In die zin willen we graag ons gevoel samenvatten. Vanaf het eerste gesprek met Jesse hadden we een goed gevoel! Tijdens het intakegesprek voelde hij precies aan waar we naartoe wilden, een strakke keuken met goede apparatuur. Diezelfde middag hebben we besloten onze keuken te laten leveren en monteren door Diepeveen Keukens. De keuken werd op het afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd. De oven was er i.v.m. lange levertijd niet maar dat werd keurig opgelost door tijdelijk een andere oven te leveren en monteren. We raden mensen aan om met hun keukenwensen een afspraak te maken met de vriendelijke receptioniste en in een gesprek hun wensen te laten vertalen in een mooi ontwerp en gedetailleerde begroting. Dan nog even over de monteurs, wat we al zeiden, "Als een monteur een kleedje op de vloer legt voordat hij binnenkomt....Dan gebeurt er iets met me". De monteurs die bij ons aan het werk zijn geweest hebben vakwerk geleverd. Alles gebeurde in goed overleg, verder zijn ze vriendelijk en werken zij enorm netjes. Kortom, Diepeveen Keukens en Badkamers, warm aanbevolen! Erik en Netty van Hartingsveldt Hendrik-Ido-Ambacht

Klantvriendelijk

Nu enige tijd in het bezit van een nieuwe keuken van Diepeveen. Een paar weken geleden zijn de laatste puntjes op de i gezet. We zijn super tevreden, monteurs die goed meedenken en super vriendelijk zijn. Al met al TOP service!

Uitstekende service en een prachtige keuken

Na prettige gesprekken en goede adviezen van Gijsbert zijn we uitgekomen bij onze droomkeuken. Veel keuze en mogelijkheden en een snelle plaatsing. Wij zijn erg tevreden en raden iedereen aan om in de mooie showroom een bezoekje te brengen aan Diepeveen!

Super goed.

We hebben een nieuwe vloer, keuken en badkamer bij Diepenveen gekocht. Ze werken heel netjes en alles is volgens wens gegaan. Ze denken goed mee en geven ter plaatsen nog advies voor kleine wijzigingen mocht dat nodig zijn

Wij zijn vakkundig geholpen waarbij er mooie kwaliteit is geleverd

Wij zijn door Gijsbert en Caroline zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze zijn hierbij creatief te werk gegaan en hebben onze wensen hierbij goed weten te verwezenlijken. Ook de service is van een hoog niveau.

Prachtige keuken en goed advies!

Na een warm welkom in de showroom zijn wij goed geadviseerd ddoor Jesse met het uitkiezen van onze droomkeuken. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren vriendelijk en werkte netjes!

Super service van offerte tot plaatsen

Bij binnenkomst in de winkel gelijk prettig ontvangen en geholpen. Na doorspreken en offerte afronden planning gemaakt. Installatie zeer vakkundig gedaan, meedenken en goed op de details.

Fantastische keukens en meedenkende medewerkers

We zijn fantastisch geholpen door het team van Diepeveen. De gesprekken liepen vlot en ze waren meedenkend in het advies. Bij de levering was het personeel kundig en uiterst vriendelijk. Over de kwaliteit en de service zij we erg tevreden en raden Diepeveen Keukens dan ook graag aan.

Zijn erg tevreden over planning en plaatsing van de keuken.

Alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, van het ontwerp tot de montage. Alles is netjes verlopen en de keuken is keurig opgeleverd.

Resultaat: de keuken die ik graag wilde hebben.

Fijne mensen om mee te werken. Meedenkend. Flexibel. Vakmanschap.

Het is nog elke dag genieten van onze nieuwe badkamer en keuken.

Een jaar geleden begon onze zoektocht naar een bedrijf die onze keuken en badkamer konden renoveren. Via een advertentie in het huis-aan-huis krantje kwamen we de naam Diepenveen tegen. Na wat speurwerk op de website viel het ons op dat er veel positieve referenties stonden. De afspraak was daarna snel gemaakt. Het voelde als een warm welkom toen we de showroom binnen liepen. Het gesprek over onze wensen was open en eerlijk. De offerte die volgde was transparant. We kregen alle ruimte om een vergelijkend warenonderzoek te doen. Na het tekenen hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf en dit is ook na het renoveren niet verandert. Wat ons bij blijft is de professionele werkhouding van alle vakmensen die bij ons over de vloer zijn geweest. We zijn super tevreden over het resultaat.

Heel positief van begin tot einde van het project!

Onze ervaring met Diepeveen is heel positief. Het team komt afspraken na, medewerkers zijn heel klantgericht en doen echt alles om de keuken volledig naar je zin op te leveren. Dit goede gevoel kregen wij al zodra wij de showroom bezochten.

Prachtige resultaat en goede service

Zeer vertrouwd gevoel al bij eerste gesprek .Niet opdringerig en meedenkend om tot een mooi resultaat te komen. Vanaf begin gelijk duidelijkheid over alle mogelijkheden , leveringstermijn ,enz . Prettig om mee samen te werken .

Geweldige persoonlijke service van eerste contact tot realisatie

Diepeveen is een bedrijf waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. In het gehele traject zijn ze erop gebrand je als klant te ontzorgen, mee te denken en met creatieve oplossingen te komen. Als klant hebben wij geen enkele druk ervaren om een keuken af te nemen maar er is juist constant meegedacht om de voor ons perfecte keuken op papier te krijgen. Nadat de keuken is besteld zijn we constant op de hoogte gehouden en ook het plaatsen van de keuken is vlekkeloos verlopen. Al met al een bedrijf waar je naar toe gaat om persoonlijk contact te leggen, waar ze je na jaren nog herkennen en waar van A tot Z professioneel word gewerkt.

De service van Diepeveen is heel goed. Het plaatsen van de keuken zeer professioneel.

Diepeveen Keukens, een plek voor maatwerk en precisie

We hebben de service van Diepeveen als uitstekend mogen ervaren. Bij het bezoek aan de showroom werden we goed geadviseerd en keken ze mee naar onze wensen. Bij het plaatsen van de keuken was het personeel erg vriendelijk en ze waren dan ook al sneller klaar dan gepland. We genieten nu elke dag van een super mooie keuken.

Goed advies en service, resultaat een prachtige keuken!

Met goed advies bij de aankoop en later bij de montage een keuken gekocht helemaal naar onze zin.

Fijne en goede service met een prachtig resultaat

Zeer goed geholpen en goed meegedacht door enthousiaste vakmensen. Gijsbert kwam met creatieve oplossingen waardoor we opeens een veel grotere keuken met eiland konden maken door de keukendeur te verplaatsen. Op kleine details werd gelet, zoals de doorlopende houtnerf op de kasten. Dit maakt het duidelijk een maatwerk keuken. We genieten nog elke dag!

Goede service, mooie keuken

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. In de showroom goed en vriendelijk geholpen. De installatie ging ook via afspraak en netjes. Al met al zeer tevreden klanten.

Uitmuntend!

Voor de derde keer mochten wij Diepeveen over de vloer hebben, in 2014 de keuken, 2017 het beneden toilet en recentelijk de badkamer. Het is een topbedrijf met uitstekende service, vakmanschap en niet te vergeten de vriendelijkheid van een ieder tijdens het hele proces van uitkiezen, ontwerp, advies, montage en ook heel belangrijk de nazorg, als er iets mis is wordt het zonder mankeren hersteld! Wij bevelen dit bedrijf van harte aan!

Klantvriendelijk

Wij hebben een erg goede ervaring met Diepeveen. Prachtige keukens en heel klantvriendelijk. Nemen goed de tijd en de service is uitstekend. Leuk dat ze ook even komen kijken als de keuken klaar is.

Goede dienstverlening, fijne service

We hebben de dienstverlening als zeer fijn ervaren. Goede uitleg en goede ideeën. Het eindresultaat mag er zijn!

Vakmanschap van ontwerp tot realisatie

Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis bij Diepeveen. Op basis van enkele uitgangspunten en een lege plattegrond van de keuken zijn we in overleg tot een schitterend ontwerp gekomen. Ook bij de apparatuur-, materiaal- en kleurkeuze zijn wij uitstekend begeleid. Na ontvangst van het ontwerp was er nog alle ruimte om wijzigingen door te geven waarmee de puntjes op de i werden gezet. Het plaatsen van de keuken ging voorspoedig en ook hier straalde het vakmanschap er van af.

Proffesioneel

Fantastische keuken, goede service. Keuken is zeer mooi afgewerkt. Prettige medewerkers