Kundig

Goede inventarisatie, kundige adviseur en heldere uiteenzetting van het proces, zowel inhoudelijk als financieel.

Snel, professioneel en vriendelijk

Inaday heeft ons vakkundig en vriendelijk bijgestaan. Op al onze vragen kregen wij direct antwoord.

Professionele kennis van de materie

goede en concrete antwoorden op mijn vragen

goede en concrete antwoorden op mijn vragen

Snelle en prettige afhandeling!

Via onze partner Vazquez terecht gekomen bij Inaday. Zeer prettige, snelle afhandeling van onze merkregistratie. Daarnaast veel tekst en uitleg bij de aanvraag. Bedankt hiervoor!

Prettige, snelle communicatie en doen wat ze beloven

Inaday doet wat ze zeggen en leveren uitstekend werk. Snelle en vlotte communicatie. Top geregeld!

Volledig duidelijk en naar verwachting!

Het voelde als een juiste keuze gebaseerd op een gefundeerd advies.

Goed advies ontvangen.

Correcte en plezierig professioneel contact.

Hoewel door de Corona contacten minder persoonlijk kunnen zijn heb ik toch een goed gevoel over de benadering en verwerking van mijn gegevens voor mijn octrooi aanvraag. Mondelinge gesprekken lopen soepel en mee denkend. Kortom het kan niet veel beter. Vr. Groet Wil van`t Hek

Correct, snel gereageerd, goede adviezen

Zie boven

snel, terzake kundig en helder

tevreden

Fijn om face to face contact te hebben

Goede en prettige communicatie.

Snel en accuraat

Na telefonisch contact met Inaday kreeg ik direct een overzichtelijke e-mail met daarin alle relevante informatie, waardoor ons bedrijf snel kon schakelen en snel kon beslissen. Verder werd ik door de merkengemachtigde goed op de hoogte gehouden omtrent het verloop van de aanvraag. Kortom, men werkt snel en accuraat.

Heldere advisering

Heldere advisering op het gebied van merkenrecht. Ook verwachtingen managen op het gebied van haalbaarheid. Snelle acties en reacties.

Erg goed

Vriendelijk en goed geholpen En snel

correcte en adequate uitvoering en opvolging

Goede begeleiding en adequate opvolging. Ons dossier werd correct behandeld.

Perfect. Snel, adequaat en begripvol.

Klein puntje van (niet eens) kritiek. Offerte niet geheel duidelijk t.a.v. eventuele procedures.

Was prima en duidelijk geregeld

Klantgerichte professionaliteit.

Professioneel, kritisch werktuigbouwkundig octrooigemachtigde.

Perfect ondersteund en bijgestaan bij patentaanvraag.

Professionele begeleiding bij het voorbereiden en indienen van een patent. Voor mij de eerste keer, maar een uitstekende ervaring.

Erg aardige en fijne mensen

Geweldig hoe we geholpen zijn! Aardig en vriendelijke mensen. Echt een aanrader.

duidelijk, snel en helder.

Oplichters praktijken

Het deponeren van het merk ging zoals gewenst. Alleen je krijgt een „ gratis“ merkbewakingsabo waar je niet om gevraagd hebt en naar een jaar krijg je een factuur van €438,- of je deze even wilt betalen. Omdat je een maand te laat bent met opzeggen van het abonnement waar je niet om gevraagd of getekend voor hebt. Zo jammer dat je als merkenbureau denk zo geld te kunnen verdienen over de rug van klanten.

professioneel en deskundig

We zijn heel tevreden met de begeleiding, al de tips en adviezen.