Fijne stijlvolle groepsaccomodatie

Stijlvol oud gebouw, fijne accommodatie om te verblijven. Ruime kamers en prima voorzieningen in het gebouw De eetzaal en grote leefkeuken zijn erg prettig voor een verblijf met een grote groep mensen.

Sfeer,privacy,rust,verleden,heden,comfort,alles in combinatie met elkaar,TOP

Met ons gezin hebben wij hier een fantastisch weekend gehad. ! In de keuken ontbeten In dining room heerlijk gedineerd En in de tuin van alles lekkers op de BBQ. Ieder stel hun eigen prive,maar toch allemaal samen. Een weekend met veel lachen,kletsen eten en drinken. Wandelen in het Leudal een echte aanrader. Een top lokatie om onze gouden bruilof te vieren.

Vriendelijk ontvangst, een gezellig huis

Ondanks de slechte weersvoorspellingen hebben we goed weer gehad. We hadden genoeg privacy en ook voldoende ruimte om elkaar te ontmoeten. Het is een luxe verblijf, prima bedden. prachtige omgeving op loopafstand, gezellige bossen binnen 10 minuten met de auto.

Bij aankomst een gastvrij ontvangst. We werden hartelijk ontvangen. Het is een prachtig vertrek in een mooie omgeving. Het huis is ruim, mooie slaapkamers en veel plek voor een groot gezelschap. Ideaal dat elke slaapkamer ook een eigen toilet en douchegelegenheid heeft.

• Plaatsnaam: Kinderdijk
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Het gasfornuis in de keuken is aan de kleine kant voor het aantal personen van het huisje. Het bestek, servies was wat aan de vieze kant.

• Plaatsnaam: Geleen
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Prachtige pastoriewoning! Centrale ligging! Warme ontvangst! Schoon. Prima bedden en dekbedden!

• Plaatsnaam: West Terschelling
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Misschien de douches ontkalken, renoveren! Misschien wat meer kapstokken voor hangende kleding! En handdoek haakjes in douchruimtes!

In een woord: super! Fijn contact gehad met de organisatie en top ontvangen. Het huis zelf is heel mooi en heeft veel mogelijkheden voor een grote groep.

• Plaatsnaam: Rotterdam
  • Evenement: Overnachting

We hebben echt een fantastisch weekend gehad bij jullie. Een geweldig pand met een hele fijne service, zowel tijdens als voor het weekend.

• Plaatsnaam: IJmuiden
  • Evenement: Overnachting

• Plaatsnaam: Ijmuiden
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Warme inrichting. Fijne sfeer. Wat een gemak met zo’n professionele keuken (vaatwasser, koelkast). Er waren zelfs volop tafelkleden. Een huis dat van alle gemakken is voorzien.

• Evenement: Iets anders
  • Tips/ Verbeterpunten: Het zou fijn zijn om zelf de temperatuur te kunnen regelen.

• Plaatsnaam: Ede
  • Evenement: Groepsuitje

Waren met 15 personen in de Hammermolen om 80ste verjaardag van mijn vader te vieren. Wat een toplocatie hiervoor. Zeer sfeervol, meerdere ruimtes, iedere slaapkamer eigen douche & toilet, grote koelkast en vriezer

• Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Gasfornuis is klein om voor grote gezelschappen op te koken.

Zeer mooi kader, zowel binnen als buiten klopt het tot in de puntjes. Leuk ook dat er toiletpapier, handzeep, deo, koffiepads, ... aanwezig was. Ook erg handig dat elke kamer zijn eigen sanitair heeft. Alles was aanwezig, super geëcipeerd!

• Plaatsnaam: Aalst 9300
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Het enige wat ons niet echt in propetie leek was de kookplaat. Die is, in tegenstelling tot alle andere zaken, nogal klein.

Hallo Leentje, Bedankt voor de super mooie recensie en wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen in AandeHammermolen! Met vriendelijke groet, Malu Morel Team AandeHammermolen

Wij hebben een top verblijf gehad bij jullie. Wij zijn geweest met een familie van 15 personen volwassenen en kinderen. Het was top, zowel de volwassenen als de kinderen kunnen zich terug trekken in een ruimte, daar er verschillende prachtige ruimte's zijn. De slaapkamers en badkamers zijn prima, heerlijke bedden en beddengoed. Het is echt een pastoriewoning met sfeervol ingerichte kamers passend bij de woning, waardoor de deuren kieren en de vloer kan kraken. Dit geeft de woning sfeer. De eetkamer is voor grote gezelschappen super, lekker ruim ingericht. De woning was schoon toen wij aankwamen, de schoonmaaksters verlieten namelijk net de woning. Zeker voor ons voor herhaling vatbaar en aan te raden

• Evenement: Iets te vieren

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en wellicht tot ziens in AandeHammermolen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer mooie woning, bijna koninklijk, mooi luxe woonkamers, goed ingerichte ruime kamers, mooi ingericht, eigen douche en toilet.

• Offerte en contact N.v.t.
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Zeer mooie woning, en zou top kunnen zijn. In die prijscategorie zou je een net verblijf verwachten, wat niet is. Trappen lagen vuil van voorgangers, veel grote spinnenwebben, zeer vuile ramen terwijl het al weken niet geregend had. De muren/papier zeer vuil, vol met witte plekken. Huis voor 22 pers. maar is niet voorzien te koken voor zo een groep, een gewoon gezins kookplaat, frituur was vuil en vies, weinig of geen potten en pannen, ook waren de pannen vies en versleten = ongezond. Veel vuile borden, vuil bestek. Prachtige Kristallen luchters, maar zijn in geen tijden meer pepoetst geweest. Heb van dit alles foto's. Dit zou een parel kunnen zijn, en voor de prijs dat je betaald, zou je op zijn minst verwachten dat het zeker in orde zou of moet zijn. Dus helaas niet voor herhaling vatbaar.

Fijne kamers met eigen toilet en douche

• Plaatsnaam: IJmuiden
  • Tips/ Verbeterpunten: Het was erg warm op de slaapkamers, misschien airco's

Beste mevrouw Rengers, hartelijk bedankt voor de super recensie! Momenteel zijn we bezig met de aanschaf van airco's voor in de accommodatie om de temperatuur aangenamer te maken. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Malu Team AandeHammermolen

ruim , gezellig , fijne slaap kamers met douc en wc .

• Plaatsnaam: Asten
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: de kasten waar de borden en kop en schotels in stonden waren veel te klein en gammel , we hebben deze zelf een beetje gerepareerd , we waren bang dat alles in zou storten .

Het was een mooi huis, met genoeg ruimte voor de hele familie. Ook waren er leuke dingen om te doen in de buurt, zoals mooie wandelingen.

• Plaatsnaam: Nijmegen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Het weekend dat wij er waren was het vrij warm. Voornamelijk op zolder was het erg warm op de kamers en er was geen airco o.i.d om de temperatuur iets beter te maken.

Prachtig en ruim huis. Alles was goed schoon. Bij aankomst hingen overal gastendoekjes, wc papier en er stond handzeep/afwasmiddel/koffie crups/zout/vaatwastabletten die je ‘gewoon’ mocht gebruiken. Super geregeld!

• Plaatsnaam: Boskoop
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Een extra matrasje voor in de campingbedjes, want dat matras is erg hard. en bijbehorend beddengoed/linnenpakket voor de campingbedjes zou fijn zijn.

Een sfeervol en ruime accommodatie waarbij rust en comfort voor iedere slaapkamer prima in orde is. In de gezellige leefkeuken, chique eetkamer en knusse woonkamers is het goed vertoeven. De vloerverwarming in het hele huis maakte de woning erg comfortabel. Er is ruim voldoende serviesgoed aanwezig, een ruime extra keuken en voor ieder koppel een eigen douche en toilet. Het contact gedurende het boekingsproces en rondom het weekend waren prettig: een snelle reactietijd per mail, duidelijke antwoorden en vriendelijke en enthousiaste mensen aan de telefoon.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur is centraal geregeld, maar niet aan te passen. Dit maakte het huis erg warm. Wij verbleven in de winter, dus liever te warm in huis dan te koud, want met het openen van deuren en ramen is dat natuurlijk eenvoudig te verhelpen. Maar het is wel jammer van de verloren energie.

We hebben met onze familie met 19 personen een lang weekend d doorgebracht van 29 december 2017 t/m 01 januari 2018. We hebben het heerlijk gehad in deze pastorie waar het heerlijk vertoeven is in alle vertrekken die van alle gemakken is voorzien! Zeker een aanrader voor een familie bijeenkomst.

• Plaatsnaam: Duiven
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Via de mail hebben wij e.e.a. al kenbaar gemaakt aan de organisatie.

Mooie luxe woning met goede bedden en nette kamers.

• Plaatsnaam: Oosterhout
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Gezien de hoeveelheid gasten die er kunnen verblijven is 1 kookplaatje erg weinig en behelpen.(het extra plaatje wat aanwezig is functioneerde ook niet) Het keukengerei waaronder scherpe messen, goede snijplanken en koekenpannen zijn niet aanwezig. Verder staat er een mooi groot koffiezet apparaat waar 'maar' 5 filters voor aanwezig waren, en het kleine apparaat miste de filterhouder en was onbruikbaar. Verder was het binnen en bleef het binnen erg warm ondanks de thermostaat heemaal was terug gedraaid.

Beste meneer van Alten, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling, daar zijn wij heel blij mee! Om even op uw kritiekpuntjes terug te komen: wat de kookplaat betreft, er is naast de inductieplaat tevens een 4-pits gasstel aanwezig! Naar de kapotte kookplaat wordt direct gekeken, het kan ook dat er gebruik is gemaakt van een pan die niet werkt met inductie. Messen, snijplanken en koekenpannen zijn voldoende aanwezig in AandeHammermolen! Heeft u in elke lade/kast gekeken? Excuses dat er zo weinig filters voor het koffiezet apparaat aanwezig waren, deze hebben we bijgevuld. Het kleine koffiezet apparaat werkt met cups, niet met filters! Wat de warmte betreft, dat klopt. Het kan soms warm zijn in AandeHammermolen, dit kan niet zelf worden geregeld met de thermostaat. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen een volgende keer wederom te mogen verwelkomen in AandeHammermolen! Groet, Malu Team AandeHammermolen

Aparte douches in bijna alle kamers. Ruime woning met alle mogelijkheden in een rustig dorpje. Speelplein voor de woning is ook erg gemakkelijk. Parking aan de brouwerij is eigenlijk ook gemakkelijk bereikbaar. Ruime keuken met bijhorend alle keukenmateriaal. Superbegeleiding bij de boeking en bij onze vragen op voorhand. Verwarming was eveneens optimaal. Prima !

• Plaatsnaam: Werchter
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Douches zouden ietsie pietsie beter mogen werken. Bij een jacuzzi hadden we wel gedacht dat het om een grote jacuzzi ging en niet om een gewoon bad. Wat meer duiding bij de afstandsbediening van de TV's mag ook (we hebben na wat zoeken één TV wel aan de praat gekregen). Dit zijn tips voor verbetering - als we een mogelijkheid zien, komen we graag terug naar de Hammermolen !

Mooie en sfeervolle ambiance

• Plaatsnaam: Herkenbosch
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Schoonmaakartikelen zaten achter een afgesloten deur; sfeerverlichting buiten (spot) kon niet worden uitgezet. hinderlijk bij sommige slaapkamers.

alle gasten waren enthousiast , we hebben genoten, zelf heel even van de tuin. De keuken inventaris is zeer uitgebreid. De kamers erg comforttabel. Een sfeervolle locatie met zeer vriendelijk mensen. Je kan met veel vragen terecht , waar je ook snel antwoord op krijgt.

• Plaatsnaam: heerde e.o
  • Evenement: Iets anders