede service

Fijne rij-instructeurs en zeer vriendelijke/behulpzame klantenservice. Ik heb hier fijn gelest.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? rijbewijs B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn broer heeft eerder tevreden bij jullie gelest

Hartstikke fijn

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

echt een super rijschool!

super goede ervaring gehad met de rijschool, alles wordt super geregeld en ze zorgen voor rijlessen op top niveau. kortom een aanrader!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Deskundig, gezellig & vriendelijk!

Top club! Van kundige, enthousiaste en geduldige instructeurs tot een hele behulpzame, gezellige backoffice die er alles aan doet om je met je plannig te helpen. Frits, Remco en Willeke geven je volle aandacht, leven met je mee en zorgen dat je veilig en volop met vertrouwen de weg op gaat. Aanrader om bij alle drie te lessen. Alle drie verschillend maar ze vullen elkaar heel goed aan, waardoor je nog meer goede feedback en tips krijgt. Gezelligheid en lol ontbreken natuurlijk ook niet. Willeke's enthousiasme over het motorrijden is erg aanstekelijk. Haar oprechte betrokkenheid en aandacht verdienen een groot compliment. Dit geldt ook voor lieve Lincy die mij zo goed heeft geholpen met het inplannen van de lessen en de examens. Wat je maar nodig hebt, Lincy regelt het :-) Altijd vrolijk, behulpzaam en gezellig. De rest van de dames natuurlijk ook. Een BIG bedankt voor de hele team voor een goede begeleiding en gezelligheid. Ga vooral zo door.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn vriend en beste vriendin hebben hier gelest

Uitstekende begeleiding!

Een fijn traject doorlopen om mijn rijbewijs B te behalen. Eigenlijk te danken aan de begeleiding van Gerda!

Toppie

Frits is echt goede en chille rijinstructeur aanrader om met hem te rijden

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Moter
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Was aangeraden door een vriend

Goede kwaliteit

Goede lessen voor de theorie en praktijk.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via werk

Top bedrijf.

Altijd weer fijn om er te komen. Gezellige sfeer, aardige en deskundige mensen. Zeer goede rijschool. Verdiend absoluut mijn aanbeveling.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Zie mijn mening

De praktijk was prima

De praktijk was prima. De theorie was een ander verhaal...dit ging nogal moeizaam. (Hier mag nog wel gewerkt worden) Na gereden te hebben met Ton, Henk en Remco heb ik binnen een week (15 lessen) mijn praktijk compleet gehaald. De telefonistes waren zeer prettig om mee te spreken...vooral Lindsy hielp mij telefonisch erg goed. Bedankt voor alles!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dichts bijzijnde en volgens horen zeggen een goeie

Eerlijke open rijschool waar geluisterd wordt naar de leerling.

Binnen gekomen via de goede ervaringen van anderen. Vanaf de proefles het gevoel gehad dat ik welkom was en er geluisterd wordt naar de leerling. En dat niet alleen naar de woorden die ik uitsprak maar ik kreeg echt het gevoel dat de 3 instructeurs goed konden inschatten wanneer ik het even wat rustiger moest doen of juist wat gas bij moest geven, letterlijk en figuurlijk. Er wordt met je meegeleefd en niet alleen door de instructeurs. Ook het personeel aan de balie is ontzettend hartelijk, medenkend en vriendelijk. Daarnaast zijn de voertuigen netjes onderhouden zo ver ik daar verstand van heb. Ontvangst en het gebouw van de rijschool stralen professionaliteit uit. Een aanrader voor iedereen die motor wil gaan rijden. Door de sfeer in en rondom de hele rijschool kan ik alleen maar denken dat dit voor alle opleidingen geldt.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanraden van andere op basis van goede ervaringen

Fijne rijschool

Fijne rijschool. Ik heb bijna alle lessen van Frits gehad. Hij neemt de tijd, legt alles duidelijk uit en is kritisch als het nodig is. In 1x geslaagd gisteren, dus ik ben blij! Dankjewel hiervoor Frits!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via via

Goede instructie richting je rijbewijs en leuke lessen

Les gehad van 3 ervaren instructeurs. Het afwisselen tussen de instructeurs heb ik als zeer positief ervaren, omdat de ene vorm van les geven weer bruikbare tips oplevert zowel als de vorm van de andere instructeurs. En je merkt dat ze al een poosje meedraaien op dat vakgebied.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mond op mond en internet. Geen spijt van gehad.

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot. Naast rijopleidingen verhuren wij motoren, motorkleding en personen/goederenvervoer bussen.