Het ‘dossier’ wordt uit handen genomen en keurig afgewikkeld.

Fantastisch

Zij regelen alles voor ons. Een foto van de schade. Daarna de rekening. En binnen een week is alles geregeld.

Prima geholpen

Na aanleiding van een schade zonder dader ben ik uitstekend geholpen en is alles keurig geregeld.

Perfect en snel geregeld

De afhandeling van de schadevergoeding was super en snel

Uitstekende en adequate service ervaren

Snel en persoonlijk geholpen. Super!

Snel en helder

Makkelijk proces om schade te melden. Daarna een volledige afhandeling bij de tegenpartij zonder dat ik daarvoor nog actie heb hoeven ondernemen. Goede en snelle afhandeling.

Vriendelijke en snelle afhandeling van een schade

als boven vermeld.

Accuraat, scherp en meedenkend

Sinds 1984 aangesloten met alle verzxekeringen bij dit kantoor en nooit problemen ondervonden. EDen echte aanrader.

Uitstekende service.

Door schade aan mijn auto aangebracht door een onbekende ben ik voor het eerst weer sinds 1994 actief in contact gekomen met een verzekeringsmaatschappij en in dit geval het waarborgfonds. Waar ik het bestaan niet eens van wist. Perfect begeleidt door de Heer&partners. En daardoor succesvol afgerond.

Altijd goed,snel en efficient

Afwerking van een schade,juiste vragen worden gesteld,invullen,snel gemeld bij verzekering,bij akkoord snel uitbetaling,

Traag

Helaas duurde de overmaking lang! Degene die schade gad,moest geld lenen om toestel te laten maken! Dat gaf mij een onprettig gevoel! Grts.R.Cobekens/J.Wegman

Als ik ze een e-mail stuur word er zeer snel gereageerd !! Erg fijn Een zeer tevreden klant

Zeer tervreden

Snelle reactie en prima afgewerkt.

Zo als het hoort!

Alles wordt altijd vlot en vloeiend geregeld!

goede ervaring

vlotte afhandeling van de gemelde schade e.e.a naar volle tevredenheid.

Gewoon prima

Afhandeling schade vlot en zonder hindernissen

Goed afgehandeld

Een tevreden klant.

Zeer tevreden met schade afhandeling.

Snel en correct geholpen.

Mijn schade werd snel behandeld en goed opgelost. Ik ben al jaren bijzonder tevreden.

Teleurstellend

Laat ik beginnen met dat ik tot voor kort zeer tevreden was over jullie maar de laatste tijd toch wat minder. Het heeft bijna een half jaar geduurd voor mijn schade is afgewikkeld. Ik werd hier vrijdag 29 mei nog over gebeld. Vervolgens zou er dinsdag 2 of woensdag 3 juni terug gebeld worden. Helaas.....er moet nog gebeld worden. Een half jaar geleden heb ik gebeld voor de automatische incasso van mijn AOV. Ik moet nog terug gebeld worden. Nu moet ik mijn autoverzekering aanpassen. Ik heb er eigenlijk weinig zin in, zal wel weer niet terug gebeld worden.

Super service!

Bereikbaarheid is uitstekend, service is super vriendelijk en meedenkend. Alles is snel geregeld.

Goed geregeld

Makkelijke afhandeling.

Goede, snelle service

Zelfs in deze tijd van thuiswerken, waardoor de bereikbaarheid vaak moeilijker wordt, neemt De Heer snel contact met je op en word je uitstekend geholpen.

Stabiele en zorgeloze dienstverlening

Ik ben nu z'n 20 jaar klant bij de Heer verzekeringen en regel eigenlijk alle verzekeringen en mijn hypotheek bij hen. Ben erg tevreden.

Super!

Goede service snelle afronding