Ervaren personeel, goed advies en gewoon goed geregeld

Zoals boven vermeld, goede service!

Snelle reactie

Reageren en afhandeling snel.

Schade snel en correct afgehandeld!

Zoals altijd werd ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan en geadviseerd. Schade was zonder gedoe binnen enkele dagen afgehandeld. Wederom ontzettend tevreden!

De heer medewerkers zijn doortastend en volhardend.

Mijn ervaringen zijn top en ben blij de heer als tussenpersoon te hebben.

Ik voelde me ondersteund door Debbie.

Zie mijn commentaar in de bovenstaande zin!

Schappelijk

Ondanks het feit dat de schade door lekkage niet al te groot was maar er wel een eigen risico aan verbonden was heeft de Heer verzekeringen toch het schadebedrag uitgekeerd en het eigen risico laten vervallen. Netjes en coulant afgehandeld.

Snelle afhandeling van ingediende schadezaken.

Snelle afhandeling van ingediende schadezaken.

Erg behulpzaam

De medewerkers zijn erg behulpzaam. Ze hebben in de loop der tijd (meer dan 20 jaar) altijd goed geholpen. Zelfs dingen voor elkaar gekregen waarvan wij niet wisten dat ze er mee bezig waren en waardoor we geld terug kregen van het eigen risico. Wij hebben vertrouwen in uw bedrijf en dat is in deze tijd heel wat waard. Blijf zo doorgaan dan zijn wij en een heleboel mensen blij met jullie.

Zeer adequaat en inlevend gereageerd op een schademelding. Professioneel en zeer snel afgehandeld.

Zeer adequaat en inlevend gereageerd op een schademelding. Top service.

altijd snelle reactie en uitbetaling van eventuele schade

Goede en snelle service vriendelijke medewerkers

Erg goed snel en vriendelijk geholpen, binnen 1 dag al bericht dat alles vergoed zou gaan worden

Altijd paraat en nog nooit teleurgesteld

Super dienstverlener!

Correcte en vlotte behandeling

Schade melding eenvoudig Online. Verwerking binnen 5dagen.

Soepele afhandeling van schade

Schade die ik door een ongelukkige val van fiets (hartstilstand) had opgelopen, werd gedeeltelijk vergoed.

Alles wordt snel, vakkundig geregeld en zuiver gecommuniceerd.

Een nieuwe verzekering of een schade, je wordt altijd erg goed geholpen in korte tijd weet je waar je aan toe bent. Ik heb met de Heer verzekering alleen maar positieve ervaringen.

Goed en snel geholpen

Goede ervaring, vriendelijk en correct

Altijd vriendelijk, goede service, goede uitleg. Een 10 geef ik eigenlijk nooit.

Ik heb alleen maar goeie ervaringen!

Zie bovenstaande zin!

Bijna altijd goede hulp

Snel en goed prima advies

Ontzorgd en prima geregeld

Schade gemeld, documenten online ingevuld met foto's. Daarna is alles keurig geregeld door Danielle Prent en haar collegae. Prima

Ontzorgd en prima geregeld

Schade gemeld, documenten online ingevuld met foto's... daarna is alles keurig geregeld door Danielle Prent en haar collegae. Prima

goed afgehandeld

Goed afgehandeld

Altijd goed bereikbaar, snel geholpen

We hebben veel verzekeringen via deHeer lopen. Als ik iets of iemand bij deHeer nodig heb zijn ze altijd goed bereikbaar en wordt ik snel en deskundig geholpen.