Alkmaar, uiterst aardig en behulpzaam

Na veel gezoek bij trekhaakcentrum alkmaar terecht gekomen , Dylan stond me te woord . Een uiterst aardige man en zeer behulpzaam ! Zeer aan te raden ! Tevreden klant !

• Bezochte vestiging: Alkmaar
  • Positieve ervaring: Behulpzaam, goede terugkoppeling
  • Verbeterpunten: Misschien iets meer uitleg hoe te gebruiken

Slechte ervaring, afspraak wordt geannuleerd zonder informatie klant

Afspraak met lokale vestiging, bevestigd via de mail. Op de dag van montage bleek de afspraak geannuleerd te zijn door trekhaakcentrum, centrale afspraakcentrum. De lokale vestiging geeft het centrale afspraak centrum de schuld en het afspraak centrum geeft de lokale vestiging de schuld. Gevolg klant geen trekhaak. De klantvriendelijkheid van trekhaakcentrum laat ook de wensen over. Advies: ga niet in zee met deze organisatie maar probeer bij lokale vestiging wat af te spreken.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bezochte vestiging: Leerdam
  • Positieve ervaring: Geen
  • Verbeterpunten: Goede regeling afspraken

Slechte ervaring met online inplannen afspraak

Via de website online een afspraak gemaakt om een trekhaak te monteren bij een vestiging van mijn keuze (Zoetermeer). Na alles ingevuld te hebben heb ik keurig een bevestigingsmail ontvangen. Blijkt mijn gewenste datum ineens een voorkeursdatum te zijn die helemaal niet kan. Nu moest ik er zelf achteraan bellen om na te gaan of de afspraak wel door kan gaan of toch niet. De terugbelbelofte uit de email is niet nagekomen. Uiteindelijk blijkt er pas over 3 weken plaats te zijn. Het lijkt me beter om data die al volgeboekt zijn, in de online agenda te blokkeren. Werkt een stuk beter qua verwachtingsmanagement naar je (mogelijke) klanten.

• Verbeterpunten: Aanpassen online afspraakmogelijkheden op website

Niet aan afspraken houden

Ik heb vooraf aan de afspraak bij Trekhaakcentrum.nl afspraken gemaakt welke trekhaak gemonteerd zou worden. Dit zou een westfalia zijn op mijn verzoek. Zonder enig contact hebben ze een ander merk geïnstalleerd. De monteurs hebben geen idee wat ze installeren. De klantenservice geeft niet toe dat ze verkeerd hebben gehandeld. De factuur is incompleet. Er staat alleen op trekhaak. € 13 polige kabelset € Dit is dus niet gespecificeerd.

• Bezochte vestiging: Veldhoven
  • Positieve ervaring: N.v.t.
  • Verbeterpunten: Factuur moet uitgebreider Leveren wat is overheen gekomen Kennis vergroten personeel

keuing bedrijf, goede communicatie en perfecte aflevering

Ik heb mijn trekhaak hier laten monteren. Aanvraag via de website, snelle reactie, vriendelijk personeel en perfecte installatie. Zelfs de prijs was minder dan bij andere bedrijven. Top

• Bezochte vestiging: Breda
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: alles was perfect
  • Verbeterpunten: N.v.t.

Snelle reactie en volledige afwikkeling

Correcte ontvangst en snelle offerte.

• Bezochte vestiging: Amsterdam-West
  • Positieve ervaring: N.v.t.
  • Verbeterpunten: waar zitten jullie?

zeer slecht

twee weken voor mijn vakantie zeggen dat het geen probleem is een trekhaak onder de auto te zetten, en dan 1 week van te voren afbellen met het verhaal dat de trekhaak niet leverbaar is.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Ik ben geholpen in verband met: De montage van een trekhaak
  • Waar kent u Trekhaakcentrum.nl van? N.v.t.
  • Positieve ervaring: nee
  • Verbeterpunten: regel je zaken

Zeer slechte aflevering na montage trekhaak

Na montage van de trekhaak op onze rolstoelbus, kregen we deze afgeleverd met kapotte en gescheurde bekleding! Na klacht doen ze het af met dat dit ook vermeldt was voor de montage, dit is absoluut niet zo! Er was gezegd dat de bekleding los moest maar niet dat dit niet netjes zou gebeuren en vervolgens de bus terug krijgt met allerlei gaten en kapotte bekleding! Zeer teleurgesteld.

• Duidelijkheid van de website N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Bezochte vestiging: Groningen
  • Positieve ervaring: Zeer slecht
  • Verbeterpunten: Zorgen dat ze spul netjes afleveren en bekleding opnieuw doen.

Bizar slechte klantenservice, heel fijn inbouwbedrijf

Defecte trekhaak kabel geleverd aan het inbouwbedrijf, meerdere dagen laten gaan over het leveren van de juiste werkende kabel. Inbouw heeft in totaal vijf dagen geduurd in plaats van één dag. Foutieve berekening in de definitieve overeengekomen offerte prijs door het systeem van Trekhaakcentrum, hier nam Trekhaakcentrum geen eigen verantwoordelijkheid voor wat raar is en juridisch niet klopt. De telefonische klantenservice hangt je liever weer op dan dat ze snel schakelen en meedenken met het oplossen van het probleem. Afdeling sales, leg jullie interne problemen voortaan alsjeblieft niet bij je klant maar bij het eigen bedrijf. Het inbouwbedrijf zijn daarentegen toppers en hebben de inbouw professioneel gedaan.

• Bezochte vestiging: Amsterdam-Noord
  • Positieve ervaring: Het inbouwcentrum, fijne vakkundige mensen
  • Verbeterpunten: De communicatie met je klanten

Vestiging Culemborg: klantonvriendelijk en zeldzaam onbeschoft

Via de website van de ANWB kwam ik uit bij trekhaakcentrum. Offerte aangevraagd (zonder telefoonnummer omdat ik e-mailgegevens genoeg vind om te delen) en vervolgens gebeld met centrale nummer om afspraak te maken voor plaatsing trekhaak in Culemborg. Bevestiging via mail (met montagedatum) ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail van vestiging Culemborg dat mijn afspraak een optie is - geen afgesproken datum. Ik mail dezelfde dag terug dat ik een bevestiging heb voor datum 6 juli en vermeld mijn telefoonnummer in de mail. Daarna krijg ik 2 mails of ik wil bellen want ze kunnen mij niet bereiken. Ik heb nog meer te doen in het leven dan bezig zijn met vestiging Culemborg en bel uiteindelijk een dag van te voren op om zeker te weten dat de afspraak staat. Aan de telefoon krijg ik Ed. Ed blaft door de telefoon: '- De afspraak is niet bevestigd omdat u een onjuist telefoon nummer invult, - u heeft geen bevestiging, - u reageert niet op mails, - ik heb geen trekhaak voor u en ben ook niet van plan om dat te regelen. - En als u ergens anders heen gaat voor een trekhaak dan mij ook best.' Ik vertel Ed dat ik een bevestiging heb ontvangen en dat ik gereageerd heb op de e-mail. Ik forward - nog tijdens het gesprek - de e-mails. Ed blaft verder dat het vooral aan mij ligt, dat hij niks beloofd en mij over een half uur terug belt om te kijken wat kan. 'En als ik ergens anders een trekhaak laat monteren, ook best.' Ik word teruggebeld door Ed's collega Demi. Demi heeft zowaar een normale toon maar de tweede zin van het gesprek luidt: 'Eigenlijk monteren we liever geen trekhaak voor u.' Dan volgt een gesprek waarvan de hoofdlijn is dat het vooral aan mij ligt maar dat ze wel woensdag een vaste trekhaak kunnen monteren (geen demontabele trekhaak zoals ik had gevraagd) en dat ze dat dan voor 16.30u dezelfde dag moet weten omdat ze dan de trekhaak kan bestellen. Ik heb het aanbod afgeslagen en ik raad iedereen aan vooral niet naar vestiging Culemborg te gaan.

• Bezochte vestiging: Culemborg
  • Ik ben geholpen in verband met: Informatieaanvraag
  • Waar kent u Trekhaakcentrum.nl van? ANWB
  • Positieve ervaring: nee
  • Verbeterpunten: communicatie

Trekhaak deskundig gemonteerd. Prima uitleg over de trekhaak.Zeer vriendelijke service.Zeker een aanrader voor de regio Deurne

• Bezochte vestiging: Deurne
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: zeer positieve ervaring
  • Verbeterpunten: N.v.t.

Porsche Macan: van een stroeve start naar een fantastische aflevering

Helaas was de aflevering van mijn auto niet zoals ik gedacht en gehoopt had. Bij mijn auto (porsche macan) is achteraf een trekhaak plaatsen niet iets wat je zonder additionele orginele onderdelen kan doen. In eerste instantie werd de trekhaak gemonteerd in de bestaande bumper, echter was dit vanuit mijn kant onacceptable......... Er zat een opening in de bumper van 15x30 cm, wat nodig is om de trekhaak te bevestigen en te voorzien van stroom. Vanuit garage Goedhart Deventer en Trekhaakcentrum.nl is er naar een oplossing gezocht om dit te verhelpen. Uiteindelijk zijn er twee orginele onderdelen besteld bij Porsche Nederland om de bumper zo aan te passen waardoor het volledig orgineel is geworden. Het was zes honderd euro duurder, echter was dit het voor mij absoluut waard en waarschijnlijk voor iedere Porsche rijder. Bij deze adviseer ik iedere klant om vooraf te vragen hoe het resultaat gaat worden, dit is nl per auto verschillend, waardoor er achteraf geen verrassingen en teleurstelling zijn.

• Bezochte vestiging: Deventer
  • Ik ben geholpen in verband met: Informatieaanvraag, De montage van een trekhaak, Een klacht of storing
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: eventuele problemen worden serieus genomen en opgelost
  • Verbeterpunten: klant van te voren aangeven wat het resultaat gaat worden, waardoor er geen verrassingen ontstaan

Niet ontevreden maar ook niet tevreden

Heb tot nu 3 keer een nieuwe trekhaak laten monteren en elke keer bij het ophalen is de haak zeer zwaar beschadigd over lak af waarom dan wel 2,5 ster omdat de trekhaak verder goed is aan gesloten inzake de elektra

• Mate van deskundigheid
  • Zijn alle afspraken nagekomen N.v.t.
  • Bezochte vestiging: N.v.t.
  • Ik ben geholpen in verband met: N.v.t.
  • Positieve ervaring: Gemiddeld
  • Verbeterpunten: Ja geen beschadigde teekhaken Geen beschadigen trekhaken leveren

Mijn beoordeling een 10

ik heb 30 juni een nieuwe afneembare trekhaak van Trekhaak centrum .nl laten monteren bij Vak garage Dwarsstraat in Geldrop. Ik ben zeer tevreden hoe ik behandeld ben en hoe dat de trekhaak is gemonteerd onder mijn nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV Daarom beveel ik trekhaakcentrum en Vak garage Geldrop graag bij u aan.

• Bezochte vestiging: Geldrop

Nul sterren

Offerte gevraagd, bestelling gedaan, afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen en dan een halve week later gebeld worden dat de trekhaak niet op voorraad is. Mogelijk twee maand wachten. MAAK DAN GEEN AFSPRAAK!!!!

• Bezochte vestiging: N.v.t.
  • Ik ben geholpen in verband met: N.v.t.
  • Positieve ervaring: Nee
  • Verbeterpunten: Heel veel

Onbetrouwbaar en klantonvriendelijk

3 weken geleden een trekhaak besteld, eerst online een afspraak gemaakt, maar daar bleek de agenda niet te kloppen. Vervolgens werd 24 juni voorgesteld maar ging even later toch niet lukken en werd 29 juni (1 juli zou ik op vakantie gaan). Een kleine week voor 29 juni krijg ik via de mail een annulering van mijn bestelling. Na direct gebeld te hebben bleek de trekhaak niet op voorraad te zijn. Nogal een vervelende mededeling als je 1 juli op vakantie gaat. Vervolgens komt het trekhaakcentrum mij op geen enkele manier tegemoet want "dit doen wij niet". Zeer ontevreden over gehele gang van zaken maar met name over de service en communicatie!

• Ik ben geholpen in verband met: De montage van een trekhaak
  • Waar kent u Trekhaakcentrum.nl van? N.v.t.
  • Verbeterpunten: alles

zeer goede service

ondanks dat er bij de montage van de trekhaak een foute insnede was gemaakt in de bumper is dit op een zeer nette manier (nieuwe bumper incl. spuiten) opgelost. factuur hoefde pas voldaan te worden nadat alles naar tevredenheid opgelost was. complimenten dus voor de service.

• Bezochte vestiging: Breda
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: men komt de afspraken na
  • Verbeterpunten: geen

slecht geïnformeerd

geen keuze merk trekhaak, bevestiging stekker trekhaak onder de bumper slecht bereikbaar moet op je knieën gaan zitten om stekker te bevestigen. geen verloop stekker van 13 naar 13 zodat je niet onder de auto moet gaan liggen om iets te bevestigen. Dit word je ook niet verteld als je een trekhaak besteld. Voor een bedrijf die gespecialiseerd is in trekhaken is dit pruts werk.

• Bezochte vestiging: Kerkrade
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: service in kerkrade
  • Verbeterpunten: duidelijker informatie

Geweldige service!

Na montage trekhaak werkten de lampjes van fietsendrager niet. Bleek mijn eigen stommiteit. Ik werd direct uitgebreid geholpen en er werd mij verzekerd dat al kwam ik 500 keer dat geen enkel probleem zou zijn. Geweldige service!

• Bezochte vestiging: Zwolle
  • Positieve ervaring: Klantvriendelijkheid
  • Verbeterpunten: N.v.t.

Goed en vriendelijk bedrijf.

Duidelijke en heldere informatie van klantenservice. Geen slappe verkoop praatje, maar direct en vooral eerlijk.

• Bezochte vestiging: Waddinxveen
  • Verbeterpunten: N.v.t.

Vorig jaar trekhaak op mijn nieuwe Mercedes A-klasse leaseauto laten monteren bij Trekhaakcentrum Son/Eindhoven. Na een reguliere beurt bij de dealer bleek dat het trekhaak-controle lampje permanent bleef branden. In eerste instantie contact opgenomen met de dealer, maar die konden er niets mee, omdat de trekhaak niet af fabriek was gemonteerd. Vervolgens terug gegaan naar Trekhaakcentrum. Deze hebben na overleg met de Mercedes dealer alles opgelost met een software update/aanpassing. Bovendien nam Trekhaakcentrum alle kosten (onderzoek door Mercedes dealer) voor zijn rekening. Bij de software aanpassing gratis leenauto meegekregen. Erg tevreden met de afhandeling en de service!

• Duidelijkheid van de website N.v.t.
  • Bezochte vestiging: Eindhoven / Son
  • Ik ben geholpen in verband met: Een klacht of storing
  • Positieve ervaring: Prima service

zeer teleurstellend.

Heb in februari een trekhaak laten monteren in Emmen. Montage van de trekhaak was prima. Toen ik mijn nieuwe fietsendrager wou monteren bleek deze niet te passen op de trekhaak. Na wat gegoogeld te hebben bleken meer mensen hier last van te hebben dus dit wekte geen argwaan dat er iets niet goed was aan de trekhaak. Enkele weken later toen ik mijn boot en trailer op de trekhaak wou zetten bleek dit niet goed te gaan. De trailer zat muurvast op de trekhaak. Op dat moment waren we in Heeg ruim 150 kilometer van Emmen. Uiteindelijk naar een plaatselijke garage waar de nieuwe trailer met veel moeite van de trekhaak is gehaald we mochten er ook niet mee rijden. Daarna geprobeerd op een andere trekhaak en daar ging de trailer moeiteloos op. Conclusie trekhaakkogel was iets te groot en met een schuurpapier verf eraf gehaald en daarna ging het goed. Maar wel €80 extra kosten. Deze geprobeerd te verhalen bij de vestiging in Emmen maar daar was men niet tot rede vatbaar zelfs niet om de kosten te delen. Zo overtuigd dat een trekhaakkogel nooit te groot kan zijn. Echt teleurstellend hoe dit is afgehandeld, de volgende keer geen trekhaak centrum.

• Bezochte vestiging: Emmen
  • Ik ben geholpen in verband met: De montage van een trekhaak, Een klacht of storing
  • Positieve ervaring: N.v.t.
  • Verbeterpunten: Ook een Brink trekhaak kan wel eens een productie foutje inzitten. LASTIG om toe te geven.

Mondeling gied te woord gestaan, en een prima service.

• Bezochte vestiging: Zuidwolde
  • Verbeterpunten: N.v.t.

Uitstekende service en goede prijs-kwaliteitverhouding

Dank voor de uitstekende services. De prijs-kwaliteit verhouding is bij jullie uitstekend. De service is uitstekend. De trekhaak is uitstekend gemonteerd, maar de lampen van de fietsendrager reageerden niet goed. Dat lag niet aan de trekhaak, maar aan de fietsendrager. De fietsendrager hebben jullie ook gratis gerepareerd. Hulde. Wij willen graag ambassadeur voor jullie shop worden.

• Bezochte vestiging: Utrecht
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: Dank voor de uitstekende services. De prijs-kwaliteit verhouding is bij jullie uitstekend. De service is uitstekend. De trekhaak is uitstekend gemonteerd, maar de lampen van de fietsendrager reageerden niet goed. Dat lag niet aan de trekhaak, maar aan de fietsendrager. De fietsen hebben jullie ook gratis gerepareerd. Hulde. Wij willen graag ambassadeur voor jullie shop worden.
  • Verbeterpunten: geen

Zeer slecht

Trekhaak in april er onderlaten zetten in Hilversum Bleek na 1 maand dat mijn kofferbak vol met water stond terug naar de vestiging in Hilversum en deze zeggen gewoon dat het niet door de trekhaak komt maar dat het iets anders is. Maar als je ieder side leest over het plaatsen van een trekhaak onder een Renault Mégane moet je deze afritten en dat is niet gedaan bij mij Renault. Ik moest het maar uitzoeken het is hun probleem niet en je bekijkt het maar zo wordt je als klant behandelt bij Trekhaakcentrum Hilversum

• Bezochte vestiging: Hilversum
  • Gratis leenauto: Wel gebruikt
  • Positieve ervaring: Nee wordt geholpen door iemand die de Nederlandse taal niet spreekt en begrijpt
  • Verbeterpunten: Ja beter na de klant luisteren