Hele mooie keuken en super service!

Wij vonden prettig dat je niet met allerlei verkooppraatjes onder druk wordt gezet om meteen keuzes te maken. Er werd alle tijd voor je genomen en er zijn diverse ontwerpen gemaakt totdat het helemaal naar onze zin was. Ook de monteurs waren uiterst professioneel en prettig! En bij een probleem hoef je maar te bellen of mailen en het wordt snel opgelost.

D I E P E N V E E N

D - Deskundig I - Inspirerend E - Enthousiast P - Professioneel E - Ervaren N - Nauwkeurig V - Vakkundig E - Expert E - Excellent N - Nuchter Voor ons omvat dit onze tevredenheid over DIEPENVEEN KEUKENS en ze een dikke pluim te geven.

In die zin willen we graag ons gevoel samenvatten. Vanaf het eerste gesprek met Jesse hadden we een goed gevoel! Tijdens het intakegesprek voelde hij precies aan waar we naartoe wilden, een strakke keuken met goede apparatuur. Diezelfde middag hebben we besloten onze keuken te laten leveren en monteren door Diepeveen Keukens. De keuken werd op het afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd. De oven was er i.v.m. lange levertijd niet maar dat werd keurig opgelost door tijdelijk een andere oven te leveren en monteren. We raden mensen aan om met hun keukenwensen een afspraak te maken met de vriendelijke receptioniste en in een gesprek hun wensen te laten vertalen in een mooi ontwerp en gedetailleerde begroting. Dan nog even over de monteurs, wat we al zeiden, "Als een monteur een kleedje op de vloer legt voordat hij binnenkomt....Dan gebeurt er iets met me". De monteurs die bij ons aan het werk zijn geweest hebben vakwerk geleverd. Alles gebeurde in goed overleg, verder zijn ze vriendelijk en werken zij enorm netjes. Kortom, Diepeveen Keukens en Badkamers, warm aanbevolen! Erik en Netty van Hartingsveldt Hendrik-Ido-Ambacht

Klantvriendelijk

Nu enige tijd in het bezit van een nieuwe keuken van Diepeveen. Een paar weken geleden zijn de laatste puntjes op de i gezet. We zijn super tevreden, monteurs die goed meedenken en super vriendelijk zijn. Al met al TOP service!

Uitstekende service en een prachtige keuken

Na prettige gesprekken en goede adviezen van Gijsbert zijn we uitgekomen bij onze droomkeuken. Veel keuze en mogelijkheden en een snelle plaatsing. Wij zijn erg tevreden en raden iedereen aan om in de mooie showroom een bezoekje te brengen aan Diepeveen!

Super goed.

We hebben een nieuwe vloer, keuken en badkamer bij Diepenveen gekocht. Ze werken heel netjes en alles is volgens wens gegaan. Ze denken goed mee en geven ter plaatsen nog advies voor kleine wijzigingen mocht dat nodig zijn

Wij zijn vakkundig geholpen waarbij er mooie kwaliteit is geleverd

Wij zijn door Gijsbert en Caroline zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze zijn hierbij creatief te werk gegaan en hebben onze wensen hierbij goed weten te verwezenlijken. Ook de service is van een hoog niveau.

Prachtige keuken en goed advies!

Na een warm welkom in de showroom zijn wij goed geadviseerd ddoor Jesse met het uitkiezen van onze droomkeuken. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren vriendelijk en werkte netjes!

Prachtige keuken en goed advies!

Na een warm welkom in de showroom zijn wij goed geadviseerd door Jesse met het uit kiezen van onze droom keuken. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren vriendelijk en werkte erg netjes!

Prachtige keuken en goed advies!

Het is dat er niet meer sterren gegeven kunnen worden

Fantastisch meegedacht; Een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten en zeker tijdens installatie dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

7 Sterren waren toepasselijker geweest

In het kort; Fantastisch meegedacht; een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten en zeker tijdens installatie dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

7 Sterren waren toepasselijker geweest

In het kort; Fantastisch meegedacht; een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

Distributiestraat 59 59

4283 JN Giessen