Prachtige inrichting

Genoten van een familieweekend in de prachtige woning met zoveel comfort Fijne wandelingen gemaakt we hebben ons prima vermaakt

Super gaaf weekend gehad met de hele familie...GENOTEN!

Het huis heeft veel sfeer en is super de luxe. Met genoeg ruime schone slaapkamers...goede bedden die al opgemaakt klaarstonden en ieder een eigen douche was het heerlijk relaxen. We waren met 20 personen..de jongste 4 weken en de oudste net 65 jaar en iedereen wil nog wel een keer mee...dus wie weet volgend jaar?!! Alles was goed geregeld....en het huis is van alle gemakken voorzien. Top!!!

Alle comfort

Alle comfort aanwezig. Ook de activiteiten in de omgeving (wandelen rondom Neer, uitstapjes naar Thorn en de Keverberg) hebben ons erg gecharmeerd.

Geweldige accommodatie voor een grote groep, gezellig en comfortabel!

Alles klopte aan het huis en het voelt heel plezierig en goed. Het is van alle gemakken voorzien en de eigen badkamer op elke slaapkamer en de fijne woonkeuken en de professionele keuken met voldoende koelmogelijkheden dragen daar echt toe bij. We zijn unaniem erg enthousiast over de accommodatie en er is ook zoveel ruimte dat je elkaar niet in de weg loopt. En dan hebben we nog niet eens van het gedeelte buiten kunnen genieten omdat dat in deze tijd van het jaar te koud is.   Echt voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Onbezorgd genieten in Neer

Wat een ongelooflijk fijn huis voor ons jaarlijkse vriendenweekend. Er is ontzettend veel ruimte, de kamers met eigen voorzieningen zijn helemaal top en in de keuken kun je heerlijk kokkerellen. We hebben in de leefkeuken uitgebreid ontbeten en in de eetzaal een avond lang getafeld en spelletjes gedaan, kortom genieten! In de omgeving kun je tevens leuk wandelen en andere uitstapjes maken. Ook was de supermarkt op zondag vanaf 09.00 uur al open (HANDIG!).

Unieke lokatie voor een familieweekend

Wij hebben hier met onze familie het 50-jarige huwelijk van mijn ouders gevierd. Het was geweldig! Prachtige locatie: luxe, maar ook heel sfeervol en gezellig. We waren met 20 personen en er was alle ruimte om dingen samen te doen (samen ontbijten, samen dineren), maar ook om je eigen gang te gaan (er zat een groepje in de eetkamer een spel te doen, in de woonkamer werd gekletst, in de keuken werd bijgepraat...). Ieder zijn eigen slaapkamer mét eigen douche en toilet was ideaal. We hebben volop genoten! En de uitrusting in de keuken was compleet. Je grijpt nooit mis. Van staafmixer tot mixer, van eierdopje tot soepkom. Ons weekend samen was in één woord: UNIEK!

GEWELDIG !!!

Wat een mooi sfeervol ingericht pand van alle gemakken voorzien. Wij hebben daar super genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne stijlvolle groepsaccomodatie

Stijlvol oud gebouw, fijne accommodatie om te verblijven. Ruime kamers en prima voorzieningen in het gebouw De eetzaal en grote leefkeuken zijn erg prettig voor een verblijf met een grote groep mensen.

Sfeer,privacy,rust,verleden,heden,comfort,alles in combinatie met elkaar,TOP

Met ons gezin hebben wij hier een fantastisch weekend gehad. ! In de keuken ontbeten In dining room heerlijk gedineerd En in de tuin van alles lekkers op de BBQ. Ieder stel hun eigen prive,maar toch allemaal samen. Een weekend met veel lachen,kletsen eten en drinken. Wandelen in het Leudal een echte aanrader. Een top lokatie om onze gouden bruilof te vieren.

Vriendelijk ontvangst, een gezellig huis

Ondanks de slechte weersvoorspellingen hebben we goed weer gehad. We hadden genoeg privacy en ook voldoende ruimte om elkaar te ontmoeten. Het is een luxe verblijf, prima bedden. prachtige omgeving op loopafstand, gezellige bossen binnen 10 minuten met de auto.

Bij aankomst een gastvrij ontvangst. We werden hartelijk ontvangen. Het is een prachtig vertrek in een mooie omgeving. Het huis is ruim, mooie slaapkamers en veel plek voor een groot gezelschap. Ideaal dat elke slaapkamer ook een eigen toilet en douchegelegenheid heeft.

• Plaatsnaam: Kinderdijk
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Het gasfornuis in de keuken is aan de kleine kant voor het aantal personen van het huisje. Het bestek, servies was wat aan de vieze kant.

• Plaatsnaam: Geleen
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Prachtige pastoriewoning! Centrale ligging! Warme ontvangst! Schoon. Prima bedden en dekbedden!

• Plaatsnaam: West Terschelling
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Misschien de douches ontkalken, renoveren! Misschien wat meer kapstokken voor hangende kleding! En handdoek haakjes in douchruimtes!

In een woord: super! Fijn contact gehad met de organisatie en top ontvangen. Het huis zelf is heel mooi en heeft veel mogelijkheden voor een grote groep.

• Plaatsnaam: Rotterdam
  • Evenement: Overnachting

We hebben echt een fantastisch weekend gehad bij jullie. Een geweldig pand met een hele fijne service, zowel tijdens als voor het weekend.

• Plaatsnaam: IJmuiden
  • Evenement: Overnachting

• Plaatsnaam: Ijmuiden
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Warme inrichting. Fijne sfeer. Wat een gemak met zo’n professionele keuken (vaatwasser, koelkast). Er waren zelfs volop tafelkleden. Een huis dat van alle gemakken is voorzien.

• Evenement: Iets anders
  • Tips/ Verbeterpunten: Het zou fijn zijn om zelf de temperatuur te kunnen regelen.

• Plaatsnaam: Ede
  • Evenement: Groepsuitje

Waren met 15 personen in de Hammermolen om 80ste verjaardag van mijn vader te vieren. Wat een toplocatie hiervoor. Zeer sfeervol, meerdere ruimtes, iedere slaapkamer eigen douche & toilet, grote koelkast en vriezer

• Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Gasfornuis is klein om voor grote gezelschappen op te koken.

Zeer mooi kader, zowel binnen als buiten klopt het tot in de puntjes. Leuk ook dat er toiletpapier, handzeep, deo, koffiepads, ... aanwezig was. Ook erg handig dat elke kamer zijn eigen sanitair heeft. Alles was aanwezig, super geëcipeerd!

• Plaatsnaam: Aalst 9300
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Het enige wat ons niet echt in propetie leek was de kookplaat. Die is, in tegenstelling tot alle andere zaken, nogal klein.

Hallo Leentje, Bedankt voor de super mooie recensie en wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen in AandeHammermolen! Met vriendelijke groet, Malu Morel Team AandeHammermolen

Wij hebben een top verblijf gehad bij jullie. Wij zijn geweest met een familie van 15 personen volwassenen en kinderen. Het was top, zowel de volwassenen als de kinderen kunnen zich terug trekken in een ruimte, daar er verschillende prachtige ruimte's zijn. De slaapkamers en badkamers zijn prima, heerlijke bedden en beddengoed. Het is echt een pastoriewoning met sfeervol ingerichte kamers passend bij de woning, waardoor de deuren kieren en de vloer kan kraken. Dit geeft de woning sfeer. De eetkamer is voor grote gezelschappen super, lekker ruim ingericht. De woning was schoon toen wij aankwamen, de schoonmaaksters verlieten namelijk net de woning. Zeker voor ons voor herhaling vatbaar en aan te raden

• Evenement: Iets te vieren

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en wellicht tot ziens in AandeHammermolen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer mooie woning, bijna koninklijk, mooi luxe woonkamers, goed ingerichte ruime kamers, mooi ingericht, eigen douche en toilet.

• Offerte en contact N.v.t.
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Zeer mooie woning, en zou top kunnen zijn. In die prijscategorie zou je een net verblijf verwachten, wat niet is. Trappen lagen vuil van voorgangers, veel grote spinnenwebben, zeer vuile ramen terwijl het al weken niet geregend had. De muren/papier zeer vuil, vol met witte plekken. Huis voor 22 pers. maar is niet voorzien te koken voor zo een groep, een gewoon gezins kookplaat, frituur was vuil en vies, weinig of geen potten en pannen, ook waren de pannen vies en versleten = ongezond. Veel vuile borden, vuil bestek. Prachtige Kristallen luchters, maar zijn in geen tijden meer pepoetst geweest. Heb van dit alles foto's. Dit zou een parel kunnen zijn, en voor de prijs dat je betaald, zou je op zijn minst verwachten dat het zeker in orde zou of moet zijn. Dus helaas niet voor herhaling vatbaar.

Fijne kamers met eigen toilet en douche

• Plaatsnaam: IJmuiden
  • Tips/ Verbeterpunten: Het was erg warm op de slaapkamers, misschien airco's

Beste mevrouw Rengers, hartelijk bedankt voor de super recensie! Momenteel zijn we bezig met de aanschaf van airco's voor in de accommodatie om de temperatuur aangenamer te maken. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Malu Team AandeHammermolen

ruim , gezellig , fijne slaap kamers met douc en wc .

• Plaatsnaam: Asten
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: de kasten waar de borden en kop en schotels in stonden waren veel te klein en gammel , we hebben deze zelf een beetje gerepareerd , we waren bang dat alles in zou storten .

Het was een mooi huis, met genoeg ruimte voor de hele familie. Ook waren er leuke dingen om te doen in de buurt, zoals mooie wandelingen.

• Plaatsnaam: Nijmegen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Het weekend dat wij er waren was het vrij warm. Voornamelijk op zolder was het erg warm op de kamers en er was geen airco o.i.d om de temperatuur iets beter te maken.