In eerste instantie zeer positief. We wachten het nieuwheid onderzoek af mbt de inhoudelijkheid.

Positief.

Professioneel en deskundig

Terzake zeer deskundige professionals.

Ultieme klantbeleving!

Heldere vlotte communicatie, korte lijntjes en afspraken worden nagekomen. Ze nemen je al het werk uit handen en je hoeft zelf alleen aan te geven wat je wensen zijn.

Prima met één kantekening.

Het enige minpunt vind ik het kosteloze maar ongevraagde merkbewakingsabonnement dat automatisch na één jaar omgezet wordt in een betaalde versie. Een stopzetting agenderen is voor ons nu niet goed in te regelen, vandaar dat ik zojuist bij voorbaat al het abonnement heb beëindigd.

inhoudelijke duidelijkheid

goede communicatie

Dé partner om goede ideeën te beschermen

Vanaf het eerste contact een goed gevoel met duidelijke uitleg, professionele begeleiding en heldere en prettige communicatie.

Ik werd heel snel en deskundig geholpen.

Mijn eerste telefoongesprek was zeer positief. Gezien mijn eerdere ervaringen met octrooien kon ik bepaalde vragen stellen en die werden op deskundige wijze beantwoord. Dat gaf mij vertrouwen. Het op schrift stellen van mijn vinding ging ook snel en deskundig. Ik ben meer dan tevreden met het eindresultaat.

Uitstekend advies

Er werken specialisten bij Inaday die uitstekend advies geven en kennis van zaken hebben.

Goed advies

In de lastige materie is mij goed advies gegeven . plezierig contact

Vooralsnog prima

Vlotte afhandeling. De kracht van een patent zit ook in de wijze waarop het omschreven is. De toekomst zal leren of de juiste omschrijving is gerealiseerd.

Fijn gesprek en duidelijk.

Fijn gesprek en duidelijke uitleg

duidelijkheid

goed luisterend naar de juiste omschrijving

Goed en snel geholpen

Vlotte reactie tijd en er wordt goed meegedacht

Goede communicatie en snelle afhandeling

Snelle en goede communicatie. Goede suggesties voor de te gebruiken klasse

Prettige ervaring

Fijne groep mensen om mee samen te werken.

Prima begeleiding!

Goed en snel geholpen; top!

het was een zeer prettig gesprek

Het was een gesprek waarbij alle tijd werd genomen om alle vragen te beantwoorden.

Snel en duidelijk geholpen

Nadat ik een systeem had bedacht ben ik online op zoek gegaan hoe ik dit patent vast moest leggen en of het patent al bestond. Nadat ik contact heb gezocht met Inaday ben ik snel geholpen en heb ik binnen twee weken het patent aangevraagd.

Alle mogelijke stress neemt Inaday uit handen

Geef je wensen door en Inaday regelt de rest. Top!

Dikke prima.

InaDay is zeer zaken-kundig.

Supersnelle reactie en snelle afhandeling!

Toen ik de mail verzond, had ik niet verwacht dezelfde dag nog antwoord te krijgen. Binnen enkele dagen was mijn aanvraag ingediend en afgerond!

Goed duidelijk correct beleefd afspraken nakomen prettig ervaren

Snelle duidelijke correcte service

Concreet meedenkend en helder communicatie. Prettig om zaken mee te doen

Wat ik vergeet te regelen; wordt in de "gaten" gehouden; backup.

Prima. To the point. Snel!

Super communicatie

Snelle opvolging en super communicatie.