Klantvriendelijk en geduldig

Een voor mij onbekende wereld van het merkenrecht. Nog steeds niet materiedeskundig maar na diverse explicaties weet ik tenminste voor onze organisatie, de BVVB, waar ik het over heb.

Prima bureau, begrijpt technisch snel waar het omgaat

Duidelijke manier van communiceren en omzetting van idee naar Patent aanvraag.

Mijn idee werd snel begrepen en vlot omgezet in patent

Telefonisch contact verliep goed. Mijn idee werd omgezet in tekst en schetsjes. Daarna nog wat heen en weer gemaild voor wat details. Prima!

Snelle en goede service

Snelle en goede service! Daarbij denken ze ook met je mee waardoor je op bepaalde zaken gewezen wordt waar je zelf zo snel nog niet aan gedacht had.

snel en accuraat

goede informatie en vriendelijk personeel

Gewoon goed.

Tot nu toe vlot en adequaat geholpen.

In eerste instantie zeer positief. We wachten het nieuwheid onderzoek af mbt de inhoudelijkheid.

Positief.

Professioneel en deskundig

Terzake zeer deskundige professionals.

Ultieme klantbeleving!

Heldere vlotte communicatie, korte lijntjes en afspraken worden nagekomen. Ze nemen je al het werk uit handen en je hoeft zelf alleen aan te geven wat je wensen zijn.

Prima met één kantekening.

Het enige minpunt vind ik het kosteloze maar ongevraagde merkbewakingsabonnement dat automatisch na één jaar omgezet wordt in een betaalde versie. Een stopzetting agenderen is voor ons nu niet goed in te regelen, vandaar dat ik zojuist bij voorbaat al het abonnement heb beëindigd.

inhoudelijke duidelijkheid

goede communicatie

Dé partner om goede ideeën te beschermen

Vanaf het eerste contact een goed gevoel met duidelijke uitleg, professionele begeleiding en heldere en prettige communicatie.

Ik werd heel snel en deskundig geholpen.

Mijn eerste telefoongesprek was zeer positief. Gezien mijn eerdere ervaringen met octrooien kon ik bepaalde vragen stellen en die werden op deskundige wijze beantwoord. Dat gaf mij vertrouwen. Het op schrift stellen van mijn vinding ging ook snel en deskundig. Ik ben meer dan tevreden met het eindresultaat.

Uitstekend advies

Er werken specialisten bij Inaday die uitstekend advies geven en kennis van zaken hebben.

Goed advies

In de lastige materie is mij goed advies gegeven . plezierig contact

Vooralsnog prima

Vlotte afhandeling. De kracht van een patent zit ook in de wijze waarop het omschreven is. De toekomst zal leren of de juiste omschrijving is gerealiseerd.

Fijn gesprek en duidelijk.

Fijn gesprek en duidelijke uitleg

duidelijkheid

goed luisterend naar de juiste omschrijving

Goed en snel geholpen

Vlotte reactie tijd en er wordt goed meegedacht

Goede communicatie en snelle afhandeling

Snelle en goede communicatie. Goede suggesties voor de te gebruiken klasse

Prettige ervaring

Fijne groep mensen om mee samen te werken.

Prima begeleiding!

Goed en snel geholpen; top!

het was een zeer prettig gesprek

Het was een gesprek waarbij alle tijd werd genomen om alle vragen te beantwoorden.

Snel en duidelijk geholpen

Nadat ik een systeem had bedacht ben ik online op zoek gegaan hoe ik dit patent vast moest leggen en of het patent al bestond. Nadat ik contact heb gezocht met Inaday ben ik snel geholpen en heb ik binnen twee weken het patent aangevraagd.

Alle mogelijke stress neemt Inaday uit handen

Geef je wensen door en Inaday regelt de rest. Top!