Uitstekende service en een prachtige keuken

Na prettige gesprekken en goede adviezen van Gijsbert zijn we uitgekomen bij onze droomkeuken. Veel keuze en mogelijkheden en een snelle plaatsing. Wij zijn erg tevreden en raden iedereen aan om in de mooie showroom een bezoekje te brengen aan Diepeveen!

Super goed.

We hebben een nieuwe vloer, keuken en badkamer bij Diepenveen gekocht. Ze werken heel netjes en alles is volgens wens gegaan. Ze denken goed mee en geven ter plaatsen nog advies voor kleine wijzigingen mocht dat nodig zijn

Wij zijn vakkundig geholpen waarbij er mooie kwaliteit is geleverd

Wij zijn door Gijsbert en Caroline zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze zijn hierbij creatief te werk gegaan en hebben onze wensen hierbij goed weten te verwezenlijken. Ook de service is van een hoog niveau.

Prachtige keuken en goed advies!

Na een warm welkom in de showroom zijn wij goed geadviseerd ddoor Jesse met het uitkiezen van onze droomkeuken. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren vriendelijk en werkte netjes!

Prachtige keuken en goed advies!

Na een warm welkom in de showroom zijn wij goed geadviseerd door Jesse met het uit kiezen van onze droom keuken. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren vriendelijk en werkte erg netjes!

Prachtige keuken en goed advies!

Het is dat er niet meer sterren gegeven kunnen worden

Fantastisch meegedacht; Een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten en zeker tijdens installatie dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

7 Sterren waren toepasselijker geweest

In het kort; Fantastisch meegedacht; een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten en zeker tijdens installatie dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

7 Sterren waren toepasselijker geweest

In het kort; Fantastisch meegedacht; een kook(schier)eiland in een rijtjeshuis Alle afspraken goed doorgenomen en nagekomen Prijs was voor de kwaliteit van de keuken en service héél scherp Service op alle momenten dik in orde. Jammer dat we geen foto's kunnen uploaden, wij zijn hele blije klanten!

7 Sterren waren toepasselijker geweest

Super service van offerte tot plaatsen

Bij binnenkomst in de winkel gelijk prettig ontvangen en geholpen. Na doorspreken en offerte afronden planning gemaakt. Installatie zeer vakkundig gedaan, meedenken en goed op de details.

Fantastische keukens en meedenkende medewerkers

We zijn fantastisch geholpen door het team van Diepeveen. De gesprekken liepen vlot en ze waren meedenkend in het advies. Bij de levering was het personeel kundig en uiterst vriendelijk. Over de kwaliteit en de service zij we erg tevreden en raden Diepeveen Keukens dan ook graag aan.